Sitio - Steaks & Pasta

Korenbrugstraat 16 5211 EG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Wi-Fi
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Sitio! Het vlees was perfect gegaard. De garnituren ook zeer smakelijk bereid. Een van mijn vrienden was zijn portemonnee vergeten. Bij het stationsplein in Den Bosch kwam een van de serveersters aanrennen met zijn geldbuidel. Dat is services met een hoofdletter S! Jan Blonk
Dinara S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Sitio. Echt alles was lekker. En de bediening was attent. Prima wijnen ook. We komen zeker terug.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Met 9 personen Sitio bezocht, leuke ambiance. Luisteren naar je, denken mee, drie gangen gegeten deze voldeden aan goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.
Leo P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Geweldige avond gehad, lekker gegeten, sfeervolle inrichting. De bediening was wel wat 'aanwezig'. Dessertkaart zou iets beter kunnen.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een mooi ingerichte plek. Het vlees was mooi mals en goed gebakken. Hele vriendelijke bediening die goed de verschillen tussen vleeskeuzes kon uitleggen. Chipjes die we kregen bij de wijn waren lekker. We vroegen naar het merk en kregen zelfs een zakje van mee. Prima plek voor een avondje lekker eten.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Supervriendelijk personeel, mooie huiselijke inrichting met een gezellige sfeer. Heerlijk en smaakvol eten! Vooral de tiramisu is een aanrader!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijke avond gehad. Leuke vlotte bediening, attent en vriendelijk.
Het eten was zeer goed. Het plateau als voorgerecht was zalig. Veel variatie en goede kwaliteit.
Het hoofdgerecht een mooi stuk vlees, heerlijk bereid. Ook het nagerecht was erg lekker.
Kortom een uitstekende keuze voor een leuke en lekker avond uit.
Marijn E.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wederom goed gegeten bij Sitio. De ontvangst is hartelijk. Er is een ruime keuze uit verschillende gerechten. Voor elk wat wils. Ook de wijnkaart is goed. Ruime keuze van wijnen per glas.
Hier blijven we terugkomen.
amber44 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Supergezellig gegeten. Erg vriendelijke bediening! Voorgerecht/aperitiefhapjes waren top, hoofdgerecht beetje lauw maar mooi opgemaakt en smakelijk. Ga zeker nog eens terug.
karin M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mooie locatie en leuke inrichting, maar het eten.....
Garnalenkroketten waren te vet en weinig smaakvol. Daarna een tournedos gekregen die helemaal grijs was, niet medium rare. Tweede poging met nieuwe tournedos was beter. Wel koud van binnen maar in ieder geval niet helemaal doorgebakken. Tafelgenoten hadden zalm die te ver door gebakken was, en twee maal ribeye. Beiden ook niet medium-rare zoals beloofd. Een van de ribeye's was super taai. Al met al een teleurstellende ervaring. O ja de frites waren prima.
Beste Karin,

Wat vervelend te horen dat uw bezoek aan Sitio niet naar wens is verlopen. Wij streven ernaar te allen tijde een constante kwaliteit te waarborgen. U heeft niet de service gekregen die u van ons mag verwachten.

We hopen daarbij u binnenkort nog eens te mogen ontvangen om u een perfecte avond te bezorgen.

Met vriendelijke groet

Puck S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geweldig gegeten en met name het personeel verdient een tien. Goede service en veel aandacht voor de gasten. De dorade werd op verzoek aan tafel gefileerd. En het eten smaakte ook voortreffelijk. Kom zeker terug!
Beste Puck,

Bedankt voor je bezoek aan Sitio en je complimenten!
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer. Personeel was erg vriendelijk en werkte hard. Wat een leuk restaurant, deze gaan we onthouden!
Beste Marijke,

Leuk dat je er was! Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie recensie.

We hopen je snel terug te zien.

Cheers!

Thea V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het vlees was goed, echter groente( alleen een uienstaafje!!!!) en friet ( één klein kuipje voor drie personen) was erg karig. Voor de prijs die we hebben betaald verwacht ik meer.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Sitio! Personeel denkt met je mee, is klantvriendelijk, de gerechten zijn allemaal super vers, van de friet tot en met het dessert, je proeft dat er aandacht aan besteed is. Aanrader!!
Matthijna V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Het eten wat we kregen was heerlijk. We miste de groente en iets van een aard. Vonden prijsverhouding en wat we kregen was te duur. 19.95 alleen een stukje zalm met 2 asperges. Ook vonden we het vreemd als je weg gaat er daar geen aandacht aangeschonken werd.
Raymond P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Prima restaurant op een mooie locatie in Den Bosch. Wij hebben hier al meerdere keren gegeten en het is altijd goed. Heerlijk eten en prettige bediening in een moderne maar gezellige ambiance.
Beste Raymond,

Hartelijk dank voor je bezoek aan Sitio en je complimenten! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Cheers!

Isisoliver .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker eten, Vriendelijk personeel, mooie ambiance.
Heerlijk gegeten bij Sitio. Toegankelijke kaart, maar net iets specifieker, iets luxer dan de standaard. Er werd meegedacht met de wijnen voor bij het eten. Het vlees was super mals en de desserts mooi opgemaakt en heerlijk.
Het personeel was zeer vriendelijk en snel, kwamen regelmatig vragen of we nog wat wilde drinken.
Enige minpuntje misschien was dat de Biertjes van de tap wat aan de prijzige kant waren.
Wij komen zeker nog eens terug.
HannekeenJohn V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Leuk ingerichte stoere trendy tent! Superprettige bediening en heerlijke gerechten!
Een aanrader, hier komen we met plezier terug.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
De ontvangst wasweer net zo vriendelijk als twee weken geleden toen ik bij Sitio met onze dochter heb gegeten. Oprechte aandacht van iedereen die in de bediening actief is en heerlijk gegeten!