Sjinkerij de Bóbbel

Wolfstraat 32 6211 GN Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Sjinkerij de Bóbbel

In deze brasserie voel je je zeker thuis. Het is er warm, gezellig druk en altijd plezierig verblijven. Lekker aan de bar hangen en vrienden ontmoeten waar je lang mee kunt borrelen. Krijg je van al die drankjes honger? Reserveer dan een tafeltje en bestel een heerlijke maaltijd om de avond nog een beetje langer te laten duren. Alles wat je geserveerd krijgt is van een herkenbare snit maar zeer smaakvol en mooi gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Sjinkerij de Bóbbel

6,9

Jouw recensie over het restaurant Sjinkerij de Bóbbel

Math V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
gezellig, levendig, lekker eten, prettige bediening.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heb hier samen met mijn vrouw goed gegeten en een heerlijk biertje gedronken. Café de Bobbel is heel mooi geworden na de renovatie van vorig jaar. Modern met een klassieke touch
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel lekker gegeten! Vlotte bediening,
Marten H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Echt geweldig lekkere pasta met kokkels gegeten! Salade met geitenkaas was goed. Verder de beste Irish coffee die ik ooit heb gedronken! Bediening plezierig. Kom er graag nog een keer.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Afgelopen week weer uit gewoonte naar de Bobbel gegaan.... weer en weer teleurstellend. De Maastrichtse sfeer is compleet weg en het eten kun je ook bij de ikea eten.. jammer , jammer dat de Maastrichtse sfeer helemaal weg is en het eten is ... tja .. Hoe kan de nieuwe ondernemer , welke links van de Bobbel ok een horeca zaak heeft, het mogelijk gemaakt hebben om deze zaak zo de vernieling in te helpen.. Nou op zoek naar een echte Maastrichtese zaak dan maar.
Eli C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Inderdaad, we zijn ons ook rot geschrokken.
Hoe kan je een oud cafe waar het altijd gezellig was en het eten goed, zo om zeep helpen.
Een nieuwe zaak waar er honderden van zijn is ervoor in de plaats gekomen.
het eten was goed, de sfeer belabberd.
Wij komen hier niet meer.
Jammer,jammer
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
vandaag geluncht bij de Bobbel . Het was 'n jaar geleden dat we in Maastricht waren en als we daar zijn altijd lunchen bij de Bobbel, maar vandaag zijn we ons rot geschrokken !!! Totaal niks meer over van wat het was, helaas volgende keer op zoek naar 'n ander leuk restaurantje.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Bekent Typisch Maastrichts café met een Maastrichtse nostalgische sfeer kapotgemaakt . De Bobbel als Maastrichtse kroeg is niet meer . Meeste recensies zijn van Voor de verbouwing . Oordeel zelf of je in een moderne inrichting de authentieke Maastrichtse sfeer herkent . Wij niet meer , jammer !!
Ook missen we het de authentieke kwaliteit van het Maastrichtse eten, de uiensoep was volgens ons uit een pakje , de andere hapjes waren slecht en op nivo van de kroeg links van de Bobbel. Matig eten wel joviale barman en professionele bediening.
Britta W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wat was het weer heerlijk en super gezellig. Bij Sjinkerij de Bóbbel wordt je gastvrij ontvangen en is het er altijd gezellig druk. Lekker ongedwongen een borrel drinken met heerlijke gerechtjes uit de streek. Zeker aanrader voor als je in Maastricht bent!
stijntje1999 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
wat een feest om daar te kunnen eten en drinken.
Ieder jaar rond kerst zijn wij daar te vinden.
Heerlijk eten vooral de uiensoep.

Graag tot een vlg keer.
Marcel/Erna en Stijn Hartman.
Katinka W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Authentieke gelegenheid. Fijne bediening die je een welkom gevoel geeft. Goede rode Merlot. Heerlijke kaasplank en Limburgs zuurvlees.
Kortom een aanrader, hier kom ik terug!
Fransconny G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
De Bobbel altijd vaste prik als we in Maastricht zijn. Gewoon voor een lekker glas bier of wijn genieten van gastvrijheid zoals men alleen in Maastricht kent. De eenvoudige maar goed uitziende menu kaart maakt keuze niet eenvoudig. Tip, kies eens de gamba's of een kaasplank.
Wij komen graag in de Bobbel
Robert .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Sjinkerij De Bóbbel. Bezoeken we Maastricht, dan lunchen we hier altijd. Weer Zoervleis en weer een fles pinot noir van Kendall-Jackson. Feest op je bord en feest in 't glas is .... garantie voor een heerlijke lunch. Je kan hier niets negatiefs noemen. Personeel top, vriendelijk en gastvrij. Tot snel.
wim08 J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Gisteren voor mijn werk in Maastricht geweest en de gelegenheid te baat genomen om weer eens naar de sjinkerij in de Wolfstraat te gaan. Het was al weer enkele jaren geleden en zou de " unnesop " nog altijd zo heerlijk smaken? De binnenkomst was hartelijk. De tafeltjes waren allen bezet maar ik werd prettig aan de bar bediend. Geweldig Maastrichtse gelegenheid , warme , echt bourgondische sfeer. Eigenlijk iets wat " de toerist die Maastricht aandoet " bezocht moet hebben. Lekkere koffie , mooi gepresenteerd , heerlijk glaasje wijn bij de typisch maastrichtse gerechtjes op de lunchkaart en de unnesop ( uiensoep ) was werkelijk zoals vanouds. Super , daar rij je graag 50 kilometer voor om. Nog ff lekker gebabbeld met andere gasten , een dankwoord aan de gastheer en weer vertrokken naar Midden-Limburg.
" Sjinkerij de Bobbel " : absoluut een aanrader tijdens je bezoek aan Maastricht
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Een weekendje Maastricht en vanmiddag hier geluncht. Helemaal perfect: goede, prettige bediening, een fantastisch decor en heerlijk eten. Voor mij de uiensoep (erg vullend), voor mijn vriend de bloedworst met appel. Maastricht is uit de richting voor ons, maar echt een toptent om vaker terug te komen!
Robert .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Ieder jaar bezoek ik Maastricht wel 4-5 keer en een bezoek aan Maasticht is in mijn ogen niet compleet zonder een bezoekje aan De Bobbel. Meerdere lekkere wijnen, rood en wit, zijn (per glas) te verkrijgen. Alleen de Amerikaanse Pinot Noir gaat per fles en die is echt top! Wat kan je voor kritiek geven op De Bobbel? Geen idee. Misschien dat je wel eens aan de bar moet wachten voor er een tafel vrij is? Nou aan de bar staan is ook weer gezellig. De sfeer is heerlijk. De Maastrichtenaar komt er ook graag en dat is voor ons toeristen weer leuk. Eten kun je er goed, heerlijke regionale hapjes. Op donderdag staan de pelpindas klaar, schillen gooi je op de grond. Op zaterdag laat in de middag gaat de schaal met bitterballen rond. Oja en als je er dan toch zit probeer de carousel dan ook.
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Toevallig hier voor de lunch geweest. Leuke zak met een goede sfeer en heel aardige bediening. Het eten was verrassend lekker en wij zijn tevreden en zat vertrokken. Ook de eigen huisborrels zijn een echte aanrader.
Bram_vd_L .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Tijdens bezoek aan Maastricht bij Sjinkerij De Bóbbel gestopt voor een lunch. We hadden van kennissen gehoord dat de inrichting en sfeer erg goed is. Dit kunnen we beamen. De sfeer en aankleding is dikke prima. De Sjinkerij is bekend van drankjes met jenever, maar ik was met de auto. Daarnaast serveren ze alle bieren van Brand.

Veel mensen kennen de Sjinkerij (of het was gewoon druk), dus we moesten een momentje wachten aan de bar. Geen probleem, daar konden we ook een drankje nuttigen. De service is ook hier uitstekend. Men houdt goed in de gaten wie er aan de beurt is voor een tafeltje, zodat niemand zich benadeeld voelt.

Eten (broodje paté en kaas met broodje) waren ruim en erg smaakvol. Geen snelle hap, maar goed (bourgondisch) eten. Aan andere tafels zagen we eveneens verzorgde gerechten.

Al met al: prima lunch. Ik zou hier zeker weer komen.
Bart J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Een eerlijke hap voor een meer dan redelijke prijs, uitstekende service en sfeervolle setting. Heb genoten van het zoervleis met een vers getapte westmalle. Mijn vrouw had een heerlijk stukje streekkaas met salade.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Zo tussen ontbijt en lunch, winkelend door de mooiste stad van Nederland , even een Bobbeltje gepikt. Ook als, weliswaar geregelde maar toch, passant , een altijd hartelijk welkom en de perfecte gastheer openstaand voor alle wensen. De grote variatie aan drank wordt creatief ondersteund met overzichtelijke keukenprodukten. Goed, fris en vers en vooral zoals je het verwacht.
Een rustmoment ook op drukke zaterdagen. Een aanrader!