Sjapoo Bijzonder Eten & Drinken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 21:30

Elmertje .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
We waren hier met een groep.
De sfeer was gezellig en prettig.
Het personeel zeer vriendelijk!
Alles was super goed verzorgt en de hapjes waren overheerlijk.
De aan kleding was mooi gezellig en sfeervol.
Ga zo door!
Grittie .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Wat een bijzondere en kleurrijke brasserie. Erg leuk ingericht met veelal hergebruikte meubels etc. Verrassende elementen en zeer kindvriendelijk. Heerlijk gegeten, rekening houdend met mijn dieetwensen op een gezellig terras achter de zaak, waar ook volop speelgelegenheid was voor de kids! De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Wat het zo extra leuk maakte was de aanwezigheid van de bijzondere mensen (met een beperking) en de hartelijke gastvrijheid van de eigenaren.
Wij komen zeker terug! Sjapoo voor deze zaak!
Manoman .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Onderweg van Maastricht naar Amsterdam namen we de afslag Maarheeze om een hapje te eten.
We werden aangenaam verrast door bij Sjapoo binnen te stappen.
Ontzettend aardig ontvangen, een eerlijke kaart en keuken.
Zeker een aanrader.Heerlijk gegeten en gedronken.
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Echt een pareltje! Gevonden toen we onderweg naar Limburg even van de A2 af gingen om niet in een wegrestaurant te hoeven eten. We lunchten er op een doordeweekse dag. We hebben een smakelijke geitenkaassalade en een uitstekende uitsmijter kaas gegeten, met lekker ambachtelijk brood erbij. De bediening is vriendelijk en correct en het restaurant is informeel en kleurig ingericht. De prijzen zijn gemiddeld.
Nononsense .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Bijzonder eethuis met een vrolijk interieur. Hier wordt een werkervaringsplaats geboden aan (jong)volwassenen die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben. Prettige sfeer met vriendelijke bediening. We aten als hoofdgerecht het vispotje en de saté, allebei met een originele garnituur van rauwkost en daarbij nog een frisse salade en naar keuze frietjes of brood. Alles lekker vers en mooi opgediend.
Als toetje een kaasplankje met diverse kaassoorten uit de omgeving, truffelhoning en vijgenbrood mmmmm! We gingen tevreden naar huis en komen graag nog eens terug om de rest van de kaart te verkennen. Prijs/kwaliteitverhouding is hier prima in orde!