Sizzles Restaurant

Koninginnelaan 37 7315 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Sizzles Restaurant

Sizzles in Apeldoorn is een restaurant met veel gezelligheid en vooral lekker eten. Wij presenteren u onze a la carte kaart met daarnaast een 3 gangen keuze menu en een 6 gangen "mini verrassing" menu. Uiteraard kunnen wij rekening houden met eventuele allergieën.

Meer informatie over restaurant Sizzles Restaurant

9,5

Jouw recensie over het restaurant Sizzles Restaurant

Markvanhall .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Verrassend, leuke dip met brood! Ruime porties, ze zijn hier niet zuinig. Goede uitleg van de bijpassende wijnen en heerlijke gerechten. Bediening is adequaat, behulpzaam en kundig. Uitstekende prijs-kwaliteit. Een aanrader!
Esmee V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Weer eens lekker gegeten met mijn partner voor zijn verjaardag. Altijd goede service! Er is veel variatie op de menu kaart en er staat ons beide altijd wel wat tussen.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het is altijd een feest en volop genieten bij Sizzles. Als we het een cijfer geven dan wordt het een 10......................................................................
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Vrij ouderwetse tent, die enorm probeert hip te zijn. Lelijke inrichting die totaal niets met hipheid te maken heeft. Gerechten ansich prima maar teveel smaken op je bord, waardoor je de essentie niet meer proeft. Jammer want wel goede ingredienten, durf en prima vlot personeel.

Nog even paar keer in Amsterdam gaan kijken bij de voorlopers en lekker meenemen naar huis:)
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Super gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten en erg gezellig. Echt aanrader.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Weer verrassende gerechten, mooie wijn-spijscombinaties, attente bediening. Sizzles heeft de verwachting van een gezellige avond met lekkere gerechten weer helemaal waar gemaakt.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wij hebben hier nu 7 keer gegeten in de afgelopen 2 jaar. We nemen altijd het verrassingmenu. Het eten is altijd geweldig...zelfs wanneer er met ingredienten gekookt wordt die wij zelf misschien niet zouden eten in een andere restaurant. Goed op smaak, bijzondere combinaties...puur genieten. Het personeel is ontzettend aardig, let goed op en is vrolijk. Altijd een geweldige avond.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!! Fijne sfeer en zeer vakkundig en vriendelijk personeel waar de klant op nummer 1 staat. Samen met een vriendin weer een topavond gehad????????
S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellig, intiem restaurant. Vriendelijke bediening en heerlijke, verrassende gerechten. Goed op smaak. We komen zeker terug.
mhinskens .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellig en goed gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Goede combinatie van wijn en spijs. Verrassingsmenu is aanrader, gecombineerd met diverse leuke amuses.
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
lekker eten. goede bediening en gratis water!!
bij het raam was het wel een beetje koud.
Een hele leuke avond gehad
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijke smaaksensaties, prettige variatie in het verrassingsmenu van 5 gangen, niet te grote porties, scherp geprijsd. Kortom heel veel waar voor je geld! Een absolute aanrader!
B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Ontzettend genoten van de avond! Supersfeer, hele prettige bediening en de gerechten zien er niet alleen uit als een kunstwerk, maar smaken ook nog eens voortreffelijk! Een dikke 10 voor Sizzles!
Alien G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Sizzles. De ossenhaas was super mals en de gerechten waren een plaatje.
Prettige bediening en aangenaam verblijf.
Pascale K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten, tafels iets te dicht op elkaar
Paul .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een goed restaurant, waar we nog nooit teleurgesteld werden, terwijl onze verwachtingen aldoor behoorlijk hoog waren. Een aanrader voor lekkerbekken.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Echte aanrader, ook al kom je van ver. Weer heerlijk gegeten, verrassend en van hoge kwaliteit, net als de sfeer en gastvrijheid!
Toon B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Gewoon goed zoals we gewend zijn
Zij en wij hebben de smaak nog steeds te pakken
S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Een prima restaurant voor zakelijke en privé-aangelegenheden. Prettige bediening (moet soms even gas terug nemen en niet zomaar onderbreken in een gesprek of toespraak maar ze doet het charmant) en echt heerlijk eten. Hoeveelheid is uitstekend en presentatie goed.
margot S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker en gezellig gegeten met vrienden. 5-gangen menu genomen, porties (zowel eten als wijn) zijn aan de stevige kant dus we rolden het pand uit aan het eind van de avond. heel vriendelijke bediening.