Sittar Indian Restaurant

Kleine Kerkstraat 12 5911 GK Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Sittar Indian Restaurant

Gastvrij en Indiaas

Zin in Indiaas eten? Dan is dit de place to be! Denk aan tandoori king prawn of tikka masala, allemaal op traditionele wijze bereid. Het personeel staat klaar om je een ontspannen avond te bezorgen, gastvrijheid staat hier centraal.

Meer informatie over restaurant Sittar Indian Restaurant

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag 16:00 - 23:00
Zaterdag 12:00 - 23:00

F H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Erg lekker gegeten naar aanleing van de goede adviezen van de bediening. Vriendelijk personeel en een uitgebreide kaart. Een aanrader en we gaan beslist weer terug!
Birgitte D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijk personeel. Helaas werd er niet uitgelegd welke gerechten er geserveerd werden. Wij hadden twee restaurantspaarkaart van AH. Echter 2 voor de prijs van 1 ging niet op. Wij waren met 4 en hebben voor 3 personen ipv 2 personen moeten betalen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Omdat we niet konden kiezen hebben we ons qua menu laten verrassen door de eigenaar. Heerlijk gegeten! Het was voor ons de eerste keer, maar we komen zeker terug.
Ine W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het was mijn eerste bezoek aan de zaak. Ik was verrast door het mooie tafellinnen! De ontvangst en bediening waren zeer vriendelijk.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was een mooie en super lekkere ervaring voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een van mijn favorite restaurants, altijd verassend lekker eten en zeer vriendelijke bediening.
Chantal A.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten is goed op smaak.
Krijgt bepaalde dingen van het huis wat niet hoeft dus extra service is.
Snelle en vriendelijke service
Mirian M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gastvrij en voor herhaling vatbaar.
Noor S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
lekker gegeten met mijn gezin, super! Is voor herhaling vatbaar! Prijs-kwaliteitsverhouding zijn fijn in balans.
Werd goed warm geserveerd. Ook zeer vriendelijk vrouwtje, die de gerechten naar de tafel bracht!
Sjors F.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
In een heerlijk huiselijke sfeer, erg goed gegeten. Spontane relaxte bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Lekker eten en vriendelijk personeel, redelijk snel uitgeserveerd maar dat is dan ook het enige minpuntje
T V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijke originele gerechten, echt genieten!
elke D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen en bediend door meneer en mevrouw. Het eten was zalig, we hebben genoten. Het ijs kan niet tippen aan de andere gerechten. Wellicht is het een idee om een andere ijsleverancier te nemen.
De menukaart is erg uitgebreid en zou voor mij persoonlijk wat kleiner mogen.
De zitting van de stoelen is te zacht, het voelt versleten en die mogen opgeknapt worden.
Het was een heerlijke avond, we voelden ons verwend en de dag erna hebben we nog eens gesmuld van de restjes die we mee naar huis kregen.
liselottejanson .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
we zijn echt voor de gek gehouden
ik eet ivoor 20 euro maar ze rekenen 35 voor menu
als we gewoon waren gaan eten zonder ah bon waren we goedkoper uitgeweestals nu
jammer we kwamen er al 25 jaar maar nu zien ze me niet meer
Joni J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Van tevoren kregen we heerlijk brood met dipjes van de chef. Het eten was fantastisch! Hoewel we met de AH-bon een goede deal hadden (35,00 voor twee 3-gangenmenu's met vrije keuze van de kaart) waren de prijzen op de kaart prima: ik zou ook zonder bon terugkomen. Aan de chef: het mag ook ietsje veel zijn, we hadden moeite om alles op te krijgen en dat was zonde! Jongeman in de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Jurriën H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Geurige, smaakvolle gerechten! Voor een lekkere Indische maaltijd ben je hier op de juiste plaats. Porties zijn ruim voldoende dus je zal hier zeker niet met een lege maag naar buiten wandelen.
Willie H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
zoals altijd weer genoten van het lekkere eten. De vriendelijke bediening maakt het plaatje van een gezellig etentje compleet.
Simon P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker gegeten in een leuk en gezellig restaurant. TIP: bestel Kokosbrood, superlekker
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Uitstekende service en goed eten. Weinig op aan te merken. Misschien de kaart alleen iets duidelijker opzetten zodat een makkelijke keuze gemaakt kan worden. Nu lopen de talen een beetje door elkaar en is het moeilijker een voorstelling van het gerecht te maken. Maar het eten, de locatie en bediening is erg goed. Een aanrader en we gaan zeker nog eens terug.
jolof .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Goed restaurant.
Aardige bediening.
We komen er al heel erg lang, zo lang als de zaak bestaat
Kwaliteit is altijd goed
We kunnen dit restaurant aanbevelen voor een lekkere Indiase maaltijd