Sirtaki

Melkmarkt 44 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Sirtaki

Een Grieks restaurant waar veel ruimte is, de inrichting opvallend sfeervol is en alles in het teken staat van een gastvrij ontvangt.
Veel keuze in voor -, en hoofdgerechten en verrassende desserts. Royale porties, lekkere verse salades en het malse vlees komt zó van de gril af. Een avondje bij deze Griek is een culinaire ontdekkingstocht, waar je met 2 personen of een grotere groep heerlijk kunt eten. Aan de bediening kan het niet liggen, iedereen doet er alles aan om het je naar de zin te maken!

Meer informatie over restaurant Sirtaki

Maandag t/m zaterdag 17:00–21:30
Zondag 17:00–21:00

6,8

Jouw recensie over het restaurant Sirtaki

sannemeesanton_klein .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij zijn zeer tevreden over de ontvangst en het eten en wij komen zeker nog eens terug bij het restaurant als we in de buurt zijn.
Ik hoop dat men deze service in de toekomst zullen vast houden.
Wij zijn dik tevreden zowel over het eten als de service.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eten was heerlijk en bediening fantastisch. Mooi restaurant en inrichting. Is intiem restaurant niet kolossaal. Voor herhaling vatbaar.
Ella H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gegeten in het kader van de AHrestaurant actie. Veel keus in het aangeboden menu. Verder heel smakelijk en een attente en vriendelijke bediening.
Ton N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Prima eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke en vlotte bediening. Inrichting die aan een update toe is om de sfeer van een Grieks restaurant uit te stralen. Het was redelijk donker door het meubilair en de matige verlichting.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
was echt lekker eten
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
prima Grieks restaurant.
Voldoende keuze op de AH- menukaart voor een Griekse maaltijd. Vooral de bifteki was lekker gekruid.
Mans B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Reservering keurig geregeld. AH-Diner met een redelijk aanbod van voor-, hoofd- en nagerechten. Smaakte prima. Locatie o.k., alleen wat gehorig ivm Kermis buiten. Bediening vriendelijk, serveertempo op ons afgesteld. Zou helemaal af zijn met deze actie als de prijs op de kaart vermeld staat.
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten prima! Heerlijke fles wijn genuttigd. Goede porties ook.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk restaurant in de stad waar je heerlijk kunt eten voor een goede prijs
Vrouwkje T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gezellig goed eten vlotte aardige bediening.Leuke menukaart niet te veel gerechten zodat je uiteindelijk snel een keuze kunt maken.Prima
jvs612 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hebben op het buitenterras gezeten. De sfeer was prima, het eten heerlijk en de bediening attent en vriendelijk. Een aanrader; ik ga er zeker nog eens heen.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vind de winkel zelf iets te klein en aan de donker kant, maar er is ook gelegenheid om buiten te zitten.
De bediening was op en top
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg lekker gegeten in tegenstelling tot eerder commentaren een prima keuze menu via de AH actie
Personeel zeer vriendelijk en vlot.
Wij gaan hier zeer zeker vaker aar toe
Harrald B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. We kregen goeie, duidelijke uitleg over allergieën en er werd meegedacht door het personeel. Het eten was goed van smaak, brengt herinneringen van Griekse taverna's terug. Zeker voor herhaling vatbaar!
Meinke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Eten was goed
Bediening was ook goed.
Inrichting was ontzettend oud
Ik vond het er niet gezellig zitten

Het was met de ahbonnen te doen met de prijs we heben 40 euro betaald. 3 gangen kost 32 euro.Ik vind dat wel te duur in ruil voor wat je krijgt op je bord.
Louise E.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We aten hier met de Albert Heijn actie, dus tweede driegangenmenu gratis. Dus ik snap dat ze je dan geen topmenu voorschotelen. Maar het is wel heel erg basic en smakeloos. Het is meer een veredelde shoarmatent.
Leonora B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heeft helaas geen uitstraling van Grieks Restaurant. Het ontbreekt aan sfeer. De bediening is matig , sloom en het eten is van matige kwaliteit gezien de prijs.
Tevens wordt er oud, taai brood geserveerd bij de Tsaziki.
Geen aanrader, dus.
L.H.
Niki01 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Rectificatie recensie van vrijdag 5 mei j.l. Ik wil mijn rapportcijfer verlagen. Vond het keuze-menuutje echt minimaal. Wij konden niet van de normale kaart bestellen wat mij enorm tegen viel. Diegene met wie ik was had tomatensoep uit een pakje. Je kreeg hierbij 2 miezerige stukjes stokbrood. Ik had dan de garnaaltjes in tomatensaus als voorgerecht. Al met al heb ik het als een grote teleurstelling ervaren.
Niki01 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Zij hebben speciaal voor de AH-restaurant-actie een eenvoudig, simpel en niet heel bijzonder klein menuutje opgesteld. Ik vond het wel teleurstellend dat wij niet van de menukaart mochten bestellen?. Bij het maken van de reservering heb ik ook niets kunnen terugvinden van een vooropgesteld menuutje?.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heb gereserveerd via iens ( met bevestiging) Onze naam was niet bekend maar krgen toch nog een plekje