Over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

g.hobo2 H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Amy M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We zaten in een heel leuk hoekje. Mooie setting en gezellig ingericht . Wel vaak drankjes besteld die niet gebracht werden en twee meiden hadden dezelfde pasta besteld en vonden ze allebei niet lekker dus dat was jammer
Nelleke H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een fijn restaurant met een goede kaart. vriendelijk en attent personeel.
Louise T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Erg lekker gegeten en de bediening was vriendelijk!
Jesse V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De sfeer was precies goed. De Spareribs waren ontzettend lekker en de smaak was perfect! Ik kom zeker terug!
Kristel G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten was prima en met zorg bereid. De bediening was alert en correct. We zaten buiten en hebben een heerlijke avond gehad. Ga hier naar toe voor no-nonsense eten. Ook weleens fijn dat het allemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn :).
robhol .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het is een gezellig restaurant in een sfeervol straatje dicht bij het station
We zaten aan het raam met voldoende ruimte. Voor een gezellig terras.
Het eten was goed en redelijk geprijsd. De hoeveelheid was voor ons voldoende.
Had iets meer op het bord mogen liggen. Er is wel los voor een redelijke prijs bij te bestellen.
Kortom de moeite waard. Wij hebben het naar ons zin gehad.
Rick T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Vooral ook heerlijk gezeten op de grote bruine bank! Vlees was precies goed gebakken en ook compliment voor de Tom Kha Kai Soep echt de juiste thaise smaak! We komen hier zeker terug!
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Was alweer een tijdje geleden dat ik bij Sitio was, en nu hadden ze een nieuwe kaart. Prima ontvangen, wat rumoer in de straat maar niet vervelend, gezellige vrijdagavond sfeer. Vriendelijk personeel. Gerechten waren stuk voor stuk heerlijk, goede porties en een goed gevuld kaasplankje toe. Mooie opmaak op leuk servies. Helaas bij de Koffie compleet een deel vergeten, en mijn kaasplankje was er ook nog niet, dus de koffie was al op, maar dat werd goed gemaakt met een kopje koffie van het huis. Genoten van een gezellige, sfeervolle en lekkere avond!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Sitio! Het vlees was perfect gegaard. De garnituren ook zeer smakelijk bereid. Een van mijn vrienden was zijn portemonnee vergeten. Bij het stationsplein in Den Bosch kwam een van de serveersters aanrennen met zijn geldbuidel. Dat is services met een hoofdletter S! Jan Blonk
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Sitio. Echt alles was lekker. En de bediening was attent. Prima wijnen ook. We komen zeker terug.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Met 9 personen Sitio bezocht, leuke ambiance. Luisteren naar je, denken mee, drie gangen gegeten deze voldeden aan goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.
Leo P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Geweldige avond gehad, lekker gegeten, sfeervolle inrichting. De bediening was wel wat 'aanwezig'. Dessertkaart zou iets beter kunnen.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een mooi ingerichte plek. Het vlees was mooi mals en goed gebakken. Hele vriendelijke bediening die goed de verschillen tussen vleeskeuzes kon uitleggen. Chipjes die we kregen bij de wijn waren lekker. We vroegen naar het merk en kregen zelfs een zakje van mee. Prima plek voor een avondje lekker eten.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijke avond gehad. Leuke vlotte bediening, attent en vriendelijk.
Het eten was zeer goed. Het plateau als voorgerecht was zalig. Veel variatie en goede kwaliteit.
Het hoofdgerecht een mooi stuk vlees, heerlijk bereid. Ook het nagerecht was erg lekker.
Kortom een uitstekende keuze voor een leuke en lekker avond uit.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Supervriendelijk personeel, mooie huiselijke inrichting met een gezellige sfeer. Heerlijk en smaakvol eten! Vooral de tiramisu is een aanrader!
Marijn E.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wederom goed gegeten bij Sitio. De ontvangst is hartelijk. Er is een ruime keuze uit verschillende gerechten. Voor elk wat wils. Ook de wijnkaart is goed. Ruime keuze van wijnen per glas.
Hier blijven we terugkomen.
amber44 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Supergezellig gegeten. Erg vriendelijke bediening! Voorgerecht/aperitiefhapjes waren top, hoofdgerecht beetje lauw maar mooi opgemaakt en smakelijk. Ga zeker nog eens terug.
karin M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mooie locatie en leuke inrichting, maar het eten.....
Garnalenkroketten waren te vet en weinig smaakvol. Daarna een tournedos gekregen die helemaal grijs was, niet medium rare. Tweede poging met nieuwe tournedos was beter. Wel koud van binnen maar in ieder geval niet helemaal doorgebakken. Tafelgenoten hadden zalm die te ver door gebakken was, en twee maal ribeye. Beiden ook niet medium-rare zoals beloofd. Een van de ribeye's was super taai. Al met al een teleurstellende ervaring. O ja de frites waren prima.
Beste Karin,

Wat vervelend te horen dat uw bezoek aan Sitio niet naar wens is verlopen. Wij streven ernaar te allen tijde een constante kwaliteit te waarborgen. U heeft niet de service gekregen die u van ons mag verwachten.

We hopen daarbij u binnenkort nog eens te mogen ontvangen om u een perfecte avond te bezorgen.

Met vriendelijke groet

Bram / Sitio – Steaks & Pasta
Puck S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geweldig gegeten en met name het personeel verdient een tien. Goede service en veel aandacht voor de gasten. De dorade werd op verzoek aan tafel gefileerd. En het eten smaakte ook voortreffelijk. Kom zeker terug!
Beste Puck,

Bedankt voor je bezoek aan Sitio en je complimenten!
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Bram / Sitio – Steaks & Pasta