Sirtaki

Voorheuvel 19 3701 JA Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Sirtaki

Veel Griekser kan het niet klinken: Sirtaki. En dan gewoon lekker in Zeist. Hier is Sirtaki al sinds 1985 een begrip. Je wordt hier verwelkomd met een glaasje ouzo. Daarna ga je gegarandeerd genieten van een van de vele Griekse specialiteiten die vers voor je worden klaargemaakt. Kies bijvoorbeeld eens voor de Griekse tegenhanger van tapas: mézedes, kleine smaakvolle hapjes. In hartje Zeist waan je je zo even weg van alledag.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
123456klein_artis .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
dineke.nootebos N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
De bediening en het eten was heerlijk.
Gezellige griekse muziek geef het gevoel
dat je in Grienland bent.
Het was een heerlijk avondje uit.
Hartelijk dank daar voor.u
Jotien .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Gezellig restaurant. Heerlijk gegeten met AH kaarten. Mochten alles van de kaart kiezen en tweede goedkoopste menu was gratis. Helemaal top en heel veel keuze. Dessertkaart perfect. Kortom een heel gezellige en geslaagde avond geweest.
John C.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We komen hier al bijna 20 jaar bij dit familiebedrijf en wil je een heerlijk relaxt avondje uit in Zeist dan staat dit restaurant garant voor een goede keuze. Familie Cirkel
JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Vrijdag avond 12 mei heerlijk gegeten. Welkomsdrankje van de zaak, lekkere uiensoep met stokbrood, sirtakischotel en ananas gerecht.
De saladebar (kost niets extra!!) is prima van smaak en voldoende keuze.
Valentijn D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Keer op keer heerlijk gegeten. De bediening is goed, snel en zorgvuldig. Het restaurant heeft een gezellige griekse sfeer
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Erg lekker gegeten. Zeer goede griekse keuken, alle gerechten smaken perfect. Eten staat op tijd op tafel en alles is warm, zelfs op een drukke zaterdagavond. Komen we graag terug.
Igor S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een restaurant met kwaliteit! Fascinerende gerechten en een top bediening! Heel lekker gegeten met een groep van 16!! Een echte aanrader!!
José V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Ik kwam hier vroeger regelmatig maar woon niet meer in de buurt.
We hebben als vanouds heerlijk gegeten en er is nog steeds een super vriendelijke bediening.
Zodra ik weer in de buurt ben, ga ik daar weer eten.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij hadden gereserveerd met de AH actie, op Koningsdag. Natuurlijk was het erg druk, maar we werden gastvrij onthaald. En ondanks de drukte had de bediening alles goed in de gaten en kregen we voldoende aandacht. Erg vriendelijk ook. Top. We moesten wel erg lang wachten, maar toen alles eenmaal geserveerd werd, waren we weer helemaal blij. De kwaliteit was heel goed, lekker mals vlees, goed gekruid, de hoeveelheid ook en met de AH restaurantactie werd soepel omgegaan. Het enige minpuntje vonden wij de saladebar. Wij houden er niet van als iedereen uit dezelfde schalen zit te scheppen. Al met al, we zijn erg tevreden over dit restaurant. Voor ons jammer dat het niet wat dichter bij onze woonplaats ligt, anders kwamen we hier zeker veel vaker. Een dikke 9!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Terecht de favoriete Griek van mijn zonen. Al 32 jaar wordt je in hartje Zeist met Griekse gastvrijheid bediend en van heerlijke gerechten voorzien.. uitstekende prijs kwiteit verhouding. Gewoon een aanrader.
Fier B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Ik ben afgelopen week met de familie bij Sirtaki wezen eten en we zijn ontzettend goed behandeld.
De service was uitermate vriendelijk en genoeg aanwezig. Het eten was ook heerlijk en zeker genoeg!
Wij hebben ons heel erg vermaakt bij de beste griek in zeist.
David B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Goede griek in Zeist. Kom er al jaren en ieder jaar wel minstens keer of 10. Prijs kwaliteitsverhouding is erg goed. De hoeveelheid eten op het bord is zeer goed. Soms te veel maar te lekker om te laten staan. Eten is altijd warm. De borden gaan leeg bij ons :-) medewerkers erg Klantvriendelijk en altijd tijd voor een praatje. Sfeer en muziek van het restaurant is erg goed niet te druk precies zoals het hoort. Menu kaart is uitgebreid en op wens van klant aan te passen. Wachttijden zijn kort. Kortom een Griek die thuis hoort hier in Zeist. Eva we zijn blij met jouw en je grieks restaurant hier in Zeist. Tot binnenkort.
Romee G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Super restaurant, het eten is heerlijk, de service is top!
Je kan je gerecht aanpassen naar keuze als dat gewenst is.Er is een super gezellige sfeer in het restaurant. De gerechten zijn stuk voor stuk super lekker en er is een heel uitgebreid menu, voor ieder wat wils!
Valentijn D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Met 3 personen lekker Grieks gegeten, personeel was vriendelijk. Bediening was snel en zorgvuldig en vooral complimenten aan de chef.

Ik had zelf de speciaalschotel die ik zeer zeker aan iedereen kan aanraden.
yesss .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk grieks gegeten,vriendelijke bediening en een goede service,knapperige giros,en vooral de kalamaris als voorgerecht:Heerlijk
Hein S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vanavond met familie (die speciaal daarvoor uit Limburg komen) weer heerlijk gegeten bij Sirtaki. Complimenten aan de kok Stavros, en aan Eva die zoals altijd weer de vriendelijkheid zelve was. Laat ik ook Jorgos niet vergeten die ons ook altijd zeer vriendelijk en spontaan benaderd. Kortom, we zijn klant en zullen dit nog lang blijven! Een aanrader als je van Grieks eten houdt!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
dit restaurant gisteren gegeten, super bediening keuken is van topklasse nog nooit zulke malse lamsracks gegeten. Eigenaren zijn zo vriendelijk je zou er elke dag wel willen eten. Een aanrader die van grieks houd, de aankleding de muziek allemaal in Griekse sferen. wij komen al sinds 1986 en nog nooit een op of aanmerking op dit restaurant. Vroeger hadden ze wel live muziek in het weekend en dat missen we wel.
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een gezellig familierestaurant met goed eten en een vlotte bediening. De Griekse sfeer klopt helemaal, met bijbehorende muziek en aankleding. De tapijttegels op de vloer zijn wat passé, maar het draait natuurlijk om het eten. Als vooraf een goede portie garnalensalade en tonijnsalade. Qua opmaak geen topper, qua smaak helemaal bij de tijd! Als hoofdgerecht de schotel van het huis: Bekri Meze (varkenshaas en pittige Griekse worst in paprikaroomsaus met volgens mij Opperdoezer ronde) en de Lesbos (gyros, souvlaki en frites). Zag er goed uit, was smaakvol, niet te pittig. Lekkere beetgare groenten erbij (helaas wordt daar vaak op bezuinigd) en een saladebar waar je een bakje kunt vullen. Qua hoeveelheid absoluut goed, ook voor een stel 'gezonde eters' als wij. Kortom: Gewoon goed!