Over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Irene V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het eten was prima, de sfeer was erg goed en de bediening leuk en vlot! We hebben echt gelachen en hebben een leuke avond gehad!
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en we konden kiezen waar we wilden gaan zitten. Erg vriendelijk personeel die je kunnen vertellen wat ze aanbieden en zelfs hierin advies kunnen geven. Het eten was heerlijk en we gaan er zeker weer een keer naartoe.
Francine M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
bij het hoofdgerecht moest je nog van alles bijbestellen en extra betalen, zoals aardappeltje, frites , salade en groente. Anders was het te karig..
Esmee V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ontzettend vriendelijke bediening, lekkere pasta's en heerlijke wijn! Daarnaast een hele fijne sfeer waar je ontspannen kan eten. Top avond gehad, wij komen terug!!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Mooi restaurant en goed eten een aanrader voor iedereen
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediening. Was voor de derde keer top. Onze tafel stond met enkele andere tafels helaas afgezonderd van het restaurant. Voelde als een ruimte om nog ff paar tafels er bij te pakken. Vind ze zelf niet geschikt en gepast. Met bood wel een andere tafel aan, maar dat kom pas een uur later. Bij een volgende boeking zou ik een betere tafel regelen.
Henk E.
Gezellig met het gezin
Sandra .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs. De ossenhaas met penne was uitstekend! Leuke inrichting en prima stoelen om lekker lang te tafelen. Wel was het druk (zaterdagavond) en wellicht daardoor had de bediening iets vlotter gekund.
Emma T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Een uitgebreide menukaart, en het eten was lekker, maar qua prijs-kwaliteitsverhouding hadden we wat meer verwacht. Eigenlijk hadden we graag nog koffie gedaan, maar voor een hip restaurantje was het opvallend dat ze géén verse koffie zetten. De wijn (Colombard Chardonnay) daarentegen was heel erg lekker. De service is vriendelijk en snel.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lang wachten, presentatie van gerechten matig,
Kenny V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prachtige inrichting en vriendelijk/attent personeel. Eten was goed, maar wel jammer dat de spareribs aan de uiteinden verbrand waren. Verder heerlijke avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Vlotte bediening; heerlijke en perfect gebakken tournedos gegeten. Vooraf een plank met diverse voorgerechten, zag er leuk uit en was lekker.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Prima prijs kwaliteitverhouding! Gezellig en lekker gegeten en gezeten, en vriendelijke bediening! Ik zou het restaurant zeker aanbevelen!
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
voor het eten kan ik enkel mijn eigen gerecht beoordelen. ik heb de Corvina filet gekozen, de filet was bedekt met een dikke, groene pestokorst het zag er niet heel aantrekkelijk uit . Het was geroosterd maar daar proefde ik niet veel van ,het was een zacht en kleffig geheel De smaak was ook niet geweldig, ik neem aan dat dat aan mij lag volgende keer neem ik iets anders.
Jorg V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij hebben erg lekker gegeten bij Sitio.
De service was top en vriendelijk.
Wij hadden beiden steak/vis gegeten dus we gaan zeker nog eens terug voor de pasta!
Goede wijnkaart ook, heerlijk!
Felicia V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten met top service. Eén van mijn nieuwe favoriete plekken in Den Bosch!
Sjaak L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Lekker, gezellig, betaalbaar. Wat wens je nog meer??
We hebben heerlijk gegeten.
Dit restaurant biedt op alle gebieden net wat meer dan andere restaurants.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten met 6 personen op het terras. Wij eten vaker hier maar ook met een klein groepje prima te doen. Leuke sfeer en mensen kijken op de Uijlenburg. Voorgerecht garnalenkroketten waren voortreffelijk, passende wijn erbij. Hoofdgerecht een steak die erg mals is medium rare gebakken. Nagerecht hebben we door 6 gedeeld: een grote kan scroppino als afsluiter. Eind van de zomer maar weer eens langsgaan, tot snel!
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening was wat amicaal, maar wel attent en goed. Mooi ingericht. Top.
Steffie P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gezeten en gegeten op het terras! Echte aanrader, ik zal hier zeker nog eens teruggaan! Kaart is uitgebreid, voor ieder wat wils.