Sirtaki

Voorheuvel 19 3701 JA Zeist Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sirtaki

Hein S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vanavond met familie (die speciaal daarvoor uit Limburg komen) weer heerlijk gegeten bij Sirtaki. Complimenten aan de kok Stavros, en aan Eva die zoals altijd weer de vriendelijkheid zelve was. Laat ik ook Jorgos niet vergeten die ons ook altijd zeer vriendelijk en spontaan benaderd. Kortom, we zijn klant en zullen dit nog lang blijven! Een aanrader als je van Grieks eten houdt!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
dit restaurant gisteren gegeten, super bediening keuken is van topklasse nog nooit zulke malse lamsracks gegeten. Eigenaren zijn zo vriendelijk je zou er elke dag wel willen eten. Een aanrader die van grieks houd, de aankleding de muziek allemaal in Griekse sferen. wij komen al sinds 1986 en nog nooit een op of aanmerking op dit restaurant. Vroeger hadden ze wel live muziek in het weekend en dat missen we wel.
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een gezellig familierestaurant met goed eten en een vlotte bediening. De Griekse sfeer klopt helemaal, met bijbehorende muziek en aankleding. De tapijttegels op de vloer zijn wat passé, maar het draait natuurlijk om het eten. Als vooraf een goede portie garnalensalade en tonijnsalade. Qua opmaak geen topper, qua smaak helemaal bij de tijd! Als hoofdgerecht de schotel van het huis: Bekri Meze (varkenshaas en pittige Griekse worst in paprikaroomsaus met volgens mij Opperdoezer ronde) en de Lesbos (gyros, souvlaki en frites). Zag er goed uit, was smaakvol, niet te pittig. Lekkere beetgare groenten erbij (helaas wordt daar vaak op bezuinigd) en een saladebar waar je een bakje kunt vullen. Qua hoeveelheid absoluut goed, ook voor een stel 'gezonde eters' als wij. Kortom: Gewoon goed!
Eddie V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
twee keer in korte tijd heerlijk wezen eten zo ook op de drukke koningsdag met een groot groepje was het uitstekend en de bediening was aardig en ging goed met de drukte om ????????
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Op uitnodiging met vrienden zijn we gisteravond wezen tafelen in Zeist bij Sirtaki een Grieks specialiteiten restaurant.
Bij binnenkomst werden we door de gastvrouw naar een tafel geleid met een mooi Griekse achtergrond dat me doet denken aan Santorini.
Na het menu doorgenomen te hebben werden we blij verrast met een Ouzo als welkomstdrank tevens werden we verwezen naar de zelfbediening acht-talig saladebar.
We namen allen als start de Pikilia dat is een Horst-d'Oeuvre van verschillende traditionele Griekse voorgerechten erg zacht en romig.
Als hoofdgerecht heb ik de keuze laten vallen op de Arni Melitzana die bereid was van een mooi opgemaakt bord waarop een stuk lamsbout met aubergine uit de oven in tomatensaus en natuurlijk op Griekse wijze gekruid werd gepresenteerd.
De rode wijn die erbij werd ingeschonken was helaas niet geheel mijn smaak ,en de aankleding van het restaurant is een beetje achterhaald maar toch sfeervol met al die aparte zithoekjes met balken plafond.
Als afsluiting verkoos ik een Meloen ijsdessert, die lekker na afloop tevreden naar binnen gleed, kortom ieder ging wel te vrede naar huis na gezellig wat nagebabbeld te hebben.
Ik zou zeggen Antio en Kalinichta.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Omdat beide tapas restaurants in Zeist vol waren hebben we voor het eerst sinds lange tijd Grieks gegeten. Dat was een positieve verrassing bij Sirtaki. Vriendelijke ontvangst en gezellige sfeer deden het gelijk goed. De tweepersoons Atlasschotel smaakte prima, vooral de Souflaki. Prijs-prestatie was prima in orde. Wij komen nog eens terug.
Daisyxxx .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik ben hier al een paar keer geweest en heb weer genoten van het lekkere eten. De gyros is een echte aanrader. De borden zijn goed gevuld. Ook de aardappelsalade was heerlijk. Enige minpuntje was het lange wachten. Bestelling voor het eten werd pas drie kwartier na binnenkomst opgenomen!
Delatour .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
bij binnenkomst erg goed en netjes geholpen! We kregen gelijk een ouzo,wat bij een Griek hoort. Als voorgerecht had ik soep,die was erg lekker en goed warm.hoofdgerecht had ik calamaris en mochten gebruik maken van de saladebar,ook dit was erg lekker!
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Met z'n tweeën gegeten. We kregen bij binnenkomst een ouzo'tje. Dat is altijd een goed begin. Maar als we een biertje en een glas zoete wijn bestellen, krijgen we te horen dat dat ook het enige glas zoete wijn is dat we kunnen bestellen...omdat "het vat" leeg zou zijn. De wijn was lekker dus dat was dan een tegenvaller.
Als appetizer hebben we brood met tzatziki genomen.
On hoofdgerecht bestond uit een vleesschotel voor twee personen. Verschillende soorten gegrild vlees die goed bereid waren. Daar hoorde een bakje rijst bij, en een heel zuinig bakje frites. Geen sausje. Dus maar weer een bakje tzatziki laten komen. Garnering zat er niet bij de vleesschotel. Het is de bedoeling dat je zelf bij de saladebar je gewenste groen gaat opscheppen. Leuk concept . Maar jammer dat er een paar bakken leeg waren, en dat die ook niet meer bijgevuld werden. Dus hoe later op de avond......
Het was prettig dat de bediening er steeds op tijd was om te vragen of ik nog een biertje wenste.
Als toetje hebben we kumquat ijs genomen. Die was bijzonder lekker. We hebben het geheel afgemaakt met een dubbele espresso die ook zeer goed smaakte.
Ondanks wat tegenvallende aspecten hebben we lekker gegeten. Een eethuis waar je zonder tegenzin nog een keer een hapje kan gaan doen.
Wouterlips .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Heerlijk gegeten in dit Griekse restaurant! Omdat we vrij vroeg waren was het nog niet zo druk, maar ook toen er later meer gasten waren werden we snel geholpen. De zeewolf en musaka waren erg smaakvol, ook de bijgerechten zagen er mooi en en waren goed van smaak. De gevarieerde saladebar waar we gebruik van konden maken was een goede aanvulling.
Als nagerecht kozen we oa voor de baklava. Waar we gewend waren aan een klein stukje kregen we hier een grote portie voorgeschoteld, heerlijk!
De aankleding vonden we wat we verwachtten bij een Grieks restaurant, afbeeldingen en beelden uit de Griekse cultuur.
Al met al een aanrader, en mochten we nog eens in Zeist zijn, dan komen we zeker terug!
BlokP .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Erg lekker gegeten bij Sirtaki in Zeist.
Op vrijdagavond, gezellig druk maar daar merkten we verder niets van.
De bediening was erg onervaren, dat was een beetje jammer, maar ze deden wel hun best.
De gastvrouw was erg vriendelijk en kwam ook vragen of alles naar wens was.
Alles was erg lekker, toetje was een beetje teleurstellend... volgende keer gewoon koffie.
Tip voor de eigenaar, zorg voor een goede voordeur. Deze klemde/ging niet goed dicht waardoor wij vaak in de tocht zaten omdat gasten hem open lieten staan.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Hedenavond hier gegeten, restaurant zit niet vol wel goed bezet.
Inmiddels eindelijk hoofdgerecht gekregen, portionering van dezelfde schotels is erg willekeurig.
Saladebar is aan het eind van de avond wanneer het hoofdgerecht komt niet veel meer, wordt wel aangevuld maar wat er niet is komt niet meer wordt erbij gezegd. Eten is goed maar gemiddeld.
Teveel personeel komt langs de tafel en wat wordt besteld (drank) komt een kwartier later op tafel.
Restaurant bestaat al heel lang en dan verwacht je dat alles goed tot perfect georganiseerd is. Te hoge verwachting hier helaas. Eten is goed maar gemiddeld
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Heerlijk gegeten! Goede tzatziki vooraf en dan de Koksschotel en de Gyrosschotel als hoofdgerechten.
De gyros is hier zonder uitzondering goed en de porties zijn ruim bemeten. Mijn lieftallige echtgenote kon de volledige portie niet op en dus krijg ik nog wat van die overheerlijke gyros toegeschoven. Ik zit eigenlijk ook bijna vol, maar voor zoveel lekkers maak ik graag nog even een plekje vrij.
De wijn is modaal, maar lekker.
Het enige dat echt tegenvalt is de mayonaise bij de patat. Die komt in van die plastic knijpzakjes. Voor een restaurant dat verder zo veel kwaliteit levert is dit bepaald een dissonant.
De aankleding doet wat traditioneel aan, maar is wel sfeervol, de bediening is vriendelijk, maar is wat verwonderd als ik de rekening vraag. Maar dat schijnt er toch echt bij te horen. Die rekening val alleszins mee voor het gebodene en voor nog geen 55 euro stappen we meer dan voldaan de Zeister avondlucht weer in...
Derk V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Leuk restaurant, kom hier al vele jaren en is altijd goed bevallen. Bediening vriendelijk en het eten lekker. Aanrader!!
Bernhard .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Héérlijk gegeten, ruime porties.
Vriendelijke vlotte bediening.
Saladebar was prima in orde.
Sfeervolle ambiance, echt Grieks!
RJW .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Vriendelijk personeel
Lekker eten, vlees was erg smaakvol, ook lekkere feta!
Salade bar weinig keuze en werd niet echt aangevuld
Voorkeur zou zijn bakje salade of wat groente bij de schotels ook geen aardappel/ frietjes bij de schotels, dat zou een verbetering zijn
Thouser .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
wat een afgang, denk je lekker grieks te gaan eten als je een paar dagen weg bent, bestel je een stoof schotel met lamsbout is het meer vet en zeen dan vlees en als je er wat van zegt tegen de bediening krijg je een opmerking van andere mensen vinden het wel lekker, bestel je ook een griekse schotel met diverse vleessoorten wordt dit kaal geserveerd met 2 bolletjes rijst geen enkele vorm van een grieks sausje erbij, salade mag je 1x opscheppen in de salade bar, jammer dat deze leeg was en als je nog wat te drinken besteld bij je eten dat net wordt geserveerd mag je blij zijn als je dit nog krijgt in ons geval was het eten toen al op. Wij zullen hier zeker niet meer komen en ook al was het erg druk, deze mensen zijn dan nog nooit bij een echte griek wezen eten.
Proeferr .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
een kaart met veel verschillende gerechten om uit te kiezen! vlees was erg lekker en goed gaar en bediening is erg aardig en zorgzaam.
Dik K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Na binnenkomst werden gelijk 2 koude ouzo's (van het huis) geserveerd. De bestelling voor drank werd opgenomen en zeer snel geserveerd. De bestelling van het eten ook gelijk gedaan en ook dit werd zeer vlot aan tafel gebracht. Kom hier wel vaker en de bediening is altijd erg aardig. Helaas zijn de Griekse gerechten alleen met het doorgeven van een nummer te bestellen(maakt de kans op fouten kleiner natuurlijk)

De stukjes varkenshaas aan spies, met paprika, ui, tzatziki, giros en rijst(nummer 40a) en de stukjes varkenshaas, pikante Griekse worst, paprika, afgeblust met metaxa 7* en warme groentemix(nummer 91c) waren erg lekker.

Wij zijn zeer tevreden met de service en het eten van Sirtaki, de inrichting vind ik persoonlijk wat minder, maar ja, daar kom je niet voor :)