Over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Brigitte L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het tochtte tot achterin als de deuren open gingen. Eten was goed, oa prima oesters, tournedos en bavette. Toetje yoghurtijs minder en niet zo veel keuze in toetjes.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten leuke ambiance, gevarieerde kaart en goede prijs-kwaliteit!
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke en prettige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar
Hoi Chris,

Leuk dat je er was en dank voor het schrijven van deze mooie review! We hopen je snel weer te zien!

Cheers,

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening met hart voor gastvrijheid en een gezellig restaurant op een gezellige plek in de stad
Beste Linda,

Hartelijk dank voor je bezoek aan Sitio en je complimenten!

Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een goeie sfeer
peter G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was oké. Erg goede steak tartaar en de bavette was goed gebakken...ik houd van erg rood en dat was ie. Het ging mis met de bijgerechtjes die wel erg laat kwamen.
Volgens de serveerster een probleem in de keuken.
Maar verder was het oké
Beste Peter,

Goed te horen dat je lekker gegeten hebt! De bijgerechten horen inderdaad tegelijk met de hoofdgerechten geserveerd te worden. Excuses daarvoor. We hopen je binnenkort nog eens te mogen ontvangen om je een perfecte avond te bezorgen.

Met vriendelijke groet,
Eline G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Meerdere keren acatering onze bestelling (drinken) aan moeten gaan. Eten verder prima
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Zeer vriendelijk personeel. Goed bereikbaar vanaf het Centraal Station. Zeker een aanrader!
Beste Maarten,

Dank voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Ons personeel is zo vriendelijk vanwege onze leuke gasten. We hopen je snel weer te zien.

Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke plek om met een groep van 7 vrienden te gaan eten. Concept waarbij alle voorgerechten dezelfde prijs hebben is prima. Prijs kwaliteit verhouding van de voorgerechten is heel erg goed. Wij kwamen eigenlijk speciaal voor de topper op de kaart; cote de boeuf. Deze was uitverkocht op zaterdagavond. Echt een teleurstelling. Temeer omdat dit 2 weken ervoor, toen ik samen met een vriend was, ook al het geval was. Dit was ook niet aangegeven bij het uitdelen van de menukaart. Daarom maar andere hoogdgerechten gekozen. Deze waren stuk voor stuk heerlijk en goed klaargemaakt.
Eline G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
het eten was erg lekker, de service goed en de sfeer super. Wij komen zeker terug naar Sitio, was voor herhaling vatbaar.
Marouscha V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We zijn zeer vriendelijk geholpen en de prijs/kwaliteit van de gerechten was prima.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker gegeten in een leuke sfeer!
Beste Petra,

Dank voor je bezoek aan Sitio en het achterlaten van deze recensie! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Erg lekker gegeten.
Daphne, dank voor de fantastische punten! Leuk dat je er was, cheers!
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We zijn met een horecacadeaukaart op pad gegaan om nieuwe restaurants in Den Bosch te ontdekken. Zo kwamen we uit bij Sitio. We hebben deze vrijdagavond lekker gegeten en gedronken, de service was goed en het personeel zeer gastvrij. Enige punt van aandacht is de akoestiek van het restaurant, maar dat wordt zeker gecompenseerd door de uitstraling van het geheel.
Beste Bart,
Hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie voor Sitio! Jouw mening is enorm belangrijk voor ons. We hebben verschillende maatregelen getroffen om de akoestiek te verbeteren en zijn altijd bezig met het doorvoeren van verbeteringen. We hopen je binnenkort weer terug te zien. Cheers!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuk en gezellig gegeten. Nieuwe kaart was net uit. Goede opzet en genoeg gerechten.
Prima porties. Lijken wat klein, maar veel restaurants geven te grote porties.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eerste drankje liet erg lang op zich wachten en het gerecht pasta was bijna alleen gevuld met penne. Hier is een opmerking over gemaakt maar werd vervolgens niets meegedaan.
Beste Anita,

Bedankt voor uw bezoek aan Sitio en dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze recensie. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Onze pasta’s horen goed gevuld te zijn, en niet alleen met penne! U heeft niet de service gehad zoals u die van ons mag verwachten. We hopen daarom u binnenkort nog eens te mogen ontvangen om u een perfecte avond te bezorgen.

Met vriendelijke groet,
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker gegeten. Leuke ambiance. We waren met een groep van 12. Een tip voor het restaurant: de bestelling voor de drankjes had wat frequenter opgenomen mogen worden (goed voor jullie en goed voor ons)
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel tof restaurant, zeer gezellige inrichting,veel sfeer, lekker eten,een echte aanrader in het hippe centum van Den Bosch.
Dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie recensie Inge! Leuk dat je er was.
g.hobo2 H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezellige eetgelegenheid, leuke kaart met voor ieder wat wils. Fijne bediening.
Amy M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We zaten in een heel leuk hoekje. Mooie setting en gezellig ingericht . Wel vaak drankjes besteld die niet gebracht werden en twee meiden hadden dezelfde pasta besteld en vonden ze allebei niet lekker dus dat was jammer