Sis Easy Food

Huizerweg 48a 1402 AD Bussum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sis Easy Food

Jaydubbelu .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Super vers ter plekke klaar gemaakt, helemaal top en vele malen beter dan aan de overkant waar mijn zoon een voedselvergiftiging aan over heeft gehouden!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Ging altijd naar jatoviwi voor sushi maar nadat ik de ebi hier heb geproefd gaan we alleen nog hier sushi halen. Kakelvers, wordt gemaakt waar je bijstaat. Ook enkele andere gerechten zoals de garnalen van de plaat en de kippendijen zijn uitstekend. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Alexbussum .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Prima eten voor goede prijs. Alles wordt vers ter plekke bereid. Snelle service en zelfs daar opeten is prima te doen. ...
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wij wonen al lang in Naarden maar nog nooit hier iets gehaald. Had ik eerder moeten doen. Vriendelijke bediening ,keurige zaak en vooral heel erg lekkere en kakelverse sushi. Een echte aanrader. Wij komen zeker terug.
Gertjan.v.d.meij .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Mijn favoriete afhaal , het eten (wok) is altijd super ! vers en kwaliteits vlees. ze doen niet moelijk bij speciale verzoeken ( ik wil nooit groenten door me mie )

een echte aanrader !!!
Jp78 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Zeer goede wokgerechten afgehaald. Wok Mihoen met ossenhaas en Kongbo saus en Gyoza, erg goed! Vers! We komen zeker vaker.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Sushi en authentieke Japanse gerechten vers bereid. De wok gerechten vindt ik wat minder. Maar voor mij het favoriete "afhaal" sushi restaurant. Je kunt er eventueel ook eten, maar afhalen heeft mijn voorkeur. Zeer service gericht en super snelle bereiding en bediening. Erg vriendelijk personeel.
Chantal .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Het is meer een afhaaltentje dan een etablissement waar je echt even gaat zitten. Ik kom hier altijd graag. Ze hebben recent verbouwd en het ziet er goed verzorgt uit.

Echter was ik de laatste keer niet erg te spreken over het eten. Een bakje mie met gewokte groente en garnalen met kongbosaus smaakte dit keer echt nergens naar. Dacht eerst dat het aan mij lag, maar mijn partner had exact dezelfde ervaring. Ik heb veel lekkerder en smaakvoller meegemaakt. Hopelijk was dit een eenmalig ervaring...
Miffie .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
Regelmatig geweest, altijd erg vriendelijk.
Echte authentiek en ik begrijp eerdere andere recencies niet
Eten is altijd vers en goed, dat is bij eenzelfde tent aan de overkant werkelijk zeer anders. Ze stellen me hier nooit teleur en kwaliteit is werkelijk super! Het is altijd schoon in de zaak. Al lijkt het een soort "snackbar" zelfs dat heeft wat. Je kunt namelijk alles zien hoe de koks e.a. bereiden en dat maakt het erg transparant. Tot slot: ze werken er zeer hygienisch en oplettend
wij zullen altijd hier onze sushi en andere gerechten halen
Lotte8 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
De sushi altijd vers en heel lekker. Ook hebben ze lekkere wokjes voor een goed prijs. Lekkere voorgerechten en overheerlijke teppan yaki gerechten. Kortom uitstekend! Zeker een aanrader. Verder is de service snel (10-15 minuten)
M O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
De eerdere recencies die een uitstekend geven snap ik echt niet. Ik heb het toch nog maar 'ns geprobeerd (na eerdere tegenvaller paar maanden geleden), maar ik blijf het slecht vinden hier. De sushi zalm en tonijn was muf en niet vers en de wokschotel beef was matigjes, smaakte niet knapperig en vers. Gewoon echt slecht.