Sisaket

Stationsweg 23 2312 AS Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sisaket

Circa 200 meter vanaf CS Leiden
  • : Morssingelparkeerterrein

Jouw recensie over het restaurant Sisaket

Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gezellig restaurant, netjes ontvangen. Druk, maar gezellig. Attente bediening met goed advies
over gerechten en adviezen over keuze, omdat mijn tafelgenoot bepaalde ingrediënten niet
mocht eten. Ondanks drukte waren gerechten vlot op tafel en zeer smakelijk. Kom hier zeker nog een keer terug.
Beste Jacqueline,

Wij zijn blij met met deze recensie en dank voor de genomen moeite.

Mvg Team Sisaket
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke coquilles, precies goed gegaard, met een frisse pittige garnituur vooraf. Ook de combinatie van drie starters was prima. Als hoofdgerecht kozen we beide voor gamba. Een maal met rode curry en een maal met gember en sereh. Beide voortreffelijk. Ook hier precies goed gegaard en geurig pittig zonder overdreven of overheersende smaken. We komen niet zo vaak in Leiden, maar de volgende keer kiezen we weer voor Sisaket.
Goed om te lezen dat het jullie is bevallen en dank voor de recensie,

Richard K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Toppertje!!
Dank voor deze feedback,

Dimitry V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Erg lekker gegeten hier. Helemaal vol zelfs op een dinsdag. Zeker een aanrader. Wel reserveren.
Dank voor uw recensie,

Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Het eten was heerlijk! De keuken niet zo groot dus het iets langer wachten dan gebruikelijk. Maar het was het zeker waard! Wij komen hier al vaker en zullen dat blijven doen!
Beste Ronald,

Dank voor uw positieve feedback, gelukkig zijn er ook nog mensen die oog hebben voor de drukte in ons restaurant en dat we niet alle gasten binnen een paar minuten kunnen serveren.
Zeker niet als je alles vers bereidt, te doen gebruikelijk in Thailand.
Tot een ander keertje,

Deniz I.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer trage service. Eten was goed
Beste Deniz,

Gelukkig vermelden bijna alle recensies die we krijgen een goed cijfer voor de gerechten die wij serveren, ook uw recensies, zijn we blij mee. Helaas is ons succes soms ook de oorzaak van langere wachttijden door de enorme drukte, het is af en toe ook lastig als bijvoorbeeld de meeste gasten omstreeks zelfde tijdstip arriveren. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te bedienen. Dank voor de feedback.

Tom N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Al vaak geweest. Altijd lekker eten. Nagerechten zijn niet zo bijzonder. Maar daar kom hè niet voor.
Beste Tom,

Fijn om te horen en dank voor de recensie,

Gr Team van Sisaket
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Mijn partner zowel als ik zelf hebben genoten van de gerechten. Mijn partner heeft een half jaar in Thailand gewoond en zij was over bijna alle gerechten zeer goed te spreken: "Echt Thais, hoor!'
De bediening was bijzonder aardig. Vanwege de drukte moesten we af en toe wel even wachten.
Dank voor uw feedback tot een andere keertje.

Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Onze bestelling duurde en vaak werden we vergeten (bestelling drankjes, wat we besteld hadden, vraag om rekening), maar toen het eten kwam was dat snel vergeven, want het was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk. Beetje prijzig wel.
Beste Herlinde,

Fijn om te lezen dat het eten heerlijk was en de bediening vriendelijk. Echter minder mooi dat u bent vergeten n.a.v. bestelling drankjes. Ik denk dat de drukte daar de oorzaak van is, ik zal e.e.a. terugkoppelen en dank voor uw feedback.

Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De akoestiek is niet geweldig, waardoor het wat lawaaiig was. Het is eten was heerlijk
Beste Lilian,

Dank voor je recensie, fijn te horen dat het eten heerlijk was.
We hebben inderdaad bij laatste drie recensies vaker deze opmerking gehad, het is te wijten aan de enorme drukte. Dank voor uw feedback en ik ga nadenken over het verbeteren van de akoestiek.

Margot K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We zaten in de voorkamer en hadden de pech dat daar twee grotere groepen zaten die nogal hard praatten. De ruimte is kaal en galmt nogal.
Beste Margot,

Dat is inderdaad pech, wij hebben geen invloed op hoe luidruchtig een groep is. Wel fijn dat de gerechten u zijn bevallen. Dank voor uw feedback.

Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Lekkere, smaakvolle gerechten. Klein restaurant, met een terras dat bij mooi weer open is. Vriendelijk personeel. Rustig ingericht, sfeervol en de tafeltjes staan op goede afstand van elkaar waardoor je gezellig kan kletsen. De locatie dicht bij het station was voor ons ideaal. Maar de kwaliteit van het eten sprong er zeker uit. Voor herhaling vatbaar.
Beste Tamara,

Dank voor de genomen moeite om een recensie achter te laten.
Goed te horen dat het naar wens was,

Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Verse produkten, zeer smaakvol. Bediening efficient en zeer klantvriendelijk. Een aanrader. Reserveren is handig
Beste Ingrid,

Dank voor deze recensie tot een ander keertje.

Mvg team van Sisaket
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima gegeten, zoals altijd overigens.
Beste Ger,

Fijne feedback en dank voor de genomen moeite om een recensie achter te laten.

Tilly Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Was weer heerlijk! Vooraf hadden we gestoomde loempia's en gepocheerde coquilles. Als hoofdgerechten krokante buikspek, inktvis met ui en peper en salade met biefstuk, munt en citroensap. En toe mangoijs en koffie met drambuie. O ja en Gruner Veltliner drinken we altijd er bij. Hele lekkere combi.
We komen hier al jaren en zullen dat zeker blijven doen!
Beste Tilly,

Het is fijn om te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad, dank voor deze recensie.

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Echt overheerlijk eten en uitstekende bediening
liesbethA .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Dit restaurant is voor ons de beste Thai in Leiden. Heerlijk gegeten op het terrasje aan de achterkant. Bediening is attent en lief, beetje lange wachttijd maar het was dan ook erg druk. We blijven terugkomen.
Huibjan M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Best lekker gegeten maar niet bijzonder
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Een klein hapje vooraf van het huis was leuk geweest
Carla O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten weer , en heerlijk buiten op terras genoten van de koffie, heerlijk huiselijke sfeer , prima plek .
Je hebt het gevoel dat je thuis bent echt even ontspannen