Sirtaki

Melkmarkt 44 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Sirtaki

Een Grieks restaurant waar veel ruimte is, de inrichting opvallend sfeervol is en alles in het teken staat van een gastvrij ontvangt.
Veel keuze in voor -, en hoofdgerechten en verrassende desserts. Royale porties, lekkere verse salades en het malse vlees komt zó van de gril af. Een avondje bij deze Griek is een culinaire ontdekkingstocht, waar je met 2 personen of een grotere groep heerlijk kunt eten. Aan de bediening kan het niet liggen, iedereen doet er alles aan om het je naar de zin te maken!

Meer informatie over restaurant Sirtaki

Maandag t/m zaterdag 17:00–21:30
Zondag 17:00–21:00

6,8

Jouw recensie over het restaurant Sirtaki

Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Helemaal niet lang te hoeven wachten op het eten. Absoluut een aanrader!
ursbl .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De bediening was keurig. En het eten was uitstekend we hebben een gezellige avond uit gehad. We komen zeker een keer terug
A. S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben lekker Grieks gegeten!! Welkomstdrankje. Royaal keuzemenu bij de AH restaurantactie. Heel vriendelijke bediening. Weinig poespas, alsof we weer op Kreta waren.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker eten. Vriendelijke en snelle bediening. Knusse zitbanken. Voldoende keus op de kaart. Goede locatie in het centrum van Zwolle.
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
het eten was erg lekker , goed bereid en leuk opgediend . bediening was erg vriendelijk . we hoefde niet lang gewacht op ons eten liep vlot door . het interieur mag iets sfeer voller ingericht worden , vind het een beetje kaal , hangt niet veel sfeer , erg jammer . maar voor de rest , je kunt er heerlijk eten .
Hettie F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben heerlijk en gezellig gegeten. Lekker. Ruim genoeg. Vriendelijk en goed op tempo. Kortom een succes. Voor herhaling vatbaar.
Agnes W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het eten was heerlijk alleen de gelegenheid kan wel een oppepper gebruiken dat is wat achterhaald. Bediening vriendelijk en vlot.
F Z.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het was goed hier komen wij zeker nog een keer .hoeveelheid eten was goed en de kwaliteit van het eten was goed.bediening was snel en vriendelijk.
eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De gevel van het restaurant ziet er keurig fris uit. Bij binnenkomst is dit anders de inrichting is best oubollig. De prijzen zijn voor een Grieks restaurant best aan de hoge kant. Ik heb een vegetarische schotel besteld. Een schotel van bijna 20 euro. Dit was zeer teleurstellend. Er lagen twee hapjes op het bord van bladerdeeg. Daarnaast bonen en wat sla. Ik heb dit aangegeven bij het personeel en hier is niets mee gebeurd. De hoeveelheid was zeer weinig per bord werden ongeveer 12 frietjes geserveerd. Bij het bestellen van extra friet werd deze in rekening gebracht.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We werden vriendelijk behandeld .Kregen direct een glaasje ouzo .Eten was goed na het hoofdgerecht vroegen ze of we even wouden wachten voor het nagerecht .Kom zeker weer terug.
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg aardig dat we toch met z'n vieren met de AH restaurantbonnen konden komen terwijl op de website slechts voor 2 personen plaats was. Het eten was voor deze actieprijs goed genoeg, maar niet bijzonder. Zou het voor de volle prijs te duur vinden. Vriendelijke bediening. Een karaf gewoon water was ook geen probleem.
Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
mooi plaatsje gekregen bij het raam, bediening aardig en vlot, eten lekker en goed, geen gehaast gedoe, overal genoeg tijd tussen de gerechten.
Teun B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De gast heer vond ik niet goed ik vond het kil en zakelijk de sfeer vond ik ook niet super ik vond de gastheer helemaal geen uitstraling hebben dus geen echte gastheer
JJM W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
de keuze was beperkt maar goed! we hadden er meer van verwacht wij gaan er zeker vaker heen maar dan gewoon bestellen vanaf de menukaart.
diana C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
lekker gegeten ,met de ah restaurant bonnen
voor een leuk bedrag 3 gangen gegeten
jammer alleen dat het er zo erg warm was binnen
s.spijkerboer .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Super lekker gegeten,genoeg keus met AH bonnen.Fijne gastheer, gerechten werden met de juiste tussenpozen geserveerd.Echt goed Grieks restaurant!
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk eten. Goede service en erg vriendelijk
dwh86 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Dat is nog eens leuk kennismaken met de ah restaurantactie! Het hoofdgerecht was echt heerlijk! Het ijsje was simpel, op de dame blanche had wel meer chocoladesaus gemogen. Of om het perfect te maken, warme chocoladesaus! Vriendelijk personeel.
sannemeesanton_klein .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij zijn zeer tevreden over de ontvangst en het eten en wij komen zeker nog eens terug bij het restaurant als we in de buurt zijn.
Ik hoop dat men deze service in de toekomst zullen vast houden.
Wij zijn dik tevreden zowel over het eten als de service.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hadden lang niet meer Grieks gegeten en in mijn beleving smaakte het vroeger meer "Grieks". De bediening was zeker vriendelijk en de wachttijden kort.