Sjinkerij de Bóbbel

Zondag
- Ontbijt 11:00 - 11:30

• Af te huren , Airconditioning
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Bekent Typisch Maastrichts café met een Maastrichtse nostalgische sfeer kapotgemaakt . De Bobbel als Maastrichtse kroeg is niet meer . Meeste recensies zijn van Voor de verbouwing . Oordeel zelf of je in een moderne inrichting de authentieke Maastrichtse sfeer herkent . Wij niet meer , jammer !!
Ook missen we het de authentieke kwaliteit van het Maastrichtse eten, de uiensoep was volgens ons uit een pakje , de andere hapjes waren slecht en op nivo van de kroeg links van de Bobbel. Matig eten wel joviale barman en professionele bediening.
Britta W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wat was het weer heerlijk en super gezellig. Bij Sjinkerij de Bóbbel wordt je gastvrij ontvangen en is het er altijd gezellig druk. Lekker ongedwongen een borrel drinken met heerlijke gerechtjes uit de streek. Zeker aanrader voor als je in Maastricht bent!
Stijntje1999 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
wat een feest om daar te kunnen eten en drinken.
Ieder jaar rond kerst zijn wij daar te vinden.
Heerlijk eten vooral de uiensoep.

Graag tot een vlg keer.
Marcel/Erna en Stijn Hartman.
Katinka W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Authentieke gelegenheid. Fijne bediening die je een welkom gevoel geeft. Goede rode Merlot. Heerlijke kaasplank en Limburgs zuurvlees.
Kortom een aanrader, hier kom ik terug!
Fransconny G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
De Bobbel altijd vaste prik als we in Maastricht zijn. Gewoon voor een lekker glas bier of wijn genieten van gastvrijheid zoals men alleen in Maastricht kent. De eenvoudige maar goed uitziende menu kaart maakt keuze niet eenvoudig. Tip, kies eens de gamba's of een kaasplank.
Wij komen graag in de Bobbel
Robert .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Sjinkerij De Bóbbel. Bezoeken we Maastricht, dan lunchen we hier altijd. Weer Zoervleis en weer een fles pinot noir van Kendall-Jackson. Feest op je bord en feest in 't glas is .... garantie voor een heerlijke lunch. Je kan hier niets negatiefs noemen. Personeel top, vriendelijk en gastvrij. Tot snel.
Wim08 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Gisteren voor mijn werk in Maastricht geweest en de gelegenheid te baat genomen om weer eens naar de sjinkerij in de Wolfstraat te gaan. Het was al weer enkele jaren geleden en zou de " unnesop " nog altijd zo heerlijk smaken? De binnenkomst was hartelijk. De tafeltjes waren allen bezet maar ik werd prettig aan de bar bediend. Geweldig Maastrichtse gelegenheid , warme , echt bourgondische sfeer. Eigenlijk iets wat " de toerist die Maastricht aandoet " bezocht moet hebben. Lekkere koffie , mooi gepresenteerd , heerlijk glaasje wijn bij de typisch maastrichtse gerechtjes op de lunchkaart en de unnesop ( uiensoep ) was werkelijk zoals vanouds. Super , daar rij je graag 50 kilometer voor om. Nog ff lekker gebabbeld met andere gasten , een dankwoord aan de gastheer en weer vertrokken naar Midden-Limburg.
" Sjinkerij de Bobbel " : absoluut een aanrader tijdens je bezoek aan Maastricht
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Een weekendje Maastricht en vanmiddag hier geluncht. Helemaal perfect: goede, prettige bediening, een fantastisch decor en heerlijk eten. Voor mij de uiensoep (erg vullend), voor mijn vriend de bloedworst met appel. Maastricht is uit de richting voor ons, maar echt een toptent om vaker terug te komen!
Robert .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Ieder jaar bezoek ik Maastricht wel 4-5 keer en een bezoek aan Maasticht is in mijn ogen niet compleet zonder een bezoekje aan De Bobbel. Meerdere lekkere wijnen, rood en wit, zijn (per glas) te verkrijgen. Alleen de Amerikaanse Pinot Noir gaat per fles en die is echt top! Wat kan je voor kritiek geven op De Bobbel? Geen idee. Misschien dat je wel eens aan de bar moet wachten voor er een tafel vrij is? Nou aan de bar staan is ook weer gezellig. De sfeer is heerlijk. De Maastrichtenaar komt er ook graag en dat is voor ons toeristen weer leuk. Eten kun je er goed, heerlijke regionale hapjes. Op donderdag staan de pelpindas klaar, schillen gooi je op de grond. Op zaterdag laat in de middag gaat de schaal met bitterballen rond. Oja en als je er dan toch zit probeer de carousel dan ook.
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Toevallig hier voor de lunch geweest. Leuke zak met een goede sfeer en heel aardige bediening. Het eten was verrassend lekker en wij zijn tevreden en zat vertrokken. Ook de eigen huisborrels zijn een echte aanrader.
Bram_vd_L .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Tijdens bezoek aan Maastricht bij Sjinkerij De Bóbbel gestopt voor een lunch. We hadden van kennissen gehoord dat de inrichting en sfeer erg goed is. Dit kunnen we beamen. De sfeer en aankleding is dikke prima. De Sjinkerij is bekend van drankjes met jenever, maar ik was met de auto. Daarnaast serveren ze alle bieren van Brand.

Veel mensen kennen de Sjinkerij (of het was gewoon druk), dus we moesten een momentje wachten aan de bar. Geen probleem, daar konden we ook een drankje nuttigen. De service is ook hier uitstekend. Men houdt goed in de gaten wie er aan de beurt is voor een tafeltje, zodat niemand zich benadeeld voelt.

Eten (broodje paté en kaas met broodje) waren ruim en erg smaakvol. Geen snelle hap, maar goed (bourgondisch) eten. Aan andere tafels zagen we eveneens verzorgde gerechten.

Al met al: prima lunch. Ik zou hier zeker weer komen.
Bart J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Een eerlijke hap voor een meer dan redelijke prijs, uitstekende service en sfeervolle setting. Heb genoten van het zoervleis met een vers getapte westmalle. Mijn vrouw had een heerlijk stukje streekkaas met salade.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Zo tussen ontbijt en lunch, winkelend door de mooiste stad van Nederland , even een Bobbeltje gepikt. Ook als, weliswaar geregelde maar toch, passant , een altijd hartelijk welkom en de perfecte gastheer openstaand voor alle wensen. De grote variatie aan drank wordt creatief ondersteund met overzichtelijke keukenprodukten. Goed, fris en vers en vooral zoals je het verwacht.
Een rustmoment ook op drukke zaterdagen. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
stokbroodje kaas en vissoep, beide prima, vraag me alleen af of dit bedrijf op iens hoort, is echt een café van de oude stempel met een keuken tot 17 uur. en niet veel meer dan een stokbroodje, soepje en salade. niks over de kwaliteit van dit café, dat is top! service hebben de heren hoog in het vaandel! magnefique! sfeer en entourage is heerlijk, een beetje een rommeltje maar dat stoort geen moment.
Frans1234 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Wauw, wat een ervaring afgelopen zaterdagmiddag. Tijdens het shoppen door rond een uur of 15.30 hier belandt. Genoten van de interieur, de speciale klok. Even aan de bar gestaan voordat er een tafeltje vrij kwam. Daar een kaasplankje en gedroogde ham genomen. Het was een heuse maaltijd. Personeel die de bestellingen door roepen aan de bar. Niks op een kassa ( in ieder geval mij niet opgevallen). Elke keer als je wat bij bestelde dan werd er op de bon op je tafel een nieuw bedrag geschreven: Eur verteer tot noe tou bedreug:. Echt geweldig om het mee te maken. De wijn was ook prima. Ja, ik kom hier zeker weer een keer terug.