Sirtaki

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Sirtaki

Veel Griekser kan het niet klinken: Sirtaki. En dan gewoon lekker in Zeist. Hier is Sirtaki al sinds 1985 een begrip. Je wordt hier verwelkomd met een glaasje ouzo. Daarna ga je gegarandeerd genieten van een van de vele Griekse specialiteiten die vers voor je worden klaargemaakt. Kies bijvoorbeeld eens voor de Griekse tegenhanger van tapas: mézedes, kleine smaakvolle hapjes. In hartje Zeist waan je je zo even weg van alledag.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

9,1

Jouw recensie over het restaurant Sirtaki

Marit V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Altijd heerlijk eten, echt super! Echt een aanrader! ik kom hier al vele jaren met veel plezier, en de eigenaren zijn echt heel aardig!
Don B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
beste Grieks restaurant van zeist .......zeker een aanrader. Lekker eten en smaakvol altijd na wens om aan te raden....beveelt het iedereen ...
Nanet D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Lekker uitgebreide kaart met net iets extra's om je te verrassen. De bediening was erg attent en vriendelijk. Het eten zelf smaakte goed, mals vlees behalve de gyros. Die smaakte een beetje te lang gebakken. Dat was eigenlijk het enige minpuntje.
Nilantha R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Het vlees was perfect, unieke uitgebreide saladebar, goede huiswijn en erg vriendelijke service! Een echte aanrader
Nilantha R.
Nigel P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Service heel vriendelijk! Heerlijke specialiteiten gegeten en daarnaast een goede rode huiswijn gedronken. Leuk restaurant!
Hester W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Lekker gegeten, goed vlees
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Goed eten, lekker. Bediening prima en snel. Korte wachttijd.
Goede verhouding in gerecht en prijs.

Een puntje van kritiek: tot 2 maal toe een foutje: eerst bij het eten en later bij de rekening. Wel direct hersteld en excuses aangeboden. Zelf scherp blijven kan geld schelen...
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Bediening was zeer vriendelijk, eten was heerlijk, kregen de verkeerde wijn was geen probleem werd direct omgeruild. Dit restaurant is zeer aan te raden. Wij waren een gezin met 2 kinderen
Soraya K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super lekker gegeten , een gezellige sfeer, en hele vriendelijke bediening ! Leukste griek van Nederland . Zeker een aanrader om een keer te gaan eten..
Maureen N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Omdat we nog naar de film gingen, waren we al iets voor 5 uur in het restaurant maar toch was er al een tafel bezet. Ze zijn al om 4 uur open blijkbaar. We zijn er heel vriendelijk ontvangen. We begonnen met een ouzo van het huis en daarna verder met stokbrood met kruidenboter. Het brood was heerlijk vers warm uit de oven. We namen een Sirtakischotel en Bifteki. Terwijl we daarop wachtten, gingen we voor een kleine salade van de saladebar. Leuk om naar eigen smaak dat te kunnen samenstellen. Ons hoofdgerecht was heerlijk, wel hele volle borden dus dat ging helaas niet op. Maar het was allemaal echt erg lekker, het restaurant is heel sfeervol maar het is de vriendelijke bediening die het echt afmaakt! We wonen in Amsterdam omgeving en zijn hier voor een weekendje weg. We gingen af op Iens beoordelingen en dit reataurant vinden wij ook echt een aanrader!
Colin D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goed restaurant met een geweldige sfeer en aardig personeel. Plus het eten is zoals gewoonlijk overheerlijk. Echt een aanrader!
Mickey B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het vleesgerecht van het hoofdrecht was te droog. Er was weinig werk van gemaakt. Voorgerecht was wel smakelijk. De sfeer is vriendelijk en de bediening heel goed.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Grote keuze uit het menu. Saladebar waarvan gratis gebruik mag worden gemaakt ook een aanrader. Al met al een gezellige fijne avond doorgebracht. Rien
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk restaurant met vriendelijke bediening. De wachttijd tussen het voor- en hoofdgerecht beviel ons uitstekend, al verontschuldigde het personeel zich ervoor. De porties waren voor ons iets te groot en dan hadden wij nog niets eens gebruik gemaakt van de saladebar.

Mooie, ruime kaart met voldoende keuze.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben weer lekker gegeten wo komen zeker vaker
Leuke plek
Goede bediening
Goede kok
Leuke plek
Ik vind persoonlijk de beste restaurant van zeist
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
maakt niet uit hoelang je er niet bent geweest maar zoals altijd super vriendelijk ontvangen.Keurige bediening .Komen regelmatig vragen of het naar je zin ins/lekker is
En wat ik altijd leuk vind is dat de "bazin"ook altijd even de tafeltjes langs loopt om goedenavond te zeggen en te vragen of alles goed is.
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wat hebben wij en onze 52 gasten afgelopen zaterdag 21 oktober heerlijk gegeten en een fantastisch feest beleefd. Alle hulde aan het personeel van dit echte Griekse restaurant.De voorbereidingen om ons feest te doen slagen met de eigenaars Eva en Stavros verliepen in een bijzonder goede sfeer. Onze wensen zijn vertaald in een prachtige versierde ambiance zoals de Griekse vlaggetjes de ballonnen . Samen hebben we een tafelschikking besproken opdat onze gasten zich op hun gemak zouden voelen. Na afloop was iedereen vol lof over het heerlijke voorgerecht, de smaakvolle Corfu-schotel en het lekkere dessert . Onze gasten hebben gesmuld.
Kortom: heeft u een feestje te vieren, ga naar Sirtaki in Zeist en uw wensen worden ingewilligd en uw feest is bij voorbaat geslaagd.
Wij zorgden zelf voor live music.
Wij kijken terug op een fantastische avond. Bedankt Eva en Stavros!!!
Een dikke tien van ons allemaal!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten, we hadden achter af niet van de salade bar hoeven te halen want we kregen meer dan genoeg op ons bord geserveerd.