Over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Iris V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en goede bediening. Fijne plek op terras ondanks druk evenement in de straat. Hooguit wat krap maar dat was logisch gezien de drukte. Enige mindere punt is dat frietjes, saus etc apart besteld moet worden wat de prijs wat omhoog brengt. Maar desondanks een aanrader!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten. Leuke plek! Vriendelijke bediening!
Roy W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gewoon goed! Geen klets!
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Schitterend, hip en trendy restaurant met een zeer goede keuken, dus de complimenten aan de kok. Het restaurant is gelegen op een zeer goede plek en ziet er modern uit.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
In prima ambiance lekker gegeten zonder al teveel poespas.Buiten was het erg rumoerig maar binnen had je daar nauwelijks last van. prettig personeel en goede bank/stoelen.
Daniek K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Op woensdag 4 april heb ik hier gegeten in een gezelschap van 2 vriendinnen. We hebben heerlijk rustig zitten tafelen met lekkere gerechten. Fijne service, eten van hele goede kwaliteit, leuke prijs en super dat je ook kleine porties van de hoofdgerechten kan bestellen. Geen tapas, maar toch ook net even iets anders dan 'gewoon' allacarte. Ik kom hier zeker terug, leuk!
Hoi Daniek,

Hartelijk dank voor je bezoek aan Sitio en je leuke reactie!
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Cheers
Sofie L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk eten, vriendelijk personeel en hele toffe locatie / inrichting. Restaurant is goed bereikbaar. Probeer vooral de steak eens!
Beste Sofie,

Leuk dat je er was en bedankt voor je mooie recensie!

Cheers!
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Ribjes verbrand en het buikspek leek meer op een speklapje in ketjapsaus. Bediening aardig en behulpzaam. Alles ok maar had er iets meer er iets meer verwacht.
Beste Iris,

Hartelijk dank voor je bezoek aan Sitio. Onze ribben worden gemarineerd in een donkere marinade. Hierdoor kleurt het vlees inderdaad extra donker. Laat het in het vervolg meteen weten als er iets niet geheel naar wens is. Dan kunnen we daar direct op inspelen! We hopen je binnenkort opnieuw te zien en je ervaring te verbeteren.

Groeten Bram
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijke carpaccio en tournedos gegeten, ontzettend mals vlees. De bediening is erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij waren blij verrast toen we de rekening kregen. Heerlijk eten voor een redelijke prijs!
babs259 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Sfeervol & gezellig! Lekker gegeten. Fijn dat ze ook een kindermenu hebben. Heerlijke lounge muziek op de achtergrond! Lazy Sunday????
agnetademan .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten en we kregen wat gratis macarons toen we er om vroegen. Altijd leuk.

Mooie inrichting en lekkere banken aan ovale tafels. Banken zaten lekker.
hans Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima gelegenheid om te eten en te verblijven . Perfecte bediening. . Prijs/kwaliteit kan beter maar nogmaals prima gelegenheid
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Mooie setting, vriendelijk bedienend personeel. Had een gerecht besteld wat ik niet lekker vond, heb daarvoor een ander gerecht van de kaart mogen bestellen. Goede service, ga zo door!
rob R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker eten. Perfecte bavette. Vond de saus en het aardappel gerecht wat er bij geserveerd wat minder. Frieten, asperges lekker!
Bijzonder vriendelijk personeel.
Zeker een volgende keer
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een sfeervol, ingericht restaurant. We werden geholpen door een zeer vriendelijke jongeman. Prijs, kwaliteit is prima. Ik zou hier zeker teruggaan.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Zeer nette uitstraling en de banken zitten geweldig comfortabel. Hier weten ze hoe een lekker stuk vlees bereid moet worden. De smaak van pasta is goed maar de laatste keren dat we hier ravioli bestelden, was deze redelijk hard/droog. De gesmolten kaas zal de ravioli wel iets harder maken maar voor Ik vermoed dat de ravioli te lang onder de warmtelamp heeft gestaan. Al met al toch heerlijk gegeten
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima en lekker gegeten, liep veel personeel iets te veel, hierdoor hoge pk, prijzen wat aan de hoge kant. Voorgerechten 7,50 voor soep? Kleine stukje zalm voor had iets meer mogen zijn. Maar vrienden waren erg enthousiast wij ook, gezellige avond.
Goed dat ik rekening controleerde: fles wijn van 25.00 extra op de rekening gezet. Voor de rest een aanrader.
Mindert W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Alles was prima. Iets meer aandacht en interesse van de bediening zou de kers op de taart zijn geweest.
John V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Tournado was zeer Well Done i.p.v. medium -rear. Na opmerking een nieuwe gekregen welke beter gebakken was.