Sitio - Steaks & Pasta

Korenbrugstraat 16 5211 EG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Wi-Fi
Etienne D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Goede bediening maar eten was erg ondermaats. De prijs/ kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Hamburgers kwamen gewoon uit een pak uit de vriezer en het voorgerecht was erg matig. Voor de prijzen die je betaald (15euro pp voor het voorgerecht en bijna 18 euro voor de hamburger) mag je in ieder geval verse ingredienten verwachten. Wij komen niet meer terug omdat er genoeg betere alternatieven zijn in Den Bosch. Jammer want het restaurant zou potentieel hebben.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het was lekker eten, mooi opgemaakt. Aardige bediening, maar dat had wel iets strakker gemogen (opletten wie er eerder binnen is enzo).
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuke sfeer en vriendelijke bediening! Prima eten, maar niet al te bijzonder. Voor ruim 100 euro voor 2 personen wat dat betreft een matige prijs kwaliteit verhouding. Hapjes op de etagere zijn niet zo bijzonder en lijken rechtstreeks uit pakjes te komen. Cocktail a 10 euro niet zoals deze volgens het recept hoort te zijn. Overige eten prima, maar niets overtrof echt de verwachting.
Sendert .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Prima eten, vlotte bediening en comfortabel zitten in een mooie zaak. Nauwelijks iets op aan te merken. Bediening was prima en het ontbrak ons aan niks. Ze kwamen vaak langs zonder dat dit storend was. Goede toevoeging zou zijn om iets meer in de gast te verplaatsen. We waren met 5 en bestelden verschillende hapjes als aperitiefje om te delen waaronder brood met boter en ham. Er werden 3 stukjes brood gereserveerd. Ook de bruchetta bestond uit 3 stukjes. Zou leuk zijn als er iets wordt opgediend waar we met 5 van kunnen eten. Maar dat zijn details. Avond was zeer geslaagd.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk malse steak!
Ires S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
We hebben Super lekker gegeten en de service was super! Ook een mooi en knus restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Tom A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Leuke setting en vlotte bediening. Eten was ok maar niet heel bijzonder. Carpaccio was standaard. De Bavette was prima maar de Chocolademousse viel tegen. Nogal zwaar voor een mousse, had een stuk lichter gemogen.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
prima bezoek
genoeg aandacjt bediening goed verzorgd
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We waren veel te laat door problemen met de trein, maar dat was geen probleem. Onze tafel werd netjes vastgehouden. Het eten was ook heerlijk en de bediening was top. Echt een aanrader, we gaan zeker nog eens terug!
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijke vissoep (cioppino), voortreffelijke zeebrasem, tegenvallend schoteltje gegrillde groenten. Helaas werd mijn eetplezier bedorven door te harde - althans op mijn plekje bij de deur - en uiterst saaie, dus vervelende "lounge muziek" waar op verzoek geen alternatief voor geboden kon worden. De hedendaagse horeca lijkt over de hele linie niet te luisteren naar wat ze als 'muziek' presenteert.
Pfff .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Op 14/2 met 6 vriendinnen gegeten, we bestelden voor 6 pers de etagère (17.50€ Pp) daarbij frietjes en gegrilde groenten. Er werden twee etagères gebracht met daarop vnl parmaham en veel bruschettas, de garnalenkrokettjes en graved lax ea gerechttjes die vermeld stonden op de kaart ontbraken. Wij dachten dit kán niet voor samen 105€...... zeer vriendelijke bediening die ons helemaal gelijk gaf dat dit niet in verhouding stond met t bedrag. Vervolgens werden er nog 4 kaaskroketjes gebracht met wat zalm. Prijs/kwaliteit ver onder de maat van de etagère. De bediening gaf ons meteen gelijk maar we hebben wél voor 6 pers etagère afgerekend. Geen aanrader.
Serge M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten. Vriendelijke en snelle bediening.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prijs/kwaliteit verhouding uit balans. Eten was lekker, maar prijs vond ik te hoog zeker omdat je alle bijgerechten apart moet afrekenen terwijl het hoofdgerecht al snel richting de 30 euro ging.
Sj.V J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Afgelopen zondag middag heerlijk geluncht, de eerste keer dat wij hier waren hadden we genoten we dachten we komen snel eens terug voor de lunch, wederom weer geweldig genoten zeer gastvrij ontvangen door de vriendelijke gastheer die ons meteen herkende dat voelde weer fijn aan we kozen voor een etagère Good met advies een heerlijk glas wijn alles was weer top bij Sitio wij komen hier graag terug tot snek
JM T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Goed prijs kwaliteit verhouding mooie smaakvolle gerechten en een gezellige inrichting voor ons was het het tweede bezoek en heel zeker voor herhaling vatbaar.
Sissy V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Zalig eten! Ribs waren goddelijk. De ossenhaas pasta is een aanrader.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Goede prijs-kwaliteit. Sfeervol ingericht. Prettig personeel. Goede bediening. De etagère is echt top!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Afgelopen zondag ben ik samen met mijn vriendin uit eten geweest bij Sitio.
Onze verwachtingen waren na het lezen van de recensies hier hooggespannen.
Het restaurant ziet er zeer mooi uit, netjes gestyled waardoor het restaurant een zeer professionele uitstraling heeft.
De menukaart zag er goed uit met genoeg keuze, wij hebben samen als voorgerecht voor de etagère Even Better gekozen, omdat we graag veel verschillende dingen wilden proeven.
Toen de etagère op tafel kwam zag het er goed uit, enige punt van aanmerking op de presentatie vond dat de etagère van plastic was en daardoor er redelijk goedkoop uit ziet.
Dan verder over het eten zelf, de gerechtjes op de etagère zagen er lekker uit, maar na het proeven van de verschillende gerechtjes smaakte het allemaal een beetje flauw, dus het was enigszins een tegenvaller.
Als hoofdgerecht koos mijn vriendin voor de pasta met Gamba's, en ik voor de pasta met Ossenhaas.
Beide pasta's smaakte goed maar waren niet bijzonder.
Als nagerecht heb ik zelf gekozen voor een scroppino en mijn vriendin voor de mascarpone triffle deze waren gewoon lekker.
Eten was dus redelijk.
Het bedienend personeel is attent maar niet allemaal op niveau getraind en heeft weinig uitstraling. Op 1 heer na die wel erg enthousiast en betrokken was.
Mijn uiteindelijk conclusie is dus dat het restaurant er leuk uitziet, maar niet helemaal aan de verwachting voldeed, zeker als 60 euro pp betaald verwacht je meer, daarom vond ik de prijs-kwaliteit verhouding niet kloppen.