Sirtaki

Voorheuvel 19 3701 JA Zeist Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Sirtaki

Veel Griekser kan het niet klinken: Sirtaki. En dan gewoon lekker in Zeist. Hier is Sirtaki al sinds 1985 een begrip. Je wordt hier verwelkomd met een glaasje ouzo. Daarna ga je gegarandeerd genieten van een van de vele Griekse specialiteiten die vers voor je worden klaargemaakt. Kies bijvoorbeeld eens voor de Griekse tegenhanger van tapas: mézedes, kleine smaakvolle hapjes. In hartje Zeist waan je je zo even weg van alledag.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

9,1

Jouw recensie over het restaurant Sirtaki

• Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Hier gegeten met de familie. We werden heel gastvrij ontvangen en er was een leuke sfeer. De bediening was ook heel goed en het eten was heerlijk!
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Hier gegeten met de familie. We werden gelijk geholpen toen we binnen kwamen en heel gastvriendelijk. De bediening was ook top en het eten heerlijk!
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Ik heb hier gegeten met de familie en het was top. De bediening was vriendelijk, het eten was echt Grieks en super lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
A.R. D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het eten was goed, de bediening was aardig. We hadden een mooi plekje bij het raam.
Esmee L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het eten was ook deze keer weer heerlijk! Ik blijf het aanraden aan mijn vrienden om hier te eten. Hopelijk weer tot snel!
Janwagenaar W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
==
Britte G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Laats weer met de familie gegeten, heel erg lekker en een gezellige sfeer. Ook de bedining is goed! Zeker voor herhaling vatbaar
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Altijd een gezellige huiselijke sfeer. Wij komen hier al jaren en vinden het er altijd gezellig. Je hebt altijd meer dan voldoende eten.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zoals eerder was alles weer zeer plezierig, het eten overheerlijk en de gastvrouwen zo vriendelijk en behulpzaam.
J V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De dames van de bediening kwamen elke keer kijken of er geen leeg glaasje of id.d. stond om dat mee te nemen, dat werd op een gegeven moment wel irritant. Wij komen hier regelmatig en zullen dat ook blijven doen.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Iets te donker. Ik had moeite met lezen van de kaart. Mijn zicht is we iets minder maar beslist niet slechtziend.
Coen K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Altijd heerlijk eten, gezellig, kwaliteit!
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker gegeten, er was voor bij het dessert geen verse ananas meer, maar mochten zelf een ander fruit soort kiezen.
Yaela V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Vanaf kleins af aan kom ik al met liefde naar sirtaki. Het restaurant straalt een warme en gezellige sfeer uit. Het eten is vol van smaak en er is een zeer ruime keuze op de kaart. Het personeel is erg vriendelijk en het restaurant is geschikt voor veel gelegenheden zoals een zakelijk etentje maar zo ook voor de familie.
Natasja L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Vanavond heerlijk gegeten bij Sirtaki, het krijgt van ons een dikke 10!
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Aardige ontvangst. Heerlijk gegeten. Alles even lekker en voor herhaling vatbaar
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Vanavond voor het eerst hier gegeten. En zeker niet voor de laatste keer! Het eten is uitstekend en goed verzorgd. Personeel heel vriendelijk, attent en alert. Ondanks dat er veel gasten waren, was de sfeer rustig, zonder herrie of harde muziek. Je kan een normaal gesprek voeren. We hebben een fijne avond gehad. Dit restaurant is een aanrader!
Susanne H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Leuk restaurant, lekker gegeten, prima bediening! Aanrader
Jacko D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Top avond en lekker gegeten.
Irmina G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Lekker eten en aardig personeel. Waren met de AH restaurantacte konden vrij uit de kaart kiezen.