Sittar Indian Restaurant

Kleine Kerkstraat 12 5911 GK Venlo Nederland Kaart

Over restaurant Sittar Indian Restaurant

Gastvrij en Indiaas

Zin in Indiaas eten? Dan is dit de place to be! Denk aan tandoori king prawn of tikka masala, allemaal op traditionele wijze bereid. Het personeel staat klaar om je een ontspannen avond te bezorgen, gastvrijheid staat hier centraal.

Meer informatie over restaurant Sittar Indian Restaurant

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag 16:00 - 23:00
Zaterdag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Odie10 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Meerdere keren hier geweest en heerlijk gegeten, bediening is erg vriendelijk en prijs kwaliteit is ook goed.
Deze keer zat ik bij de ingang en dat was een beetje fris.
L F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We komen hier regelmatig, niet alleen vanwege het heerlijke eten, maar ook vanwege de vriendelijke eigenaren.
Het is een knus, gezellig restaurant. Voor- en hoofdgerechten zijn zeker aan te raden. Nagerecht is verder niet bijzonder. De kaart is erg duidelijk, als er staat vermeld dat iets pittig is, dan is het ook zo. Mild is ook echt mild. Ik zou telefonisch reserveren, dat gaat het beste.
Prijs/kwaliteit is prima.
Estherlinssen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Altijd weer 'n geslaagde avond met ruime keuze uit heerlijke gerechten. Porties zijn royaal, prijzen betaalbaar. Goede ontvangst door 'n geweldige gastheer en gastvrouw!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij komen hier al hééél lang en hopen dat Sittar nog lang doorgaat want het is mijn favo restaurant in Venlo. Het eten is altijd heerlijk en ook de eigenaar en personeel altijd correct en voorkomend. Als een restaurant al meer dan 25 jaar bestaat (op een niet A locatie) wil dat wel wat zeggen, dus houd je van oosters eten kan je SITTAR niet overslaan, mensen ga en laat je verrassen!!!
Patty K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Stonden binnen anderhalf uur weer buiten. Middelmatige , standaardgerechten. Je kunt merken dat hier niet met plezier gekookt wordt. Niet voor herhaling vatbaar.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goed restaurant. We hadden niet gereserveerd, maar omdat we vroeg waren was er nog een tafeltje vrij. In de loop van de avond werden diverse mensen weggestuurd die zonder te reserveren binnen liepen. Het was druk. De inrichting van het restaurant is niet bijzonder. Wel netjes. Het eten is er goed. Vooraf komen ze pappadums met lekkere sausjes brengen. Voorgerecht kip tikka was lekker mals en sappig. Hoofdgerechten Tandoori mixed grill en King prawns Jalfreezi erg goed. Lekkere rijst en groentencurry erbij. Ook de extra bestelde naan en komkommerraita goed. Wij eten vaker bij Indiase restaurants, dus kunnen wij zeggen dat we deze kwaliteit niet verwacht hadden in een stadje als Venlo. In mening Indiaas restaurant in de randstad gegeten waar het stukken minder was dan hier. Bediening was vriendelijk. De moeite waard om terug te komen.
PVKB .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Leuk restaurant. Prima bediening die je wilt helpen als je niet bekend bent met de gerechten.
Veel keuze, vlees, vis en vegetarisch
Tamarasteegs .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We kregen bij binnenkomst meteen de kaart, er werd niet gevraagd of we wat wilden drinken. Het eten was lekker maar we kennen betere Indiase restaurants. Het hoofdgerecht kwam direct na het voorgerecht, wij hadden daar liever wat tijd tussen gezien.
Sapiro .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Dacht o.b.v. de AH restaurant-actie te eten voor een redelijke prijs (ca €25 voor 2 personen).
Volgens de kaart kon dat ook.
Blijkt dat het restaurant ervan uitgaat dat je een 3 gangenmenu neemt voor €35.
Jammer...
Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het eten was lekker maar de porties erg gering in verhouding tot de prijs. Wij hadden de ah actie en mochten 3 gangenuit de kaart kiezen twv 35 euro(2e persoon gratis) . De gerechtjes waren lekker maar niet speciaal
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het eten is goed en bediening prima. Wel jammer dat de gerechten snel achter elkaar worden geserveerd en dat de warmhoud platen niet warm zijn als ze uit de keuken komen.
RachelAshweta .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het eten is heerlijk en je hoeft ook niet lang te wachten op het eten! Er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is en het is er schoon. Een echte aanrader!
Wmmverheijen .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Een prima resraurant met zeer vriendelijke en nette bediening. Ook de kaart bevat voor elk wel een geschikt menu. Een gezellige sfeer. Een op en top aanrader! Ook voor mensen die voor het eerst kennismaken met de indiase keuken. Onze complimenten.
Elpekrini .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het eten was verrassend lekker. Veel nieuwe smaken geproefd. Nooit eerder Indiaas gegeten. De bediening was erg vriendelijk en doorlopend bereid om tekst en uitleg te geven over de gerechten. De inrichting van het restaurant is oubollig Indiaas, maar dat past uitstekend bij het plaatje. De menulijst is (te) uitgebreid, waardoor kiezen niet gemakkelijk is. Ikzelf heb genoten van de Indiase Kerriesoep en de Tandoordi mixed fish grill. Erg lekker. Al met al een geslaagde avond.
A-v-b .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het eten was heerlijk!! Service was erg vriendelijk maar voor-hoofd en nagerecht kwamen relatief snel na elkaar. Met iets meer rust tussendoor scoort Sittar nog hoger! Al met al een restaurant waar wij nog vaker gaan komen!
Ed.reijnen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wij zijn gisterenavond met acht personen gaan eten. Wij konden van de normale menukaart een voor- hoofd- en nagerecht kiezen. We maakten gebruik van de Shell actie. Het eten was prima en de bediening goed. Een aanrader.
Babetschuil .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Voor her eerst in Sittar gegeten. Wat verrassend. Een indiaans restaurant. We wisten niet goed wat te verwachten,maar alle 3 de gerechten waren absoluut een topper. Kwalitatief uitstekend,borden zeer verzorgd en mooi opgemaakt,en heerlijke smaak combinatie`s. Dit zijn juist de dingen waar je naar op zoek bent.
P-t.pouwels .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prima, lekker gegeten. Iets trager het eten krijgen zou beter zijn.
Wellicht ook een vertaling van de kaart.
We gaan zeker terug.
Ralph B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De eerste keer dat wij Indiaas gegeten hebben, het eten zal voor de kenners zeker goed zijn, maar helaas is dit niet onze smaak. De bediening was dik in orde.
Inrichting volgens mij typisch Indiaase stijl, verder niks mis, maar ook dit is niet onze stijl.
Tja, over smaak valt niet te twiste, maar voor de kenner is het zeker de moeite waard om hier te eten!!
Mat.lamberigts .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We waren voor het eerst in dit restaurant. Spontane bediening en prima advies. We hebben heerlijk gegeten en komen hier zeker nog een keer terug.