Sitio - Steaks & Pasta

Korenbrugstraat 16 5211 EG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Wi-Fi
karin M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mooie locatie en leuke inrichting, maar het eten.....
Garnalenkroketten waren te vet en weinig smaakvol. Daarna een tournedos gekregen die helemaal grijs was, niet medium rare. Tweede poging met nieuwe tournedos was beter. Wel koud van binnen maar in ieder geval niet helemaal doorgebakken. Tafelgenoten hadden zalm die te ver door gebakken was, en twee maal ribeye. Beiden ook niet medium-rare zoals beloofd. Een van de ribeye's was super taai. Al met al een teleurstellende ervaring. O ja de frites waren prima.
Beste Karin,

Wat vervelend te horen dat uw bezoek aan Sitio niet naar wens is verlopen. Wij streven ernaar te allen tijde een constante kwaliteit te waarborgen. U heeft niet de service gekregen die u van ons mag verwachten.

We hopen daarbij u binnenkort nog eens te mogen ontvangen om u een perfecte avond te bezorgen.

Met vriendelijke groet

Puck S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geweldig gegeten en met name het personeel verdient een tien. Goede service en veel aandacht voor de gasten. De dorade werd op verzoek aan tafel gefileerd. En het eten smaakte ook voortreffelijk. Kom zeker terug!
Beste Puck,

Bedankt voor je bezoek aan Sitio en je complimenten!
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer. Personeel was erg vriendelijk en werkte hard. Wat een leuk restaurant, deze gaan we onthouden!
Beste Marijke,

Leuk dat je er was! Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie recensie.

We hopen je snel terug te zien.

Cheers!

Thea V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het vlees was goed, echter groente( alleen een uienstaafje!!!!) en friet ( één klein kuipje voor drie personen) was erg karig. Voor de prijs die we hebben betaald verwacht ik meer.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Sitio! Personeel denkt met je mee, is klantvriendelijk, de gerechten zijn allemaal super vers, van de friet tot en met het dessert, je proeft dat er aandacht aan besteed is. Aanrader!!
Matthijna V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Het eten wat we kregen was heerlijk. We miste de groente en iets van een aard. Vonden prijsverhouding en wat we kregen was te duur. 19.95 alleen een stukje zalm met 2 asperges. Ook vonden we het vreemd als je weg gaat er daar geen aandacht aangeschonken werd.
Raymond P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Prima restaurant op een mooie locatie in Den Bosch. Wij hebben hier al meerdere keren gegeten en het is altijd goed. Heerlijk eten en prettige bediening in een moderne maar gezellige ambiance.
Beste Raymond,

Hartelijk dank voor je bezoek aan Sitio en je complimenten! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Cheers!

Isisoliver .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker eten, Vriendelijk personeel, mooie ambiance.
Heerlijk gegeten bij Sitio. Toegankelijke kaart, maar net iets specifieker, iets luxer dan de standaard. Er werd meegedacht met de wijnen voor bij het eten. Het vlees was super mals en de desserts mooi opgemaakt en heerlijk.
Het personeel was zeer vriendelijk en snel, kwamen regelmatig vragen of we nog wat wilde drinken.
Enige minpuntje misschien was dat de Biertjes van de tap wat aan de prijzige kant waren.
Wij komen zeker nog eens terug.
HannekeenJohn V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Leuk ingerichte stoere trendy tent! Superprettige bediening en heerlijke gerechten!
Een aanrader, hier komen we met plezier terug.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
De ontvangst wasweer net zo vriendelijk als twee weken geleden toen ik bij Sitio met onze dochter heb gegeten. Oprechte aandacht van iedereen die in de bediening actief is en heerlijk gegeten!
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Goede bediening maar eten was erg ondermaats. De prijs/ kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Hamburgers kwamen gewoon uit een pak uit de vriezer en het voorgerecht was erg matig. Voor de prijzen die je betaald (15euro pp voor het voorgerecht en bijna 18 euro voor de hamburger) mag je in ieder geval verse ingredienten verwachten. Wij komen niet meer terug omdat er genoeg betere alternatieven zijn in Den Bosch. Jammer want het restaurant zou potentieel hebben.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het was lekker eten, mooi opgemaakt. Aardige bediening, maar dat had wel iets strakker gemogen (opletten wie er eerder binnen is enzo).
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuke sfeer en vriendelijke bediening! Prima eten, maar niet al te bijzonder. Voor ruim 100 euro voor 2 personen wat dat betreft een matige prijs kwaliteit verhouding. Hapjes op de etagere zijn niet zo bijzonder en lijken rechtstreeks uit pakjes te komen. Cocktail a 10 euro niet zoals deze volgens het recept hoort te zijn. Overige eten prima, maar niets overtrof echt de verwachting.
Sendert .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Prima eten, vlotte bediening en comfortabel zitten in een mooie zaak. Nauwelijks iets op aan te merken. Bediening was prima en het ontbrak ons aan niks. Ze kwamen vaak langs zonder dat dit storend was. Goede toevoeging zou zijn om iets meer in de gast te verplaatsen. We waren met 5 en bestelden verschillende hapjes als aperitiefje om te delen waaronder brood met boter en ham. Er werden 3 stukjes brood gereserveerd. Ook de bruchetta bestond uit 3 stukjes. Zou leuk zijn als er iets wordt opgediend waar we met 5 van kunnen eten. Maar dat zijn details. Avond was zeer geslaagd.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk malse steak!
Ires S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
We hebben Super lekker gegeten en de service was super! Ook een mooi en knus restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Tom A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Leuke setting en vlotte bediening. Eten was ok maar niet heel bijzonder. Carpaccio was standaard. De Bavette was prima maar de Chocolademousse viel tegen. Nogal zwaar voor een mousse, had een stuk lichter gemogen.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
prima bezoek
genoeg aandacjt bediening goed verzorgd
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We waren veel te laat door problemen met de trein, maar dat was geen probleem. Onze tafel werd netjes vastgehouden. Het eten was ook heerlijk en de bediening was top. Echt een aanrader, we gaan zeker nog eens terug!
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijke vissoep (cioppino), voortreffelijke zeebrasem, tegenvallend schoteltje gegrillde groenten. Helaas werd mijn eetplezier bedorven door te harde - althans op mijn plekje bij de deur - en uiterst saaie, dus vervelende "lounge muziek" waar op verzoek geen alternatief voor geboden kon worden. De hedendaagse horeca lijkt over de hele linie niet te luisteren naar wat ze als 'muziek' presenteert.