Sirtaki

Molenstraat 3A 7481 GK Haaksbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sirtaki

Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Onlangs met ons tweeën gegeten. Lamskoteletjes en mixed grill. Gratis glaasje ouzo vooraf. Een gezellig restaurant met heerlijk vers eten. Normaalgesproken zijn wij geen grote vleeseters, maar omdat het zo lekker was konden we er geen weerstand aan bieden en is alles opgegegaan. Leuke en frisse bediening. Alles goed verzorgd en schoon, ook het eenvoudig toilet. Knus en gezellig. Vooraf reserveren lijkt aanbevolen!
Stephaniew92 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Het eten is altijd erg lekker! Er is een paar keer iets mis gegaan met de reservering qua plaatsen maar dit is netjes afgehandeld.
Een sfeervol, heerlijk restaurant.
BobVos .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Sirtaki ligt aan een ongezellig plein in het centrum van Haaksbergen. De sfeer in het restaurant is gemoedelijk en de bediening uitstekend en klantvriendelijk. Gezellige zitjes onder "nep" wijnranken met "nep" druiven. Heerlijke schotels, goede vlees, uitstekend geroosterd. Prima sla en ruime keuze aan wijnen. De kwaliteit is gemiddeld beter dan we in de "Griekse Restaurantstad" Utrecht gewend zijn. Veel aandacht voor de wensen van de gasten en 's avonds gratis en probleemloos parkeren. Het restaurant is goed rolstoel toegankelijk. Heerlijk gegeten, een aanrader!