Over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Welkom in het culinaire hart van de Uilenburg te ‘s hertogenbosch. het monumentale pand waarin Sitio gevestigd is, heeft een ware metamorfose ondergaan en eert met zijn huidige industriële karakter de rijke historie van deze locatie. Een lichte, sfeervolle en sprankelende zaak, waar je kunt genieten van smaakmakende gerechten die met veel liefde en passie worden bereid. Bereid je voor op een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sitio - Steaks & Pasta

Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk avondje bij Sitio. We zaten in een “privé” zitje. We hebben lekker gegeten de voorgerechten van goede kwaliteit en lekker op smaak en idem hoofdgerechten. Nog blijven hangen voor een cocktail. Goede bediening, alles meer dan prima.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten een gerecht van het sitio plankje zat weinig smaak aan ik weet niet meer hoe het hete iets met vis koud tot de volgende keer!
P. H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Bij binnenkomst werden we niet opgemerkt. Iemand aan de bar attendeerde de bediening op onze aanwezigheid. Het was niet druk op dit moment en dat komt dan niet heel gastvrij over. Op de kaart staat dat de gerechten worden geserveerd met aardappel- en groentegarnituur. Dit is alleen onlangs veranderd en is niet meer zo, dat moet je los bijbestellen (en betalen dus...) Als je dit zo wijzigt in je beleid zul je de kaart ook moeten aanpassen want dat is naar mijn idee niet netjes. Als nagerecht de clafoutis gekozen, dit vond ik niet lekker, heel taai, gummi en niet warm, alsof het al oud was. Voor- en hoofdgerecht waren ok, en heerlijke wijnen bij de gerechten
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Met een groep van 12 mensen heerlijk gegeten van het groepsmenu. Mooi plateau met lekkers vooraf. Hoofdgerecht en dessert gekozen. Smaakvol, mals vlees, lekkere wijn, goede service.
Derrick V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening en ambiance. Reserveren aanbevolen, zag meerdere mensen teleurgesteld omkeren, het zat helemaal vol op een doordeweekse dinsdagavond. Gaan zeker nog een keer terug!
Tamara G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Erg gezellig en knus restaurant. Het eten was heerlijk, de carpaccio en tournedos waren erg mals! Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Annyrobben R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het eten was geweldig de prijs super en het personeel een dikke pluim voor de bediening en de gastvrijheid
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Het ziet er sfeervol uit! Aardig personeel.
Het zijn kleine porties... Prijs kwaliteit kan beter.
Felicia V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
In tegenstelling tot vorige bezoeken viel deze keer een beetje tegen. We zaten achterin een apart "hokje" met slechts een paar tafeltjes, weliswaar aan de Dieze maar die is in het donker niet te zien. Het voelde een beetje als een "vergeten" hoekje, waar de bediening weinig meekrijgt van de gasten en andersom. Vanwege de kleine ruimte en laag plafond was het bovendien erg gehorig. Het eten was daarentegen zoals gewoonlijk erg lekker, al had de friet iets langer in het vet mogen liggen.
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We hadden een high wine. Geen enkele ronde uitleg gehad over de wijnen, wijn kwam eerst en het hapje pas veel later, bij verschillende dingen stond een meerprijs. Nee, zo hoort een high wine niet te zijn.
Naomi H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Veel veranderingen op de kaart zijn slechter ipv beter.. Eerst de verdwijning van de sticky toffee die werd vervangen door een chocolade taart waar we niet echt van genoten hebben. En nu weer de Bavette. De ladysteak is weg en de steak word geserveerd met een soort jus die niet lekker is. Ook wordt de chimichurri gemist. Jammer..
L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Op zich een leuk restaurant maar de kaart sprak ons wat minder, maar smaken verschillen. Voor een toch wel duur vleesgerecht is het vreemd dat er geen groenten en aardappelgerecht bij zit. Moest dus extra worden besteld. De toetjes keuze is ook erg apart en minimaal. Vergelijkbaar met andere restaurants in de buurt zou ik dus niet meer zo snel voor Sitio kiezen.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
goed eten en goede service .
Sjors J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, met een perfecte irish coffee als besluit.
Goede bediening. 2 persoons tafeltje is klein en stoelen voelen krap aan.
Ewout M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
we hebben zelf om de kaart en drankje moeten vragen. verlichting naast het uitgifteluik ging samen met de warmtelampen hoog en laag. Eigenaar gestresst en uitte dit te luid naar kok. niet echt een sfeer voor romantisch etentje. Eten was zeer goed alsmede de wijn. Dit heb ik de kok ook laten weten
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het eten was prima, de sfeer was erg goed en de bediening leuk en vlot! We hebben echt gelachen en hebben een leuke avond gehad!
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en we konden kiezen waar we wilden gaan zitten. Erg vriendelijk personeel die je kunnen vertellen wat ze aanbieden en zelfs hierin advies kunnen geven. Het eten was heerlijk en we gaan er zeker weer een keer naartoe.
Francine M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
bij het hoofdgerecht moest je nog van alles bijbestellen en extra betalen, zoals aardappeltje, frites , salade en groente. Anders was het te karig..
Esmee V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ontzettend vriendelijke bediening, lekkere pasta's en heerlijke wijn! Daarnaast een hele fijne sfeer waar je ontspannen kan eten. Top avond gehad, wij komen terug!!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Mooi restaurant en goed eten een aanrader voor iedereen