Sisaket

Stationsweg 23 2312 AS Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sisaket

Circa 200 meter vanaf CS Leiden
  • : Morssingelparkeerterrein

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wat hebben wij heerlijk gegeten hier. Wij hadden een 4 gangen menu. Beide iedere gang hebben we onze vingers erbij afgelikt! Het hoofdgerecht had voor ons iets pittiger gemogen, maar dit hadden we niet aangegeven. De bediening is prima en de inrichting is ook netjes. Het ligt vlak bij heb station, dus goed te bereiken.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een uitgebreide variatie in keuzemogelijkheden tussen de voor- en hoofdgerechten. De door ons bestelde gerechten waren heerlijk. Ook de soort witte rijst was heel aangenaam: een dikke korrel en een goede smaak. Een soort basmatirijst? De sauzen waren ronduit verrukkelijk, waardoor echter de smaak van de ingrediënten, mijn geval zeevruchten, weleens in de verdrukking kwam.
De bediening was vlot, attent en vriendelijk.
Eelke T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Suuuuuper lekkere Thaise curries gegeten. Heerlijk! Vriendelijk personeel. Wel een redelijk vol restaurant, maar niet storend.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten en vriendlijke service! Alleen had de verwarming wat lager gemogen, stond op 28C ingesteld en de actuele temepratuur was 24.5C Verder blijft Sisaket echt een aanrader!!
Michiel W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
smakelijk eten, prettige atmosfeer, zeer vriendelijk personeel, integer restaurant: prima!
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Leuk Thais restaurant in een vrij onopvallend pand vlak bij het station. We waren met een groep en er werd goed rekening gehouden met vegetarisch en ook met allergieen. Eten was lekker, had iets pittiger gekund maar dat is persoonlijke smaak. We kregen wel extra pittige sausjes toen we er om vroegen. Bediening is echt supervriendelijk. Restaurant is vrij klein en de ruimte is optimaal benut waardoor de tafels heel erg dicht op elkaar staan. Toen wij er waren, op een dinsdagavond, zat het helemaal vol, dat pleit voor het restaurant. Doordat de ruimte akoestisch nogal een ramp is moet je wel bijna schreeuwen om elkaar te verstaan, dat is dan enige minpuntje.
Sofie H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
superleuk tentje met hele goede Thaise gerechten op een mooie locatie. de sfeer is informeel met louter Thaise bediening in gewaad.De dames zijn vriendelijk ondanks de enorme drukte. Daardoor iets langer gewacht dan normaal maar dan krijg je wel iets lekkers.We namen een pittige curry met zeebaars en een veg schotel met cashewnoten, prima.
N. K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was druk, zowel met afhalers als met eters. Ontvangst daardoor rommelig. Daarnaast moesten we tijdens het bestellen ook met tafel en al verhuizen omdat er nog een tafel bijgezet werd. Voorgerecht duurde erg lang maar dat kwam uiteindelijk met de mededeling dat de ingrediënten ervoor op waren. Hoe het dan uiteindelijk toch gemaakt is vertelt het verhaal niet.
Voorgerechten smaakten overigens erg goed, beide hoofdgerechten waren okay. De wijnen vind ik hier niet bijzonder.
Je krijgt hier wel grote porties en de bediening is erg vriendelijk. Kortom, een prima Thais restaurant. Al staat deze voor mij in Leiden niet op de eerste plaats.
M A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk Thais gegeten, wat je van Thais verwacht: zoetig en pittig en kruidig. Gelukkig had ik gereserveerd want alles zat vol. Elke meter is benut met tafels, waardoor het wat krap is maar het eten is echt de moeite waard. Bediening draagt traditionele kleding, dat verhoogt de sfeer. En ze zijn erg vriendelijk en gastvrij.
Thea O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. De bestelde drankjes waren vergeten en ook de menukaart voor een toetje. Maar het was ook heel druk. Voor herhaling vatbaar.
ErikSerge B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Smaakvol eten in porties die niet tegenvallen.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten. De beef witte peper was fantastisch. De tempura inktvis en gamba heerlijk. En een lekker thais biertje.
J.m.van.grieken .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijke avond. Geweldig gegeten, voldoende uitgebreide wijnkaart. Eten werk op tijd geserveerd. Wat ons ook opviel was de vriendelijkheid en bereidheid van het personeel.
Restaurant heeft een open uitstraling, keuken is zichtbaar en buiten terras is aanwezig.
Persoonlijk zou ik dit nog meer betrekken bij binnen.
Fscheepe .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij waren de eerste in het restaurant. Konden een tafel uitzoeken.
We bestelden Tom Yam soep. Deze was pittig en lekker van smaak. De garnalen hadden een lekkere bite.
Daarna beef met groenten in oestersaus, groenten met tahoe in groene currysaus en Pad Thai ( Thais miegetecht).
De smaak van het gerecht met curry en oestersaus was lekker. De groenten waren te hard, beetgaar zou prima zijn, maar deze groenten waren dat niet. Het gerecht met de biefstuk was een vleesgerecht, het leek echter meer een groentengerecht. Er zat verhoudingsgewijs niet veel vlees in.
De Pad Thai vonden wij tegenvallen. Vrij vlak van smaak, de mie was veel te zacht. In het groentengerecht met tahoe had meer tahoe in mogen zitten. Erg jammer, hadden ons er meer van voorgesteld. Bij het eten hadden wij een frisdrank, een grote fles mineraalwater en een glas Rose. De wijn was oké, niet heel bijzonder.
Sisaket zit in een leuk pand, het is niet zo groot. De serveersters lopen in klederdracht, het restaurant is vrij strak ingericht met wat Thaise elementen.
De rekening viel tegen. De prijs voor het gerecht met de biefstuk is aan de hoge kant voor wat je er voor krijgt. Dat geldt ook voor het miegerecht.
Dank dat u de tijd heeft genomen voor uw feedback. Goed om te horen dat de smaken van de soep vooraf en de hoofdgerechten goed waren. U vond de verhoudingen niet helemaal in orde. De een wil juiste wat meer tahoe en de ander niet, het is voor ons lastig. Maar veel van onze gasten verzoeken bij bestelling dergelijke voorkeuren. Zoals bijvoorbeeld extra tahoe of de curry Thais pittig.
U had een glas rose, de huiswijnen gaan per glas. Wanneer u op zoek bent naar een bijzondere wijn kunt u beter geen huiswijn nemen, hoewel wij veel positieve reacties krijgen over onze huiswijnen.

Brigitta.witte .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk ons laten verrassen door de kok (we waren met een groep van 8 man), maar ook de mogelijkheid onze eigen wensen daarin te verwerken.
Dank voor uw recensie,

Jeroenculli .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gisteravond hier prima Thais gegeten, we zaten buiten op het knusse terrasje. Het was erg druk maar de dames bleven ondanks de drukte zeer relaxed en alles met een glimlach.
De zeebaars met tamarinde welke ik haf besteld was echt fantastisch. Kom zeker terug.
Goed om te horen dat jullie hebben genoten,

Stijnnicole .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Service was charmant maar erg langzaam. Eten was niet zoals we het hadden verwacht van onze eerdere ervaringen met Sisaket. We vonden toen de menu's met veel verschillende gerechtjes juist zo leuk er lekker.
Men zou iets aan de akoestiek kunnen doen
Dank voor uw recensie. Het was erg druk en aangezien wij vers en a la minute blijven koken kan het inderdaad wat langer duren. Jammer dat het deze keer niet helemaal naar wens was, maar de menu's waar u aan refereert staan nog steeds op onze kaart, wanneer u a la carte besteld krijgt u sec het betreffende gerecht.

Christel K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk eten en een vriendelijke bediening! Een zeer uitgebreide menukaart, dus voor ieder wat wils. En voor een goeie prijs, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Vriendelijk dank voor uw recensie,

Iris D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Met een oud collegaatje eten bij Sisaket. Lieve bediening en heerlijk Thais eten. Vooraf een leuke combi van 3 voorgerechten: viskoekje, mini loempiaatje en een buideltje met lekker gekruide tofu.
Veel gerechten zijn pittig, je moet ervan houden maar je kunt dat wel aangeven. Een vegetarisch hoofdgerecht met tofu, gemengde groenten en cashewnoten in een heerlijke saus vloog zo naar binnen. Het was zoveel samen met de (pittige!) salade en rijst dat er geen ruimte overbleef voor een dessert. Gezien de regen zaten we binnen, druk en rumoerig maar toch de moeite zeer waard. Achteraf geen maagklachten. Dus goed!
Dank voor uw recensie het was idd wederom erg druk dus ook reuring, fijn om te horen dat het jullie goed is bevallen,