Sisaket

Stationsweg 23 2312 AS Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sisaket

Circa 200 meter vanaf CS Leiden
  • : Morssingelparkeerterrein

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Cas H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Absoluut heerlijk gegeten! De inrichting was modern, de bediening was erg wisselend. Het terras buiten heeft nog wat werk nodig. Maar goed, voor het eten alleen al kom ik hier zeker terug!
Dank voor uw recensie,
Alle feedback nemen wij serieus. Wellicht kunt u aangeven wat u heeft ervaren m.b.t tot de bediening, dan kan ik het terugkoppelen.
Mvg, Thijs van Sisaket
Miranda P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Beste Thaise eten in Nl, en misschien wel Europa!!
Dank voor uw recensie en het grote compliment,

Mvg Team van Sisaket
Ing6 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
heerlijk gegeten, vriendelijk personeel! n fijne avond gehad. slechts 1 minpuntje: t was verschrikkelijk warm, komt vast door de open keuken (wat weer heel goed is)
Dank voor uw recensie,
Mvg Team van Sisaket
Jordi V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij hebben lekker gegeten. Helaas was onze vis wel koud en droog (we zagen hem een hele tijd op de plank liggen, wachtende op ons tweede gerecht om geseveerd te worden). De rode curry, kip cashw en de groente warens top!
Dank voor je recensie Jordi, hadden jullie dat ook aangegeven bij het bedienend personeel? Zo ja, laat het me even weten. Wel goed om te horen dat de andere drie gerechten top waren.
Hoor graag nader,

Mvg Thijs van Sisaket
Anneriek M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk eten, was wel een kleine ruimte om te zitten
joepdorst .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Het was lekker maar ook gezellig druk bij Sisaket de bediening is een vaste ploeg werken hard en zijn vriendelijk. Heerlijk gegeten, maar dat doen we hier altijd. We blijven terugkomen!
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten mooi geserveerd authentiek Thais eten vriendelijk oersoneel
Dank dat u de moeite heeft genomen voor deze recensie,
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Het restaurant is groter dan je van de buitenkant verwacht en ziet er goed uit. Wij zaten aan het raam met uitzicht op de terrastuin buiten, aan de achterkant. Dat zal 's zomers goed toeven zijn. De ontvangst was echter niet vriendelijk. Er waren drie dames in de bediening, waarvan er één nogal kortaf was. Wij bestelden drie keer hetzelfde gerecht, een vegetarische curry penang, maar kregen na een gemiddelde wachttijd een sweet & sour met tahoe. De serveerster reageerde wat bozig toen we zeiden dat dit het verkeerde gerecht was en probeerde eerst te zeggen dat het aan ons lag (hoewel zij niet degene was die de bestelling had opgenomen). Geen excuus, geen commentaar, het eten werd teruggebracht naar de keuken. En toen begon het grote wachten. Je zou denken dat een fout van de keuken snel hersteld zou worden. Maar wij kwamen gewoon weer onderop de stapel bestellingen. De ene na de andere tafel die na ons waren binnengekomen, kregen hun gerechten uitgeserveerd. Een half uur later kwam dan uiteindelijk - alsnog - ons eten. Er werd ook niets bij gezegd, geen drankje aangeboden, helemaal niets. Het eten was wel heel erg lekker, en dat heeft de avond gered. De gerechten bevatten lekker veel groente en de curry was smakelijk. Er had voor mijn smaak wel iets meer tahoe in gemogen, maar dat is een kleinigheid. De witte rijst was ook erg lekker en precies goed qua portionering. Wel is het enorm gehorig en loop je met tuitende oren de zaak uit. Wat ook niet fijn was: soms was de gekruide rookontwikkeling zo sterk, dat je niet kon praten zonder te hoesten. Hoewel dat maar een paar keer gebeurde, gelukkig. Ondanks de lekkere curry kom ik er niet zo snel weer terug, of het moet zijn om af te halen.
Dank voor uw feedback. Ik heb het een en ander even uitgezocht en de dame in kwestie heeft inderdaad verkeerde nrs van de gerechten doorgegeven. Ze gaf echter aan wel haar verontschuldigingen te hebben aangeboden. Door de drukte die avond kon er helaas niet snel worden gecorrigeerd, daarbij had een drankje van het huis wel op zijn plaats geweest, wel fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten.
Mvg Thijs
P.W, B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hebben met 4 personen alle een voorgerecht verschillend voorgerecht gekozen en zo alle kunnen proeven. Smakelijk en verrassend. Ook de hoofdmaaltijd was heel goed en door verschillende keuzes zeer gevarieerd en smakelijk. Het toetje was goed maar niet bijzonder, een beetje doorsnee. Genoten van een prettig etentje.
Dank voor uw feedback en de genomen moeite voor deze fijne recensie,

Suzanne C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Vanavond voor de derde keer hier gegeten. Het eten is iedere keer van prima kwaliteit. Het is er in de voorkamer wel erg rumoerig en als mensen de voordeur open laten staan zelfs aan de frisse kant. We hebben vanavond wel heel lang op het eten moeten wachten, maar in end was het het meer dan waard. Heerlijk. Vooral de biefstuk met knoflook en witte peper, mmm, mijn favoriet.
Dank voor uw recensie, wachttijden zijn soms idd iets langer ivm de drukte,

C B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Was hier met vriendinnen goede sfeer en goede bediening heerlijk gegeten. Alleen niet vaak langs gekomen. Voor drinken dat duurde wel lang. De noedels kregen we ook niet gelijk met het eten om moeten vragen. Ondanks dat een goede en gezellige avond. Komen zeker terug
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het eten was erg lekker en de service ook prima. Prijzen van de voor- en nagerechten vind ik in verhouding tot de prijzen van de hoofdgerechten vrij hoog.
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ons vaste plekje in de stad. Heerlijke en authentieke Thaise gerechten. De keuken word beheerd door Thaise dames die echt kunnen koken. De bediening wisselt maar is altijd vriendelijk. Ik ga nergens anders meer heen.
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het eten mag wel wat verfijnder van smaak zijn. Bediening is erg aardig, Lokatie klein, maar gezellig.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening.
In het voorste gedeelte was het een beetje koud. Er stond wel een extra kacheltje maar dit was onvoldoende
Bambi007 T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk eten!
Aardige nette bediening maar tochtige ramen
Leonie L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Mooie authentieke gerechten we hebben ieder een menu besteld voor 30,- compleet met diverse voorgerechtjes, soep, diverse vis en vlees hoofdgerechten plus een nagerecht! Super veel waar voor je geld en vriendelijke medewerksters.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij waren hier voor het eerst. De recensies van Sisaket zijn goed en het restaurant is niet zo ver lopen bij ons vandaan. Reserveren lijkt noodzakelijk.
We hadden een voorgerecht (loempiaatjes en gefrituurde wantans) die ons goed smaakten. Hoofdgerechten rode curry kip en oestersaus met beef. Met name de rode curry vonden we erg lekker. Het andere hoofdgerecht had heerlijke groenten, maar qua smaak een beetje saai. Er was een wijnkaart, maar geen overzicht met de andere drankjes. Al met al een prima Thais restaurant.
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten met een grote groep en de service was prima! We hebben familie style gegeten en alle gerechten gezellig gedeeld.
Een aanrader!
Dank voor uw aardige recensie,

Michel V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Met collega's uit het ziekenhuis een hapje gegeten. Prettige en vriendelijke ontvangst. Uitleg over de gerechten die niet geheel duidelijk waren uit de menukaart. De voorgerechten waren smakelijk, de meesten hadden de Sisaket mix, een viskoekje en een deegbuideltje van kipgehakt en gamba en een loempiaatje met chilisaus. Een van mijn collega;s had de kokossoep met kip en ook die smaakte goed. De hoofdgerechten waren divers de een had kip de ander gamba's en ook de zeebaarsfilet was aanwezig. Grote porties allemaal kleurrijk door de diverse verse groentes die waren toegevoegd. Een goede Thaise smaak door een goede balans van kruiden en specerijen. Als dessert namen we bijna allemaal koffie en eenmaal een vanille ijsje met slagroom en meloen. Het is een klein restaurant wat wel rumoerig wordt als de tent vol stroomt met gasten, wel een goede zaak om te zien dat er veel klandizie is!! Een gezellig etentje als enige heer in het gezelschap van 5 dames, ik vond het erg gezellig!
Dank voor de genomen moeite om een recensie te schrijven,