Over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Tanja W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Vriendelijke bediening, leuk plekje ok te zitten en lekker eten. Vooral de steak tartaar was erg lekker???????? We komen graag terug!
Milou van H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zo lekker gegeten! Prima sfeer, beetje druk maar dat mocht de pret niet drukken. Komen zeker terug!
Gijs G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuke sfeer, goede bediening, gerechten hadden wat meer gekruid kunnen worden. Opmaak sober en eenvoudig. Dranken vrij prijzig.
Frits F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten en leuke spontane bediening. Top!!
Maxim V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Top avond! Heerlijk gegeten. Pasta Alfredo en de Rips zijn zeker een aanrader! Een woord " genoten " ! Wij komen zeker terug!
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Eten was prima bereidt. Jammer dat buiten het type gerecht (vis of vlees) de aanvulling van groenten zeer gering was bij mijn gerecht. Eten is een pallet van smaken waarbij de vis of het vlees er een is. De aanwezigheid bij mijn vis van 2 asperges en een halve aardappel was niet verwacht.
jancovenderbos .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellig zitten, sfeervol restaurant vriendelijk vlot personeel, lekkere vlees/vis met goede wjjnen, alleen de cheesecake viel tegen.
Beste Janco,

Dank voor je bezoek aan Sitio en het achterlaten van deze recensie. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Roy B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Veel mensen in een ruimte voor de een gezellig maar als je rustig wilt eten dan zit je hier minder goed Eten is redelijk maar niet verrassend. Bediening is zeer accuraat en vriendelijk. Alles loopt gesmeerd wat ook moet met veel gasten in huis.
Douwe R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima restaurant. Goed eten, wel wat aan de dure kant wat je ervoor krijgt.
peter D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Net terug met 6 personen. Wat een sfeer! Wat een service en wat een lekker en gevarieerd eten. Met recht een topper. Een aparte pluim voor de smetteloze toiletten. Zo zie je het ( helaas) zelden.
Beste Peter,

Dank voor je bezoek en het achterlaten van deze fijne recensie! We hopen je snel weer te zien.

Brigitte L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het tochtte tot achterin als de deuren open gingen. Eten was goed, oa prima oesters, tournedos en bavette. Toetje yoghurtijs minder en niet zo veel keuze in toetjes.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten leuke ambiance, gevarieerde kaart en goede prijs-kwaliteit!
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke en prettige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar
Hoi Chris,

Leuk dat je er was en dank voor het schrijven van deze mooie review! We hopen je snel weer te zien!

Cheers,

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening met hart voor gastvrijheid en een gezellig restaurant op een gezellige plek in de stad
Beste Linda,

Hartelijk dank voor je bezoek aan Sitio en je complimenten!

Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een goeie sfeer
peter G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was oké. Erg goede steak tartaar en de bavette was goed gebakken...ik houd van erg rood en dat was ie. Het ging mis met de bijgerechtjes die wel erg laat kwamen.
Volgens de serveerster een probleem in de keuken.
Maar verder was het oké
Beste Peter,

Goed te horen dat je lekker gegeten hebt! De bijgerechten horen inderdaad tegelijk met de hoofdgerechten geserveerd te worden. Excuses daarvoor. We hopen je binnenkort nog eens te mogen ontvangen om je een perfecte avond te bezorgen.

Met vriendelijke groet,
Eline G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Meerdere keren acatering onze bestelling (drinken) aan moeten gaan. Eten verder prima
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Zeer vriendelijk personeel. Goed bereikbaar vanaf het Centraal Station. Zeker een aanrader!
Beste Maarten,

Dank voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Ons personeel is zo vriendelijk vanwege onze leuke gasten. We hopen je snel weer te zien.

Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke plek om met een groep van 7 vrienden te gaan eten. Concept waarbij alle voorgerechten dezelfde prijs hebben is prima. Prijs kwaliteit verhouding van de voorgerechten is heel erg goed. Wij kwamen eigenlijk speciaal voor de topper op de kaart; cote de boeuf. Deze was uitverkocht op zaterdagavond. Echt een teleurstelling. Temeer omdat dit 2 weken ervoor, toen ik samen met een vriend was, ook al het geval was. Dit was ook niet aangegeven bij het uitdelen van de menukaart. Daarom maar andere hoogdgerechten gekozen. Deze waren stuk voor stuk heerlijk en goed klaargemaakt.
Eline G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
het eten was erg lekker, de service goed en de sfeer super. Wij komen zeker terug naar Sitio, was voor herhaling vatbaar.