Sisaket

Meer informatie over restaurant Sisaket

Circa 200 meter vanaf CS Leiden
  • : Morssingelparkeerterrein

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
JB50 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prima restaurant met heerlijk eten en prettige bediening. Wij hebben buiten op het terras achter gezeten. We zaten er als enige maar werden niet vergeten. Aanrader!
Dank voor de mooie woorden. Het was zo een dag van dat je binnen en buiten kon zitten erg druk dus.

Sara82 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Erg lekker eten. 3 gangen menu besteld voor 30 euro. Alle drie de gangen waren erg lekker.
De bediening was goed.
Stoelen hadden iets comfortabeler gemogen maar het lekkere eten maakte dat helemaal goed.
Hier kom ik zeker terug.
Beste Sarah,

Altijd fijn zo een recensie. Waarschijnlijk heb je op het terras gezeten ik ben inderdaad bezig met vervanging van een aantal bankjes.

Mvg team van Sisaket
Corien A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk buiten(binnenterras) gezeten,het fijne van dit restaurant is dat niet zo groot is en dat je in alle rust kunt genieten van het overheerlijke eten.
Echt een aanrader en wij komen er regelmatig om steeds weer te genieten van de met zorg bereide gerechten.
Corien en Freek Leiden.
Altijd fijn een mooie recensie, tot een ander keertje.

Kees K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De echte Thaise keuken die je kent van je vakantie vind je hier terug in fit authentiek restaurant De papaya salade was echt verrukkelijk goed gekruid en echte een grote portie. Lekker Buitenland op de binnenplaats gegeten.
Veel dank voor deze mooie review. Met mooi weer is het goed toeven op het terras en een goede Somtam Thai maakt het nog mooier.
Loukie H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heel aangenaam was het. De gerechten subtiel en overtuigend Thais. Meer dan genoeg. Het was een warme dag, deuren naar het terras aan de achterkant open, het was geen probleem om daar even te zitten, tot het te koel werd. De bediening was zorgvuldig en heel vriendelijk. Het interieur is mooi, niet poshy, gewoon mooi. Kortom aangenaam.
Wij zijn u dankbaar voor deze mooie recensie, tot een ander keertje.

Annie S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Net als eerder weer overheerlijk gegeten bij Sisaket. Heel gezellig in de tuin gezeten, vanwege het mooie weer. Vriendelijke en goede bediening. Zeer gezellige sfeer.
Dank voor uw fijne recensie,

Cas H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Absoluut heerlijk gegeten! De inrichting was modern, de bediening was erg wisselend. Het terras buiten heeft nog wat werk nodig. Maar goed, voor het eten alleen al kom ik hier zeker terug!
Dank voor uw recensie,
Alle feedback nemen wij serieus. Wellicht kunt u aangeven wat u heeft ervaren m.b.t tot de bediening, dan kan ik het terugkoppelen.
Mvg, Thijs van Sisaket
Miranda P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Beste Thaise eten in Nl, en misschien wel Europa!!
Dank voor uw recensie en het grote compliment,

Ing6 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
heerlijk gegeten, vriendelijk personeel! n fijne avond gehad. slechts 1 minpuntje: t was verschrikkelijk warm, komt vast door de open keuken (wat weer heel goed is)
Dank voor uw recensie,
Jordi V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij hebben lekker gegeten. Helaas was onze vis wel koud en droog (we zagen hem een hele tijd op de plank liggen, wachtende op ons tweede gerecht om geseveerd te worden). De rode curry, kip cashw en de groente warens top!
Dank voor je recensie Jordi, hadden jullie dat ook aangegeven bij het bedienend personeel? Zo ja, laat het me even weten. Wel goed om te horen dat de andere drie gerechten top waren.
Hoor graag nader,

Mvg Thijs van Sisaket
Anneriek M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk eten, was wel een kleine ruimte om te zitten
joepdorst .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Het was lekker maar ook gezellig druk bij Sisaket de bediening is een vaste ploeg werken hard en zijn vriendelijk. Heerlijk gegeten, maar dat doen we hier altijd. We blijven terugkomen!
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten mooi geserveerd authentiek Thais eten vriendelijk oersoneel
Dank dat u de moeite heeft genomen voor deze recensie,
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Het restaurant is groter dan je van de buitenkant verwacht en ziet er goed uit. Wij zaten aan het raam met uitzicht op de terrastuin buiten, aan de achterkant. Dat zal 's zomers goed toeven zijn. De ontvangst was echter niet vriendelijk. Er waren drie dames in de bediening, waarvan er één nogal kortaf was. Wij bestelden drie keer hetzelfde gerecht, een vegetarische curry penang, maar kregen na een gemiddelde wachttijd een sweet & sour met tahoe. De serveerster reageerde wat bozig toen we zeiden dat dit het verkeerde gerecht was en probeerde eerst te zeggen dat het aan ons lag (hoewel zij niet degene was die de bestelling had opgenomen). Geen excuus, geen commentaar, het eten werd teruggebracht naar de keuken. En toen begon het grote wachten. Je zou denken dat een fout van de keuken snel hersteld zou worden. Maar wij kwamen gewoon weer onderop de stapel bestellingen. De ene na de andere tafel die na ons waren binnengekomen, kregen hun gerechten uitgeserveerd. Een half uur later kwam dan uiteindelijk - alsnog - ons eten. Er werd ook niets bij gezegd, geen drankje aangeboden, helemaal niets. Het eten was wel heel erg lekker, en dat heeft de avond gered. De gerechten bevatten lekker veel groente en de curry was smakelijk. Er had voor mijn smaak wel iets meer tahoe in gemogen, maar dat is een kleinigheid. De witte rijst was ook erg lekker en precies goed qua portionering. Wel is het enorm gehorig en loop je met tuitende oren de zaak uit. Wat ook niet fijn was: soms was de gekruide rookontwikkeling zo sterk, dat je niet kon praten zonder te hoesten. Hoewel dat maar een paar keer gebeurde, gelukkig. Ondanks de lekkere curry kom ik er niet zo snel weer terug, of het moet zijn om af te halen.
Dank voor uw feedback. Ik heb het een en ander even uitgezocht en de dame in kwestie heeft inderdaad verkeerde nrs van de gerechten doorgegeven. Ze gaf echter aan wel haar verontschuldigingen te hebben aangeboden. Door de drukte die avond kon er helaas niet snel worden gecorrigeerd, daarbij had een drankje van het huis wel op zijn plaats geweest, wel fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten.
Mvg Thijs
P.W, B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hebben met 4 personen alle een voorgerecht verschillend voorgerecht gekozen en zo alle kunnen proeven. Smakelijk en verrassend. Ook de hoofdmaaltijd was heel goed en door verschillende keuzes zeer gevarieerd en smakelijk. Het toetje was goed maar niet bijzonder, een beetje doorsnee. Genoten van een prettig etentje.
Dank voor uw feedback en de genomen moeite voor deze fijne recensie,

Suzanne C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Vanavond voor de derde keer hier gegeten. Het eten is iedere keer van prima kwaliteit. Het is er in de voorkamer wel erg rumoerig en als mensen de voordeur open laten staan zelfs aan de frisse kant. We hebben vanavond wel heel lang op het eten moeten wachten, maar in end was het het meer dan waard. Heerlijk. Vooral de biefstuk met knoflook en witte peper, mmm, mijn favoriet.
Dank voor uw recensie, wachttijden zijn soms idd iets langer ivm de drukte,

C B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Was hier met vriendinnen goede sfeer en goede bediening heerlijk gegeten. Alleen niet vaak langs gekomen. Voor drinken dat duurde wel lang. De noedels kregen we ook niet gelijk met het eten om moeten vragen. Ondanks dat een goede en gezellige avond. Komen zeker terug
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het eten was erg lekker en de service ook prima. Prijzen van de voor- en nagerechten vind ik in verhouding tot de prijzen van de hoofdgerechten vrij hoog.
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ons vaste plekje in de stad. Heerlijke en authentieke Thaise gerechten. De keuken word beheerd door Thaise dames die echt kunnen koken. De bediening wisselt maar is altijd vriendelijk. Ik ga nergens anders meer heen.
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het eten mag wel wat verfijnder van smaak zijn. Bediening is erg aardig, Lokatie klein, maar gezellig.