Sisaket

Stationsweg 23 2312 AS Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sisaket

Circa 200 meter vanaf CS Leiden
  • : Morssingelparkeerterrein

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening.
In het voorste gedeelte was het een beetje koud. Er stond wel een extra kacheltje maar dit was onvoldoende
Leonie L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Mooie authentieke gerechten we hebben ieder een menu besteld voor 30,- compleet met diverse voorgerechtjes, soep, diverse vis en vlees hoofdgerechten plus een nagerecht! Super veel waar voor je geld en vriendelijke medewerksters.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij waren hier voor het eerst. De recensies van Sisaket zijn goed en het restaurant is niet zo ver lopen bij ons vandaan. Reserveren lijkt noodzakelijk.
We hadden een voorgerecht (loempiaatjes en gefrituurde wantans) die ons goed smaakten. Hoofdgerechten rode curry kip en oestersaus met beef. Met name de rode curry vonden we erg lekker. Het andere hoofdgerecht had heerlijke groenten, maar qua smaak een beetje saai. Er was een wijnkaart, maar geen overzicht met de andere drankjes. Al met al een prima Thais restaurant.
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten met een grote groep en de service was prima! We hebben familie style gegeten en alle gerechten gezellig gedeeld.
Een aanrader!
Dank voor uw aardige recensie,

Mvg Sisaket
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Met collega's uit het ziekenhuis een hapje gegeten. Prettige en vriendelijke ontvangst. Uitleg over de gerechten die niet geheel duidelijk waren uit de menukaart. De voorgerechten waren smakelijk, de meesten hadden de Sisaket mix, een viskoekje en een deegbuideltje van kipgehakt en gamba en een loempiaatje met chilisaus. Een van mijn collega;s had de kokossoep met kip en ook die smaakte goed. De hoofdgerechten waren divers de een had kip de ander gamba's en ook de zeebaarsfilet was aanwezig. Grote porties allemaal kleurrijk door de diverse verse groentes die waren toegevoegd. Een goede Thaise smaak door een goede balans van kruiden en specerijen. Als dessert namen we bijna allemaal koffie en eenmaal een vanille ijsje met slagroom en meloen. Het is een klein restaurant wat wel rumoerig wordt als de tent vol stroomt met gasten, wel een goede zaak om te zien dat er veel klandizie is!! Een gezellig etentje als enige heer in het gezelschap van 5 dames, ik vond het erg gezellig!
Dank voor de genomen moeite om een recensie te schrijven,

Mvg Sisaket
Jim E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
De Tom Yum Gong soep was werkelijk uitstekend en kunnen we een ieder aanraden. Ons groenten gerecht (seizoen groenten) in red curry viel tegen naar onze smaak omdat de groenten nog te rauw waren bij het opdienen. Kwam dit doordat het druk was in het restaurant waardoor de kooktijd werd verminderd of is dit standaard? De Tom Yung werd vrij snel geserveerd, maar we moesten wel wat lang wachten op het volgende gerecht. We zijn een ouder echtpaar en we vonden de tafeltjes wel erg dicht tegen elkaar aan staan, terwijl het daardoor ook wat rumoerig was in dit kleine restaurant. Maar het bedienend personeel werkte zeer hard en deed haar best en gaf een goede en vriendelijke service.
Dank voor uw feedback. Groente gerechten in de Thaise keuken zouden knapperig moeten zijn niet rauw zoals u dat benoemt. Het is natuurlijk wel een subjectieve ervaring, maar ik ga e.e.a. terugkoppelen. Goed om te horen dat de tomjam soep jullie zo goed is bevallen. Ons restaurant zit nagenoeg altijd vol dus af en toe inderdaad iets rumoerig ook daarvan zullen sommige gasten zeggen gezellig en andere wellicht het te druk vinden.

Mvg Thijs van Sisaket
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wat hebben wij heerlijk gegeten hier. Wij hadden een 4 gangen menu. Beide iedere gang hebben we onze vingers erbij afgelikt! Het hoofdgerecht had voor ons iets pittiger gemogen, maar dit hadden we niet aangegeven. De bediening is prima en de inrichting is ook netjes. Het ligt vlak bij heb station, dus goed te bereiken.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Veel dank voor uw vriendelijke recensie,

Mvg Team van Sisaket
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een uitgebreide variatie in keuzemogelijkheden tussen de voor- en hoofdgerechten. De door ons bestelde gerechten waren heerlijk. Ook de soort witte rijst was heel aangenaam: een dikke korrel en een goede smaak. Een soort basmatirijst? De sauzen waren ronduit verrukkelijk, waardoor echter de smaak van de ingrediënten, mijn geval zeevruchten, weleens in de verdrukking kwam.
De bediening was vlot, attent en vriendelijk.
Eelke T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Suuuuuper lekkere Thaise curries gegeten. Heerlijk! Vriendelijk personeel. Wel een redelijk vol restaurant, maar niet storend.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten en vriendlijke service! Alleen had de verwarming wat lager gemogen, stond op 28C ingesteld en de actuele temepratuur was 24.5C Verder blijft Sisaket echt een aanrader!!
Michiel W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
smakelijk eten, prettige atmosfeer, zeer vriendelijk personeel, integer restaurant: prima!
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Leuk Thais restaurant in een vrij onopvallend pand vlak bij het station. We waren met een groep en er werd goed rekening gehouden met vegetarisch en ook met allergieen. Eten was lekker, had iets pittiger gekund maar dat is persoonlijke smaak. We kregen wel extra pittige sausjes toen we er om vroegen. Bediening is echt supervriendelijk. Restaurant is vrij klein en de ruimte is optimaal benut waardoor de tafels heel erg dicht op elkaar staan. Toen wij er waren, op een dinsdagavond, zat het helemaal vol, dat pleit voor het restaurant. Doordat de ruimte akoestisch nogal een ramp is moet je wel bijna schreeuwen om elkaar te verstaan, dat is dan enige minpuntje.
sofie H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
superleuk tentje met hele goede Thaise gerechten op een mooie locatie. de sfeer is informeel met louter Thaise bediening in gewaad.De dames zijn vriendelijk ondanks de enorme drukte. Daardoor iets langer gewacht dan normaal maar dan krijg je wel iets lekkers.We namen een pittige curry met zeebaars en een veg schotel met cashewnoten, prima.
N. K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was druk, zowel met afhalers als met eters. Ontvangst daardoor rommelig. Daarnaast moesten we tijdens het bestellen ook met tafel en al verhuizen omdat er nog een tafel bijgezet werd. Voorgerecht duurde erg lang maar dat kwam uiteindelijk met de mededeling dat de ingrediënten ervoor op waren. Hoe het dan uiteindelijk toch gemaakt is vertelt het verhaal niet.
Voorgerechten smaakten overigens erg goed, beide hoofdgerechten waren okay. De wijnen vind ik hier niet bijzonder.
Je krijgt hier wel grote porties en de bediening is erg vriendelijk. Kortom, een prima Thais restaurant. Al staat deze voor mij in Leiden niet op de eerste plaats.
M A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk Thais gegeten, wat je van Thais verwacht: zoetig en pittig en kruidig. Gelukkig had ik gereserveerd want alles zat vol. Elke meter is benut met tafels, waardoor het wat krap is maar het eten is echt de moeite waard. Bediening draagt traditionele kleding, dat verhoogt de sfeer. En ze zijn erg vriendelijk en gastvrij.
Thea O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. De bestelde drankjes waren vergeten en ook de menukaart voor een toetje. Maar het was ook heel druk. Voor herhaling vatbaar.
ErikSerge B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Smaakvol eten in porties die niet tegenvallen.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten. De beef witte peper was fantastisch. De tempura inktvis en gamba heerlijk. En een lekker thais biertje.
j.m.van.grieken .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijke avond. Geweldig gegeten, voldoende uitgebreide wijnkaart. Eten werk op tijd geserveerd. Wat ons ook opviel was de vriendelijkheid en bereidheid van het personeel.
Restaurant heeft een open uitstraling, keuken is zichtbaar en buiten terras is aanwezig.
Persoonlijk zou ik dit nog meer betrekken bij binnen.