Sirtaki

31-402045882

Meer informatie over restaurant Sirtaki

Pim S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Restaurant Sirtaki te Valkenswaard...
Eten: Heerlijk eten,echt top! Voorgerecht de keftedes gedaan (gekruide gehaktballen in tomatensaus) , de saus was niet doordrenkt met vet of andere bagger dus gewoonweg top.
Hoofdgerecht was een mixed grill, het was een keurige portie wat je goed op kan. De gyros was ook top,geen vette troep. Andere vlees stukken waren ook echt lekker,tussen medium en afgebakken,mooi roze en lekker mals.
Service: klein minpuntje, we moesten lang wachten op het hoofdgerecht (90min.)maar kwam ook mede door dat het druk was maar er was wel genoeg personeel. Het was niet naar omdat de sfeer er erg gezellig is en knus. We kregen wel een flinke korting vanwege het wachten (waar niet naar gevraagd was)
Sfeer/gezelligheid: Een Grieks restaurant hoort echt die Griekse aankleding te hebben,dit restaurant heeft dat en het is er echt een aanrader voor iedereen.
Allround cijfer is toch een dikke 9! Chapeau!
HdeGroot74 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Leuk ingericht Grieks restaurant. Eten is smakelijk met ruime porties voor schappelijke prijs. Het vlees is sappig en zeer smakelijk. Vooraf werd een glaasje ouzo van het huis geschonken.
MoniqueVenema .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Al heel vaak zijn we hier gaan eten. De mensen zijn super aardig. De prijs- kwaliteit verhouding is top!
Het is een heel leuk restaurant om gezellig, niet dressed-up, lekker te gaan eten. Ook echt een familie restaurant.
De kaart is groot waardoor de keuze reuze is.

De inrichting is lekker Grieks! Echt een aanrader vanwege de gastvrijheid.
TommyGun .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Goede locatie, zeer lekker eten, goede porties (niet te weinig maar ook niet te veel, dus je kunt het fatsoenlijk op) en de bediening is erg vriendelijk.
Daphne1976 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Super restaurant. Nu we niet meer in de omgeving wonen, komen we er niet zo vaak meer. De service is optimaal. We hebben hier al vaak gegeten en het eten en de bediening is altijd 100% in orde. Ons dochtertje Zoey, vond het leuk dat ze haar allemaal bij haar naam noemde. Zij heeft daar een onvergetelijke avond gehad.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Algemeen:
De aanklding van het restaurant is leuk en sfeervol. Het personeel is ook erg vriendelijk, maar de jongere leden kennen de producten niet volledig.

Voorgerecht:
De bonensoep was te lang doorgekookt wat resulteerd in overgare groente. De smaak was verder goed.
Gegrilde feta werd geleverd op aluminium folie (wat weer op een bord lag). Dit was lastig eten en zeker niet representatief. Daarnaast viel de smaak van de feta tegen; veel peper, weinig echte smaken.

Hoofdgerecht:
Je krijgt meer dan voldoende eten; het bord lag propvol. De kwaliteit van het vlees was zeer goed, de salades ook. Opmaak van het eten was toch wel matig. Doordat het bord zo vol lag, was het ook lastig om ergens mee te beginnen (geen snijruimte).

Al met al wel een restaurant waar ik graag nog eens zou komen.