Sirtaki

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Sirtaki

Veel Griekser kan het niet klinken: Sirtaki. En dan gewoon lekker in Zeist. Hier is Sirtaki al sinds 1985 een begrip. Je wordt hier verwelkomd met een glaasje ouzo. Daarna ga je gegarandeerd genieten van een van de vele Griekse specialiteiten die vers voor je worden klaargemaakt. Kies bijvoorbeeld eens voor de Griekse tegenhanger van tapas: mézedes, kleine smaakvolle hapjes. In hartje Zeist waan je je zo even weg van alledag.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Sirtaki

Frits S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Sirtaki is een restaurant zonder pretenties; een eenvoudige wat gedateerde inrichting. de kaart vertoont weinig uitschieters. We kiezen voor een Pikilia (een hors d'oevre van div.gerechtjes) en een aantal grillschotels. De porties zijn ruim voldoende en de smaak is redelijk tot goed. Verwacht geen haute cuisine, maar goed eten voor redelijke prijzen. Het restaurant oogt rond 9:00u al grotendeels verlaten en dat gaat duidelijk ten koste van de sfeer. Alleen de huiswijn is in onze ogen onder de maat. Jammer, dat aan het einde van de avond de aandacht van het personeel geheel uitgaat naar een feestje wat moet worden opgetuigd voor de volgende dag. De bediening is overigens correct.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Hebben weer heerlijk gegeten met de familie! Top bediening en heerlijk eten, hebben genoten! Komen zeker weer terug!
Esmee L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Ben weer met familie wezen eten en zal zeker nog een keer komen! Kom hier al jaren, telkens weer gezellig en zeker ook lekker!
Nathan D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Je krijgt vooral veel, vooral veel vlees, maar het is gewoontjes, niet verfijnd
Jamiro B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Laatst weer bij Sirtaki gegeten eten was top en zeer ruime porties met zo’n top bediening erbij en een leuke sfeer kan het niet beter.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij komen eral jaren met ons gezin, voelt je er altijd welkom! Het eten is er heerlijk en betaalbaar, de eigenaren en bediening gastvrij en vriendelijk!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten was voortreffelijk! Ook zeer vriendelijke bediening! Al jaren een uitstekend restaurant!
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker gegeten, heerlijk vlees. Vriendelijk personeel.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gezellige sfeer, heerlijk eten en prettige bediening. Al jaren een top restaurant!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gisterenavond weer gegeten bij Sirtaki Zeist. Heerlijk vlees in een uitstekende sfeer met leuk, gezellig en behulpzaam personeel.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Het was vrij rustig in de zaak en we hebben heerlijk gegeten, en dat met 50% korting. Wij hebben gekozen voor een schotel met verschillende stukken vlees, en gebruik gemaakt van de saladebar. Het vlees was erg goed klaargemaakt en goed van smaak. Kortom een aanrader.
Anna N.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Fijn restaurant om te vertoeven!
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Super lekker gegeren Top fam Schoor
Martin A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het eten is prima. Een aanrader. De gastvrouw Eva meer dan vriendelijk.
geraldine S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wat een leuk restaurant. Erg vriendelijk personeel. Er werd na het voorgerecht netjes gevraagd of het hoofdgerecht al bereid kon worden. Heel fijn. We kregen ruim de tijd om gezellig te tafelen.
Iason K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Top service! Warm welkom,super gastvrij ontvangst! Heerlijk gegeten, lekkere volle borden vlees. Kortom top avond! Zeker voor herhaling vatbaar! Volgende week weer!
Constance V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, goede hartelijke ontvangst.
Prijs/kwaliteit dik in orde
Colin D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
weer goed gegeten met vrienden. echt top eten ga het zeker nog een keer doen. Ook goeie sfeer een aardig personeel. echt een aanrader.
De tafel van Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten. Het was weer prima verzorgd. Komen hier zeker vaker eten.
Geraldine O.
Met vrienden heerlijk gegeten. 't Was stampvol, waardoor we wel wat langer moesten wachten dan we gewend zijn, maar het personeel bleef vriendelijk en attent.
MA V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Als wij uiteten gaan doen we dat bij Sirtaki in Zeist...Waarom?..Omdat het eten heerlijk is. We hopen nog vaak aan te schuiven.
Marcel en Willeke