Sirtaki

Meer informatie over restaurant Sirtaki

Maandag t/m Zaterdag 16:30 - 22:30
Juana .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
voorgerecht mezze, prima, maar de zwaardvis en het vegetarische gerecht bar slecht. Keiharde kaassouffleetjes en sponzig vette gefrituurde aubergine/courgette. Na klacht kon er nog geen korting of goedmakertje van af.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Samen met een vriend - soort traditie - een avondje uit begeleid van een goede Griekse (vlees)maaltijd. Sirtaki vele jaren geleden al eens bezocht met mijn echtgenote (toen nog vriendin) en het decor is in positieve zin erg veranderd. Sfeervoller, moderner en tegelijk zoals je van een Grieks restaurant in Nederland verwacht.

Gekozen voor de Tyrnabos Schotel (2 persoons) met een karafje rode wijn. Meteen viel de souvlaki op: zo mals heb ik hem nog nooit gegeten. De bifteki was ook erg zacht en lekker, net als de gyros. Uiteraard ook rijst, frites, choriatiki salata en tzatziki geserveerd. De prijs was heel redelijk, maar de hoeveelheden vielen ons (we zijn wat gewend en misschien ook wel verwend) een klein beetje tegen. Aan de andere kant: overdaad schaadt.

De bediening was vriendelijk - oogde jong en wat onervaren - maar maakte niet dat je jezelf welkom of een avondje uit voelde. Dat laatste was wel jammer, toch een erg goed adres om te onthouden!
Ralph68 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Nog niet zo lang geleden hier met mijn moeder en broer gedineerd. Wat kan ik zeggen? Dit is een typisch Grieks restaurant qua uitstraling, zij het wellicht ietsjes strakker. Aardig en attent personeel. Het gebruikelijke glaasje ouzo vooraf (niet met water aangelengd). Mooie kaart. Het eten was zeer lekker! En ruimschoots voldoende, we hebben niet alles op gekregen hoewel we alle 3 best goede eters zijn. Gewoon een goede Griek. Bovengemiddeld.
Sliepo .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Met 6 personen gaan eten bij Sirtaki.
Van te voren gereserveerd, en dat was achteraf ook wel nodig want het was vrij druk.
Goed gevulde schotels, en ook nog zeer lekker.
Geen opdringerige bediening.
Dus goed en gezellig eten voor een redelijke prijs in het hartje van Maastricht.
Voor ons momenteel the best Greek in town !
Markya .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Goed, lekker eten, grote porties voor een schappelijke prijs. Met een 2-persoonsschotel zit je samen ruim vol. Vriendelijke bediening (overwegend Griekstalig ) die je verwelkomt met een glas ouzo en niet opdringerig is. Mooi licht interieur, modern doch Grieks, beter dan je van buiten verwacht!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Sinds een jaar weer eens bij Sirtaki gaan eten. Dit was vroeger een van de beste en bekendste Griekse restaurants van Maastricht. Maar vorig jaar hier geweest en dit was toen bar slecht. Slechte bediening en eten was toen ook niet geweldig. Nu zouden er nieuwe eigenaars inzitten en met enige tegenzin heb ik me laten overhalen om er toch weer eens te gaan eten. Nu was het allemaal TOP geregeld. Goede en snelle (ietwat verlegen) bediening. En het eten was echt prima. Hadden een schotel besteld nr. 92. Dit bevatte gyros, souvlaki, gamba's, calamares, tsatziki, salade, frietjes (de frietjes waren apart gekruid waardoor ze erg lekker waren) en pasta/rijst. De prijskwaliteit verhouding was zeer zeker in orde. Het decor van het restaurant was ook vernieuwd en ziet er typisch Grieks uit met enige modernisering in het meubilair en de verlichting.
Na de slechte ervaring van ca. 1 jaar a 1,5 jaar geleden, kan ik iedereen dit restaurant weer aanbevelen. Ga zo door!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Een weekje geleden samen met 2 collega's op een vrijdagavond zonder reservering gegeten bij Grieks restaurant Sirtaki aan de Kesselskade te Maastricht. Ik ga niet vaker dan gemiddeld 1 keer per jaar naar een Grieks restaurant. Tijdens een "afsluiting van de week borrel" besloten wij in een spontane opwelling om ergens iets te gaan eten. Aangezien Sirtaki op een prima lokatie ligt kwamen wij hier toevallig langs en zijn naar binnen gegaan. Wij hebben er geen spijt van gehad.
Sirtaki is een keurige zaak, waar je correct wordt ontvangen. Het eten is niet verrassend, maar goed van smaak en met royale porties. Het verder beschrijven van de gerechten heeft weinig zin, want deze zijn wat betreft benaming en het serveren niet anders dan bij de meeste andere Griekse restaurants. Zoals gezegd, een goed adres om in een relaxte sfeer te genieten van een lekkere Griekse maaltijd. Niet meer en niet minder.