Sitio - Steaks & Pasta

Korenbrugstraat 16 5211 EG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Wi-Fi
petra B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Eerste keer vanavond,was al goed druk toen we vroeg binnen kwamen.Mooie zaak goede sfeer super vriendelijke bediening!Eten was heerlijk de ossenhaas lekker mals en de iberico geweldig!Zeer tevreden komen zeker terug!
Helen R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was heerlijk en de service geqeldig!! Jammer dat er niets is gedaan met 18e verjaardag van onze dochter. Dat hadden we wel doorgegeven bij reservering........
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten met leuke gerechten op de kaart. Gezellige sfeer en fijne plek om met gezelschap bij te kletsen.
JR V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
keilekker gegeten
arnoud89 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben een super avond gehad, zowel de service, als decor en zeker ook het eten waren erg goed. De ossenhaas pasta is een echte aanrader. De bediening was ook erg vriendelijk. Zouden zeker terugkomen.
Dorota S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten ! Bediening was uitmuntend ! Wij komen graag weer genieten van jullie prachtige gerechten !
marchello K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Hier moet je zeker niet voorbij lopen, het ziet er al meteen uitnodigend uit als je aankomt lopen,netjes ontvangen door de vriendelijke nette bediening de jassen werden keurig aangenomen en werden netjes voorgegaan naar tafel. We hadden gereserveerd voor de Highe Wine de Gastheer Sommelier maakte er een waar feest van met zijn uitleg over de wijnen gecombineerd met heerlijkheden vanuit de keuken,wij hebben genoten de middag dat wij hier waren geweest en dit was zeker niet de laatste keer.
Nadie V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij arriveerden iets eerder dan wij gereserveerd hadden, maar dit was geen probleem. Wij kregen een tafeltje toegewezen en ik was gelijk onder de indruk van de leuke en sfeervolle inrichting van het restaurant. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht was heerlijk en we zeiden tegen elkaar, dit is zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten viel ontzettend tegen, vooral de etagiere was een grote teleurstelling. Kwalitatief niet beter dan supermarkt kwaliteit.

Bediening was niet goed op de hoogte van het menu en alles lijkt uitsluitend op winst gecontreerd ipv echte passie voor eten.

Uiteindelijk een idioot hoge prijs betaald voor gemiddeld eten. Wij gaan er nooit meer naar terug.
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij waren met 8 personen een beetje te vroeg. Daarom dronken we het aperitief buiten : onder de dekentjes en terrasverwarmers: super gezellig en sfeervol.
De tafel vooraan aan het raam is een van de betere in het overvolle restaurant.
Zowel bediening, lekkere steak met gebakken eendelever als prachtige hippe locatie waren top! Een aanrader!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijke avond gehad. Heel gastvrij en vriendelijk ontvangen, service was de hele avond door top. Voldoende aanwezig, dacht mee bij vragen over eten. Het eten was erg lekker, ambiance ook. Beetje industrieel, maar toch erg gezellig. Wij gingen met een heel fijn gevoel weer naar huis.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima tent en etagere als voorgerecht is een aanrader!
Etagere bevat kleine heerlijke gerechtjes voor 2 personen. Erg leuk.
Jim F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heb hier met mijn vrouw voortreffelijk gegeten. We kozen de Tonijn met een passend wijntje welke ons met enthousiasme werd aanbevolen.
We hebben daar de perfecte match gehad....heerlijk, een waardige afsluiter van haar verjaardag
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Spare ribs bijzonder lekker en fantastische portie! Ook voorgerecht (allerlei verschillende soorten vlees) is een aanrader.
Fijne locatie midden in de stad; vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Femkevp V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellige buzz, ontspannen en vriendelijke bediening, goed eten en leuke sfeer en inrichting. De voorgerechten Sitio vlees of Sitio vis zijn een aanrader. We gaan hier zeker nog eens terug!
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Trendy restaurant, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten en prima wijn. Enig aandachtspunt is dat er voldoende bijgerechten bij hoofdgerecht worden geserveerd waardoor het bestellen van extra bijgerechten niet nodig was.
tre .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goede zwarte brigade die regelmatig komt checken of alles naar wens is. Eten is lekker, vooral de etagères vooraf (wij hadden 1 vlees en 1 vis) vielen in de smaak. Ruime porties als hoofdgerecht. Spareribs lagen op een een lang, smal bordje wat niet handig is met snijden. Goede wijnkaart. Stoer interieur. Helaas hadden we geen ruimte meer voor een dessert, dus dat moeten we dan een volgende keer maar beoordelen.
Rutger R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
In één woord: Fantastisch.
We wisten niet zo goed wat we konden verwachten; Steaks en Pasta. Maar nooit gedacht dat we verse oesters, verse kreeft (uit bassin) en een heerlijk stuk Bavette zouden eten. En dat allemaal begeleid met fantastische wijnen, per glas te bestellen! De bediening is zeer goed, met verstand van zaken en leuke suggesties. Niets was te moeilijk. Ambiance is leuk, hip en trendy, maar een warme uitstraling. Echt een top avond geweest, we komen zeker terug.
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We zochten op de 'met familie' filter op IENS in Den Bosch, er kwamen maar 3 opties naar voren, waaronder deze. Ik had de zalmpasta. De saus was erg romig en ze hadden er veel zeegras op gedaan. Dit deed wel af van de zalmpasta. Verder wel een gezellige tent om met familie af te spreken.
kadetbeschuit S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Werden zeer correct ontvangen. Na aangegeven te hebben dat het voor een snelle hap was werd direct op een prettige manier actie ondernomen. Verse ravioli met heerlijke kaassaus en on top sla plus Fusilli met Ossenhaas puntjes stond binnen 10 minuten voor ons en smaakte voortreffelijk ! Ook prijstechnisch zeer in orde.