Sixty-Four

Lange Hezelstraat 64 6511 CM Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Sixty-Four

Grillen in rustige sferen

Sixty-four huist in een monumentaal pand in Nijmegen met een fijn terras ervoor. Dagelijks serveren ze gegrilde gerechten, zoals burgers die afkomstig zijn van de Nederlandse melkkoe. De ruimte is licht ingericht en de leuke bediening maakt het plaatje en je avond af!

Meer informatie over restaurant Sixty-Four

• : P2 Parkeerplaats "Oude Stad" Voorstadslaan 2.

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Rosalie P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening.
Ik had van te voren aangegeven dat mijn vriend jarig was, dit hebben ze leuk opgepakt!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Redelijk gegeten, Voorgerecht matig, beef salad, rundvlees niet mals en weinig smaak. Hoofdgerecht sate en entre cote. Sate was prima, voor de entre cote moet bijbetaald worden, maar deze was lang geen 200 gram, veel te dun en daardoor droog en taai, een tegenvaller.
Nagerechten zijn goed. Dame blanche en cheese cake.
Gerba B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Donker restaurant! Eten smaakvol maar duurde erg lang voor dat het werd geserveerd.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Eenvoudig restaurantje, druk bezocht, en prima eten. Het duurde wel erg lang om onze soep warm geserveerd te krijgen (teruggestuurd nadat 'ie koud op tafel was gezet). Dat was het enige minpuntje, voor de rest prima.
Rietje W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Restaurant ziet er een beetje donker uit, maar goed ingericht, relaxte sfeer, zeer attente bediening en heerlijk eten. Porties zijn precies goed. Kom hier graag nog een keer terug, complimenten!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Echt een aanrader; lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening en dat voor een prima prijs (€ 20 voor een 3-gangen menu)
Ian V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Lekker eten en spotgoedkoop voor wat je krijgt!
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goede prijs-kwaliteitverhouding! Vriendelijk personeel, leuk restaurantje. Hier gaan we wel vaker komen
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Zeker in combinatie met de prijs prima simpel maar lekker eten!! Het was die avond druk en alles duurde iets langer helaas.
ilsescholten1984 S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Leuk restaurantje! mooie sfeer (beetje tochtig, maar ik heb t snel koud hoor) eten was heerlijk! pulled pork aanrader! miste wel de groenten.
D N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Fijne sfeer en mooie inrichting! Enkel zou een bordje voor toilet fijn zijn.
Valerie V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Door de goede recensies naar dit restaurant gegaan bij ons bezoekje aan Nijmegen. Alle verwachtingen zijn uitgekomen. Heerlijk gegeten. De sate als hoofdgerecht was gewoon perfect! Vriendelijke service, ongedwongen sfeer. We komen graag terug!
lineke D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Kleine kaart met lekkere gerechten. Prima service. Door de aanwezigheid van een grote groep in het kleine restaurant was het geluidsniveau te hoog. Sfeervol ingericht.
Bob E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! Het personeel was heel vriendelijk en de sfeer goed. Mooie avond gehad
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed gegeten voor een goede prijs!
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig restaurant, standaard gerechten, maar wel goed bereid. Gewoon lekker een hapje eten, maar niet om uitgebreid te tafelen.
Nando F.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Leuke kaart anders dan Amuse voorheen. Leuk en goed concept met 3-gangenmenu. Porties zijn goed, je gaat immers met een goed gevulde maag weer huiswaarts. Tussen de gangen prima gelegenheid om met elkaar bij te praten. Relaxte sfeer en prima muziek op de achtergrond wat niet overheerst. Onze dank voor jullie goede zorgen.
Willeke K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten, heel klantvriendelijk personeel en een prachtige inrichting! De kaart is niet heel uitgebreid, maar dat vinden wij juist goed. Je kunt beter een paar gerechten geweldig lekker maken dan veel gerechten op de kaart hebben die redelijk van smaak zijn. Mooie avond gehad!
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Bediening had beter gekund. Verder is de prijs / kwaliteit goed.
Annita H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben met ons tweeën heerlijk gegeten.de gerechten worden ook mooi gepresenteert en het smaakte super lekker de spies met saté is een aanrader! Een leuke jonge keukenbrigade die goed samenwerkte er hing een gezellige sfeer het is een knus restaurant. Echt een aanrader.