Sisaket

Stationsweg 23 2312 AS Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sisaket

Circa 200 meter vanaf CS Leiden
  • : Morssingelparkeerterrein

Jouw recensie over het restaurant Sisaket

Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Lekkere, smaakvolle gerechten. Klein restaurant, met een terras dat bij mooi weer open is. Vriendelijk personeel. Rustig ingericht, sfeervol en de tafeltjes staan op goede afstand van elkaar waardoor je gezellig kan kletsen. De locatie dicht bij het station was voor ons ideaal. Maar de kwaliteit van het eten sprong er zeker uit. Voor herhaling vatbaar.
Beste Tamara,

Dank voor de genomen moeite om een recensie achter te laten.
Goed te horen dat het naar wens was,

Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Verse produkten, zeer smaakvol. Bediening efficient en zeer klantvriendelijk. Een aanrader. Reserveren is handig
Beste Ingrid,

Dank voor deze recensie tot een ander keertje.

Mvg team van Sisaket
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima gegeten, zoals altijd overigens.
Beste Ger,

Fijne feedback en dank voor de genomen moeite om een recensie achter te laten.

Tilly Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Was weer heerlijk! Vooraf hadden we gestoomde loempia's en gepocheerde coquilles. Als hoofdgerechten krokante buikspek, inktvis met ui en peper en salade met biefstuk, munt en citroensap. En toe mangoijs en koffie met drambuie. O ja en Gruner Veltliner drinken we altijd er bij. Hele lekkere combi.
We komen hier al jaren en zullen dat zeker blijven doen!
Beste Tilly,

Het is fijn om te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad, dank voor deze recensie.

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Echt overheerlijk eten en uitstekende bediening
liesbethA .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Dit restaurant is voor ons de beste Thai in Leiden. Heerlijk gegeten op het terrasje aan de achterkant. Bediening is attent en lief, beetje lange wachttijd maar het was dan ook erg druk. We blijven terugkomen.
Huibjan M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Best lekker gegeten maar niet bijzonder
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Een klein hapje vooraf van het huis was leuk geweest
Carla O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten weer , en heerlijk buiten op terras genoten van de koffie, heerlijk huiselijke sfeer , prima plek .
Je hebt het gevoel dat je thuis bent echt even ontspannen
Roedi B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten smaakten authentiek thais. Zeer goede menukaart met veel keuzemogelijkheden. Zeker tweede bezoek waard, een aanrader!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
In jaren niet meer bij Sisaket gegeten maar vond het niet zo goed meer. De gerechten waren vrijwel allemaal een tikkeltje (te) zoet. Dat gold ook voor de springrolls met zalm en de Tom Kha Kai. Verder waren de smaken prima maar niet zo spannend als ik van Thais gewend ben. Met niet eens 1 biertje pp, verder bruis water, en ook geen dessert vonden we €45 de man behoorlijk aan de prijs.
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het beste Thaise restaurant in Leiden. Sinds we hier voor het eerst hebben gegeten is dit restaurant favoriet.
We zijn nog nooit teleurgesteld, het is altijd heerlijk. Een absolute aanrader!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
heerlijk gegeten, leuke bediening in een vriendelijke atmosfeer. Helaas te lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Moesten zelf van tafel om te vragen waar het eten bleef. Maar wel topkwaliteit.
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Sisaket is al heel lang een geweldig Thais restaurant. We hebben er heerlijk gegeten, al is het in de ruimte aan de voorzijde van het pand wel wat rumoerig.
JB50 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prima restaurant met heerlijk eten en prettige bediening. Wij hebben buiten op het terras achter gezeten. We zaten er als enige maar werden niet vergeten. Aanrader!
Dank voor de mooie woorden. Het was zo een dag van dat je binnen en buiten kon zitten erg druk dus.

Sara82 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Erg lekker eten. 3 gangen menu besteld voor 30 euro. Alle drie de gangen waren erg lekker.
De bediening was goed.
Stoelen hadden iets comfortabeler gemogen maar het lekkere eten maakte dat helemaal goed.
Hier kom ik zeker terug.
Beste Sarah,

Altijd fijn zo een recensie. Waarschijnlijk heb je op het terras gezeten ik ben inderdaad bezig met vervanging van een aantal bankjes.

Mvg team van Sisaket
Corien A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk buiten(binnenterras) gezeten,het fijne van dit restaurant is dat niet zo groot is en dat je in alle rust kunt genieten van het overheerlijke eten.
Echt een aanrader en wij komen er regelmatig om steeds weer te genieten van de met zorg bereide gerechten.
Corien en Freek Leiden.
Altijd fijn een mooie recensie, tot een ander keertje.

Kees K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De echte Thaise keuken die je kent van je vakantie vind je hier terug in fit authentiek restaurant De papaya salade was echt verrukkelijk goed gekruid en echte een grote portie. Lekker Buitenland op de binnenplaats gegeten.
Veel dank voor deze mooie review. Met mooi weer is het goed toeven op het terras en een goede Somtam Thai maakt het nog mooier.
Loukie H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heel aangenaam was het. De gerechten subtiel en overtuigend Thais. Meer dan genoeg. Het was een warme dag, deuren naar het terras aan de achterkant open, het was geen probleem om daar even te zitten, tot het te koel werd. De bediening was zorgvuldig en heel vriendelijk. Het interieur is mooi, niet poshy, gewoon mooi. Kortom aangenaam.
Wij zijn u dankbaar voor deze mooie recensie, tot een ander keertje.

Annie S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Net als eerder weer overheerlijk gegeten bij Sisaket. Heel gezellig in de tuin gezeten, vanwege het mooie weer. Vriendelijke en goede bediening. Zeer gezellige sfeer.
Dank voor uw fijne recensie,

Mvg Sisaket