Sisaket

• : Morssingelparkeerterrein

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sisaket

Marein S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Eten en sfeer helemaal goed, alleen te rumoerig en te dicht op elkaar voor een ietwat diepgaander gesprek, dat vonden we jammer.
CJJ S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Het was op zomaar een dinsdagavond stampvol. Dat zegt veel over de kwaliteit. Daarom ook rumoerig en we moesten wat langer wachten dan ik gewend ben. Sisaket hoort bij Leiden. Ik kwam er al toen het nog heel klein op het Kort Rapenburg begon. De kwaliteit van het eten is altijd voortreffelijk geweest en is er alleen maar beter op geworden. Voor in de zomer: een heerlijk terras buiten, in de luwte van de stadsdrukte.
Beste heer / mevrouw

Dank voor deze mooie recensie en de complimenten. Het was idd weer erg druk, ik was zelf aanwezig en heb bij meerdere gasten moeten uitleggen dat het wat langer duurt dan normaal. Soms komen de gasten mooi gespreid binnen en soms komt alles in een keer, all in the game.
Graag tot een ander keertje,

Ton V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Gezellig, huiselijke sfeer en lekker eten
Dank voor de recensie Ton,

Gr Team Sisaket
Sandy R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Een bord met hun naam op de gevel wil ik als tip meenemen. Als je niet bekend bent in leiden dan loop je er zo voorbij. Voor de rest echt een aanrader voor iedereen die van Thais houdt
Beste Sandy,

Dank voor deze mooie recensie en feedback,

Joost V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Lekker gegeten, efficiente bediening, niet erg persoonlijk. Groene curry was meer dan uitstekend. Vooraf Jacobsschelpen waren op zich goed bereid maar met pittige groenten er bij vallen de schelpen enigszins weg
C. D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
De beste Thai van Leiden. Wederom weer heerlijk gegeten met leuke bediening.
Dank voor de feedback en het grote compliment,

ria K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
inrichting is aardig, maar de tafels staan erg op elkaar.
eten is redelijk, smaakvol, en porties zijn meer dan genoeg.
Beste Ria

Dank voor de recensie, je was minder tevreden over de inrichting gaf je een 10 en het eten was lekker en mooi porties en 6. Wellicht cijfers omgedraaid?
Gr Team van Sisaket
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
toprestaurant, goed eten, gezellige ambiance, klein maar heel knus. Het eten is heerlijk en ziet er heel verzorgd uit. Super!!
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
We hebben er erg lekker gegeten. de bediening was erg snel en het was niet duur. Ook dichtbij andere barretjes en het station, wat handig is
Allard A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Uitstekende service en heerlijk eten. De prijs- / kwaliteitverhouding is evenzeer goed.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Smaakvolle gerechten, mooie porties in ongedwongen sfeer met vriendelijk personeel
Om toch puntje van aandacht te noemen, Op herfst/winterse dag tocht het wel wat in het erkertje
Els D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Prima locatie voor een etentje met vrienden van heinde en verre, zo vlak bij station. Goed eten, vriendelijke bediening en prettige sfeer.
Dank voor uw recensie,

Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gezellig restaurant, netjes ontvangen. Druk, maar gezellig. Attente bediening met goed advies
over gerechten en adviezen over keuze, omdat mijn tafelgenoot bepaalde ingrediënten niet
mocht eten. Ondanks drukte waren gerechten vlot op tafel en zeer smakelijk. Kom hier zeker nog een keer terug.
Beste Jacqueline,

Wij zijn blij met met deze recensie en dank voor de genomen moeite.

Jan R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke coquilles, precies goed gegaard, met een frisse pittige garnituur vooraf. Ook de combinatie van drie starters was prima. Als hoofdgerecht kozen we beide voor gamba. Een maal met rode curry en een maal met gember en sereh. Beide voortreffelijk. Ook hier precies goed gegaard en geurig pittig zonder overdreven of overheersende smaken. We komen niet zo vaak in Leiden, maar de volgende keer kiezen we weer voor Sisaket.
Goed om te lezen dat het jullie is bevallen en dank voor de recensie,

Richard K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Toppertje!!
Dank voor deze feedback,

Dimitry V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Erg lekker gegeten hier. Helemaal vol zelfs op een dinsdag. Zeker een aanrader. Wel reserveren.
Dank voor uw recensie,

Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Het eten was heerlijk! De keuken niet zo groot dus het iets langer wachten dan gebruikelijk. Maar het was het zeker waard! Wij komen hier al vaker en zullen dat blijven doen!
Beste Ronald,

Dank voor uw positieve feedback, gelukkig zijn er ook nog mensen die oog hebben voor de drukte in ons restaurant en dat we niet alle gasten binnen een paar minuten kunnen serveren.
Zeker niet als je alles vers bereidt, te doen gebruikelijk in Thailand.
Tot een ander keertje,

Deniz I.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer trage service. Eten was goed
Beste Deniz,

Gelukkig vermelden bijna alle recensies die we krijgen een goed cijfer voor de gerechten die wij serveren, ook uw recensies, zijn we blij mee. Helaas is ons succes soms ook de oorzaak van langere wachttijden door de enorme drukte, het is af en toe ook lastig als bijvoorbeeld de meeste gasten omstreeks zelfde tijdstip arriveren. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te bedienen. Dank voor de feedback.

Tom N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Al vaak geweest. Altijd lekker eten. Nagerechten zijn niet zo bijzonder. Maar daar kom hè niet voor.
Beste Tom,

Fijn om te horen en dank voor de recensie,

Gr Team van Sisaket
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Mijn partner zowel als ik zelf hebben genoten van de gerechten. Mijn partner heeft een half jaar in Thailand gewoond en zij was over bijna alle gerechten zeer goed te spreken: "Echt Thais, hoor!'
De bediening was bijzonder aardig. Vanwege de drukte moesten we af en toe wel even wachten.
Dank voor uw feedback tot een andere keertje.