Sittar Indian Restaurant

Kleine Kerkstraat 12 5911 GK Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Sittar Indian Restaurant

Gastvrij en Indiaas

Zin in Indiaas eten? Dan is dit de place to be! Denk aan tandoori king prawn of tikka masala, allemaal op traditionele wijze bereid. Het personeel staat klaar om je een ontspannen avond te bezorgen, gastvrijheid staat hier centraal.

Meer informatie over restaurant Sittar Indian Restaurant

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag 16:00 - 23:00
Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Sittar Indian Restaurant

John V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker eten , zeer gastvrije ontvangst. ".................................................."............................................................
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Achteraf werd ons pas duidelijk dat hier een bepaald bedrag gerekend werd voor de AH-actie. Dat werd van tevoren niet echt gecommuniceerd. Dus wij dachten dat we gewoon het goedkoopste 2 gangen menu gratis kregen, zoals overal elders ook. Het eten was goed. De service ook. Viel niets verkeerds van te zeggen. Was erg druk in het restaurant.
Susan L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Waren er met de AH-restaurantzegels met 4 personen. Moesten achteraf toch bijna 100 euro bijbetalen, was dus zonder de zegels bijna het dubbele geweest. Dit vonden wij voor de hoeveelheid en kwaliteit toch wel erg veel, zeker gezien het veel rijstgerechten zijn met wat kleine stukjes vlees/kip in ons geval.
Marcel_lo .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten hier en prima vegetarische mogelijkheden! Bediening ook netjes en vriendelijk. Het zou wel leuk zijn als er nieuwe gerechten aan de kaart werden toegevoegd.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Nogmaals lekker gegeten met de AH restaurantzegels. Omdat de vorige keren goed was bevallen zijn we weer teruggegaan. Het eten was lekker, de bediening zeer goed en vriendelijk. We gaan hier beslist nog vaker eten, ook zonder de AH actie.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was prima en altijd voor herhaling vatbaar. We zijn er ook meerdere malen geweest.
Prijzen zijn volkomen in orde, zo ook de porties.
Het enige wat mij stoort, is het interieur.
Dat behoeft vernieuwing.
Lisan H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben lekker gegeten. De Prijs-kwaliteit is goed. Wij zullen er zeker nog een keer terug gaan, ook als er geen restaurant actie van AH is.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We werden hartelijk ontvangen. De procedure werd goed uitgelegd en er werd ook advies gegeven m.b.t. de keuze van het menu. Bediening zeer goed en het eten was voortreffelijk. We gaan zeker nog een keer terug.
ed.reijnen .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een goede sfeer samen met mijn echtgenote. Het is echt een aanrader. Gaan beslist nog een volgend keer.
Frans I.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Echt voortreffelijk gegeten hier. Wat een smaak! Veel keus op de menukaart en grote porties. De bediening was was goed. Inrichting is niet echt mijn smaak. De prijs-kwaliteit is prima. Hier gaan we zeker terugkomen!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wij eten hier regelmatig. Altijd een correcte bediening. Het eten is heerlijk maar wij vinden de prijzen wel wat hoog. Ook is er geen kan kraanwater beschikbaar (dit zou eventueel tegen betaling kunnen). De fles water kost 6,50 euro.
carlaengerrit .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
het 3 gangen menu goed, mooi verzorgd. alles was lekker en eenvoudig opgemaakt.
Sfeer wat minder was geen achtergrond muziek.
Indovidueel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een heel vriendelijke ontvangst en heel lekker gegeten.
Zowel de mixed grill vis als de mixed grill vlees zijn ons zeer goed bevallen. De inrichting is tevens erg gezellig en de sfeer is er informeel. Voor herhaling vatbaar!
F H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Erg lekker gegeten naar aanleing van de goede adviezen van de bediening. Vriendelijk personeel en een uitgebreide kaart. Een aanrader en we gaan beslist weer terug!
Birgitte D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijk personeel. Helaas werd er niet uitgelegd welke gerechten er geserveerd werden. Wij hadden twee restaurantspaarkaart van AH. Echter 2 voor de prijs van 1 ging niet op. Wij waren met 4 en hebben voor 3 personen ipv 2 personen moeten betalen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Omdat we niet konden kiezen hebben we ons qua menu laten verrassen door de eigenaar. Heerlijk gegeten! Het was voor ons de eerste keer, maar we komen zeker terug.
Ine W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het was mijn eerste bezoek aan de zaak. Ik was verrast door het mooie tafellinnen! De ontvangst en bediening waren zeer vriendelijk.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was een mooie en super lekkere ervaring voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een van mijn favorite restaurants, altijd verassend lekker eten en zeer vriendelijke bediening.
Chantal A.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten is goed op smaak.
Krijgt bepaalde dingen van het huis wat niet hoeft dus extra service is.
Snelle en vriendelijke service