Sirtaki

Oudestraat 262 8261 CB Kampen Nederland Kaart

Over restaurant Sirtaki

De enige Griek in de stad

Sinds 1996 een begrip in Kampen! En dat is natuurlijk niet voor niets. Ten eerste is Sirtaki het enige Griekse restaurant in de stad en daar zijn ze uiteraard buitengewoon trots op. Ten tweede is de kaart ook echt om van te watertanden. Hier proef je de traditionele specialiteiten van onder de mediterrane zon. Tel hier de Griekse gastvrijheid en gezelligheid bij op en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Sirtaki

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg kort
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
We aten met bonnen van de AH dus met de prijs was niks mis, maar ik vond de kwaliteit niet zo best. Het waren grote porties, maar best vet, alsof het al voorgebakken vlees nog een keer was gebakken in margarine. Daarnaast waren de borden slecht opgemaakt, het leek er wel opgekwakt.
De inrichting is erg gedateerd, naar mijn idee was er 20 jaar niks aan gedaan. De bediening oogt erg moe. Vergane glorie...
Annelindevanwijk .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Afgelopen woensdag heb ik hier met mijn vriend gegeten. We zijn hier al een keer eerder geweest en heb toen ook al ongelooflijk lekker gegeten. De kaart was veranderd en het gerecht waar ik de vorige keer zo van heb genoten stond er niet op maar het kon nog op aanvraag gemaakt worden! Super service! De meiden in de bediening waren erg vriendelijk en beleefd en we voelde ons op ons gemak. We hebben opnieuw heerlijk gegeten en genoten van de gezellige sfeer in dit restaurant!
RKuiers .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
We wilden met de AH bon eens lekker bij de Griek gaan eten. Nou we zijn nog nooit zo onvriendelijk ergens ontvangen als hier. Er liepen twee meisjes rond. 1 meisje negeerde ons gewoon en liep steeds met opzet ons tafeltje voorbij. Het andere meisje was wel vriendelijk, maar liep haar benen uit haar lijf doordat haar collega liever lui was dan moe. De eigenaresse had duidelijk een voorkeur voor mensen en nam niet eens de moeite om ons netjes te begroeten, maar nam zonder woorden onze bestelling op. Het duurde erg lang eer we eten kregen en het eten was ook erg zout. Erg jammer, want we hadden zulke positieve reacties gelezen, dus we gingen er van uit dat het goed en leuk zou zijn. Wellicht hadden ze allemaal een off day daar, maar wij zouden niemand aanraden om daar te gaan eten!
Bea H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Het was een gezellig restaurant niet te groot en daar hou ik wel van. De bediening was goed. Ik zou er nog wel eens heen gaan.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Vanavond hier heerlijk gegeten. Echt super lekker en heel gastvrij. Een dikke 10. Decor wat verouderd, maar juist ook wel weer heel leuk.
Folkers_ed .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en leuke inrichting! Voorgerechten met de gehaktballetje en de gevulde bladerdeeg vonden we erg lekker. Hoofdgerecht was ook zeer smakelijk, en ze zijn erg gul met de porties! Fijn! Hier gaan we zeker nog eens terugkomen, echt een aanrader!
Henneke2312 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten, ik weet niet meer precies wat we besteld hadden maar het vlees was super zacht. We werden prima bediend en we hebben in alle rust kunnen eten. voor herhaling vatbaar
Roelienton .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Het is een leuk Grieks restaurant gezellig en knus. De bediening is vriendelijk. We kregen een glaasje ouzo als welkom. Wij kozen gehaktballetjes in tomatensaus en feta wat heerlijk was. De gyros in roomsaus en kaas was een onverwachtse combinatie voor ons. Heel lekker. Een aparte smaak. Kan ik iedereen aanraden.
Fsteenwijk .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Het eten was goed, voorgerecht was lekker
Wij hadden de kaart van AH, misschien de gewone kaart nog lekkerder.
zullen we nog moeten proberen een keer.
Plug.d .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
De keftakes balletjes in tomaten saus, Heerlijk.
Hoofdgerecht RODOS ossenhaas met alle trimmings Perfect.
Nagerecht keurig verzorgt.
Bediening, zoals het hoort, vriendelijk, attent en beleeft.
Kom zeker terug.
Margrietha N.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Wat een ontzettende lekkere maaltijd dat wij hebben gehad bij de sirtaki. Echte aanrader.

Het is alleen jammer dat het voor gewoon zo eten best duur is.
Geke .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten, genoeg keus op de kaart en ik raad iedereen aan om bij Sirtaki te gaan eten.Vriendelijk personeel en een gezellig restaurant.
Wb55b2312 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Het eten was mooi geserveerd en zeer smakelijk. Klein en knus restaurant. De eigenaresse zat ook in het restaurant converserend met iemand in het Grieks. Leidde toch af en ging een beetje irriteren. We vinden het wel de moeite waard om daar nog een keer te gaan uiteten.
René S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Heerlijk gegeten met de AH-spaarkaart. Mochten uit een beperkte menukaart ons eigen 3-gangenmenu samenstellen. Het eten was heerlijk! Jammer alleen van de mayo die je apart moet betalen en het ontbreken van èchte slagroom op het dessert. Bediening was verder prima. Geslaagd avondje wat ons betreft ????
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
lekker gegeten bij sirtaki. Binnen gekomen via de AH restaurant actie. We hebben een speciaal menu ervoor gekregen, helaas geen a la carte kaart o.i.d. Verder lekker gegeten, het was meer dan genoeg. De mevrouw in de bediening kwam een beetje nors over, verder wel aardig. Het decor vond ik persoonlijk een beetje verouderd.
Petervanderhoeven1 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
We waren met z'n vieren en leverden 2 AH bonnen in. Alle maaltijden zagen er goed verzorgd uit. Tijdens de maaltijd werd tot twee maal toe gevraagd of alles naar wens was. Heerlijk gegeten. Alle vier!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Gebruik gemaakt van AH-diner-actie, hierdoor beperkte kaart...geen probleem. Echter nu te veel vlees (soorten) op 1 bord (Giro's, spies en nog ander vlees), smaak was verder prima maar zulke volle borden eet niet lekker zeker niet bij een 3-gangenmenu.
Enkele weken er voor "gewoon van de kaart" gegeten en dat was echt perfect..."less is more" ?!
L.gevers .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Wij hebben daar gegeten met de AH restaurant actie. Het menu was aangepast, maar er was nog voldoende keus. Het eten was erg smakelijk en men had zich er niet van af gemaakt. De bediening was zonder meer erg vriendelijk
P.woertman .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
We waren met 4 personen en hebben heerlijk genoten. We werden vriendelijk ontvangen en de service was goed. We zouden het zeker aanraden. We komen zeker terug.
Wijna12345 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Kleine hoeveelheid rijst en salade. Simpele schotel. Heerlijke frites. Gyros was goed, inclusief het sausje. Dessert was eenvoudig maar wel smakelijk.