Sirtaki

Spoorlaan 380 5038 CD Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sirtaki

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Sirtaki

Paul&Karin .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Komen hier meerdere keren per jaar, al zeker 10 jaar. Zoals een eerdere recensent al schrijft: decor en inrichting is in die tijd exact gelijk gebleven, zou wel eens een update mogen krijgen, met name voor wat meer ruimte rond de tafels (soms erg krap). Eten (de kaart) is in al die Jaren ook niet veranderd maar altijd van een goede prijs - kwaliteit. Bediening is ook prima, altijd vriendelijk, snel en denken mee. Aanrader voor als je van grieks houdt en voordat je de stad in gaat (bioscoop bijvoorbeeld) even lekker en ongedwongen wat wilt eten. De ouzo mag inderdaad wel wat goedkoper.
Leon_nb .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben hier met 15 personen gegeten. Ieder koos een hoofd- en een nagerecht. Sommigen gingen voor mosselen of vis, anderen voor de gegrilde vleesgerechten. Alles met salade en rijst en/of frites. Het hoofdgerecht was uitstekend, we zaten te smullen. Dat gold ook voor de nagerechten. Verrukkelijke ijscombinaties en de topper was kennelijk (zelf niet gegeten maar anderen wel) de baklavas met ijs.
Ontvangst was hartelijk en de bediening uitstekend en dit alles voor een zeer redelijke prijs.
Na afloop dronken we nog wat op het terras, tot onze verrassing weer vergezeld van gratis ouzo. Het was een gezellige en bijzonder smaakvolle avond. Hier komen we terug.
Klein minpuntje: de gratis ouzo vóór de maaltijd was niet koud.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
De gerechten werden geserveerd op één (koud) bord. De vleessoorten op de verschillende schotels waren aan de droge kant m.u.v. de giros. Als bijlage kon je kiezen tussen rijst en frites. De rijst smaakte prima. Ook zaten er bonen in het warme gerecht. Helaas waren deze koud.
Maar wat een oubollig interieur. Het ziet er uit alsof het sinds de jaren 70 niet meer is veranderd.
E M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Super gegeten, als altijd. Komen hier al jaren. Veranderd niks. Decor is wel heel dringend aan vervanging toe. Bediening mag wel iets vriendelijker. Aardige eigenaren. Parkeren is een probleem geworden. Heel jammer voor ons en voor hun. Maar wij blijven komen voor het heerlijke eten!