Over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Goede kwaliteit van gerechten. Vind alleen heel vervelend als voor alles moet bijbetalen zoals bijvoorbeeld een saus of kruidenboter bij de boeuf. Dat maakt dat de prijs-kwaliteitverhouding uit balans.
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik heb heerlijke gegeten, de voorgerechten zijn heerlijk met een zeer goede prijs, kwaliteit verhouding. De hoofdgerechten zijn wat minder goed. De wijntjes zijn heerlijk, het personeel heel erg vriendelijk. We komen graag terug.
Olav D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een mooi en gezellig restaurant met voldoende keuze op de kaart en fijne stoelen/banken. Het eten en portiegrootte was goed, de medewerkster waren super, complimenten. We hebben ook de lunch gebruikt en daar vonden we de prijs kwaliteit minder met name de broodjes zijn erg duur in verhouding tot hetgeen je krijgt. We gaan zeker nog eens terug.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eten was goed. Tegenvallen vonden wij de aardappelgarnituur en groenten aan de magere kant . Mss een bakje sla erbij en standaard frietjes erbij zou beter zijn . Verder geen aanmerkingen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken met een prima bediening. Verder is het erg fijn dat je de pastagerechten ook in een kleinere portie kan bestellen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Kwaliteit was uitstekend, bediening zeer vriendelijk en attent. Uitstekende ervaring ...........................................................................
Ramon D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijke ribs met gegrilde groenten!! Mooie locatie en fijne sfeer, voor herhaling vatbaar. .
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima eten, aardige bediening, prijs-kwaliteit is prima. Ruime kaart met voor elk wat wils.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Karlijn A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima bediening! Een lekkere gevarieerde borrelplank vooraf met een lady steak (zeker niet klein) als hoofdgerecht. Alles erg goed in orde, complimenten!
Beste Karlijn,

Dank voor je bezoek aan Sitio en het schrijven van deze recensie. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons. Leuk dat je er was.

Cheers!
De tafel van Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening. Een echte aanrader
Hoi Marleen,

Dank voor deze top cijfers! We zijn blij dat we je van dienst konden zijn. Tot snel!

Cheers.
Alice H.
Heerlijk eten, gezellige bediening, een prachtrestaurant en te vinden in een sfeervol stukje Den Bosch!
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze fijne recensie Alice! We hopen je binnenkort weer te zien :)
Joan JiHyun H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zeer vriendelijke bediening en het eten is heerlijk. Een echte hotspot voor Den Bosch. Ik kan het iedereen aanraden om daar te eten
Dank voor je complimenten Joan :) Daar worden we blij van! We hopen je snel weer te zien.
geert.vst .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Iets meer toast bij de steak tartaar was nog beter geweest. Maar even vragen om meer toast en probleempje was ipgelost. We komen zeker terug.
Beste Geert,

Dank voor je bezoek aan Sitio en het achterlaten van deze recensie. Goed te horen dat we je een fijn diner hebben bezorgd!

Cheers!
fons M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gerechten waren goed, echter alle bijgerechten zoals groente en frites moesten los bijbesteld worden what het geheel best prijzig maakte.
ElsBerendsen .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima eten. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Ruime keuze op de wijnkaart. Bediening is vriendelijk, maar heeft het te druk. Mannetje erbij?
Weinig oog voor lege borden of lege glazen. Er had meer geld aan ons verdiend kunnen worden ;) We komen nog eens terug.
Beste Els, dank voor je bezoek aan Sitio! Dat scheelt weer wat in de portemonnee zo in de decembermaand ;) Maar even zonder grappen; we gaan aan de slag met je feedback en hopen je binnenkort opnieuw te zien en je ervaring te verbeteren.
dave V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker eten en een leuke spot. Wel een plek reserveren anders kan het zo zijn dat je helemaal achterin zit. De wijnglazen worden zuinig gevuld. Dit kan beter! Verder helemaal prima????
Beste Dave,
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie. We vonden het leuk dat je er was!
PS. Ik geef het door aan de barman :)
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten maar er mag bij het vlees wel wat meer groenten geserveerd worden.
Proma entourage en goed personeel die ondanks de drukte toch elke keer kwamen vragen of we nog wat wilden.
Beste Heleen,
Bedankt dat je Sitio hebt bezocht en dat je de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons.
Groeten Bram
Lesley T.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en een hele leuke ambiance.
Tanja W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Vriendelijke bediening, leuk plekje ok te zitten en lekker eten. Vooral de steak tartaar was erg lekker???????? We komen graag terug!
Beste Tanja,

Dank voor je bezoek aan Sitio en het schrijven van je recensie. We hopen je in de toekomst nog eens te zien!
Milou van H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zo lekker gegeten! Prima sfeer, beetje druk maar dat mocht de pret niet drukken. Komen zeker terug!