Sirtaki

Meer informatie over restaurant Sirtaki

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
Trotamundos . Gastronoom (57 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
De gerechten werden geserveerd op één (koud) bord. De vleessoorten op de verschillende schotels waren aan de droge kant m.u.v. de giros. Als bijlage kon je kiezen tussen rijst en frites. De rijst smaakte prima. Ook zaten er bonen in het warme gerecht. Helaas waren deze koud.
Maar wat een oubollig interieur. Het ziet er uit alsof het sinds de jaren 70 niet meer is veranderd.
Erri . Fijnproever (5 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Super gegeten, als altijd. Komen hier al jaren. Veranderd niks. Decor is wel heel dringend aan vervanging toe. Bediening mag wel iets vriendelijker. Aardige eigenaren. Parkeren is een probleem geworden. Heel jammer voor ons en voor hun. Maar wij blijven komen voor het heerlijke eten!
John . Gastronoom (29 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
ben hier na vele jaren weer eens gaan eten, en moet zeggen dat het heel erg tegenviel het vlees is maar matig gekruid, de rijst is echt helemaal flauw , geen friet bij t eten .. de koolsalade is gewoon een beetje witte kool met een toefje rode kool erop ook dit is matig .. het interieur is nog hetzelfde als 10 jaar geleden de bediening is vriendelijk. ook het drinken vind ik belachelijk duur! 3.95 voor een mini glaasje samos of mavrodraphne van ongv 15 ml.
Francis J.M. V. Fijnproever (8 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
we hebben omdat ons zoontje ziek was maar we toch graag grieks wilde eten gevraagd om t op te halen en dat kon dus.

ideaal, hier komen wij al jaren en t eten is prima.
vlees is heerlijk gekruid en gegrild.

de tzatziki is van grote klasse, heb ik overal al geprobeerd maar nergens is deze zo lekker als bij sirtaki.

bij alle schotels krijg je salade, dit is op basis van witte kool. Deze is heerlijk zurig en fris.

eten is goed geprijsd, een schotel van bijvoorbeeld14 euro vult prima en je hebt dan heerlijk gegeten.