Sirtaki

Melkmarkt 44 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Sirtaki

Een Grieks restaurant waar veel ruimte is, de inrichting opvallend sfeervol is en alles in het teken staat van een gastvrij ontvangt.
Veel keuze in voor -, en hoofdgerechten en verrassende desserts. Royale porties, lekkere verse salades en het malse vlees komt zó van de gril af. Een avondje bij deze Griek is een culinaire ontdekkingstocht, waar je met 2 personen of een grotere groep heerlijk kunt eten. Aan de bediening kan het niet liggen, iedereen doet er alles aan om het je naar de zin te maken!

Meer informatie over restaurant Sirtaki

Maandag t/m zaterdag 17:00–21:30
Zondag 17:00–21:00

6,7
6,3
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg lekker gegeten in tegenstelling tot eerder commentaren een prima keuze menu via de AH actie
Personeel zeer vriendelijk en vlot.
Wij gaan hier zeer zeker vaker aar toe
Harrald B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. We kregen goeie, duidelijke uitleg over allergieën en er werd meegedacht door het personeel. Het eten was goed van smaak, brengt herinneringen van Griekse taverna's terug. Zeker voor herhaling vatbaar!
Meinke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Eten was goed
Bediening was ook goed.
Inrichting was ontzettend oud
Ik vond het er niet gezellig zitten

Het was met de ahbonnen te doen met de prijs we heben 40 euro betaald. 3 gangen kost 32 euro.Ik vind dat wel te duur in ruil voor wat je krijgt op je bord.
Louise E.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We aten hier met de Albert Heijn actie, dus tweede driegangenmenu gratis. Dus ik snap dat ze je dan geen topmenu voorschotelen. Maar het is wel heel erg basic en smakeloos. Het is meer een veredelde shoarmatent.
Leonora B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heeft helaas geen uitstraling van Grieks Restaurant. Het ontbreekt aan sfeer. De bediening is matig , sloom en het eten is van matige kwaliteit gezien de prijs.
Tevens wordt er oud, taai brood geserveerd bij de Tsaziki.
Geen aanrader, dus.
L.H.
Niki01 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Rectificatie recensie van vrijdag 5 mei j.l. Ik wil mijn rapportcijfer verlagen. Vond het keuze-menuutje echt minimaal. Wij konden niet van de normale kaart bestellen wat mij enorm tegen viel. Diegene met wie ik was had tomatensoep uit een pakje. Je kreeg hierbij 2 miezerige stukjes stokbrood. Ik had dan de garnaaltjes in tomatensaus als voorgerecht. Al met al heb ik het als een grote teleurstelling ervaren.
Niki01 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Zij hebben speciaal voor de AH-restaurant-actie een eenvoudig, simpel en niet heel bijzonder klein menuutje opgesteld. Ik vond het wel teleurstellend dat wij niet van de menukaart mochten bestellen?. Bij het maken van de reservering heb ik ook niets kunnen terugvinden van een vooropgesteld menuutje?.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heb gereserveerd via iens ( met bevestiging) Onze naam was niet bekend maar krgen toch nog een plekje
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gisteren hier wezen eten, het eten was goed op smaak en het personeel was zeer vriendelijk, hier komen wij zeker nog een keer terug.
ppjanssen .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
We kozen voor een actiemenu.
Vooraf een tomatensoep (uit een pakje?) met gedroogde groente erin. Het andere voorgerecht waren champignons. Die leken te lang gegaard en erg vet.
Als hoofdgerecht Moussaka was prima maar niet bijzonder. Ik snap niet zo goed waarom er patat op het bord bij de Moussaka geserveerd werd. De schotel was in orde. Veel sla en patat naar verhouding maar het vlees erbij was mals en had een lekkere grillsmaak.
Toetje was ijs, dat was gewoon lekker.

Inrichting is niet heel modern, de voorgevel lijkt vernieuwd en de rest van het restaurant niet. Het zit niet heel gezellig in rijtjes banken allemaal achter elkaar maar voor deze prijs zou ik nog wel een keer terug komen.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Hier gisteren gegeten. Prima Grieks tentje. Het restaurant ziet er erg leuk uit met relief op de muren. Alleen de stoelen hadden wel iets comfortabeler gemogen.
Het eten was lekker. We kozen voor een actiemenu. 12,95 per persoon. Ik koos voor de Kos schotel (bifteki, ossenhaas, gyros) en mijn vriendin voor de Kreta schotel met souflaki, kipspies en gyros.
Betaalbaar en lekker, prima om een leuk dagje Zwolle af te sluiten.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Het decor van Sirtaki voldoet aan wat je verwacht bij een dergelijk restaurant. De bediening en de kok hadden niet hun beste dag. Jammer, want de recensies deed beter verwachten. Prima menukaart. De hele tafel nam een visgerecht. Hier en daar een lekker mals hapje, veel (de zeevruchten) was echter gefrituurd en tja, dan wordt het eten best krokant. Maar of het daar nu lekkerde van wordt is echt de vraag. Misschien een keer terug naar Zwolle en Sirtaki een tweede kans geven.
AJM89 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Een aanrader! Het voorgerecht, de inktvisringen en de bladerdeeg met spinazie en feta was superr lekker! Het hoofdgerecht mixed grill en de visspiezen waren ook erg lekker! De service was uitstekend, zeer netjes! We komen graag nog eens terug!
Ramon R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Gisteren heerlijke tapasgerechtjes gegeten. Keurig opgemaakte bordjes met een kleine portie. Op deze manier kun je heel veel verschillende gerechtjes proberen. All you ca eat concept voor een zeer nette prijs. Aardige bediening. De inrichting is helaas een minpunt. Griekse kitsch??
De tafels zijn wel erg gezellig omdat je echt apart zit en niet direct naast je buren. Helaas komt dit nogal eens voor bij all you can eat concepten. Bij Sirtaki dus niet het geval. Wij komen zeker terug!
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Wederom hier gegeten en weer was het voortreffelijk. Ditmaal als voorgerecht bladerdeeg gevuld met spinazie en feta was verrassend lekker!
Als hoofdgerecht natuurlijk de grillspecialiteit met verschillende vleessoorten bifteki, soufflaki, kipfilet, gyros. Van dezelfde goede kwaliteit als vorige keren.

Comfortabel op het terras gegeten in fijne terrasstoelen. Twee verbeterpuntjes voor de bediening; er wordt bij een leeg glas niet gevraagd of ik een nieuw drankje wil en tijdens het eten wordt ook niet gevraagd of alles naar wens is. Dit wordt door veel gasten wel gewaardeerd, ook als alles naar wens is.

Al met al heerlijk gegeten, tot de volgende keer!
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Aanrader voor vleesliefhebbers. Echt lekker vlees!
Inrichting is krap, maar gezellig.
Service is ruim voldoende, bij mij werd gelukkig wel naar de wensen/klachten geluisterd.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Ik had de duo van zwaardvis en tonijnfilet. De zwaardvis was helemaal kapotgegaard en dus ontzettend taai en droog. Dat hoort echt niet en is zonde van de vis. Daar heeft gewoon een diertje voor moeten sterven en dat wordt dan zo behandeld in de keuken.

Toen de bediening eindelijk kwam vragen of het eten smaakte, en ik vriendelijk aangaf dat de vis toch echt niet goed was, wist de jongeman niet hoe hij moest reageren. Hij had toch minstens iets anders aan kunnen bieden of het aan de kok door kunnen geven. Bediening was meer bezig met de meisjes op het terras.

We konden wel lekker buiten zitten, terras was redelijk onderhouden.

Ik ga hier nooit weer eten.