Sisaket

• : Morssingelparkeerterrein

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sisaket

Tilly Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We komen hier al jaren en hebben weer heerlijk gegeten! We zaten rustig in de tuin. Alle gekozen gerechten waren heel smakelijk met heerlijke wijn er bij. Erg sympathiek was, nadat bleek dat één van onze tafelgenoten niet tegen pinda's kan en dit vergeten te melden was waardoor ze de papajasalade niet mee kon eten, er nog een versie zonder pinda's speciaal voor haar nagebracht werd. Super attent!
Nika S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Dit is echt het beste Thaise eten wat in in Nederland ken en de prijjs is prima. Reken er wel op dat je gemiddeld wat langer aan tafel zit, niet dat je uren hoeft te wachten hoor, maar doordat het altijd druk is, is dit restaurant niet aan te raden als je haast hebt.
We zaten deze keer buiten dus kwa geluidsniveau was dat goed te doen, maar binnen is het normaal gesproken wel wat aan de rumoerige kant. Ik vind de sfeer van het restaurant goed, vooral nu de tuin ook vernieuwd is. Kwa locatie zit dit restaurant ook goed, op ongeveer 100 meter van het station.
Beste Nika,

Hartelijk dank voor je mooie woorden en je recensie. Het is inderdaad vaak druk, daardoor zijn de wachttijden af en toe iets langer dan we zouden willen. We doen altijd ons best iedereen zo snel mogelijk te bedienen. Vaak geven gasten die haast hebben dat aan en dan kunnen we daar rekening mee houden.

Chamoura T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij dit restaurant! Gezellig en vriendelijk personeel!! Het is elke cent waard! Wij komen gauw weer terug!
Beste Chamoura,

Dank voor je recensies, dit is waar we het voor doen.
Tot een ander keertje,

Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Zat in de voorkamer. Bovenkant van de ramen kunnen 'blinderen' tegen de zon. Heb zeker een uur lang tegen de zon in moeten kijken. Op het laatst niet meer te doen.
Beste Jeroen,

Dank voor je recensie en je tip. We moeten inderdaad op zomeravonden een parasol opzetten. De wachttijd was idd langer, maar dat komt omdat nagenoeg het hele restaurant vol zat, ivm het weer konden de gasten binnen en op het terras zitten. Dan is het helaas niet anders, we proberen altijd onze gasten zo snel mogelijk te serveren.

sandetelleman .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De Thaise keuken zoals je mag verwachten bereid met verse ingredienten endaarnaast vakmanschap. deze twee elementen proef je!
Dank voor uw feedback en fijne woorden,

Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Vlotte bediening, prima sfeer en lekker eten. Genoeg keuze tussen verschillende gerechten. Tip: neem een menu, de prijs-kwaliteitverhouding is goed!
Beste Elvire,

Dank voor je feedback en ja je hebt gelijk de menu's zij lekker en relatief voordelig.

Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We zijn al een paar keer gaan eten bij Sisaket en het stelt nooit teleur. Je krijgt lekker eten en grote porties. Het personeel is altijd vriendelijk.
Beste Sofie,

Dank voor de genomen moeite om een recensie achter te laten,

Jan Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Sisaket is vernoemd naar de plaats waar de eigenaar vandaan komt. Heerlijke phad thai!!
Leuke buiten plaats achter ook.
Vriendelijk Thais personeel!
Mi F.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Goed eten, goede locatie. Wel reserveren want het is populair.
Als het mooi weer is zou je buiten in de tuin kunnen zitten.
Tjeerd L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten.
Soepje vooraf, aansluitend twee salades; papaya & laab (mijn favoriet) en een rode zeevruchten curry gedeeld.

echt top
Dank voor je feedback Tjeerd, het was leuk om jou en Peter weer eens te zien.
Tot een ander keertje,

Gr Thijs
joepdorst .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Super restaurant, we komen er vaker, geholpen door aardige Thaise dames in traditioneel gewaad, we werden snel geholpen.Eten net zoals in Thailand. Uitstekende ervaring tot snel weer.
Marjs J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Gemiddeld thais restaurant. Het menu met kip had Ruime porties en veel vlees. Schone nette toiletten.
liesbethA .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wat een fijn restaurant om te eten, het was wel erg druk maar dat kon de pret niet drukken. Wij hebben wederom genoten van heerlijk Thai eten, vooral de visgerechten zijn fantastisch.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst , ging even mis omdat onze reservering over het hoofd werd gezien, maar na korte discussie goed gecorrigeerd. Prima gegeten, zeer attente bediening.
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Een van de beste Thaise restaurants van Nederland. Aanraders zijn het buikspek in oestersaus en de hele zeebaars in rode curry.
De diverse voorgerechten zijn zeer smaakvol vooral de coquilles laap.

De somtam groene papaya salade smaakt zo als hij hoort lekker pittig. Kortom Sisaket is zeer aan te raden als je van authentiek thais eten houdt.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Duurde erg lang voordat we eten kregen. Was minder qua smaak als anders. Minder spicy meer zoet, jammer!
Beste Lenie,

Het was weer erg druk en duurde idd langer dan normaal, we doen ons best iedereen zo snel als mogelijk te bedienen. Had u hetzelfde gerecht als een andere keer ? Niet alle gerechten zijn even pittig, soms is zoet pittig de bedoeling.
Dank voor de feedback hoor graag nader,

Dick D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
We eten er vaker. Ook de afhaalgerechten zijn heerlijk. Het is een gezellig familiebedrijf met dames/dochters in mooie Thaise kleding.
Beste Dick,

Dank voor je recensie,

Arnold K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Klein restaurant. Vriendelijke bediening. Flexibel. Heerlijke gerechten met ruime porties. Goede uitgebalanceerde kruidige gerechten. Doen!
Beste Arnold,

Fijne feedback en dank voor de recensie,

Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
Dank voor de recensie,

Paul B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Na een wat chagerijnige ontvangst werd de bestelling opgenomen: doe maar iets van alles voor zes personen, 1 vegetarisch en voor de rest vooral vlees! Toen de eerste gerechten op tafel kwamen waren alle negatieve gedachten onmiddelijk verdwenen. Wat een smakelijke dis! Ondanks de drukte met afhalers volgden de gangen (en drank) elkaar snel op tot aan het eventuele dessert (waar niemand meer plek voor had want iedereen zat meer dan vol :-) . In mijn optiek prijzig, maar in verhouding tot de kwaliteit van eten. Een Aanrader met hoofdletter: tot de volgende keer!
Fijn om te horen dat het jullie zo heeft gesmaakt, jammer dat de serveerster chagerijnig overkwam. U geeft aan graag nog een keer terug te willen komen, wellicht kunt u dit nog even vermelden in de reservering dan zorg ik persoonlijk voor een vrolijke bediening. Dank voor de feedback.

Gr Thijs namens team Sisaket