Sjef

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Sleevrouw .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Op Iens n topper, dus even langs gelopen. Restaurant zag er leuk uit, dus gereserveerd. Maar wat n teleurstelling! T begon met n echt smaakloze carpaccio, gewoon waterig. Na dit te hebben gemeld, is er totaal geen terugkoppeling geweest. Daarna de spareribs... Smaak ok, maar t leek wel stoofvlees. Geen spareribs bite. De pasta met zalm was saai qua smaak en het vlees op de spies was droog. Drank bedienen had voor ons gevoel prioriteit. Erg jammer dat we hier ons geld hebben besteed....
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Op onze culinaire zwerftocht zijn wij in het Limburgse Arcen belandt we hebben allebij geen zin om te koken dus kijken maar op Iens.nl voor wat tips.
Hierdoor kwamen wij bij Sjef terecht geen slechte keus moet ik zeggen het weer liet ons in de steek maar dit werd gecompenseerd door dit leuke restaurant.
Na een vriendelijke onvangst werden wij naar de bovenverdieping verwezen omdat beneden alles vol zat c.q. gereserveerd was dit gaf ons al een goed gevoel.
Na een drankje besteld te hebben de kaart doorgenomen voldoende keuze o.a. onbeperkt spare ribs, gamba of een combinatie van deze twee, diverse reuzenspiezen ,visgerechten en natuurlijk soepen en desserts.
Mijn keuze viel op de kervelsoep en de kipspies de soep had wat mij betreft iets meer naar kervel mogen smaken maar de spies werd op een aparte wijze hangende boven een bord geserveerd en was werkelijk subliem kwa malsheid en garing, de bijgeserveerde frites waren erg goed evenals de garniture op het bord lekker el dente en niet van dat doorgegaarde blikvoer.
De pomedoresoep van mijn vrouw werd zeer gewaardeerd evenals de gebakken kabeljauw perfect gebakken en goed op smaak.
Met als nagerecht een heerlijke crème brulee met ijs en slagroom waarvan ik persoonlijk de slagroom zou vervangen door echte geslagen room en een lekker bakje koffie en thee konden wij weer voldaan en een ervaring rijker naar ons gehuurde chalet terugkeren.
Oja de rekening viel ons ook nog mee dus ben je in de buurt van Arcen en wil je lekker eten vraag naar Sjef want volgens mij kent iedere smulpaap in die omgeving dit restaurant.

Rene V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Tijdens onze vakantie hier gegeten. Zeer attente bediening, heerlijk malse kipspies, goede soep (vis en ook van kervelsoep geproefd en ook die was prima). Meloen met Parma-ham en carpaccio die de kinderen namen vooraf was goed. Ook voldoende keuze in vegetarische gerechten. Pasta met bospaddenstoelensaus werd aan tafel gewaardeerd. Al met al aanrader.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Restaurant met in de bediening en in de keuken allemaal jonge mensen. We zaten vlakbij de keuken, wat een goede samenwerking! Mooi om te zien hoe soepel alles verloopt.
Heerlijk gegeten, kids hadden een broodje hamburger XL met flinke portie heerlijke friet, en wij all you can eat spareribs/scampi en kip. Heerlijk gegeten, lekker crème brulee als toetje!
Aanrader!
Edkwint .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Met 4 personen hier gegeten alles was helemaal perfect zowel het eten als de bediening het was werkelijk fantastisch hoe de jongedame het vol hield de trap op en af te blijven rennen en alles keurig bij hield zelfs ondanks de drukte een praatje maakte en bij een andere tafel een foto maakte helemaal top op mooie locatie in een prachtig pand niets aan te merken dus 3 x een 10
Sausjes .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
De goulash soep was heerlijk. lekker veel rundvlees. zelf kreeg ik glutenvrije tomatensoep nadat bleek dat ik alleen de uiensoep zou kunnen eten omdat overal verder melk in zat. super geregeld!!! We hadden allebei de reuzen kippenspies. Grote, lekkere malse stukken vlees. Als ze nu ook nog zorgen voor alternatieve sausjes zonder melk (of met kokosmelk ) en desserts zonder melk krijgen ze een absolute 10.
Meier .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Super lekker gegeten, via Vakantieveiling all you can eat.
Leuke en vriendelijke bediening.
Bediening kwam regelmatig vragen of wij nog een portie wilde eten.
Heerlijk rustig gezeten.
Wij kwamen door file en autopech in de problemen met de reservering.
Gebeld en het werd goed opgelost.
Wij komen hier zeker terug!!!
Aartje1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten bij Sjef. Dit was de tweede keer. We hebben all you can eat van spareribs, scampi en kipkluifjes genomen. Alles was erg lekker en flinke porties. Gezellig decor op het plein buiten gezeten, erg vriendelijke bediening. Het zat overvol en de bediening deed het ondanks de drukte voortreffelijk. Onze complimenten en we hopen er zeker terug te komen.
Björn R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Tegenvaller.
Tegen beter weten in maar weer eens het all-you-can-eat concept geprobeerd (dit valt eigenlijk altijd tegen, waar je ook komt) ook hier geen uitzondering.
Spareribs waren lauw opgewarmd en smaakten zeker niet vers/zelf gemaakt. Sausjes leek ook zo uit een potje. Smaakte niet vers en was niet bijzonder te noemen.
Scampi's leken wel gefrituurd. Droog en flauw. Zo zonde om dit zo te vernachelen.
We aten beiden met onze handen en moeten pellen/kluiven. Er was geen bakje voorzien om de botjes/schalen in te leggen, dus maar op de servetjes. Gelukkig wel linnen servetten, maar gezien het kluif werk had een schaaltje warm water met citroen ook niet misstaan.
Bediening vriendelijk, maar erg jong en onervaren.
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Dit restaurant mag eigenlijk geen restaurant heten. Ik ben met een vriendin gaan uit eten bij de Sjef voor het all you can eat spare ribs en all you can eat kip menu. Na de eerste portie was mijn honger wel over. De spare ribs waren uit een pakje van de supermarkt. Nadat ik duidelijk kon proeven dat het kant en klare spare ribs waren, heb ik even navraag gedaan bij de serveerster, die inderdaad toegaf dat de spade ribs kant en klaar werden ingekocht.
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Hoewel het laat was toen we kwamen (20.35) konden we toch nog aan tafel. Wel snel bestellen want 21.00uur ging de keuken dicht. Helaas werd de soep vergeten en kwam die pas na 21.00 uur op tafel. De Hoofdgerechten 2 x vis waren goed. De Angus beef goed gebakken maar helaas te weinig zout en peper (deze stonden niet op tafel).
De bediening was erg druk en luidruchtig met opruimen. Kortom minder geslaagd bezoek.
Kwaliteit t.o.v. een jaar eerder duidelijk kinder
Ausems .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Op basis van de Iens beoordelingen wilden we gisteren bij Sjef gaan eten. Helaas hebben ze hun concept radicaal veranderd en is het geen gangendiner meer maar kun je er nu onbeperkt spareribs eten en ander eetcafe achtige gerechten.

De beoordelingen die dus tot nu toe op Iens gegeven zijn, behoren toe aan het oude concept.
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Weer naar Arcen, waar het heerlijk wandelen is! en weer naar Sjef, nu voor het 4 gangendiner met 8 gerechtjes, onbegrijpelijk dat we als enige in het restaurant zaten, het eten is hier gewoon erg lekker al vonden wij de paprikasoep iets aan de zoute kant, maar dat is ook het enige, de rest was top, ook veel div. groenten bij de gerechten, complimenten! is op veel plekken wel anders, de gangen kwamen redelijk snel achter elkaar, wat ook wel logisch is met maar 2 gasten, die dan ook nog eens met een veilingbon langs komen, we zaten dus ook tjokvol, maar hebben weer genoten bij Sjef, een aanrader
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
We hadden gereserveerd via vakantieveilingen. We waren wat eerder maar dat was geen probleem. Het dier bestond uit vier angen van elk twee gerechten. Om te beginnen een zalmtartaar en eentonijnsashimi, beide heerlijk bereid, goed van smaak en het bordwas leuk opgemaakt. Hierna een cappuccino van thaise gamba en een aapergesoep waarin hertog jan bier was verwerkt. Ook allebei echt heerlijk. Het enige nadeel was dat de porties vrij goot waren en we waren pas op de helft. Het hoofdgerecht was snoekbaars en zeeduivel. Helaas waren beide visjes erg droog. Dit was dan ook het minste gerecht van allemaal. Het dessert was witte chocolademousse, een mangotaartje en een schaaltje met appeltjes. We gingen totaal "vol" de deuruit. Maar het was zeker de moeite waard. De gasttheer was top. Hij maakte het de gasten echt naar hun zin en wist over elk gerecht wat lels te vertellen. Niets was hem teveel en hij had echt plezier in zijn werk.
Apap .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Wij waren hier met een bon van vakantieveilingen. van te voren hadden we aangegeven dat we om 18.30 uur zouden eten. We zouden een vastgesteld menu krijgen. Even voor 19.00 uur werd ons gevraagd wat we wilden drinken en of we nog bepaalde zaken liever niet wilden eten. Naasdt de eerder al gemelde zaken (schaal- en schelpdieren) was dat lam. Na ruim 20 minuten kwam toen het voorgerecht. Dit was lekker. Vervolgens was het weer een eeuwigheid wachten otdat de tweede gang kwam (twee orrten soep). De tomatensoep was lekker, maar bij de uitensoep leek het of in de keuken van de zoutpot het strooidopje van de zoutpot was gevallen. Gelukkig kregen we nieuwe uitensoep. Het hoofdgerecht (weer lang wachten) was biefstuk met witvis. De vis werd echter opgediend met sla en spinazie. Ik had ooit gelesen dat dit in verband met nitraat/nitriet werd afgeraden... We hadden het hoofdgerecht nog neit op of het ijs werd al geserveerd. Zo snel joeft nu ook wer neit.
Tijdens het eten viel het ons dat iedere tafel lang moest wachten. Dat verbaasde me want het restaurant serveerde bij iedere andere tafel hetzelfde verrassingsmenu. Kennelijk kon de kok en de bediening het niet aan. Hoewel er boven (mogelijk) ook tafels waren, werden nieuwe gasten teruggestuurd (geen plaats). Als men sneller zou uitserveren en bedienen kan het restaurant veel meer omzet draaien. Alleen door de zeer trage bediening kom ik gemiddeld op een zes. Het restaurant verdient beter.