Sirtaki

Sint Janstraat 3 4741 Hoeven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sirtaki

JayRay .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wederom hebben wij hier heerlijk gegeten. Op het eten is er NIETS op aan te merken!
Wel vinden wij het eeuwig zonde dat ze voor gekozen hebben om alle tafellinnen te verbannen. De tafels met damasten tafellakens stonden altijd zo ontzettend mooi en gaf de hele avond iets extra speciaals. Helaas oogt het nu een beetje cafetaria-achtig dus is de beleving veel minder gezellig en nodigt het niet uit om gezellig na te tafelen. Na het eten zijn we dus snel weg terwijl voorheen namen we nog uitgebreid koffie en een neutje met kaas toe.

Erg jammer.
Beertjep .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Leuk Grieks restaurant in het kleine Hoeven. Een Rhodos (combi) schotel genomen. Prima kwaliteit en zeker qua hoeveelheid voor 2 personen. Als onderdeel ook musaka en die smaakte uitstekend.
Minpunt : fles witte wijn werd op kamertemperatuur geserveerd. Wel een koeler erbij, maar het eerste glas was warm. Ook moesten wij aan het einde van de avond op zoek naar personeel om te 'mogen' betalen. Zaten gezellig te kletsen zonder op de gasten te letten. Voor verbetering vatbaar, maar al met al genoeglijke avond en prima Griekse sfeer en eten.
Ramonpiet .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Het vlees was heerlijk mals. De Musaka uitstekend. De Patat zat op hetzelfde bord waardoor die snel koud was. Het voorgerecht gehaktballen in tomatensauce was wel lekker, maar niet vergeleken met het hoofdgerecht. Wij waren eigenlijk al een beetje vol na het voorgerecht. De bediening was erg aardig. We kregen meteen een goede kan water erbij.
Gj D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijk gegeten in wat nu Mythos blijkt te heten,goede bediening,mooie porties,fijne gerechten,wat ons betreft voor herhaling vatbaar,mits we in de buurt zijn.Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van 'de Griek',maar deze vormt een uitzondering.
JayRay .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wij hebben op 29 januari hier gegeten en vonden het uitstekend. De bediening was zeer vriendelijk en wij hebben echt heerlijk gegeten(en knappe bediening! -ja de ogen willen ook af en toe lekker eten - metaforisch gesproken dan :) )
De decor is juist heel stijlvol - en wat fijn om een keer in een restaurant te eten waar er tafelkleden zijn gebruikt i.p.v. een goedkope placemats.
De ober vertelde ons dat zij weldra de kaart zullen gaan uitbreiden. In onze bescheiden opinie is dit nergens voor nodig want de keus is nu al ruim voldoende.
Wij komen hier zeer zeker nog een keer terug.
Pino P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Als je van oude troep houd is de inrichting mooi de bediening saai en niet vooruit te branden slechte kijk op lege glazen lang op eten moeten wachten vlees taai en half rauw vis te vet om te eten nagerecht heeft meer met fastfood te maken als met griekenlandse zaken rekening klopte niet waren ze ook niet erg blij mee om het te veranderen alles bij elkaar eens en nooooit meer pino
Lauran G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Sirtaki is nu Mythos...Niet naar toe gaan. Eten is erg slecht. We waren 180 euro kwijt voor vier voor- en vier hoofdgerechten. Naast tomatensoep die nergens op leek vonden we 12,50 voor drie scampi's als voorgerecht ook geen verhouding. Hoofdgerechten waren of kurkdroog (vlees) waardoor je het gevoel had dat je op schoenzolen aan het kauwen was, of moddervet als het om vis ging. Vis was smakeloos omdat alles in dezelfde olie was gebakken. Toen we hier iets van zeiden werd er niet op gereageerd. Toen ook de factuur daarna nog niet klopte wisten wij het zeker 'hier zien ze ons nooit meer terug'... Teleurgesteld zijn we naar een bekend fastfoodketen gereden om een ijsje...Het culinaire hoogtepunt van de avond...