Over restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Wi-Fi
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij waren met 8 personen een beetje te vroeg. Daarom dronken we het aperitief buiten : onder de dekentjes en terrasverwarmers: super gezellig en sfeervol.
De tafel vooraan aan het raam is een van de betere in het overvolle restaurant.
Zowel bediening, lekkere steak met gebakken eendelever als prachtige hippe locatie waren top! Een aanrader!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijke avond gehad. Heel gastvrij en vriendelijk ontvangen, service was de hele avond door top. Voldoende aanwezig, dacht mee bij vragen over eten. Het eten was erg lekker, ambiance ook. Beetje industrieel, maar toch erg gezellig. Wij gingen met een heel fijn gevoel weer naar huis.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima tent en etagere als voorgerecht is een aanrader!
Etagere bevat kleine heerlijke gerechtjes voor 2 personen. Erg leuk.
Jim F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heb hier met mijn vrouw voortreffelijk gegeten. We kozen de Tonijn met een passend wijntje welke ons met enthousiasme werd aanbevolen.
We hebben daar de perfecte match gehad....heerlijk, een waardige afsluiter van haar verjaardag
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Spare ribs bijzonder lekker en fantastische portie! Ook voorgerecht (allerlei verschillende soorten vlees) is een aanrader.
Fijne locatie midden in de stad; vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Femkevp V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellige buzz, ontspannen en vriendelijke bediening, goed eten en leuke sfeer en inrichting. De voorgerechten Sitio vlees of Sitio vis zijn een aanrader. We gaan hier zeker nog eens terug!
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Trendy restaurant, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten en prima wijn. Enig aandachtspunt is dat er voldoende bijgerechten bij hoofdgerecht worden geserveerd waardoor het bestellen van extra bijgerechten niet nodig was.
Tre .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goede zwarte brigade die regelmatig komt checken of alles naar wens is. Eten is lekker, vooral de etagères vooraf (wij hadden 1 vlees en 1 vis) vielen in de smaak. Ruime porties als hoofdgerecht. Spareribs lagen op een een lang, smal bordje wat niet handig is met snijden. Goede wijnkaart. Stoer interieur. Helaas hadden we geen ruimte meer voor een dessert, dus dat moeten we dan een volgende keer maar beoordelen.
Rutger R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
In één woord: Fantastisch.
We wisten niet zo goed wat we konden verwachten; Steaks en Pasta. Maar nooit gedacht dat we verse oesters, verse kreeft (uit bassin) en een heerlijk stuk Bavette zouden eten. En dat allemaal begeleid met fantastische wijnen, per glas te bestellen! De bediening is zeer goed, met verstand van zaken en leuke suggesties. Niets was te moeilijk. Ambiance is leuk, hip en trendy, maar een warme uitstraling. Echt een top avond geweest, we komen zeker terug.
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We zochten op de 'met familie' filter op IENS in Den Bosch, er kwamen maar 3 opties naar voren, waaronder deze. Ik had de zalmpasta. De saus was erg romig en ze hadden er veel zeegras op gedaan. Dit deed wel af van de zalmpasta. Verder wel een gezellige tent om met familie af te spreken.
Kadetbeschuit .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Werden zeer correct ontvangen. Na aangegeven te hebben dat het voor een snelle hap was werd direct op een prettige manier actie ondernomen. Verse ravioli met heerlijke kaassaus en on top sla plus Fusilli met Ossenhaas puntjes stond binnen 10 minuten voor ons en smaakte voortreffelijk ! Ook prijstechnisch zeer in orde.
John D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Leuke voorgerechten en een lekker stukje vlees.
Mooie locatie en zeer gezellig ingericht. Een aanwinst voor den bosch!

Familie de koning, Hedel.
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben genoten: leuke en goede gerechten, gastvrije service en leuke entourage. Bedankt Sitio! We komen zeker terug!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten! Al had er wat meer gin in de cocktail mogen zitten ;-) maar dat is dan ook het enige 'min' puntje dat ik kan bedenken. Complimenten!
TY 5.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Stijlvol en trendy restaurant in een karakteristiek deel van de binnenstad van Den Bosch. Redelijk uitgebreide kaart met onder andere vlees- en visgerechten gecombineerd met diverse soorten pasta. We kozen voor ossenhaas met fusili en kalfsvlees met fusilii. Beide combinaties smaakten heerlijk; wel jammer dat de ossenhaas niet mals was. Ook de aanbevolen wijnen bij de gerechten waren goed gekozen. Jonge, onervaren maar uiterst vriendelijke bediening.
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. De prijs kwaliteitverhouding was redelijk; reden om nog een keer voor een herkansing terug te komen.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Op een zonnige avond neergestreken op het terras in het drukke, gezellige straatje waar Sitio gelegen is. De jonge bediening was er als de kippen bij met vriendelijke en vooral snelle service.
Het vlees van de steak tartare was benedenmaats. Er zaten pezen in en de vaste structuur doet vermoeden dat de blender de klus heeft geklaard. Geen aanrader.
De kwaliteit van de hoofdgerechten was gelukkig beter en voldoende.

Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Lekker gegeten. Mooie afwisselende kaart met voldoende keuze en goede bediening. Goede sfeer en gezellig druk. Als voorgerecht het vleesplateau. Diverse vleesgerechtjes in de goede hoeveelheid op gediend. Als hoofdgerecht de tournedos met pepersaus. Prima medium gebakken en ruim volfoende. Vlotte bediening die regelmatig checked of alles naar wens is. Aanrader!
Harrosandra .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Aanrader: etagere met vlees en vis (beide genomen, beide erg lekker en zeer gevarieerd).
Hoofdgerecht aanrader: fusilli van de chef (met zalm en gamba's). Kun je ook in kleine portie nemen maar ook dan veel zalm en veel gamba's). En daarnaast de black Angus steak: perfect.
Bediening was zeer attent en vrolijk. Gezellige sfeer. Lekker druk. Mooie inrichting.
Prijs - kwaliteit verhouding is uitstekend.
De kindergerechten met een mooi stukje zalm of met de malse kipfilet - beide ook erg goed.
Arne B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Mijn vrouw en ik zijn allebei horeca mensen. Dus automatisch ga je meer op dingen opletten. En dat pakte nu goed uit. Er wordt hard gewerkt op de juiste manier door personeel en baas. Eten wordt op het juiste tempo doorgeven. Het eten is prima van smaak en de wijn is ook meer dan oké. Voor ons komt er een tweede bezoek. Top bezig jullie eindelijk weer echt horeca.
Jan Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Niet gereserveerd maar vriendelijk onthaald en een heerlijk knus plekje gekregen. Eindelijk een heerlijke vegetarische schotel, gevulde risotto met pecan noten en rucola! Precies goed qua smaak en hoeveelheid. Vooraf een zakje heerlijk brood met boter. Bediening vriendelijk, vragen worden keurig beantwoord, totaal niet opdringerig. Mijn man heeft gesmuld van de verrassende hamburger en dochter had een heerlijke kalfs spaghetti. Wat ons betreft een aanrader! Goeie ambiance, leuk personeel en heerlijk eten!