Sirtaki

Kamperfoelieplein 10A 2563 HW Den Haag Nederland Kaart
31-703652039

Over het restaurant Sirtaki

Een dansje op z'n Grieks

De naam Sirtaki is afkomstig van de Griekse dans die in 1964 werd bedacht voor de film ‘Zorba the Greek’. Al tientallen jaren staat het bevlogen team voor je klaar en trakteert je op een hoofdgerecht als je jarig bent! Kies uit een van de verschillende traditionele Griekse gerechten en daarbij een Griekse wijn.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

• Af te huren , Catering
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten zo als altijd
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Vanavond hier gegeten met mijn lief, zoon die jarig is en zijn kameraad.
Vroeger kwamen wij hier vaker, want toen woonden we zowat om de hoek. Leuke zaak, heel vriendelijk, allert personeel en lekker eten. Zelf ben ik niet zo'n vleeseter, dus heb Moussaka ovenschotel gegeten. Nog nooit heb ik zo een heerlijke Moussaka gegeten, echt TOPPIE!!!! En wat een leuke service: zoon kreeg een bolletje ijs met slagroom en een 'vuurwerkje' erop, plus een klein flesje rode wijn. Echt heel lief van jullie.
Een minpuntje vonden wij de te grote geplastificeerde menu-kaart. Slecht leesbaar, daar het zo glimt, te kleine letters en het voelde plakkerig aan.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening, goede service.
geertje V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Geweldig, een aanrader.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Prima restaurant lekker eten aardige bediening! !Alleen het reserveren via iens werkt voor geen meter!!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Roken in de hal bij binnenkomst was een tegenvaller.
Leuke inrichting, geen Ouzo gekregen.
Grote porties eten, goed geserveerd en lekker bereid.
Het jongere personeel is erg klantvriendelijk.

2 oudere heren zijn en ECHTE afknapper, deze zouden niet in een restaurant moeten werken. Onbeschoft !

Ondanks het lekkere eten was het mijn 1e en laatste bezoek.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
na jaren van afwezigheid weer heerlijk gegeten de zalm rolletjes waren uit de kunst het vlees uitermate mals en de bediening erg vriendelijk, mochten het toetje mee naar huis nemen
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Rookhok is de entree bij de WC's ?

2 oudere erg onvriendelijke mannen, snel lekker eten, grote porties. Als je even snel wil eten kan het ermee door.
Je wordt er niet als klant behandeld.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hier gegeten via de Albert Heijn bonnen. Geen uitleg over het menu of hoe de prijs berekend zou worden. Bij vragen over het menu werden we onnodig afgesnauwd: 'nee je MOET een toetje, dat MOET, dat is de afspraak met de bonnen, nee nee geen thee en koffie, minstens 3 toetjes uitzoeken ja?!". Het is begrijpelijk dat het druk is en het restaurant misschien meer geld verdiend aan tafels die niet via deze bonnen komen maar je komt als klant voor een gezellig avondje uit en zou op zijn minst een beetje vriendelijkheid wel kunnen verwachten. Ook werden we door 6 verschillende obers bediend zonder wijken of onderlinge communicatie. Veel tafels heel dicht op elkaar en muziek waardoor je elkaar bijna niet kunt verstaan en er een drukke gehaaste sfeer hangt. Bovenal zeer onbeschoft en chagrijnig personeel. Ik ben iemand die het overal naar mijn zin maakt maar heb hier echt een vervelende nasmaak van de avond aan overgehouden. Wanneer je zelfs in conflict raakt met de manager over zulke onnozele dingen en hij met verheven stem zijn eigen verhaal gaat verdedigen dan verdien je wat mij betreft geen 8,1 op iens. Je zou bijna vergeten dat het eten heerlijk was, maar uiteindelijk onthoud je de service, iets wat dit restaurant nog wel kan leren. Vanuit mijn ogen als mede horeca werknemer kun je toch echt beter 6 euro op wat bolletjes ijs of heet water verliezen dan 6 toekomstige klanten.
fransgia .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben een heerlijk 3 gangenmenu genomen,Zalm en Giros,was werkelijk voortreffelijk,ook een aparte saladebar aanwezig voor degene die daar trek in heeft,zeer vriendelijk personeel,
harharley .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Stampvol bij aankomst. Even gewacht (ca. 5 minuten) en daarna een mooie tafel voor het raam (altijd leuk). Glaasje ouzo (altijd lekker). Voorgerecht en hoofdmenu gekozen en na een drankje betsteld te hebben duurde het niet lang toen het voorgerecht werd geserveerd. Was heerlijk. Ongeveer 10 - 15 minuten later het hoofdgerecht. Mooie tussenpauze. Even lekker met elkaar kunnen praten en toen genieten van de grote hoeveelheid vlees op het bord. Heerlijk. Daarna even wachten met het nagerecht. We zaten nokkievol. Was echt goed en lekker. Na 20 minuten het nagerecht met een kopje koffie. We hebben heerlijk gegeten. Gaan snel weer.
M.L. V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Royale porties van hoge kwaliteit, vlees was lekker mals, goede hete patat erbij en tevens kon van de saladebar gebruik gemaakt worden. Als dessert ijs met advocaat, chocoladesaus en slagroom, heerlijk. Ook de huiswijn was van goede kwaliteit
Janneke G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Begonnen met een ouzo van de zaak, altijd een warm welkom! Vooraf zeer uitgebreide en smakelijke pikilia. Hoofd: mixer grill en mixed vis. Zeer royale porties. De bediening is uiterst vriendelijk en je wordt snel geholpen. Heel gastvrij allemaal; alsof je in Griekenland op vakantie bent. Nergens wordt moeilijk over gedaan, klant is hier echt koning. Het verbaast ons niet dat het zo druk was op een doordeweekse avond. Wij komen hier zeker terug!
Maureen J.
1 voorgerecht met bladerdeeg was veel te donker en hard gebakken
Door de drukte waren ze ons hoofdgerecht 'vergeten' . We hebben ruim 1 uur daarop zitten wachten.
Niet tussendoor vragen of we wat wilden drinken is ook erg onprofessioneel. Kwestie van meer personeel.
Maar wel de volle rekening dienen te betalen. Voor ons nooit meer Sirtaki.
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezien het aantal bezoekers van het restaurant bekroop mij het vermoeden dat het een goed restaurant moest zijn. En dat was het ook. Het eten was voortreffelijk. De kwaliteit van het menu (ossenhaasschotel) was zeer hoog en de hoeveelheid eten was meer dan genoeg. Zeker een aanrader.
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
heerlijk gegeten, dachten alleen we gaan op dinsdag dan is het niet zo druk, maar dat was het wel. Maar niet veel van gemerkt, alles was weer goed, zoals altijd.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We kunnen weer terugzien op een heerlijk relaxed etentje in restaurant Sirtaki. Het voorgerecht van gerookte zalm met roomkaas was weer voortreffelijk en het hoofdgerecht de Mixed Grill met 5 soorten vlees is echt een aanrader. Ondanks het feit dat ik een flinke eter ben bleef er toch het nodige over. Alles heerlijk van smaak.
Het enige wat in de loop van de tijd veranderd is, is de muziekkeuze. De aandacht van het personeel voor de gasten is nog steeds heel attent. We kunnen terugkijken op een geslaagde avond. Wim en Els Rog
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met de AH bon nog even bij dit restaurant langs geweest. Inrichting was eigenlijk best leuk (wat donker maar beter dan op de foto's leek). Uiteraard forse porties maar allen wel smakelijk. Bediening was attent. Wat we echt een minpunt vonden is dat in de hal gerookt mag worden. Hierdoor loop je bij binnenkomst, bij toiletbezoek en bij vertrek door een rookwalm. Zijn we eigenlijk niet niet meer gewend bij een restaurant. Is ook het enige minpunt (locatie).
Verder top!
BingWil .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij waren er met een familie reünie (12 personen) en iedereen was heel tevreden na afloop !
De bediening was prima en vriendelijk.