Sjiek aan de korte haven

Korte Haven 3111 BH Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Sjiek aan de korte haven

Vanaf 26 april verhuist Sjiek vanwege een verbouwing voor 3 maanden naar de Korte Haven 5.
Vanaf 28 april zijn wij daar geopend dinsdag tot en met zondag van 15.00 tot 01.00uur.
Natuurlijk met Sjiek terras en de keuken is Sjieker dan ooit!! we serveren veel gerechten van de Green
Egg BBQ met bijpassende wijnen, bieren en cocktails.

Meer informatie over restaurant Sjiek aan de korte haven

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het restaurant zit in een tijdelijk onderkomen omdat de eigenlijke locatie verbouwd wordt maar dit heeft niets afgedaan aan de kwaliteit die ik vaker in Sjiek heb mogen meemaken.
Prima eten en vlotte, attente bediening.
We komen graag terug.
Rosalinvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De gerechten van de Green Egg zijn geweldig! De grill smaak is duidelijk aanwezig. Alle gerechten zien eruit als een kunstwerkje en smaken nog beter! De tijdelijke lokatie is superleuk. Wat is het fijn om lekker buiten te eten aan het water. Wij komen snel weer terug!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Fantastisch gegeten, de hamburger en saté smaken echt super!! Verse patat verrukkelijk en het personeel is erg vriendelijk
Brian P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij zijn samen gaan eten en hebben genoten van de avond. Het eten is zoals je het mag verwachten, gewoon goed. De sfeer was goed en de service was keurig! Hier zullen we zeker nog eens gaan eten.
hpvandijk .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Sjiek is tijdelijk verhuisd naar een nabijgelegen locatie. Doet verder geen afbreuk aan de sfeer.
Eten was dik in orde. Zwaardvis smaakte voortreffelijk.
Alleen het personeel gedroeg zich niet zo sjiek. Wij behoorden niet tot de vaste Sjiek clientele. Een vriendelijk woordje kon er dan ook nauwelijks van af.
Wilma O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Echt heel lekker gegeten hier. Alles lekker warm opgediend, zoals het hoort. Gezellige ambiance.. We hadden aangegeven dat we om half 9 naar het Theater wennekerpand Schiedam moesten. Hier is prima rekening meegehouden, zodat we ruim op tijd in het theater waren.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zoals altijd héérlijk gegeten in deze gezellige bruine kroeg.
Alles wat men serveert zit écht smaak aan, een feestje! En de bediening is altijd even vriendelijk en in voor een praatje ????
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Goed eetcafe. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Uitstekende bediening. Vriendelijk en zeer klantgericht. Kijk vooral ook naar de gerechten en de wijnen op het blackboard. Die zijn zeker de moeite waard!
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goed eten in een gezellige ongedwongen sfeer op een leuke lokatie in hartje Schiedam. Zeker niet duur! Leuk personeel! Plus punt: tafel beneden in het café.
Ben Z.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Dit was ons tweede bezoek en erg tegen gevallen met name door de onvriendelijke ontvangst/bediening vd barman/ober. Hij maakte haast met de bediening terwijl wij een half uur te vroeg waren en het rustig aan wilden doen. Er was een klein bakje frites bij t eten en bij bestelling van een extra bakje frites deed de ober, na enkele uitlegpogingen van ons, alsof hij dat niet begreep. Later bleek dat we ook nog €4,5 voor de frites moesten betalen!!
Het eten was prima maar voor het eerst hebben we een ober geen fooi gegeven vanwege de slechte/hooghartige bediening.
Ondanks dat het een leuk eetcafe lijkt komen we nooit meer terug!
Mia Z.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Het eten was nu, februari 2017, erg lekker, een half jaar geleden vonden we het minder. Daardoor is de prijs kwaliteit op ditmoment ook verbeterd. Beneden eet je in het cafe, wat wij nogal storend vinden, boven Is het prima vertoeven. Bediening vlot, wel wat onverschilig.
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het kenmerk Biologisch vond ik bij Sjiek niet terug op de menukaart. Voor vegetariers weinig te kiezen.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Altijd héérlijk en vers bereide producten in een gezellig bruin café met ontzettend gezellig en vriendelijk personeel, niet één uitgezonderd
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Familie diner.
We hebben genoten van heerlijke voorgerechten en hoofdmaalijd.
Ook de koffie is lekker vol van smaak.We komen het zeker nog eens overdoen?
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zijn hier meer geweest en weer prima gegeten. Echt een aanrader.
Muziek moet beter afgeregeld worden. Stond vrij hard en bijna alleen
de bas en drumslagen waren hoorbaar.
Hanneke P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wat een heerlijke plek om is bij te praten ,lekker eten en goede wijnen .
Service is prettig.
Snel geholpen en verder met rust gelaten , goed doorhebben wanneer een drankje of koffie op zijn plaats is.
Kortom , een fijne avond !!!!
JATM H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We waren bij Sjiek een tijdje niet geweest, maar het was weer uitstekend. Service, vriendelijkheid, smaak, kwaliteit, allemaal zeer goed. En ook de prijs viel niet tegen. We waren iets aan het vieren en daar heeft Sjiek prima aan bijgedragen.
Samantha W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Eten was goed en smakelijk. Bediening keurig en alles op tijd, niet te vroeg en niet te laat. Sfeer is gemutlich. Enige wat mag is iets comfortabelere stoelen en het sanitair kan wel wat nieuwe kitranden gebruiken. (Sanitair was wel schoon.)
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een klein knus café en restaurant waar we boven heerlijk hebben genoten van het uitzicht, het lekkere eten en van de vriendelijke heren die onze avond invulde. Zeker voor herhaling vatbaar!
Adrilene B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heel prettige sfeer. Lekker eten en lekkere wijn. Bediening ongedwongen. Precies goed. Alles op tijd. Hier ga ik vaker naar toe.