Sisaket

• : Morssingelparkeerterrein

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sisaket

Petra P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Er wordt gevraagd of je het eten wat over is, mee naar huis wilt nemen. Geweldig! Geen verspilling van voedsel
Tilly Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het was weer heerlijk! We komen hier al jaren en elke keer is het eten super en de bediening erg aardig.
We hadden de buikspek (bestellen we altijd) en de hele zeebaars en die waren allebei zeer goed.
Beste Tilly,

Heel fijn om te horen en dank voor je recensie,

Sarah E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prijs-kwaliteitsverhouding vond ik wat teleurstellend. Eten was van gemiddelde kwaliteit. Bediening is vlot en vriendelijk.
Beste Gracie,

Veruit de meeste review zijn goed, helaas af en toe een mindere ervaring.
Dat is natuurlijk jammer. Wanneer u uw feedback iets meer had kunnen toelichten hadden we wellicht nog iets mee kunnen doen.

Gracie G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Erg lekkere gerechten voor een prima prijs.
Het menu is een soort puzzel, daar moesten we wel om lachen.
Keuken ging erg flexibel om met verzoekjes, fijn!
R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Goed en lekker eten, voor een betaalbare prijs. Gerechten hebben veel smaak en er is meer dan genoeg. Leuk voor informele zakelijke etentjes.
P.C. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima gegeten bij Sisaket. Vriendelijke bediening. Het tempo had van ons iets lager gemogen, maar dat kan een andere keer weer anders liggen.
Norbert E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk Thais eten, vriendelijke bediening
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker gegeten, grote porties : goede thai
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Vaak gegeten, altijd gezellig druk en het eten is WAANZINNIG! We kijken al weer uit naar de volgende keer
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Goed rekening gehouden met dieetwens; heerlijk gegeten.
Ernst C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Wij konden vrij vlot onze menukeuze doorgeven en werden daarbij op een prettige manier geholpen door de bediening. Helaas duurde het uitserveren van het menu erg lang, in totaal 2,5 uur gezeten. Dit kwam doordat de afhalers en de bezorging te veel op de eerste plek stond
Het goede eten maakte veel goed.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Maandagavond, helemaal vol. Dames missen de Thaise gastvrijheid die wij normaliter gewend zijn. Tussen bestellen en ontvangen van de drankjes zat behoorlijk wat tijd. Voorgerechtjes ok maar geen uitschieters. Som Tam was prima maar bij de overige hoofdgerechten ontbrak de balans tussen het vlees en groente. De groente die in de gerechten zat was te gaar. daarnaast lijkt in alle gerechten vetsin gebruikt te worden. Jammer maar de volgende keer zoeken we een ander Thais restaurant.
Beste Derk,

Dank voor de feedback. Jammer dat u de ervaring heeft gehad en dat de dames door de drukte bij u althans niet de gewenste service hebben kunnen bieden.
Ik snap niet helemaal wat u bedoelt met balans tussen vlees en groente. Een rode curry met biefstuk bijvoorbeeld draait voornamelijk om de curry met Bief en speelt de groente in de vorm van kouseband en aubergine een bijrol. Zo worden deze gerechten ook in Thailand opgediend.
Verder kan ik u via deze weg nog even meegeven dat wij zeker niet in alle gerechten smaakversterkers gebruiken.

Helen B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Bij Sisaket is het altijd lekker eten, als je binnen komt, ruik je de heerlijke geuren en krijg je spontaan trek. De bediening is vriendelijk en ze houden rekening met allergieeen! Het is klein en knus, ik kom er graag!
Ester W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
De rode curry met vis was heerlijk. De Som Tam was fris en scherp. En de viskoekjes waren qua smaak en structuur ook heerlijk.
Monic L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Met een flinke groep collega’s een dag van tevoren kunnen reserveren, op de avond zelf bleken er 2 meer mensen te komen. Het personeel was bijzonder behulpzaam, ondanks dat de zaak helemaal bomvol zat en plaatste er een tafeltje bij.
Wachttijd voor het eten was prima, het toetje duurde iets langer dan verwacht, maar niets schokkend, en zowel het eten als het toetje waren heerlijk.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Vriendelijke bediening. Heerlijk eten!
Elzemieke H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Erg warm binnen en lawaaierig, maar goede service en heerlijk eten!
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk Thais gegeten met viertjes. Alle vier de hoofdgerechten waren van hoge kwaliteit, Ontvangst en bediening perfect. Aanrader!! Wij uit Bergen op Zoom komen zeker terug.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Leuk restaurant en vriendelijke bediening. Goed gegeten tegen goede prijs. Lekker in de tuin gezeten.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. De porties waren aan de ruime kant. Dus ook voor de wat grotere eter prima.