Sirtaki

Voorheuvel 19 3701 JA Zeist Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Sirtaki

Veel Griekser kan het niet klinken: Sirtaki. En dan gewoon lekker in Zeist. Hier is Sirtaki al sinds 1985 een begrip. Je wordt hier verwelkomd met een glaasje ouzo. Daarna ga je gegarandeerd genieten van een van de vele Griekse specialiteiten die vers voor je worden klaargemaakt. Kies bijvoorbeeld eens voor de Griekse tegenhanger van tapas: mézedes, kleine smaakvolle hapjes. In hartje Zeist waan je je zo even weg van alledag.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Sirtaki

Esmee L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Altijd weer lekker eten! Grote porties en genoeg keuze! Het personeel is altijd weer vriendelijk en er wordt oprecht hard gewerkt om alles voor elkaar te krijgen! Top!
Kirsten P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Ik heb hier vanavond heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar om nog een keer te komen eten!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Wij hebben vanavond met 6 personen heerlijk gegeten, de bediening was heel vriendelijk, de sfeer was gezellig.
Zeker voor herhaling vatbaar.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het is hier altijd goed eten. Ruim voldoende porties, ouzo van het huis en nette, snelle bediening. Er wordt altijd geprobeerd het je naar de zin te maken. Wij komen hier al jaren en worden inmiddels als vrienden behandeld. Het blijft toch een beetje onze vaste stek om uit eten te gaan als we geen zin hebben om te koken. Dat zal ook wel zo blijven.
L. S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Voorgerechten waren uitstekend en hoofdgerecht zoals te verwachten grote porties. We konden de baklava mee naar huis nemen wat heel fijn was, want we zaten meer dan vol!
Hagen C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Lekker gegeten. Garnalen cocktail bevatte te veel dressing, mousaka was heerlijk, goede saladebar en het ijs dessert was te koud. Vriendelijke bediening, goede wijn, voor herhaling vatbaar!
Heleen M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening, erg goed eten. Interieur is donker en oud.
Miek L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gastvrij en vriendelijk personeel,
Heerlijke maaltijd.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten.. wel lang wachten door de drukte!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Van de Griekse restaurants die we hebben bezocht is deze het mooist ingericht. De bediening is vriendelijk en attent. Ook het eten was smaakvol en beter verzorgd dan de eenvoudige borden die je elders voor je neus krijgt.
Kortom, een goed restaurant.
Romee G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Super restaurant, heerlijk eten en goede bediening. Alle gerechten zijn aan te passen hoe je het zelf wilt hebben. De aankleding doet me erg denken aan de Griekse sferen, TOP!
Carla F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Aardig personeel eten was goed
Vooral de garnalen cocktail
En koksschotel
Hinke K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, aan al onze wensen werd voldaan, de bediening was erg aardig, ze gaven ons echt een gevoel van welkom!
Berthilde P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Onze dochter heeft hier vanavond eten gemaakt. Het was erg goed! Heerlijk en veel ☺️. We raden dit restaurant zeker aan om te gaan eten of af te halen.
JW V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ongezellig . Vrij lang wachten op het eten. Personeel was vriendelijk. Prijs is stevig. Eten was goed.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker een hele avond getafeld en bijgepraat. Gastvrije ontvangst en erg vriendelijke bediening die rekening hield met ons tempo. Het was er zo'n beetje volledig bezet, dat gaf niet het gevoel dat het druk was (ruimte genoeg), maar bracht juist een goede sfeer. Aanbeveling om ook te gaan proberen dus!
Yaela Van O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heel goed eten met een ruime keus op de menukaart. Een goede sfeer met gezellig personeel. Mals vlees met veel smaak en een saladebar. Een mooie zaak waarbij het Griekse gevoel zeker naar Nederland wordt gehaald.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten met het AH restaurant menu, zijn heel meegaand in alles
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk eten, zou er het liefst elke dag eten. Ze zijn erg vriendelijk. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant. Zeker voor herhaling!
Roel A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het was heerlijk.
Ook een vriendelijke bediening maakte dit uitje compleet.