Sirtaki

Duur
Lang
Aukje D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Onlangs hier met 4 personen gegeten. Vuile menukaarten die aan elkaar plakten bah! Het vlees/gebakken aardappels dropen in het vet. Dit Griekse restaurant heeft zelfs geen knoflooksaus in huis! Ook geen friet! De mayonaise in de vorm van Remia sticks! Piepkleine glaasjes ouzo, smalle gazen met cola en veel ijs. Salades niet aangemaakt, ze hadden geen olie/azijn, ik moest extra betalen voor een klein bakje met water aangemaakte olie of iets wat daarvoor door moest gaan. Totaal geen liefde en aandacht voor het eten wat normaal zo heerlijk kan zijn! Geen enkele interesse voor de klanten, helemaal geen gezellige sfeer, interieur uit de jaren 70. Het personeel was vanaf het begin tot aan het eind zeer klantonvriendelijk en chagrijnig. Er werd niet gecommuniceerd, niet opgelet. Heel erg jammer, hier komen wij nooit meer!!
J F.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We aten hier op de dag van de Deventerboekenmarkt 2016. Zo,n 130.000 mensen bezoeken deze markt en de terrassen en restaurants zijn afgeladen vol, zo ook bij Sirtaki, ze houden hier echter het hoofd koel en werken heel professioneel. We waren met 5 personen er werd direct een tafel voor ons gereed gemaakt. Prima retsina wijn en goed witbier gedronken. Voor de vegie onder ons werd een mega grote portie groente met feta geserveerd. Het brood met aiolasaus was heerlijk. Zo ook het voorgerecht kalfslever (€6,50) om de vingers bij af te likken, ook de moussaka en het gegrilde lamsvlees was uitstekend. Het is een feestje hier te kunnen dineren, op het mooie terras.
Wil123 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Van te voren gereserveerd voor een tafel voor 2 personen buiten op het terras. We kregen een klein tafeltje binnen met een heel kleine doorgang waar iedereen doorging voor de toilet en en de keuken. We werden daardoor elke keer gestoord en aangeraakt. Na herhaaldelijk vragen om een andere plaats werd er steeds niets gedaan. Service dus zeer slecht. Ons zien ze niet meer bij Sirtaki.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Hoe schrijf je een recentie over een Grieks restaurant. Het is net als met een Chinees. De menukaart is overal het zelfde en de smaak en de entourage ook. Vriendelijk personeel, prima Griekse hap voor een redelijke prijs. Enorme porties. Ze doen niet moeilijk. Koffie met likeur i.p.v. het ijs bij het drie gangen menu? Geen probleem. Nog een likeurtje van het huis? Graag! Vriendelijke bediening ondanks alle hectiek op een zaterdagavond met het terras en her restaurant vol.
J F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
We aten in dit restaurant op 2 augustus 2015 de dag van de Deventer Boekenmarkt. De stad stroomt dan vol boekenliefhebbers en alle terrassen en eethuizen zitten bomvol. Gelukkig vonden we nog een vrij tafeltje op het gezellige terras. Ondanks de drukte was de bediening relaxt en gastvrij. We bestelden als voorgerecht de Kreftedes en de Saganata. Beide heerlijk van smaak en geserveerd met knapperig stokbrood. Als hoofdgerecht de traditionele Musaka voor 2 personen a € 16, 00 pp. Een prima keuze, het was heerlijk. De prijskwaliteit verhouding is uitstekend. We waren hier al eerder en komen zeker terug.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Snel hapje gegeten met 2 personen op de Brink. Tegen zeer schappelijke prijzen kun je hier je buik goed vol eten. Vooraf gebakken fetakaas( saganati) is echt wel een aanrader. Als hoofdgerecht de souflaki, (nog geen 14 euro), daarbij een kleine salade met kool, rijst, en een na mijn mening te grote portie aardappelschijven.. de porties ware echt aan de grote kant. eigenlijke kun je met z'n twee een hoofdgerecht bestellen. we dronken retzina en rode wijn en daarbij een glas water. Helaas deze keer geen borrel na van het huis. de aankleding is gedateerd, maar bij deze prijzen kun je daar naar mijn mening weinig van zeggen. Vader en zoon zijn en blijven altijd vriendelijk. Tot een volgende keer!
EdithKW .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
heerlijk eten voor weinig! Garnalen in saus, keftedes, gyros, souflaki, tzaziki en de baklava zijn onze grote voorkeur!
Leuke bediening!
Decor wat gedateerd en voor de kinderen weinig keus op de kaart.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
als je binnen komt word je naar je tafel geleid en je krijgt een glaasje oezo als voorgerecht een salade van alle gerechtjes van de kaart voor 2 personen en als hoofdmenu het menu speciaal en als toetje kwark met honing en noten en
ys met amaretto alles was heel lekker de bediening is goed en vriendelijk en met e muziek waan jeje in griekenland dit is een aanrader.
d
ben en rik
Robin W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Erg leuke avond gehad bij de Sirtaki. Het eten was lekker, maar was erg veel (we hadden wel beetje honger maar nog was het te veel). En de sa miste de dressing. Verder was de baas of de teamleider van de bediening erg aardig. We waren met vrienden uiteten omdat één van de vrienden jarig was en toen kreeg de jarige bij het afrekenen een fles wijn cadeau! Erg vriendelijk en attent. De rest van de bediening vond ik die avond niet allemaal even zo gastvriendelijk. Het decor is wel een beetje gedateerd maar ik denk dat dat ook wel weer bij een griek past (met nep plantjes etc). Kortom een gezellig avond en ons buikje rond gegeten :)
S V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Een echt Grieks restaurant, doet denken aan hoe je eet in Griekenland, alleen zit je daar buiten en hier binnen. Lekker gegeten, niet ingewikkeld. Voldoende en smakelijk. Bediening was een meisje dat duidelijk net begon, ze vroeg bijvoorbeeld aan mijn dochter van 15 of ze ouzo wilde terwijl ze er echt niet als 18 uitziet. Wist ook nog niet hoe ze de glazen vast moest houden.
Inwerken hoort er wel bij als je iemand aanneemt.
Verder prima.
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Hier al vaak gegeten. Nooit een verrassing want de kaart is al jaren hetzelfde, maar daardoor weet je ook wat je krijgt: recht toe, recht aan Grieks eten. Volgend jaar bestaat Sirtaki 30 jaar (!) en dat is natuurlijk op zich een hele prestatie en een felicitatie waard. Met het concept van een standaard kaart met goed bereid eten in flinke porties doorstaat deze zaak tot nu toe alle economische golfbewegingen. Personeel is vriendelijk, professioneel en gastvrij. Bij binnenkomst direct een ouzo'tje van het huis om alvast in de stemming te komen en als je geluk hebt na het eten ook nog een afzakkertje van het huis. Eten klassiek Grieks, goed bereid en flinke porties. Het moet heel raar lopen wil je hier met honger vertrekken. Regelmatig Griekse live muziek. Het is hier bijna altijd volle bak en dat zegt genoeg.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Op 21 oktober heb ik bij Sirtaki gegeten. Ik had lamsvleesstoof met aubergine. De smaak was prima, lekker gekruid en het vlees was boterzacht. Vooraf kregen we een glaasje ouzo. We werden snel en goed bediend. De inrichting was typisch voor een Grieks restaurant, een soort hokjes met houten spijltjes. Niet onaangenaam maar een beetje oubollig. De kwaliteit-prijsverhouding was goed.
Ghost1966 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Na een fietstocht had ik zin aan een lekkere maaltijd met vlees en waar kun je dan beter terecht dan bij de Griek. Glaasje ouzo van het huis. Ik bestelde de grillschotel Zorba met een glas rode wijn. Ik wilde graag op het terras zitten, maar het was een wat ongelukkig geplaatst tafeltje. Daardoor ging mijn wijn om. Ik kreeg ongevraagd een nieuw glas. De grillschotel was lekker en het was gewoon voldoende.
Baklava met espresso na. Niet zelf gemaakt en met slagroom (voor mij een minpuntje).
Bediening was vriendelijk en attent, alleen niet echt behulpzaam. Ik vroeg of ik op het terras kon eten, werd mij verteld dat ik maar binnen moest gaan vragen. Dat hoort een serveerster zelf te gaan regelen.
Verder een prettige avond en lekker gegete.
JimmyB36 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Lekker gegeten en qua hoeveelheid meer dan voldoende! Erg smakelijk maar stiekem ook weer niet enorm bijzonder, je weet immers wat je krijgt als je bij een Griek in Nederland één of andere grillschotel bestelt. Die was echter prima bereid en met voldoende garnituur. Jammer dat de baklava als nagerecht niet zelfgemaakt leek, hoewel wel lekker, maar daarom een 7 i.p.v. een 8 voor het eten. De service was uiterst attent. We kregen vooraf een Ouzo en achteraf een drankje naar keuze van het huis, erg gastvrij dus zeker een 9 waard. Het decor is nogal gedateerd en de bankjes en tafeltjes zijn aan de kleine kant. Dit heeft echter ook wel weer z'n charme, dus omdat er eigenlijk niet veel mis mee is toch een 7.
VanEeckerenWassenaer .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
We hebben hier in oktober 2013 gegeten.
De sfeer in het restaurant is erg goed. Daarnaast een goede en vriendelijke bediening.
De zitplaatsen zijn echter wel wat krap, dit wordt echter ruimschoots gecompenseerd door de leuke sfeer en het goede eten. De Rhodos schotel is een aanrader.
De gastheer bood ons na het afrekenen nog een typisch Grieks drankje aan.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Klassiek Hollandse Griek! Lekker eten als je van (veel) vlees houdt. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar prima bifteki, souvlaki en tzatziki. Ook de retina is goed.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Voor't eerst in Sirtaki gegeten. Reservering voor de zondagavond netjes uitgevoerd. De meeste eters zaten op tweezitsbankjes tegenover elkaar. Ik had niet het gevoel te krap te zitten. Verwelkomd met een glaasje ouzo. Tzatziki was mooi opgediend maar had weinig smaak. De hoofdgerechten (stifado en moussaka) vormden een hoge berg op de borden: veel en veel te veel. Tijdens het eten kwam daardoor zelfs een hoeveelheid over de rand op de tafel terecht. De rode huiswijn was smakeloos en zonder karakter. Van een nagerecht hebben we afgezien. De bediening was vriendelijk en gezien het tijdstip (18-20 u) attent. Mij viel op dat ook aan belendende tafels er erg veel eten weer terug naar de keuken ging. Sirtaki ligt aan de Brink, een prachtige plek om meer kwaliteit te bieden. Ik kom voorlopig niet terug.