Sisaket

• : Morssingelparkeerterrein

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sisaket

Inge S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Vriendelijke bediening. Heerlijk eten!
Elzemieke H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Erg warm binnen en lawaaierig, maar goede service en heerlijk eten!
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk Thais gegeten met viertjes. Alle vier de hoofdgerechten waren van hoge kwaliteit, Ontvangst en bediening perfect. Aanrader!! Wij uit Bergen op Zoom komen zeker terug.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Leuk restaurant en vriendelijke bediening. Goed gegeten tegen goede prijs. Lekker in de tuin gezeten.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. De porties waren aan de ruime kant. Dus ook voor de wat grotere eter prima.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Fijne plek om heerlijk te eten. Gastvrij en uitnodigend. Daarbij is het eten en de bediening perfect en laat niets aan de wens over.
S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Eten was prima maar we moesten lang op het eten wachten. Teveel tijd tussen de verschillende gerechten. Bediening zou wat vrolijker kunnen zijn.
Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We zaten met het warme weer heerlijk in de tuin achter het restaurant.
Al het eten en drinken wat we hadden besteld, was heerlijk.
De bediening was zeer attent en vriendelijk.
C B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Half uur op drankjes moeten wachten. Nog gevraagd. Ging andere klanten helpen met bestellen die later kwamen ze was wel vriendelijk lang moeten wachten met bestellen kregen het gevoel dat het er niet toe deed of we er waren of niet. Ging hier heel bewust heen omdat we hier vaker hebben gegeten en zijn dit niet gewend Weet nog niet of we hier weer snel naartoe gaan jammer
Liesbeth Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk Thais in gezellige binnentuin. Probeer de visfilet in rode currie. Heerlijk!!
Yumke K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten en aardig personeel! We kregen de tip om het menu te nemen, zodat je extra veel gerechtjes kan proeven. We komen zeker nog een keer terug.
Tilly Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We komen hier al jaren en hebben weer heerlijk gegeten! We zaten rustig in de tuin. Alle gekozen gerechten waren heel smakelijk met heerlijke wijn er bij. Erg sympathiek was, nadat bleek dat één van onze tafelgenoten niet tegen pinda's kan en dit vergeten te melden was waardoor ze de papajasalade niet mee kon eten, er nog een versie zonder pinda's speciaal voor haar nagebracht werd. Super attent!
Nika S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Dit is echt het beste Thaise eten wat in in Nederland ken en de prijjs is prima. Reken er wel op dat je gemiddeld wat langer aan tafel zit, niet dat je uren hoeft te wachten hoor, maar doordat het altijd druk is, is dit restaurant niet aan te raden als je haast hebt.
We zaten deze keer buiten dus kwa geluidsniveau was dat goed te doen, maar binnen is het normaal gesproken wel wat aan de rumoerige kant. Ik vind de sfeer van het restaurant goed, vooral nu de tuin ook vernieuwd is. Kwa locatie zit dit restaurant ook goed, op ongeveer 100 meter van het station.
Beste Nika,

Hartelijk dank voor je mooie woorden en je recensie. Het is inderdaad vaak druk, daardoor zijn de wachttijden af en toe iets langer dan we zouden willen. We doen altijd ons best iedereen zo snel mogelijk te bedienen. Vaak geven gasten die haast hebben dat aan en dan kunnen we daar rekening mee houden.

Chamoura T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij dit restaurant! Gezellig en vriendelijk personeel!! Het is elke cent waard! Wij komen gauw weer terug!
Beste Chamoura,

Dank voor je recensies, dit is waar we het voor doen.
Tot een ander keertje,

Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Zat in de voorkamer. Bovenkant van de ramen kunnen 'blinderen' tegen de zon. Heb zeker een uur lang tegen de zon in moeten kijken. Op het laatst niet meer te doen.
Beste Jeroen,

Dank voor je recensie en je tip. We moeten inderdaad op zomeravonden een parasol opzetten. De wachttijd was idd langer, maar dat komt omdat nagenoeg het hele restaurant vol zat, ivm het weer konden de gasten binnen en op het terras zitten. Dan is het helaas niet anders, we proberen altijd onze gasten zo snel mogelijk te serveren.

sandetelleman .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De Thaise keuken zoals je mag verwachten bereid met verse ingredienten endaarnaast vakmanschap. deze twee elementen proef je!
Dank voor uw feedback en fijne woorden,

Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Vlotte bediening, prima sfeer en lekker eten. Genoeg keuze tussen verschillende gerechten. Tip: neem een menu, de prijs-kwaliteitverhouding is goed!
Beste Elvire,

Dank voor je feedback en ja je hebt gelijk de menu's zij lekker en relatief voordelig.

Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We zijn al een paar keer gaan eten bij Sisaket en het stelt nooit teleur. Je krijgt lekker eten en grote porties. Het personeel is altijd vriendelijk.
Beste Sofie,

Dank voor de genomen moeite om een recensie achter te laten,

Jan Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Sisaket is vernoemd naar de plaats waar de eigenaar vandaan komt. Heerlijke phad thai!!
Leuke buiten plaats achter ook.
Vriendelijk Thais personeel!
Mi F.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Goed eten, goede locatie. Wel reserveren want het is populair.
Als het mooi weer is zou je buiten in de tuin kunnen zitten.