Sizzles Restaurant

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
eind .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hallo, je zult het moeten doen met de (hoge) scores die ik gaf. Een verplicht verhaal schrijven heb ik geen zin in .
groeten,
Jan
Bert I.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Altijd een warm onthaal in een subliem restaurant met een huiselijke sfeer en een diner met een rolercoast reis van smaken. Apeldoorn kan u niet beter bieden.Top.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Top avond gehad, zeer gastvrij verwelkomt, na een zeer smakelijk entree 2 heerlijke gerechten gegeten met een prima glas wijn. Super ambiance, zeker een aanrader
Conny I.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, met aandacht.
Espresso teleurstelling, maar dat was ook het enige wat er op aan te merken was.
Komen graag terug.
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Goed eten, gastvrij ontvangen en bediening professioneel en toegankelijk. Vegetarische gerechten zeer smaakvol. Top restaurant!
harriet H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Geweldig lekker gegeten, top Driegangenmenu voor 36,-. Serveren amuse vooraf en friandises bij koffie. Alles even smakelijk. Bediening is vriendelijk, schenkt tijdig de waterglazen bij en geeft goede uitleg bij menu. Mooie wijnkaart, huiswijnen zijn goed.
Hessel O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We werden hier erg gastvrij ontvangen en het eten, de verrassinkjes tussendoor en de wijn waren heerlijk. Zo at ik vitello tonato gecombineerd met fijne biefstuk van de lende. En dat alles prachtig uitgeserveerd. Prima intro voor een concert!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
In een woord: fantastisch! We komen hier al jaren met veel plezier. Niet alleen voor het heerlijke eten, maar ook vanwege de gastvrijheid.
Ria30865 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Weekendje weg in Apeldoorn en gezocht naar een goed restaurant. We werden getipt naar Sizzle te gaan. Gelukkig was er nog 1 tafeltje vrij vanwege een afzegging. Een hele goede keuze. We hebben heerlijk gegeten, er werden mooie wijnen geserveerd en de bediening was reuze vriendelijk. Zelfs een vergeten leesbril werd keurig opgestuurd.
kenkkie .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op aanraden van vrienden hier gegeten
Gerechten erg goed van smaak mooie opmaak
Goede soepele bediening weten waar ze het over hebben stralen rust uit.
Voel me hier op me gemak.
Klein heel klein min puntje tijd tussen de gerechten..... Maar komen hier zeker weer.
Dank voor deze avond
JordyS77 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Geweldig gegeten. Goede sfeer, perfecte bediening. 5 gangen verrassings menu genomen en werkelijkwaar goddelijk gegeten. Kunnen tafelen van half 8 tot half 1 en geen moment het gevoel gehad dat je weg gekeken werd. Echt een aanrader.
carolien H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Al meerdere malen bij Sizzles gegeten en het is altijd uitstekend. Zeer vriendelijke, persoonlijke bediening. Verassende gerechten met goed op elkaar afgestemde smaken. De gastvrouw weet altijd de juiste wijn erbij te adviseren. Zeker voor herhaling vatbaar!
Wim1978 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Samen met mijn vriendin een aantal weken geleden gegeten bij dit fantastische restaurant.
Wat een warm welkom bij binnenkomst, je voelt je meteen in de watten gelegd. Zo zie je maar dat goed "gastvrouwschap" ook echt een vak apart is, evenals de bediening.

Zelden zo'n warm en fijn gevoel gekregen van een restaurant, de bediening, de gastvrouw zijn echt top!. Brabanders hebben de naam (en als echte Brabander kan ik dat natuurlijk alleen maar bevestigen :-) om gastvrij te zijn, maar hier kunnen ze er zeker ook wat van!

Ook de gerechten en bijpassende wijnen waren van uitstekende kwaliteit. Wij hadden gekozen voor een 5 gangen menu. Eerst werden we verrast door een tweetal heerlijke amuses, waarna we op de kaart ook oesters zagen, we wilden deze graag proberen en kozen de oesters met knoflook en kaas gegratineerd. De gastvrouw vond het zo leuk dat we dat probeerden, dat ze meteen daarna nog een ander setje oesters liet komen die we ook eens moesten proeven. (al de oesters hebben we niet eens af hoeven rekenen!!!)

De gerechten waren stuk voor stuk heerlijke kunstwerkjes van de eerste tot de laatste gang.

Als we dan toch een verbeterpunt moeten noemen is de entree...van buiten waan je je niet in een super restaurant, maar van binnen was het wel erg gezellig. Wat voor sommigen als nadeel zou kunnen worden ervaren is dat wij naast de uitgifte van de keuken zaten. Persoonlijk vond ik dat wel leuk want zo kon ik in de keuken kijken hoe de chef allerhande lekkere gerechten aan het bereiden was.

Apeldoorn is vanuit den bosch toch al gauw een uurtje rijden, maar die reis maak ik graag nog een aantal maal, want van Sizzles hebben we nog steeds de mond vol (uiteraard in zeer positieve zin!)

Tot snel!
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De website is al verfrissend, daar werd ik al blij van. En de eerste indruk bij aankomst... wat een "leuke tent", bij binnenkomst een hartelijk welkom door de bediening! Allemaal keurig in eenheid (leuk jurkje met hippe gymschoenen aan; kortom charmante dames)! Wel erg druk in het restaurant... Ondanks onze reservering was onze tafel (nog) niet gereed. Dan maar wachten aan de bar. Inkijk in de keuken achterin de zaak, daar wordt druk gekookt en opgemaakt. De menukeuze is meer dan voldoende, mooie combinaties van gerechten en smaken. Mijn voorgerecht met kabeljauw was voortreffelijk en de vis van de dag, zeebaars, hapte ook heerlijk weg en was ruim voldoende. Mijn tafelvrienden genoten ook van hun voor- en hoofdgerechten. De wijnkaart misstaat ook niet. Afsluiting met een dessert, voor iedereen wat wils en eindigend met een lekkere espresso c.q. kopjes thee. De Sizzlesdoos met lekkernijen ging helemaal leeg! Waren er dan ook aandachtspuntjes, jazeker?! Wat ons betreft mag de bediening meer aandacht aan alle tafels schenken. Dan voelen wij ons toch meer "gast". En iets aan het potje met honing doen wat bij de verse muntthee wordt neergezet. Deze was bijna leeg, pikte aan de deksel en onhandig in gebruik. Dan maar liever een schoon en afgesloten honingcupje bij de thee.
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wat een hartelijke en gastvrije ontvangst, gezellige ambiance, geweldige menukaart met verrassende gerechten en heerlijke wijnen. Kortom, een topavond gehad!

De prijs-kwaliteitsverhouding van dit restaurant is dik in orde. Complimenten voor het geheel!

En nogmaals veel dank voor het leuke Sizzles blik met thee en thee-ei, echt heel erg leuk!
Bablis .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Onlangs gegeten bij Sizzles, bediening erg vriendelijk, persoonlijk vond ik het nieuwe interieur iets minder, niet echt sfeervol. Eten was smaakvol. Minpuntje: de gangen kwamen te snel achter elkaar, de rustmomenten waren te kort. Wel iets om op te letten vanuit bediening/keuken. Tenslotte ben je een avondje uit en wil je wel even rustig genieten van een wijntje met stokbroodje vooraf en niet direct een bord voorgeschoteld krijgen. Verder prima!
Kbl .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Eten is beleving en dat weten ze maar al te goed bij Sizzles.
Spontane, open en vlotte bediening, keurig en men past de benadering enigzins aan, aan de doelgroep. Daarbij is het eten voortreffelijk en goed van smaak. Een heerlijke avond uit, wat altijd leuk is om naar uit te kijken.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We hadden voor een bijzondere gelegenheid bij Sizzles gereserveerd en dit vooraf bij de reservering ook aangegeven. Dit werd bijzonder leuk opgepakt en we werden door de bediening gefeliciteerd. Ook aan extra versiering van de tafel op een rustig plekje werd gedacht. Bij het nagerecht werden wij extra verrast door een bijzondere felicitatie. De bediening was de hele avond vrolijk en vriendelijk. Wij hebben gekozen voor het 5 gangen verrassings- diner met bijpassend(bob) wijn arrangement. Naast de vijf gangen kregen we ook een paar prachtige huisgemaakte amuses. De wijnen waren van perfect aansluitende smaken bij de mooi opgemaakte gerechten. Ook de opbouw van de gangen was mooi en de smaken van de verschillende gangen waren steeds bijzonder goed op elkaar afgestemd. Tussen de gerechten zat steeds een prima rustmoment, ondanks dat de zaak vol zat geen lange wachttijden of gestresste bediening. Alles verloopt op een goed tempo en in een rustige vriendelijke sfeer.
Het afgelopen jaar hebben wij een behoorlijk aantal restaurants bezocht, maar niet één keer hebben wij zo lekker gegeten als bij Sizzles. Het is een behoorlijk eind rijden vanaf mijn woonplaats, maar het was elke kilometer waard. Zeker een restaurant waarvoor je om kan rijden. Michelin ster waardig.
H H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Door vrienden mee uit eten genomen naar restaurant Sizzles. Zij zijn zeer enthousiast over het eten, dus de verwachtingen waren hoog.

Amuse was niet smaakvol, geloof iets met linzen. Maar in elk geval erg leuk dat men een amuse bereid voor de gasten. Daarna kregen we een broodje met boter en olijven tapenade met yoghurt.
Niks op aan te merken, gewoon prima.

Vooraf nam ik de carpaccio met truffel. Het vlees was mals maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk was van de smaak. Truffel proefde ik bijna niet terug en voor mij was dit niet meer dan een carpaccio die je in een leuk eetcafé geserveerd krijgt. Daarna koos ik voor de hertenbiefstuk. Iets te ver door gegaard maar zeker een ruim voldoende als ik kijk naar de smaak.

Als dessert had ik het chocoladetaartje. Deze liep mooi uit na het opensnijden en was ook prima.

Restaurant was zeer vol en rumoerig, hier moet je van houden. Ook was het heel erg warm. Het is een prima eetcafé maar naar mijn mening geen restaurant. Er hangt duidelijk een ons kent ons sfeer waar overigens niks mis mee is.

De dames in de bediening waren zeer professioneel en vriendelijk. Dat wil ik wel benadrukken.

Je kan hier een prima avond hebben met vrienden maar ik zou hier niet snel reserveren voor een romantische avond met z'n twee.