Sirtaki

• Airconditioning , Catering , Terras
7,2
Bino-Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Vriendelijke ontvangst. De zaak ziet er erg gezellig uit. We hebben er een daghap gegeten. De prijs kwaliteit verhouding is prima.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Uitstraling binnen uitstekend, maar buitenzijde? Doordat je niet naar binnen kan kijken, twijfel je even of je wel naar binnen moet gaan. ( ziet er gewoon somber uit, t.o.v restaurants in de zelfde straat). ??nmaal binnen, ben je blij dat je het toch hebt gedaan. Gezellige sfeer en vriendelijke gastheer. We namen een dagmenu wat heerlijk van smaak was. Als dessert namen we baklava, dit viel tegen, niet vers en erg weinig voor de prijs. Al met al prima, maar we kennen betere Griekse restaurants. Daarom als cijfer een voldoende.
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Eerste keer Sirtaki bezocht met Groupon aanbieding. Het was een schotel keuze menu van 19.95 voor 9.95 euro pp. De bediening en omgeving was prima. Smaak ook redelijk. Alleen de hoeveelheid van de schotel (portie) is zelfs voor 9.95 nog dik betaald. Dus alleen bezoek als je geen honger hebt.
Rob_w .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Met een groupon kun je hier een prima 4-gangen keuze menu eten. We zijn er nu een aantal keer geweest en iedere keer een hartelijk ontvangst. Leuk restaurant met voldoende sfeer om gezellig te tafelen. Het eten en de variatie is wat je van een Grieks restaurant mag verwachten. Geen expliciete hoogte punten en/of diepte punten. Wel voldoende waar voor je geld. Als je zin hebt in grieks, dan vinden wij Sirtaki een goede keus.
Andreas W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
We waren bij Sirtaki met ons dochtertje van 10 manden. Het eten was in orde, de service was uitstekend! Erg "kind"vriendelijk bediening.