Sisaket

• : Morssingelparkeerterrein

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sisaket

Christel P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker gegeten, grote porties : goede thai
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Vaak gegeten, altijd gezellig druk en het eten is WAANZINNIG! We kijken al weer uit naar de volgende keer
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Goed rekening gehouden met dieetwens; heerlijk gegeten.
Ernst C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Wij konden vrij vlot onze menukeuze doorgeven en werden daarbij op een prettige manier geholpen door de bediening. Helaas duurde het uitserveren van het menu erg lang, in totaal 2,5 uur gezeten. Dit kwam doordat de afhalers en de bezorging te veel op de eerste plek stond
Het goede eten maakte veel goed.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Maandagavond, helemaal vol. Dames missen de Thaise gastvrijheid die wij normaliter gewend zijn. Tussen bestellen en ontvangen van de drankjes zat behoorlijk wat tijd. Voorgerechtjes ok maar geen uitschieters. Som Tam was prima maar bij de overige hoofdgerechten ontbrak de balans tussen het vlees en groente. De groente die in de gerechten zat was te gaar. daarnaast lijkt in alle gerechten vetsin gebruikt te worden. Jammer maar de volgende keer zoeken we een ander Thais restaurant.
Beste Derk,

Dank voor de feedback. Jammer dat u de ervaring heeft gehad en dat de dames door de drukte bij u althans niet de gewenste service hebben kunnen bieden.
Ik snap niet helemaal wat u bedoelt met balans tussen vlees en groente. Een rode curry met biefstuk bijvoorbeeld draait voornamelijk om de curry met Bief en speelt de groente in de vorm van kouseband en aubergine een bijrol. Zo worden deze gerechten ook in Thailand opgediend.
Verder kan ik u via deze weg nog even meegeven dat wij zeker niet in alle gerechten smaakversterkers gebruiken.

Mvg Team Sisaket
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Bij Sisaket is het altijd lekker eten, als je binnen komt, ruik je de heerlijke geuren en krijg je spontaan trek. De bediening is vriendelijk en ze houden rekening met allergieeen! Het is klein en knus, ik kom er graag!
Ester W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
De rode curry met vis was heerlijk. De Som Tam was fris en scherp. En de viskoekjes waren qua smaak en structuur ook heerlijk.
Monic L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Met een flinke groep collega’s een dag van tevoren kunnen reserveren, op de avond zelf bleken er 2 meer mensen te komen. Het personeel was bijzonder behulpzaam, ondanks dat de zaak helemaal bomvol zat en plaatste er een tafeltje bij.
Wachttijd voor het eten was prima, het toetje duurde iets langer dan verwacht, maar niets schokkend, en zowel het eten als het toetje waren heerlijk.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Vriendelijke bediening. Heerlijk eten!
Elzemieke H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Erg warm binnen en lawaaierig, maar goede service en heerlijk eten!
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk Thais gegeten met viertjes. Alle vier de hoofdgerechten waren van hoge kwaliteit, Ontvangst en bediening perfect. Aanrader!! Wij uit Bergen op Zoom komen zeker terug.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Leuk restaurant en vriendelijke bediening. Goed gegeten tegen goede prijs. Lekker in de tuin gezeten.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. De porties waren aan de ruime kant. Dus ook voor de wat grotere eter prima.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Fijne plek om heerlijk te eten. Gastvrij en uitnodigend. Daarbij is het eten en de bediening perfect en laat niets aan de wens over.
S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Eten was prima maar we moesten lang op het eten wachten. Teveel tijd tussen de verschillende gerechten. Bediening zou wat vrolijker kunnen zijn.
Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We zaten met het warme weer heerlijk in de tuin achter het restaurant.
Al het eten en drinken wat we hadden besteld, was heerlijk.
De bediening was zeer attent en vriendelijk.
C B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Half uur op drankjes moeten wachten. Nog gevraagd. Ging andere klanten helpen met bestellen die later kwamen ze was wel vriendelijk lang moeten wachten met bestellen kregen het gevoel dat het er niet toe deed of we er waren of niet. Ging hier heel bewust heen omdat we hier vaker hebben gegeten en zijn dit niet gewend Weet nog niet of we hier weer snel naartoe gaan jammer
Liesbeth Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk Thais in gezellige binnentuin. Probeer de visfilet in rode currie. Heerlijk!!
Yumke K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten en aardig personeel! We kregen de tip om het menu te nemen, zodat je extra veel gerechtjes kan proeven. We komen zeker nog een keer terug.
Tilly Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We komen hier al jaren en hebben weer heerlijk gegeten! We zaten rustig in de tuin. Alle gekozen gerechten waren heel smakelijk met heerlijke wijn er bij. Erg sympathiek was, nadat bleek dat één van onze tafelgenoten niet tegen pinda's kan en dit vergeten te melden was waardoor ze de papajasalade niet mee kon eten, er nog een versie zonder pinda's speciaal voor haar nagebracht werd. Super attent!