Sizzling Wok

7,2
7,2
Roland83 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Dit wokrestaurant is niet zo groots als een wokrestaurant meestal is, en eigenlijk is dat een goed teken. Het ligt midden in een rij van allerlei restaurants, maar dat merk je binnen alleen als je uit het raam kijkt. Een klein beetje doemt een wegrestaurantsfeer op, maar dat is het ook. En het interieur is weer eens wat anders dan wat je bij een Chinees restaurant vaak ziet. De keuze in eten aan het buffet is er genoeg, het wokken staat hier echt centraal. Het wokken is meteen het beste van het hele buffet, de ingredienten zijn goed en het wordt goed en snel klaargemaakt. De smaak is vervolgens prima, niet superspannend, maar de termen spannend en verfijnd passen ook niet echt bij het wokconcept. De overige zaken bevatten de dingen die je bij de traditionele Chinees standaard op de kaart zult vinden. De kwaliteit hiervan vond ik wisselend. De frituurhapjes waren vrij smaakloos en smaakten alsof ze al een tijdje lagen, terwijl de dingen als foe yong hai, babi pangang, spekjes en Koreaanse zalm weer gewoon prima waren. Ook hier niet superspannend of verfijnd, maar gewoon goed genoeg. Keuze bij het dessert was ook voldoende. De prijs viel me reuze mee, je kunt kiezen of je drankjes los wilt betalen of dat je all-in gaat inclusief drinken. Drankjes zijn los wel heel duur gemaakt. De prijs/kwaliteitverhouding van dit restaurant vond ik goed genoeg, omdat het uiteindelijk niet duur was, en we prima hebben gegeten. In die zin is het wat een wegrestaurant vaak is: prima eten voor niet al te veel geld. Maar verwacht er dan niet te veel van.
Srebrek .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het uitstapje van de personeelsvereniging werd afgesloten in Sizzling. Het restaurant ligt op een 'eetboulevard', naast KFC etc. De 130 personen van ons gezelschap zorgden meteen voor een volle zaak, naast de al aanwezige gasten. De inrichting is modern, niet onaardig maar niet echt gezellig. Zoals in de meeste wok restaurants bestaat het buffet uit een wok-gedeelte en een 'vast' buffet. Het wokken ging, misschien door de vele gasten, te snel waardoor de gerechten niet helemaal gaar waren. De keus voor het wokbuffet was ruim en werd goed aangevuld. Dat was anders met het vaste buffet. Het duurde lang voor dingen aangevuld werden. De kwaliteit van het vaste buffet was redelijk, maar ook niet meer dan dat. Er was gekozen voor een all-in arrangement, maar de bediening was erg terughoudend met het serveren van de drankjes. Ik zou zeggen: laat mensen zelf hun drankjes inschenken. Samengevat: Niet voor herhaling vatbaar.
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Wij waren hier op een woensdag voor een snelle hap, we hadden maar 1,5 uur. Personeel vriendelijk, maar konden niet helemaal de drukte bijhouden. Vrij lang op onze drankjes gewacht.
Eten acceptabel maar echt niet bijzonder. De woksauzen vonden wij allemaal iets 'zurigs' hebben. Het was niet slecht, maar wat ons betreft ook niet meer dan een restaurant voor snel even tussendoor.
P P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Redelijk veel keuze maar niets stak wat ons betreft boven de middelmaat uit. Hadden all-inclusive arrangement inclusief drank. Drank werd zonder enig probleem onbeperkt en snel op tafel gezet. Vriendelijke bediening. Wel mooie zaak.
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Na twee jaar weer eens terug bij Sizzling Wok met zijn 15-en en in de tussentijd menig keer bij andere Wok-restaurants geweest voor het zg. all-in-incl.-drankjes-concept (€ 31,50 pp)
Allereerst de positieve zaken: ontvangst door het personeel en begeleiding naar de tafel is uitmuntend. Heel vriendelijk en attent. De kant- en klaargerechten waren goed van smaak met als uitschieters de spek-pangang, mihoen en kipgerechten. IJs met slagroom was ook weer van goede kwaliteit (even afgezien van de schepvaardigheden van je voorganger...of diens kinderen).
Zaken echter wat verbetering behoeven en nu echt wat irritatie beginnen op te wekken is dat het met de koks slecht communiceren is (bijvoorbeeld als je rauw voedsel meekrijgt tot 2 maal toe of het gerecht van iemand anders) én de wijze van que-en met het nog te bereiden voedsel; iedereen staat maar wat door elkaar en rare rijen tot gevolg.
Dringend advies om concurrenten in de gaten te houden waarbij dit goed is geregeld.
Ik zie een dalende lijn en dat verdient de eigenaar en het bedienende personeel niet.

Klein dingetje: probeer goed uit te leggen waarom bijvoorbeeld een Radler biertje buiten het all-in concept valt maar waarom een flesje Coca-Cola hier wel in past. Gasten zien prijstechnisch geen verschil, behalve op de rekening.

RobbinO .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
De wokgerechten en gerechten van de grillplaat waren erg lekker (zelf samen te stellen). De overige gerechten van het buffet waren over het algemeen minder, voornamelijk lauwwarm en erg vet. Het buffet werd regelmatig aangevuld. De bediening was vriendelijk en kwam regelmatig langs om bestellingen voor drankjes op te nemen. De koks bij de wok/grillplaat waren echter onvriendelijk.
De inrichting en sfeer van het restaurant is leuk, maar het doet erg massaal aan. Als je lekker (en veel) wilt eten is dit restaurant een prima keuze, voor een gezellige sfeer kan je beter ergens anders eten.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Komen regelmatig bij dit restaurant. Er is heel veel keuze voor iedereen en bijna alles is heerlijk, smaken verschillen nu eenmaal. Personeel is uitermate servicegericht en vriendelijk. Gerechten worden telkens bijgevuld. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Sizzling Wok zit naast fastfood restaurants in de Foodstrip in Amsterdam Zuidoost. We vonden de Foodstrip niet aantrekkelijk maar we waren wel erg toe aan wat eten na de boodschappen die we gedaan hadden. Gelukkig viel Sizzling Wok zeker niet tegen. We werden goed ontvangen en kregen persoonlijke uitleg en een rondleiding langs alle gerechten. Er was veel keuze en de kwaliteit was in orde. Ook met dieetwensen kon rekening worden gehouden. De koks doen graag hun best voor je. We zaten in een rustig hoekje en hebben kunnen genieten van een gezonde maaltijd.
Danmart .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Te beginnen met het eten, alles wat je niet zelf wokt kun je het beste links laten liggen... Het is echt niet te eten, alles is smakeloos en niet meer warm. Ook zitten overal kinderen met hun handen in te roeren, vooral het ijs is echt een no go. Wokken is opzich wel oké, alleen jammer dat je eten verdrinkt in de saus.
Het personeel is wel vriendelijk.
De indeling van het restaurant is erg rommelig en je eten halen gaat haast niet zonder mensen voor hun sokken te lopen. En wanneer je dan eenmaal bent aangekomen bij het eten mag je gerust 20 minuten wachten voordat je met je gewokte bordje saus op dezelfde weg terug mag.
Gastronomoloog .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Een groot bijna onpersoonlijk restaurant. Goed voor grote groepen. Het eten was prima maar niet denderend. Alles wordt wel vers gemaakt maar de sushi was bijvoorbeeld erg droog. Wok was wel goed. Personeel is prima, maar niet erg persoonlijk. Decor is mooi, erg groot en je kan er goed parkeren.
Stjon .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Mooie goed bereikbare locatie met gratis parkeerplaatsen. Goede service, ik kreeg een Fernandes waarbij de koolzuur erin weg was. Had dat aangegeven en kreeg een nieuwe zonder voor de andere te betalen. Sushi is wel achteruit gegaan, smaakloos en droog. Verder is het andere eten wel lekker.
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Weinig keus in gerechten. En als die gerechten nou lekker waren. Nog nooit gedaan: gerechten laten staan! Wokgerecht dreef in de woksaus, sushi smaakte niet (o.a. droog), geen ziltige smaak van de oesters, mosselen van de teppanyaki plaat niet lekker. Het enige wat ik echt lekker vond waren de garnalen van de teppanyaki plaat. Aan het eind vroegen we om thee. Deze werd slordig geserveerd. Water liep over het glas heen. Inrichting heel ongezellig. Sloven van personeel zagen er smoezelig uit. ‘k Ben vaker met een hittegolf uit eten geweest en dan liep het personeel er altijd netjes bij. De hitte kan geen excuus zijn (airco).
Joeke V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Prima restaurant als je met familie wil afspreken. Of als je avondspits zo heftig is dat je even lekker en rustig wil dineren. Heerlijk wokken of scheppen in de kanten klare gerechten. Uitgebreid toetjes buffet, leuk voor de kinderen, ik vind ze zelf niet heel vers ogen. De rauwe zalm is ook heerlijk. Maar wat is dat met die gefrituurde sushi rolletjes, die zijn echt niet lekker!
Robinvanemmerik .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
De laatste keer dat we bij Sizzling waren ( en we komen er nog weleens ) was het niet zo goed. We hadden om 17.30 gereserveerd en besloten eerst van het warm buffet te nemen maar alles was koud toen we het op ons bord hadden! Toen de serveerder de borden kwam ophalen hebben we dit aangegeven en kregen als antwoord: 'Ja dan moet je even roeren, want bovenop is het altijd koud' Nou ja, lijkt mij een beetje vreemd, al je gerechten horen toch warm te zijn.

Even later stonden we bij het buffet door de bami heen te roeren en de kok had waarschijnlijk meegekregen dat we een klacht hadden dus kwam vertellen dat we moesten roeren want zo bleef het eten wel warm.

Voor de rest is de wok erg lekker maar 2x biefstuk van de tepan yaki 'op de draad' gesneden dus stug en oneetbaar.
We zijn beter gewend van Sizzling dus hopelijk is het als we weer gaan een stuk beter.
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Gisteren vierde mijn vrouw haar 50e verjaardag gezellig in dit wok restaurant samen met mij en onze kinderen met aanhang. We hadden gekozen voor het all-in dining van 3 uur. Het eten is goed, voor elk wat wils. Bedienend personeel is vriendelijk en attent. Wat drinken betrof stonden we geen moment droog, zelfs nadat de 3 uur verstreken waren hebben we nog een drankje kunnen bestellen. Deze avond was zeer geslaagd en dit zullen we vast nog wel eens over doen.
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Mooie verse groentes en vlees/vis. Schoon restaurant en attente bediening.
We hadden een all-in, maar bij afrekenen werd er gevraagd hoeveel we gedronken hadden. Er bleek minder aangeslagen te zijn dan we gedronken hadden en dan zouden we goedkoper af zijn geweest met alleen all you can eat met drank apart.. Netjes dat ze zo met je meedenken.
Over het eten niets dan goeds. We komen hier graag nog een (paar) keer terug!
Marcel344 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Prima wok restaurant.

Eindelijk ook een restaurant met redelijk tot goede toegangkelijkheid voor rolstoelen en een invalide toilet.

Gelukkig weinig Chinese decoraties.
E E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Meestal proberen we hier elk jaar een keertje te komen maar de vorige keer viel het erg tegen. Dit maal viel het weer helemaal mee. Is er echt iets veranderd? Of gewoon de beste avond van de week waardoor alles vers en veel is?

Nu was in elk geval de sushi verser en leek het of er nog veel meer keuzes aan bijgerechten waren. Je kunt hier alle kanten op met tepanyaki gerechtjes, steengrill biefstuk, heerlijke verse wokhapjes met nu 11 sauzen, een saladebuffet, sushibuffet, Indonesische hapjes buffet, een voor-de-kinderen-patat-en-zo buffet en natuurlijk veel fruit en ijs toe.

Ook leek het me dat de prijzen wat omlaag waren gegaan en is er de mogelijkheid tot een all-in dining (inclusief drankjes) bij gekomen.

Bediening was de hele avond super attent met het weghalen van de bordjes, het aanvullen van de drankjes en het beantwoorden en oplossen van onze vragen en wensen.

De aankleding is ruim en modern, erg geschikt voor grote groepen, minder geschikt voor een romantisch diner voor twee. Maar ja, dan ga je ook niet all you can eat-en toch?
Naseem M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Sizzling Wok is net iets kleiner dan de andere standaard wokrestaurants. Het is daarom niet massaal. Zonder reserveren daar te gaan eten is niet aan te raden, want het is er altijd druk.
Tip is om te zorgen dat je beneden zit en niet boven. Het buffet op de begane grond is wat uitgebreider (ook qua eten!) opgezet/opgediend dan het buffet boven. Het eten is standaard, niets bijzonders. Voor de vegetariërs: ik heb twee keer op de avond iets gepakt waarvan er stond dat het vegetarisch was, maar het was gewoon vlees dat verkeerd geplaatst was! Het eten was niet zo smaakvol als ik had verwacht. Geen vers fruit, volgens mij alles uit blik. Al met al leuk voor een keertje, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Wat kleinschalig wokrestaurant. Je kunt aan hoge tafels zitten of wat comfortabeler aan lagere tafels (zorg dat je beneden zit!) Ontvangst is bij een soort incheckbalie. Tip aan het personeel: haal niet alleen de borden weg maar check ook gelijk of de glazen kunnen bijgevuld (all-in). Het eten is standaard maar goed van kwaliteit. Het vormen van de rijen bij de wokmeneer is echter niet geheel duidelijk. Kikkerbilletjes kon ik nu niet vinden. Wel heerlijke hardgebakken spekpangang. 2 soorten nasi (Europese en Indische). Kortom: prima restaurant, ook voor kleinere gezelschappen.