Sitio - Steaks & Pasta

Korenbrugstraat 16 5211 EG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Wi-Fi
R. B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
prima bezoek
genoeg aandacjt bediening goed verzorgd
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Pfff .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Serge M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten. Vriendelijke en snelle bediening.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prijs/kwaliteit verhouding uit balans. Eten was lekker, maar prijs vond ik te hoog zeker omdat je alle bijgerechten apart moet afrekenen terwijl het hoofdgerecht al snel richting de 30 euro ging.
Sj.V J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
JM T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Sissy V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Zalig eten! Ribs waren goddelijk. De ossenhaas pasta is een aanrader.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Goede prijs-kwaliteit. Sfeervol ingericht. Prettig personeel. Goede bediening. De etagère is echt top!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Afgelopen zondag ben ik samen met mijn vriendin uit eten geweest bij Sitio.
Onze verwachtingen waren na het lezen van de recensies hier hooggespannen.
Het restaurant ziet er zeer mooi uit, netjes gestyled waardoor het restaurant een zeer professionele uitstraling heeft.
De menukaart zag er goed uit met genoeg keuze, wij hebben samen als voorgerecht voor de etagère Even Better gekozen, omdat we graag veel verschillende dingen wilden proeven.
Toen de etagère op tafel kwam zag het er goed uit, enige punt van aanmerking op de presentatie vond dat de etagère van plastic was en daardoor er redelijk goedkoop uit ziet.
Dan verder over het eten zelf, de gerechtjes op de etagère zagen er lekker uit, maar na het proeven van de verschillende gerechtjes smaakte het allemaal een beetje flauw, dus het was enigszins een tegenvaller.
Als hoofdgerecht koos mijn vriendin voor de pasta met Gamba's, en ik voor de pasta met Ossenhaas.
Beide pasta's smaakte goed maar waren niet bijzonder.
Als nagerecht heb ik zelf gekozen voor een scroppino en mijn vriendin voor de mascarpone triffle deze waren gewoon lekker.
Eten was dus redelijk.
Het bedienend personeel is attent maar niet allemaal op niveau getraind en heeft weinig uitstraling. Op 1 heer na die wel erg enthousiast en betrokken was.
Mijn uiteindelijk conclusie is dus dat het restaurant er leuk uitziet, maar niet helemaal aan de verwachting voldeed, zeker als 60 euro pp betaald verwacht je meer, daarom vond ik de prijs-kwaliteit verhouding niet kloppen.
R L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vrijdagavond met mijn vriendin hier gegeten. Twee pasta's besteld voor EUR 20 per pasta. Je verwacht hiervoor toch op zijn minst het gevoel te hebben, daadwerkelijk 'iets' gegeten te hebben na afloop.
Bij ontvangst van de pasta hadden wij het idee dat dit een voorgerecht was.
En na de pasta gegeten te hebben, hadden wij dat idee nog steeds. Het was smakelijk, maar je krijgt schandalig weinig pasta voor je geld. Ik heb dit aangegeven bij de ober. "Dit zijn de standaard porties, en ja jullie hebben ook geen voorgerecht besteld en zo, ik zal het doorgeven aan de kok". Even later kwam de ober terug "ik heb het tegen de ober gezegd, maar we kunnen er niets aan doen". Nou, lekker dan. 20 euro voor een pasta bestellen bij een tent die zich profileert als "Steaks and Pasta's", en vervolgens een dure pasta krijgen die als normaal hoofdgerecht gepresenteerd wordt, maar in werkelijkheid niet meer dan een mager voorgerechtje voorstelt.

Ambiance is wel gezellig en eten was wel smakelijk maar prijs/kwaliteit een 1. Service ook, want wij hebben hier de gehele avond met een rotgevoel gezeten.
Buiten dit nog €5,75 voor een flesje water mogen betalen, wat toch te gek is voor woorden.

Wij hadden verwacht dat gezien onze ontevredenheid, door het restaurant wel getracht zou worden met een oplossing te komen. Als gasten bij je eten en met honger naar huis gaan, lijkt me dat niet alleen maar een 'verbeterpunt voor de volgende vergadering'

Na deze pasta's betaalt te hebben zijn wij nog naar de Wok to Go gegaan om maar niet met honger naar huis te gaan.

Overigens zijn de prijzen die hier op de site vermeld staan NIET overeenstemmend met de werkelijke prijzen, daar hier pasta's voor 11-15 euro op de kaart staan terwijl wij voor de pasta's +- 20 euro p/s betaald hebben.

Bah! Was de tweede keer dat wij hier kwamen - maar nooit meer! Als je honger hebt zou ik ergens anders gaan zitten...
Beste R. Land,

Wat vervelend te horen dat jullie avond bij Sitio niet naar wens is verlopen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie met honger naar huis gaan. Onze portionering is zo ook zeker niet bedoeld. We serveren een kleine en normale portionering waarbij respectievelijk 75 en 125 gram pasta wordt geserveerd. De pasta’s vullen we rijkelijk en zouden voor vrijwel elke eter ruim voldoende moeten zijn. Ben je van mening dat de door jullie bestelde pasta’s zo niet geserveerd zijn neem dan alsjeblieft contact op via bram@sitio.nl. Dan kunnen we samen zoeken naar een passende oplossing!

Groeten Bram
Elsa V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Top restaurant!!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Q-time met hoofdletter Q. Een open ontvangst met jas aanname en een schitterend plek zodat we vanaf boven het hele restaurant konden overzien beloofde veel goed...en geloof me dat bracht het ook. Supervriendelijk en kundig personeel die tot in details informatie geven over de soorten wijn en de menukaart. Perfecte tijd tussen de gerechten en regelmatig interesse hoe het ons verging. We hebben heerlijk en vooral ontspannen kunnen dineren voor een betaalbare prijs. Er is veel diversiteit en de service is geweldig. tot snel! groet Ronald d T
C.C. V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Goede en snelle service, leuke inrichting van het restaurant. Zeker een aanrader
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Onlangs hier gegeten en geborreld met een besloten gezelschap. Fijne sfeer, heerlijke wijn, vriendelijke en attente bediening en lekker eten. Ik kom hier zeker terug als ik weer eens in Den Bosch ben!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eerste keer bij Sitio gegeten in Den Bosch,op verzoek van vrienden die ergere over te spreken waren en daar hadden ze zeker gelijk in.
Prachtige ambiance,geweldige bediening die voor ons een feest maakten die avond,Carpaccio beide met een bij passend glas wijn,mijn man had het geheim van het varken Secreto Iberico en ik zelf een Lady Tournedos,daarbij werd ons een mes gepresenteerd van lagiolle dat maakte het gerecht nog lekkerder,aansluitend kozen we nog een aantal heerlijke desserts met een heerlijk glas Pinaut des Charentes dit was een heerlijke wijn en spijs combi,koffie compleet na en het feest was compleet.
Een aanrader voor iedereen wij komen snel terug
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk eten, goede bediening en lekker wijntje erbij. Zeker een restaurant om nog eens naar terug te gaan!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heerlijk genoten bij Sitio,we werden ontvangen door de gastvrije bediening met binnenkomst dat voelde meteen goed, aantafel begonnen met een bordje patanegra deze was perfect van smaak hierbij een heerlijk aanbevolen glas wijn door de wijnkenner dit was top,we kozen voor de etagère Better aansluiten voor een heerlijke papardelle ossenhaas en papardelle paddestoelen hierbij hadden we kaas besteld en die werd netjes aan tafel geraspt met een witte handschoen aan,nog nagenoten van een kopje koffie hebben we de avond heerlijk afgesloten bij Sitio het was TOP tot snel
Sissy V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017