Sisaket

Meer informatie over restaurant Sisaket

Circa 200 meter vanaf CS Leiden
  • : Morssingelparkeerterrein

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , English spoken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Eten8,3/10
Service7,9/10
Decor7,6/10
J.m.van.grieken . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijke avond. Geweldig gegeten, voldoende uitgebreide wijnkaart. Eten werk op tijd geserveerd. Wat ons ook opviel was de vriendelijkheid en bereidheid van het personeel.
Restaurant heeft een open uitstraling, keuken is zichtbaar en buiten terras is aanwezig.
Persoonlijk zou ik dit nog meer betrekken bij binnen.
Fscheepe . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij waren de eerste in het restaurant. Konden een tafel uitzoeken.
We bestelden Tom Yam soep. Deze was pittig en lekker van smaak. De garnalen hadden een lekkere bite.
Daarna beef met groenten in oestersaus, groenten met tahoe in groene currysaus en Pad Thai ( Thais miegetecht).
De smaak van het gerecht met curry en oestersaus was lekker. De groenten waren te hard, beetgaar zou prima zijn, maar deze groenten waren dat niet. Het gerecht met de biefstuk was een vleesgerecht, het leek echter meer een groentengerecht. Er zat verhoudingsgewijs niet veel vlees in.
De Pad Thai vonden wij tegenvallen. Vrij vlak van smaak, de mie was veel te zacht. In het groentengerecht met tahoe had meer tahoe in mogen zitten. Erg jammer, hadden ons er meer van voorgesteld. Bij het eten hadden wij een frisdrank, een grote fles mineraalwater en een glas Rose. De wijn was oké, niet heel bijzonder.
Sisaket zit in een leuk pand, het is niet zo groot. De serveersters lopen in klederdracht, het restaurant is vrij strak ingericht met wat Thaise elementen.
De rekening viel tegen. De prijs voor het gerecht met de biefstuk is aan de hoge kant voor wat je er voor krijgt. Dat geldt ook voor het miegerecht.
Dank dat u de tijd heeft genomen voor uw feedback. Goed om te horen dat de smaken van de soep vooraf en de hoofdgerechten goed waren. U vond de verhoudingen niet helemaal in orde. De een wil juiste wat meer tahoe en de ander niet, het is voor ons lastig. Maar veel van onze gasten verzoeken bij bestelling dergelijke voorkeuren. Zoals bijvoorbeeld extra tahoe of de curry Thais pittig.
U had een glas rose, de huiswijnen gaan per glas. Wanneer u op zoek bent naar een bijzondere wijn kunt u beter geen huiswijn nemen, hoewel wij veel positieve reacties krijgen over onze huiswijnen.

Brigitta.witte . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk ons laten verrassen door de kok (we waren met een groep van 8 man), maar ook de mogelijkheid onze eigen wensen daarin te verwerken.
Dank voor uw recensie,

Jeroenculli . Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gisteravond hier prima Thais gegeten, we zaten buiten op het knusse terrasje. Het was erg druk maar de dames bleven ondanks de drukte zeer relaxed en alles met een glimlach.
De zeebaars met tamarinde welke ik haf besteld was echt fantastisch. Kom zeker terug.
Goed om te horen dat jullie hebben genoten,

Stijnnicole . 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Service was charmant maar erg langzaam. Eten was niet zoals we het hadden verwacht van onze eerdere ervaringen met Sisaket. We vonden toen de menu's met veel verschillende gerechtjes juist zo leuk er lekker.
Men zou iets aan de akoestiek kunnen doen
Dank voor uw recensie. Het was erg druk en aangezien wij vers en a la minute blijven koken kan het inderdaad wat langer duren. Jammer dat het deze keer niet helemaal naar wens was, maar de menu's waar u aan refereert staan nog steeds op onze kaart, wanneer u a la carte besteld krijgt u sec het betreffende gerecht.

Christel K. Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk eten en een vriendelijke bediening! Een zeer uitgebreide menukaart, dus voor ieder wat wils. En voor een goeie prijs, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Vriendelijk dank voor uw recensie,

Iris D. Gastronoom (26 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Met een oud collegaatje eten bij Sisaket. Lieve bediening en heerlijk Thais eten. Vooraf een leuke combi van 3 voorgerechten: viskoekje, mini loempiaatje en een buideltje met lekker gekruide tofu.
Veel gerechten zijn pittig, je moet ervan houden maar je kunt dat wel aangeven. Een vegetarisch hoofdgerecht met tofu, gemengde groenten en cashewnoten in een heerlijke saus vloog zo naar binnen. Het was zoveel samen met de (pittige!) salade en rijst dat er geen ruimte overbleef voor een dessert. Gezien de regen zaten we binnen, druk en rumoerig maar toch de moeite zeer waard. Achteraf geen maagklachten. Dus goed!
Dank voor uw recensie het was idd wederom erg druk dus ook reuring, fijn om te horen dat het jullie goed is bevallen,

Yaticosmo . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Prima. We hebben lekker gegeten, eten was lekker. Bediening en de ambiance waren goed te noemen in mijn bescheiden mening.
Wijp . Bourgondiër (4 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Sisaket. Leuke sfeer in het restaurant en je kan ook leuk buiten zitten. Helaas was service dit keer niet wat we gewend waren. Diegene die ons hielp was niet echt vrolijk en gaf ons het gevoel dat alles teveel was.
Simone M. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Sisaket. Wij hadden heel weinig tijd die avond maar we hoefden geen moment te stressen. Alles was tot in de puntjes verzorgd en de service was echt perfect! We kregen zelfs een flesje wijn vanwege een speciale gelegenheid. Het eten zag er prachtig uit en smaakte heerlijk, echt Thais. Een aanrader!
Marja K. Bourgondiër (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Erg lekker. Hier gaan we vaker eten.
Porties kunnen kleiner. Keus misschien wat groter.
Prijs kwaliteit verhouding is goed!
Aanrader!
Joepdorst . Fijnproever (8 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Prijs kwaliteit is gewoon constant van hoog niveau, geen wonder dat het er altijd druk is. Deze keer gekozen voor biefstuk met zwarte peper en gamba met Thaise gember. Beide gerechten pittig en heel goed. Bediening is attent met een gepaste gereserveerdheid.
Wij komen hier graag.
CrispyChicken69 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk eten bij Sisaket! Maar....bij afhalen...drama! Krijg gewoon een incomplete en verkeerde bestelling mee. Ook bij afgeven van je take-away zeggen ze niet nogmaals wat je mee krijgt, zou wel handig zijn. Dus let er ajb op dat ze nogmaals herhalen wat je hebt besteld. Helaas geen bezorging aan huis dus of je gaat terug voor je geld of je gaat terug voor de juiste bestelling....
Echt jammer!
U bent gewaarachuwd!
Heeft u afgehaald op 30 Juni of was dat een andere dag? Met vaderdag was het zo vreselijk druk dat er inderdaad twee take aways zijn verwisseld. Laat u het mij even weten dan maakt ik het goed met u in de vorm van een cadeaubon of een gratis take away.

Mvg Thijs van Sisaket
Mario1978 . Fijnproever (5 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Eten was kwalitatief erg goed. Voor 2 personen ... 3 voorgerechten genomen en 2 hoofdgerechten. Erg vers en erg smakelijk. Prima om te delen. De bediening was erg vriendelijke en de service uitstekend!
Goed om te horen, uiteten is meer dan lekker eten een goede service maakt de avond compleet.

Marion V. 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening was goed en snel. De ruimte waar wij zaten was helaas wat lawaaierig , omdat er een vrij grote groep zat en er was helaas geen andere tafel beschikbaar in een rustiger gedeelte.
Dank voor uw recensie, als u een reservering maakt kunt u aangeven dat u op een rustig plekje wilt zitten. Voorts dan wij dan ons best dat mogelijk te maken,

Martine J. Fijnproever (7 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De ontvangst was prima, we mochten zelf een tafeltje uitzoeken en hadden een prima plekje met zicht op de binnentuin. De jongeman die ons bediende was beleefd maar een beetje koel, niet echt hartelijk. Het eten was absoluut heel goed, goed warm en heerlijk van smaak. Het deed me alleen meer aan Indiaas eten denken dan aan Thais. Misschien streekgebonden? Ik zou in elk geval nog wel een keer terug gaan en vind het dan ook een aanrader. Makkelijk te bereiken ook, heel dicht bij het station
Dank voor uw recensie, de Indische en Thaise keuken gebruiken allebei veel curry gerechten door de eeuwen heen invloeden van veel landen in zuid oost azie over en weer.

Gr Team van Sisaket
MrsQ . Fijnproever (7 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Prima eten en het restaurant ziet er mooi verzorgd uit. Er is een mogelijkheid tot buiten zitten dat er ook aantrekkelijk uit ziet. Mooi servies.
Maar wat een verschrikkelijke service. Een ietwat ongeïnteresseerde dame heeft de drankjes opgenomen en liet bij een ieder de menu kaart op tafel vallen (?!). De drankjes werden na enige tijd met een bons op tafel gezet. Op het eten moesten we redelijk lang wachten; in dit geval door een vriendelijke dame. We merkten iig dat het druk was met afhalers wat dit zou kunnen verklaren. Niet alle tafels waren bezet.
We voelden ons niet welkom/gewenst en zijn direct na het hoofdgerecht vertrokken.
Het was idd een hele drukke vaderdag en bediening liet her en der wat steken vallen ivm met de drukte, dank voor uw feedback.
Gr Team van Sisaket
Annelies1984 . Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Uitstekend gegeten met 2 pers. Menu blijft een aanrader. Een maal de vis eenmaal de vlees versie. Kom hier geregeld. Constante kwaliteit.
Goed om te horen en dank voor uw recensie,

KleineNeef . Gastronoom (10 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Fantastisch gegeten. Wat een heerlijke authentieke en niet verhollandste smaken. Via een van de allervriendelijkste mevrouwen werkzaam in The Raffles in Den Haag, alwaar wij ook zo graag eten, hier gisteren gegeten. ALs je lekker Thais wilt eten, dan kun je hier je hart ophalen. We zijn begonnen met de Coquilles Laap, de viskoekjes en de gestoomde loempia's met gamba's en krab. Fantastische smaken, deze zelden zo lekker gegeten. Het hoofdgerecht bestond voor ons uit de lamskoteletjes met kousenband en Thaise basilicum, de groene curry met kip en de hele niet gefileerde zeebaars met rode curry en chili's. Fantastisch, geen van de gerechten was ook maar iets minder dan de andere, allemaal fantastische smaakexplosies. Ondanks dat wij geen echte toetjes mensen zijn, zijn we overstag gegaan en hebben we alle drie een verschillend toetje gekozen. Een heerlijk 'zoetje' toe, niets meer aan doen. Onder normale omstandigheden is Sisaket bijna een uur voor ons rijden, wat een geluk dat je een dochter hebt die in Leiden studeert. Voor ons is deze keuken er zeker eentje om naar toe terug te gaan.
Fijn dat jullie het zo goed bevallen is mijn zoon heeft met veel plezier jullie tafeltje bediend,

Astrid C. Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijk no-nonsens eten! Reserveren is wel nodig; blijkbaar populair bij velen! Locatie ideaal zo dicht bij het station.
Dank voor uw recensie,