Sirtaki

Voorheuvel 19 3701 JA Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Sirtaki

Veel Griekser kan het niet klinken: Sirtaki. En dan gewoon lekker in Zeist. Hier is Sirtaki al sinds 1985 een begrip. Je wordt hier verwelkomd met een glaasje ouzo. Daarna ga je gegarandeerd genieten van een van de vele Griekse specialiteiten die vers voor je worden klaargemaakt. Kies bijvoorbeeld eens voor de Griekse tegenhanger van tapas: mézedes, kleine smaakvolle hapjes. In hartje Zeist waan je je zo even weg van alledag.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

m V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Erg gastvrij! En zeer vriendelijk. Dit is Grieks eten. Net als op vakantie???? vriendelijke eigenaars. Onze nummer 1. Zalm aanrader! Al jaren vaste gasten.
henk B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten en zeer goede service en dat voor dat geld komen zeker weer terug en goede uitleg over de AH restaurant actie
Rijk B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed eten, vriendelijk personeel, leuke sfeer, wat wil een mens nog meer?! Het restaurant doet haar status als 'beste griek van Zeist' eer aan. Absolute aanrader!
Nikos T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Super lekker eten en gezellige sfeer!
Wel een beetje jammer dat er niet tegen ons gezegd is, dat als wij niet beide een voorgerecht nemen de AH actie niet geld. Wat resulteerde in een fikse rekening!
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Zeer gastvrij restaurant... Grote keuze in gerechten en duidelijke uitleg over de ah actie. Heerlijk verse saladebar Dit restaurant is aan te bevelen
Μαριος Δ.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Met 4 personer lekker gegeten veei vlees. De musaka is de lekkerste!
De service was vriendelijk en snell.
Een echt aanrader In Zeist!!!
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen met een glaasje ouzo. Lekker en gezellig gegeten. We komen zeker nog eens terug. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Δημήτριος Ν.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Ik ben afgelopen week met de familie bij Sirtaki wezen eten en we zijn ontzettend goed behandeld.
De service was vriendelijk en genoeg aanwezig. Het eten was ook heerlijk en zeker genoeg! de beste en lekkerste griek in regio Zeist!
Hemmes S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Goed gegeten, veel vlees, redelijk saladebuffet (niet onbeperkt)
Bediening en menukaart OK
Druk bezocht op tweede Pinksterdag .
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Echt geweldig gegeten, snelle en lieve bediening en eten was echt super en meer dan genoeg. Zeker voor herhaling vatbaar.
j.dr .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben genoten van het eten ondanks dat het druk was.ging alles goed.alleen duurde het lang voor het nagerecht. Goede bediening vriendelijk.
J.T. C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Vriendelijk en gastvrij, tot en met het vertrek. Heerlijk bereide gerechten. Mijn echtgenote was verrast door de (verse) fruitsalade.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gister avond met vrouw en schoonzus en zwager hier gegegeten met ah kaart
Vriendelijke Ontvangst met ouzo en daarna heerlijk gegeten en gedronken
Dit is zeker een aanrader voor mensen die van grieks eten houden
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten. Een maaltijd zoals je op een Griekse maaltijd hoopt. Een flink bord met heerlijk mals vlees! Gezellige aankleding. Ik zou er ook met kinderen zo naartoe gaan!
123456klein_artis .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
FANTASTISCH,hebben hier gegeten met ah actie,mochten kiezen uit de hele kaart,en het goedkoopste werd van de rekening af gehaald heel vriendelijk personeel ,gezellig restaurant ,en heerlijk eten onze broeken zaten na het eten een beetje strak ook een heerlijk nagerecht met een hele goede kwaliteit ijs met stukjes chocolade er in ,het was echt top,kreeg ook nog een 15 % kortingskaartje voor de volgende keer. sirtaki heeft er zeker een nieuwe klant bij. jos en joke klaassen
dineke.nootebos N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
De bediening en het eten was heerlijk.
Gezellige griekse muziek geef het gevoel
dat je in Grienland bent.
Het was een heerlijk avondje uit.
Hartelijk dank daar voor.u
Jotien .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Gezellig restaurant. Heerlijk gegeten met AH kaarten. Mochten alles van de kaart kiezen en tweede goedkoopste menu was gratis. Helemaal top en heel veel keuze. Dessertkaart perfect. Kortom een heel gezellige en geslaagde avond geweest.
John C.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We komen hier al bijna 20 jaar bij dit familiebedrijf en wil je een heerlijk relaxt avondje uit in Zeist dan staat dit restaurant garant voor een goede keuze. Familie Cirkel
JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Vrijdag avond 12 mei heerlijk gegeten. Welkomsdrankje van de zaak, lekkere uiensoep met stokbrood, sirtakischotel en ananas gerecht.
De saladebar (kost niets extra!!) is prima van smaak en voldoende keuze.
Valentijn D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Keer op keer heerlijk gegeten. De bediening is goed, snel en zorgvuldig. Het restaurant heeft een gezellige griekse sfeer