Sirtaki

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Sirtaki

Veel Griekser kan het niet klinken: Sirtaki. En dan gewoon lekker in Zeist. Hier is Sirtaki al sinds 1985 een begrip. Je wordt hier verwelkomd met een glaasje ouzo. Daarna ga je gegarandeerd genieten van een van de vele Griekse specialiteiten die vers voor je worden klaargemaakt. Kies bijvoorbeeld eens voor de Griekse tegenhanger van tapas: mézedes, kleine smaakvolle hapjes. In hartje Zeist waan je je zo even weg van alledag.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

9,1

Jouw recensie over het restaurant Sirtaki

Frits D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij zijn hier wezen eten afgelopen week met zijn 6en. De bediening was uitstekend en heel erg vriendelijk! Wij hebben hier heerlijk gegeten en de gerechten konden helemaal aangepast worden naar wens. Wij komen zeker terug om een heerlijk hapje te eten. Een echte aanrader!!!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
John Z.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, kwaliteit van het eten is prima. Vriendelijk personeel in een sfeervol restaurant met veel privacy. Gaan zeker nog een keer.
Rest16Fijn .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg gezellige gelegenheid met prima service. Kwaliteit is top en goede en voldoende aandacht voor de klanten. Een aanrader voor iedereen.
P V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zaterdagavond, dus gezellig druk. Hebben heerlijk gegeten en er zaten prettige pauzes tussen voor-, hoofd- en nagerecht.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hier hebben we goed gegeten, met een ouzootje van de zaak vooraf, zoals het hoort, Aardige attente bediening (ondanks de drukte). Bravo!
nschmitz .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel Toen we aangaven nog naar de film te willen gaan, werden de gerechten sneller geserveerd, erg fijn. Een aanrader.
arookervdven .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Er was een uitgebreide kaart en het restaurant was prettig ingericht.
Een grote pluim voor het zeer vriendelijke personeel.
Sammy D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Beste Griekse restaurant in Utrecht en omstreken. Vlees is van hoge kwaliteit en de bediening zorgt ervoor dat je jezelf thuis voelt.
H H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben ruim een uur moeten wachten op ons gerecht, ik had het idee dat de keuken het niet aan kon. Het was af en toe zo luidruchtig dat ik mijn partner niet kon verstaan. Er is een salade bar met 8 bakken waarvan er 4 leeg waren we hebben dit gemeld bij de bediening en toen we weg gingen waren ze nog niet bij gevuld.
Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
algemeen een goed restaurant met een zeer vriendelijke bediening en service en voor herhaling vatbaar
ik zal het zeker bij een ieder recommenderen!
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Perfect als je op een vrijdag niet te lang wilt tafelen, snelle en correcte bediening. Vlees gerechten zijn goed en meer dan voldoende.
M N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Al regelmatig hier gegeten en iedere keer is het weer even lekker.
Gezellige, vlotte bediening.
Prima avond doorgebracht met vrienden.
Voor herhaling vatbaar.
John D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wij hebben echt heel heerlijk gegeten en vooral omdat de prijs goed was ,en we wilde een witte wijn maar wisten niet hoe de smaak was ,en de baasin kwam en we kregen een klein glaasje om te proeven en hebben daarna een heerlijk lekker glas wittte wij gedronken en we komen zeker terug.
Henny E.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten lekker, bediening waardeloos. Lange wachttijd voordat er iemand komt vragen of je iets wilt bestellen. Lange tijd wachten op volgende ronde. Maar niets na genomen, waren al twee uur bezig vanaf moment van binnenkomen met een stokbroodje kruidenboter en hoofdgerecht. Kortom, eerste en gelijk laatste keer geweest!
nathalie T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bij binnenkomst komt de altijd vriendelijke eigenaresse je gelijk begroeten. De welkoms ouzo is heerlijk koud zoals hij hoort. Het eten is heerlijk! Echt een van de lekkerste Griekse restaurants die ik ken.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was weer jaren geleden dat we hier gegeten hebben. Het is een sfeervol restaurant met een fijne bediening. Spontane en aardige mensen. Het eten was overheerlijk en we hebben er intens van genoten. We waren echt toe aan een avond samen uit. En het was leuk dat dit kon met de Ah zegels en je kreeg waar voor je geld.
Een echte aanrader!
arievandenenden .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wederom geweldig.bediening goed,sfeer ook. Het was erg druk,waardoor het wat langer duurde dan normaal.
Zeker een restaurant om vaker te komen super.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima vegetarisch en glutenvrij gegeten. Het personeel was heel behulpzaam. Wij komen als ik in de buurt ben, zeker terug!