Sirtaki

Meer informatie over restaurant Sirtaki

9,2
R. J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vrijdag 21 oktober bezocht. Niet alleen zeer correcte bediening, maar ook een verzorgde kaart met dito gerechten. Rustig en sfeervol.
Wij gaan zeker terugkomen.
Meeuwtje .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vorige week met het gezin genoten van het heerlijke eten en de gezellig ongedwongen sfeer. Het meisje van de bediening vond het nog moeilijk om met een vol dienblad te lopen, maar het ging haar goed af. Er wordt ook aan de kinderen gedacht. Sterretjes op hun ijsje. Een zakje met lekkers bij het afscheid. Onze kleine mocht de vissen in het grote aquarium eten geven. We komen zeker terug.
SDRK .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Op basis van de goede recensies de proef op de som genomen bij Sirtaki. Heerlijke avond gehad!

Snel na onze bestelling van een Mix Sirtaki voor 4 personen werd een flinke schaal met vlees geserveerd, met aardappels, rijst en tzatziki. De smaak van de bifteki was erg goed. De stukjes ossenhaas smaakten fantastisch; precies goed gebakken. Er was meer dan genoeg voor iedereen.
Bij het heerlijke hoofdgerecht viel het dessert iets uit de toon. De kersen bij het ijs waren amarenen, koud en wat weinig voor de hoeveelheid ijs. De baklava was heerlijk, maar naar mijn smaak ook net iets te weinig.
Al met al mocht dit de pret niet drukken en hebben we heerlijk gegeten.
Tot slot complimenten voor de gastheer; zo hoort het!
Truus58 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Al vaker bij Sirtaki gegeten. Heel gezellig en sfeervol restaurant en geweldig hartelijke en gastvrije ontvangst. Als voorgerecht de altijd smakelijke Garides tiganita, garnalen in knoflookroomsaus en hoofdgerecht Aphrodite schotel, lekker vlees aan een spies, ruim voldoende.
Partner had Ouzo pikilia als voorgerecht, een mix van allerlei lekkere koude gerechtjes en als hoofdgerecht een smakelijke Zorba schotel, 2 ossenhaasschijven met knoflookroomsaus. Ossenhaasmedaillons zou een betere beschrijving zijn voor dit overheerlijke gerecht.
Daarna nog een keuze gemaakt uit de uitgebreide nagerechtenkaart.
Kortom een aanrader !!
Tingoyesa N.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het restaurant en de kaart zijn al jaren ongewijzigd. Eten is goed, vooral voor vleesliefhebbers. Sterktste punt van dit restaurant is het gastheerschap, dat is onovertroffen! Geweldig en oprecht vriendelijk.
Tongoossens .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Wij komen hier regematig.
Gewoon geweldig lekker eten, prima sfeer en zeer vriendelijk personeel.
Gewoon een aanrader.
Gerechten met Ossenhaas zijn werkelijk super lekker. (Sirtaki-Schotel, Ossenhaas met Gyro en Ossenhaasschijven met championsaus).
Bpieterse .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heel knus en goed Grieks restaurant! Wij komen vanuit het midden van het land af en toe naar Salland en gaan dan altijd hier een keer eten. Zeer gastvrij, vlotte bediening, maar heerlijk relaxed eten. Mooi aquariumin het midden van het restaurant! Lamskoteletten zijn specialiteit. Genoeg keus en vers. Zelfs een vegetariër kan hier lekker eten.
President .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Op vakantie en een aantal jaren geleden ook al eens hier gegeten. Nu maar weer de keus gemaakt en wederom uitstekend gegeten. Gastvrije ontvangst in een sfeervol typisch Grieks restaurant met authentieke inrichting. Heb de mixed Grill Kos genomen met 4 soorten vlees. Smaakvol en mals, ieder stukje vlees had een andere smaak prima zo hoort het. Lekkere knapperige friet erbij en salade. Ook nog een half litertje uitstekende droge witte wijn besteld. Twee dagen later nog een keer op herhaling geweest en toen de DIOGENESSCHOTEL – Ossenhaas van de grill met gyros en groenten mix à la Grecque genomen. Hier wordt je ook vrolijk van. Uitstekend gegrild en mals de ossenhaas en wederom friet en salade, ditmaal met olijven. Deze keer wel een nagerecht genomen, Jiaourti Stanis-yoghurt met walnoten en honing, heerlijk hoewel iets meer honing het net iets beter zou maken. Tot besluit nog een kopje koffie besteld en tot mijn verassing kwam de eigenaar er gezellig bij zitten en bood mij een mandarijnen likeurtje aan van de zaak. Hier begrijpen ze goed gastheerschap. De absolute topper onder de Griekse restaurants in Nederland tot nu toe.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Maar hier weer eens wezen eten.

Decor is erg leuk en doet je verlangen naar vakantie.

Bediening is erg vlot, netjes en niet gehaast als je klaar bent met eten, ondanks dat het vrij druk was.
Ons tafeltje werd ter plekke schoongemaakt en niet ff met een doekje maar echt schoongemaakt met spons, etc. Erg netjes.

Volgens mij hebben ze nu andere borden waardoor het lijkt dat je niet zoveel krijgt als eerst, maar achteraf was het ruim voldoende.

Zelf gekozen voor een mix en gelukkig smaakte niet alles hetzelfde (dat is nog wel eens anders bij een Griek) Vlees niet droog maar lekker mals en sappig.
Mijn vrouw koos een stoofpotje (meer een stoofpot) en vond het apart smaken maar wel erg lekker.

Kortom, we gaan zeker nog eens terug.
Gertjam .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
We hebben heerlijk gegeten in de zon op het terras. Beetje onrustig is het wel want je zit aan de weg. Vooraf stokbrood met kruidenboter. De kruidenboter was al bij het serveren zo zacht als smeerkaas.
Daarna het gerecht "mixed Kos" gehad. Allerlei soorten vlees met patat en rijst erbij. Erg lekker en goed gekruid maar zeker niet scherp. helaas was het allemaal niet erg warm.
ALs dessert had ik roomijs met banaan. Het roomijs met banaan na was lekker maar ijs had niet veel smaak, zeker geen romige smaak en er zat nog een beetje kristalstructuur in.
Bediening was zeer vriendelijk, soms zelfs tikkeltje overdreven. Waar ik wel wat van service-cijfer voor aftrek is de slechte warenkennis van de serveerster. Op de kaart stond "Cafe D.O.M" Ik vroeg wat die D.O.M betekende. Ze wist het niet en ze sprak de woorden:"Misschien kunt u dat eens opzoeken op internet". Ze had me gewoon kunnen vertellen dat dit koffie was met likeur.(achteraf opgezocht) Meer hoefde echt niet. Ik snap dat ze de afkorting niet kent, maar ze heeft geen enkele moeite gedaan mijn vraag een klein beetje te beantwoorden.
Maurice T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Eerlijk is eerlijk. Dit is geen hoogvlieger. Op zich smaken veel griekse restaurants vaak hetzelfde. Soms zit daar eentje tussen die zich onderscheidt van de rest. Sirtaki is dat helaas niet. Hij steekt niet boven het maaiveld uit. Bediening was niet supersnel , waarschijnlijk vanwege drukte. Het eten was in orde maar niet uitmuntend.
Vassiliki .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Wederom heerlijk gegeten bij sirtaki zoals altijd, het eten is goed en vers. De ambiance is warm en gezellig ik voel mij altijd een beetje op vakantie als ik hier eet heerlijk. De avonden met live muziek zijn altijd een feest en wordt volop gedanst door gasten en medewerkers, tot in de late uurtjes.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
tijdens onze vakantie hier gegeten na eerst op de site van Iens gekeken te hebben. Wij zijn zeker niet teleurgesteld! Heerlijk malse inktvis met gepofte aardappel. Mijn man had een zalig malse spies met ossehaas, echt geweldig. Wij gaan wel vaker Grieks eten, maar dat is vaak bremzout. Nu hebben we heerlijk gegeten zonder te zout te zijn en dat maak je niet vaak mee! Top restaurant, goede bediening, erg attent, niet opdringerig!
De-proeverij .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
alleen goede ervaringen bij dit restaurant, altijd vriendelijk personeel en heerlijk eten. in september een leuke avond gehad met 26 personen, lekker buffet en veel gezelligheid en vlotte bediening! echt een aanrader is dit!!