Sirtaki

Markt 10 4901 EP Oosterhout Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sirtaki

Rosaje .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Slenterend door Oosterhout, mooi weer, trek in Grieks eten. Bij sirtaki stonden de tafels buiten, lekker in de zon, genietend van alle drukte op het plein. We zijn geen grote eters en hebben alleen een hoofd gerecht genomen. Een mixed grill en befteki met gyros. Eten was heerlijk, goed gekruid, mals , grote portie. Zeer vriendelijke, behulpzame, gastvrije bediening . Ik had gevraagd om mayonaise en dat kwam wat later met veel excuses terwijl er , voor mijn gevoel , niets aan de hand was. Aanrader om hier te gaan eten als je in de buurt bent. Een Grieks restaurant op een hoger niveau.
WimHalters .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
kom er voorlopig niet meer.
bediening te jong. niet goed opgeleid
bij mij de kwartels niet gaar.
bij mede gasten de borden al opgeruimd terwijl ze nog aan het eten waren. (toch slordig)
Varagids .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
als voorgerecht kalamari met knoflook saus ! Dan als hoofdgerecht Redsina oftewel een heerlijke vleesschotel met kalfslever,gyros en kopshaas. Vanzelfsprekend frietjes en een groenteschotel .
Als nagerecht een voortreffelijke koffie mandarijnen likeur !! Al met al een overvoedige maaltijd
in een oer gezellig restaurant met leuke,vriendelijke bediening.!! Dus een aanrader en voor een ieder genoeg keus !!!!
Mirandahaha .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Toen het restaurant net open was heb ik hier 1 keer gegeten en dacht nooit weer. Maar we hoorden ook positieve verhalen dus nogmaals geprobeerd. Heerlijk gegeten. Lamskoteletten met bietenjam. Heerlijk gegaard, niet al te veel maar lekkere wittekoolsalade en friet erbij, maakte dat goed. De bietenjam was te koud maar erg lekker.
De Griekse koffie vonden we erg slap, en hoefde we niet te betalen. We komen nog eens terug.
Leorevenue .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Sirtaki Oosterhout is van dezelfde eigenaar als Sirtaki Breda. Prima eten, fijne bediening, goede prijs-kwaliteitsverhouding en een erg mooi en gezellig interieur en vooral niet te Grieks ingericht met klimop en marmer. Niets op aan te merken, "gewoon" een goed Grieks restaurant. Eten wat aan de zoute kant en porties veel te groot. Na mijn voorgerecht van zo'n 20 sardines had ik mijn buik eigenlijk al vol.
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Afgelopen jaar een keer of 6 bij Sirtaki Oosterhout gegeten. De Griekse keuken herontdekt en steeds voldaan naar huis. Vanavond minder content: echtgenoot genoot wederom van schotel Thessaloniki, ik besloot van de ovenschotels de zeevruchten met tomatensaus en linguine te proberen. Vond het tegenvallen, was geen ovenschotel ,maar een bord pasta. Heb hier bij het afrekenen voorzichtig kritisch iets over gezegd. Antwoord: volgende keer beter. Bediening ( 5 verschillende mensen aan onze tafel gehad) is alleen gericht op bijna lege glazen. Volgende keer beter? Denk het niet... Volgende keer gaan we ergens anders uit eten. Heb- zeer tegen mijn gewoonte in- geen cent fooi achtergelaten. Gewoonweg niet verdiend.
Mats1709 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Zijn vaak naar de Sirtaki in Oosterhout geweest. Dus dachten nu eens in Breda proberen toen we er toch waren. Lekker gegeten op een drukke vrijdagavond. Moesten snel een hapje eten voordat we naar de film gingen, was geen probleem en ze hielden rekening met de tijd. Jammer dat ze extra in rekening brengen voor friet en knoflooksaus. Maar het was zeer lekker en een drankje van het huis.
Kristel-Janssen .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Met 4 personen hier gegeten op een maandagavond, daardoor was het rustig in het restaurant, maar dat maakte ons niet uit.
Als voorgerecht had ik de gehaktballetjes in tomatensaus en mijn partner had in bladerdeeg gevulde fetahapjes. Wij deelden het voorgerecht, waarbij ik het voorgerecht met de feta het lekkerst vond. Echt heerlijk! De andere 2 tafelgenoten hadden voor de bonensoep gekozen, die zij allebei goed vonden.
Het hoofdgerecht was voor mij, mijn partner en nog een tafelgenoot mixed-grill en daarbij friet, rijst en salade. De andere tafelgenote had kabeljauw uit de oven.
Het eten was goed van smaak, maar de porties waren te groot. We besloten met zijn allen geen toetje meer te nemen, want dat paste echt niet meer.
Bediening was vriendelijk.
Ype Swart .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Wij zijn vaker bij Sirtaki geweest en kwamen niet voor niets steeds terug. Ook dit keer werden we niet teleurgesteld: De ontvangst was weer allerhartelijks, ondanks dat we vrij vroeg waren. (!6.30) We aten een gerecht met lever, iets wat niet vaak meer te krijgen is. Op verzoek was deze niet te donker gebakken, maar perfect. De suvlaki van ondergetekende was heerlijk bereid: niet droog, zoals vaak met grillgerechten, maar lekker sappig en mooi op smaak door de kruiden. Het nagerecht, de specialiteit van het huis: lekker ijs met veel verse vruchten en een glaasje kumquat. Wij hebben weer eens genoten en komen zeker terug. Giorgos en personeel: prima!
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Soms twijfel je aan jezelf, vooral omdat de recensies hiervoor zo slecht waren. Maar ja, ik heb er al meer gegeten en het leek me sterk dat de keuken zo achteruit gegaan was! Ik heb e.e.a. ook besproken met de eigenaar maar deze kon mij geen logische verklaring geven voor de slechte recensies. Conclusie na het eten: alles PRIMA in orde, heerlijke kwaliteit eten, prima bediening, niets op aan te merken! Gewoon een keer gaan eten, als je tenminste van Grieks eten houdt!
Stijme .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Vreselijk! Ondanks dat het restaurant er heel leuk en sfeervol uit ziet, was het eten niet te eten. De kwaliteit van een goed grieks restaurant was hier nergens te bekennen. Ook liep de ober met een mandje stokbrood, waar een stokbroodje van op de grond viel. De ober legde dat brood gewoon terug in het mandje. Dit restaurant is niet voor herhaling vatbaar en wij zouden dit ook niet aanbevelen!
Anoniem24 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Giros gegeten bij Sirtaki, ontzettend flauwe hap. Peper en zout vijzelt dit niet op! Aangegeven dat de giros flauw was, maar slechte opvang van deze feedback. De hond at de restjes op, die vond het te doen. Ik niet. Nooit meer.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Sirtaki Oosterhout wordt gerund door dezelfde familie als Sirtaki in Breda en dat is te merken. Prima eten, fijne bediening, goede prijs-kwaliteitsverhouding en een erg mooi en gezellig interieur. Niets op aan te merken, "gewoon" een goed Grieks restaurant. Aanrader!
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Met vijf volwassenen en een grote kleine man van bijna 4 bezochten wij dit restaurant. Bij de deur werden wij keurig ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het restaurant is modern maar warm ingericht met veel bruine tinten. Dit is geen traditionele „Griek”, geen kunstklimops en lege metaxa-flessen aan de muren. Dit is een modern restaurant dat toevallig volgens de Griekse keuken kookt. Dit wordt ondersteund door de menukaart, die we konden bestuderen met het klassieke glaasje ouzo. Een mooie selectie van Griekse gerechten, waaronder diverse specialiteiten. Om het onszelf en de keuken niet moeilijk te maken, kozen we samen met de prima bediening vooraf een vijftal voorgerechten en als hoofdgerecht twee twee-persoons schotels; Mix-gerechten van respectievelijk vlees (nummer 69 op de kaart) en vis (nummer 51). Voor de kleine gasten zijn er diverse kindermenu’s.
De voorgerechten waren prima; Lekkere gegrilde ansjovis met knoflooksaus, een komkommer salade, heel lekkere garnalen met tomatensaus, gebakken oesterzwammen en gehaktballetjes in pittige tomatensaus. Een prima begin!
Bij het hoofdgerecht werden frites en rijst geserveerd. Onze mix-gerechten werden ook voorzien van een „Griekse boerensalade”. De visschotel viel mij tegen. Hoewel de scampi en kalamari heel lekker waren had de zalmforel (gekweekte forel dat door het voedsel een zalmkleurtje gekregen heeft) voor mij een wat grondsmaak en de zwaardvisfilet had juist weinig smaak. De vleesgerechten waren echter heel smakelijk; Prima kwaliteit van het vlees en heel lekker gekruid!
De vijf volwassenen konden de schalen niet leeg krijgen. Het zijn grote porties die je hier krijgt. Voor de meeste onder ons, was er geen of weinig ruimte voor een nagerecht, zodat we vooral afsloten met een lekkere koffie, ook geserveerd in Ierse, Spaanse, Italiaanse of Griekse variant.
Als ik in IENS ook halve punten had kunnen geven, had ik voor het eten een 7,5 gegeven maar de visgerechten in mijn geval hebben het toch op 7 gezet in plaats van een 8. Al met al is Sirtaki is een prima „griek” waar we graag nog een keer heen gaan, bijvoorbeeld om meer naar de specialiteiten te kijken. Je zal het restaurant in ieder geval tevreden verlaten.
E. Van Staden .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Met enige regelmaat eten wij bij Sirtaki in Oosterhout. Sirtaki mag zich wat ons betreft tot de betere Griekse restaurants rekenen. Het restaurant heeft een prettige ambiance, is fraai ingericht en straalt warmte uit.

De eigenaar is attent en klantgericht. Het personeel komt weinig ervaren over. Ze mogen nu wel eens de namen van de gerechten kennen in plaats van de nummers op de kaart. Men komt niet tussendoor even vragen of alles naar wens is en ook moet actief naar oogcontact worden gezocht voor het bestellen van consumpties.

De porties zijn groot en van prima kwaliteit. Je gaat bij Sirtaki niet met honger weg. De kaart is veelzijdiger dan bij de meeste Griekse restaurants. De specialiteiten zijn in het bijzonder de moeite waard en tref je niet snel bij andere Griekse restaurants.

Sirtaki is wat duurder dan andere Griekse restaurants, maar de sfeer en de kwaliteit van de gerechten maakt dat ruimschoots goed.

Aanrader!
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2013
Dinsdagavond gegeten bij Sirtaki. Zaak was voor een dinsdagavond redelijk bezet. Als voorgerecht had ik rundergehakt met pittige saus en mijn tafelgenoot at gevulde puntpaprika met fetakaas. Kreeg drie gehaktrolletjes met tomatensaus. Dit was erg veel, smaak van de gehakt was wat vlak, had wat pittiger gekruid gemogen. De gevulde paprika's, gegratineerd met kaas, waren qua smaak prima in orde. Hierna volgde hoofdgerechten. Ik had vleesschotel met bifteki, suflaki en gyros, waarbij patat, salade en rijst werd geserveerd. Partner had schotel met gyros, susuki, en suflaki. Erg grote porties, die we beiden niet op konden. Gyros was qua smaak het lekkerst. Bifteki en susuki ook wat flauw gekruid. Geheel werd begeleid door een droge witte huiswijn. Hierover ontston wat verwarring bij bestelling wat betreft de prijs. Op kaart stond € 15,50, maar kelner gaf aan dat prijs veranderd was naar € 16,50. Na opmerking hierover werd deze direct aangeboden voor € 15,50, hulde!! Op afrekening stond wijn, die prima was, voor € 14,50. Wij vinden restaurant aan te bevelen, mede vanwege -voor Griek- gezellige sfeer. Zou eigenaar willen aanraden porties en prijs kleiner te maken...hierdoor wordt restaurant nog aantrekkelijker om te gaan eten. Wij moesten helaas halve borden patat en vlees mee terug geven, terwijl wij tot grote eters worden gerekend.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Het was mooi weer dus we hebben de zaak van binnen niet gezien maar op het terras gegeten. We hadden de vleesschotel van de chef nummer 69, was erg goed maar belachelijk veel patat en rijst. Het vlees werd netjes op een warmhoudplaat geserveerd en koelde dus niet af. Ontvangst met een glaasje Ouzo maakt het erg leuk. Jammer alleen dat de tafel eigenlijk te klein was voor de grote schotel verder perfect gegeten,
Mats1709 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Samen met partner even lekker alleen een hoofdgerecht gedineerd. Was erg smakelijk en goed warm vlees. Grote porties maar weinig frietjes. Prijzen prima te doen, ongeveer even veel als elke andere Griek. Het is echter niet zo'n grote vreetschuur als Irodion O'hout maar een gezellig klein restaurant. Glas frisdrank was erg weinig, kwam uit kleine glazen flesjes.