Sirtaki

Kamperfoelieplein 10A 2563 HW Den Haag Nederland Kaart
31-703652039

Over het restaurant Sirtaki

Een dansje op z'n Grieks

De naam Sirtaki is afkomstig van de Griekse dans die in 1964 werd bedacht voor de film ‘Zorba the Greek’. Al tientallen jaren staat het bevlogen team voor je klaar en trakteert je op een hoofdgerecht als je jarig bent! Kies uit een van de verschillende traditionele Griekse gerechten en daarbij een Griekse wijn.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering
Feike Jan R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Het telefoonnummer deed het niet, ben maar langsgereden en er was voldoende plek. Bediening niet bijster vrolijk en vergat veel (met name tussengerechtjes en drinken die ik bijbestelde). Verder lekker gegeten.
Jennifer I.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Leuk restaurant, je krijgt lekker veel en het smaakt goed. Het is zeker een aanbeveling waard. Een leuk restaurant om vaker te bezoeken. Wat ook leuk is dat je bij lekker weer buiten kunt genieten van je eten. Gezellig!
karinvdam .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij waren hier met de coupon van de AH spaaractie 2e menu gratis en dachten dat we daardoor misschien anders geholpen zouden worden of kleinere porties zouden krijgen maar dat was zeker niet het geval. De bediening was super vriendelijk en gastvrij en de porties waren zo groot dat er voor mij geen dessert meer bij kon. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Bedankt voor de gezellige avond.
angietoonen .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De vorige keer dat we hier aten vonden we het eten nogal zout.We hoopten dat dat nu een stuk minder was.En dat was het.Het was heerlijk,maar zoals gewoonlijk weer veel te veel haha.Zeker weer voor herhaling vatbaar
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Ik woon tegenover Sirtaki en probeer er zoveel mogelijk te eten. Tenslotte is het mijn buurman en een goede buur.... Altijd goed en lekker. Fijne service, vriendelijk personeel!
Jeffrey P.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Wij gaan hier vaker komen!
Barbara F.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Let op: geen authentiek Grieks eten! Er wordt gewerkt met diepvries producten (niet vers). Geen Griekse toetjes. De obers wisten niks over de gerechten en waren onprofessioneel. Dit is een dure snackbar met droog diepvries vlees, wees gewaarschuwd...
Gerda I.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Echt heel erg lekker gegeten we hadden een groeps arrengement.
Vooraf, hoofdgerecht en toetje...
Hoeveelheid was meer dan genoeg voor 5 personen
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wij komen hier al jaren, totdat het een paar jaar geleden ineens slecht was. Op een gegeven moment van vrienden gehoord dat de kwaliteit weer goed was, waarna we hier weer jaren lekker hebben gegeten, op regelmatige/onregelmatige basis. Er gisteren dus weer gegeten, vanwege mijn verjaardag. Wat een teleurstelling! Ongeïnteresseerd personeel, aan tafel kwam steeds iemand anders, ongezellig en onhandig. Mijn gegrilde zalm was waterig, het leek alsof ie uit de diepvries kwam. Er zaten wel grillstrepen op maar het smaakte opgewarmd. Dit is nooit eerder gebeurd. Mijn man had de mixed grill: weinig smaak. We moesten vragen om de dessertkaart, de warme chocoladesaus werd koud geserveerd. Ik had cafeïnevrije cappuccino besteld maar kreeg een halfvol kopje zwarte koffie. Dit werd rechtgezet: ik kreeg alsnog een kopje lauwe cappuccino. Het bestelde likeurtje was slechts de helft van wat ik daar normaal krijg. We hebben gevraagd of er misschien een andere eigenaar is? Dat wist de ober niet. Hij was er nog maar kort en sprak alleen Engels. En Grieks :-)
Dit was een etentje via de AH actie. Dat kan de verklaring niet zijn want dit hebben we eerder gedaan, toen was het perfect. Toevalstreffer?? Personeelswisseling in de keuken??
David V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Ik kom hier al sinds de opening van het restaurant en geniet nog iedere keer maar weer van het lekkere eten. Het kan soms misschien veel zijn, maar geen probleem, doggy bags hebben ze ook en neem je het toch gewoon lekker mee! Echt een aanrader dit restaurant!
Lex T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een gezellig restaurant waar het eten heerlijk is en waar je graag terugkomt!
joopdeklerk .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Dit Grieks restaurant was heel goed en zag er leuk uit het eten was heel veel je had aan twee gangen al genoeg soms wat lang wachten maar het restaurant zat ook goed vol dit is een aanrader gr joop
Louisa E.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Komen al 30 jaar bij Sirtaki gewoon altijd goed.
Gezellige sfeer en goede bediening .
Eten altijd goed ????????

Altijd als we komen vriendelijk praatje.
Ook met kerst en verjaardagen met de hele familie naar Sirtaki.

Ook onze kinderen zijn nu trouwe klanten.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heel smakelijk, zeer vriendelijke bediening, leuke sfeer, veel ruimte, op een
Leuke plek in Den Haag. Klasse! Wat opvalt is dat de porties echt ruim zijn. De chef is gul. Aan het voorgerecht André. Mijn disgenoot en ik eigenlijk al genoeg. Dus voor mensen die houden van lekker en veel is dit het perfecte adres.
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vriendelijk bediening, was behoorlijk druk maar bediening nam toch de tijd om je vragen te beantwoorden, eten was goed op temperatuur en smaakvol.
zijderups2 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zeer vriendelijke keurige ontvangst, razend snelle bediening, goede zorg aan tafel zoals weghalen wat gebruikt was, bij elk gerecht nieuw bestek en servetten. Service gerichte ogen. Het eten was overdadig veel en smaakte perfect. Zo veel dat we box mee kregen. We kwamen via AH kaart, bestelden van de kaart en betaalden het duurste gerecht. In één woord een 10+. In de omgeving staan parkeermeters. Een gesprek aan tafel blijft privé door de mooie afscheidingen. Leuk afspreken dus. Prima sfeer, drukke goedlopende zaak. Beveel van harte aan.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
ik kom hier al jaren eten is erg goed en ook veel
lekker mals vlees
en de stokbrood uit de oven heerlijk voorgerecht
aardig personeel
zeker een aanrader
ik blijf er komen
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk eten, was misschien zelfs een beetje te veel. Jammer genoeg maakte Sirtaki wel een paar foutjes in de rekening, maar toch hebben ze dit snel hersteld.
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017