Sirtaki

Kamperfoelieplein 10A 2563 HW Den Haag Nederland Kaart
31-703652039

Over restaurant Sirtaki

Een dansje op z'n Grieks

De naam Sirtaki is afkomstig van de Griekse dans die in 1964 werd bedacht voor de film ‘Zorba the Greek’. Al tientallen jaren staat het bevlogen team voor je klaar en trakteert je op een hoofdgerecht als je jarig bent! Kies uit een van de verschillende traditionele Griekse gerechten en daarbij een Griekse wijn.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

• Af te huren , Catering
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wij hebben genoten en lekker gegeten in een gezellige ambiance en heerlijke muziek op de achtergrond. Voor herhaling vatbaar !!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Inekejong .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
H.wiersinga1 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Voorgerecht op ons verzoek anders geserveerd, dus flexibel, chapeau!! Gamba's super vers. Vlees lekker mals.
I.v.m. viering van mijn 80e verjaardag, drank v.h. huis en een klein vuurwerkje. Heel feestelijk.
Dus een aanrader!!!

Hanny Wiersinga
TheSnowman .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie! Was gezellig druk, mooie porties en vriendelijke bediening. Als we Grieks gaan eten dan bij Sirtaki!
R S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We gaan regelmatig hier eten Altijd gezellig bij Sirtaki. Leuk personeel altijd even vriendelijk En je kan er lekker eten.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lekker eten en vriendelijke bediening. Met de ah voucher konden we gewoon kiezen van de kaart. Van het totale bedrag moesten we de helft betalen
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Bij afrekenen moesten we de volle mep betalen. Bij het aangeven van de AH restaurant actie kregen we een opmerking als: " had je dat niet eerder kunnen zeggen".. dit was wel beetje vreemd gezien we gereserveerd hadden via deze actie.. Verder was het eten prima. Je krijgt erg veel voor je geld. Als nagerecht had ik de cookies met ijs. Deze was erg lekker maar als ik een tip mag geven: plaats het cookie er pas op als het geserveerd wordt, anders is het cookie al helemaal zacht van de kou/ijs van de koeling.
Wij komen wel snel terug!
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
de gerechten waren heerlijk.
helaas was de service erg slecht. De medewerkers van de bedining schonken je geen aandacht en waren alleen maar met zichzelf bezig. als je drinken wou moest je ook nog heel erg opletten om iemand te seinen want alle medewerkers stonden in een hoekje of achteraf eb kwamen maar zelden langs je tafel en als je dan eindelijk iemand kon vragen om een drankje dan leek het ook wel alsof de medewerker er geen zin in had.
Hillie K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima restaurant!
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
wij waren bij sirtaki met de ah actie samen met 2 jongens van 13 jaar.vrij keuze van de kaart.Als vooraf 2 keer aubergine salade genomen (verrukkelijk) en gegrilde broodjes met griekse kruiden(ook erg lekker)daarna 4 ouzo schotels .Was zacht vlees echt heerlijk en ruim genoeg.en als toetje dame blanch ,banana split en 2 x baklava met ijs.Alle vier de toetjes top.Wij zaten propvol en waren met 6 drankjes maar 71 euro kwijt.
Het was gezellig druk.Wel was het aan de raamkant een beetje koud.Vriendelijke bediening.Wij gaan zeker terug!!!
Alie S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Toen we het eten ontvingen werd ons niet verteld dat we ook een bordje salade mochten halen. Dat hoort bij het diner. Toen ik vroeg waarom dat niet verteld werd
, reageerde de ober zeer nonchelant. Iedereen zou toch al weten dat het buffet inclusief was? Hoe kan een nieuwe klant dat weten? Hij verontschuldigde zich helemaal niet. Heel vreemde reactie.
Marieke1986 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een sfeervol restaurant.
Het eten is altijd heerlijk en de bediening is ook altijd vriendelijk en profesioneel! Een echte aanrader!!!
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
we hebben er heerlijk gegeten. Er was ruim voldoende eten op het bord. Het voorafje met zalm was heerlijk En de salades bij het hoofdgerecht waren heerlijk. En het nagerecht ijs met advocaat was ook perfect.
Jellina V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Nagerechten kunnen beter erg matig voor de prijs ,doen we normaal ook niet maar met AH bon moest dit wel.neem vooral geen advocaat op ijs want dit is een streepje "advocaat "uit tube zit geen smaak aan.Hebben dit aangegeven maar vrouwelijke medewerkster deed hier weinig mee.verder heerlijk gegeten.
Nu.ontspannen .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Zijn hier terecht gekomen door AH restaurantactie. Boeken ging heel soepel en werden vriendelijk welkom geheten. Ze vroegen naar onze reservering en gaf aan dat ik via ah internet had geboekt.
We werden naar een leuke tafel gebracht en kregen een welkomst drankje.
De bestelling werd opgenomen en we bestelde een stokbrood met kruidenboten vooraf en een grote schotel als hoofdgerecht. De kelner gaf niet aan dat er een speciaal 3 gangen menu of in ieder geval 2 voor, hoofd en nagerechten besteld moesten worden. Ten eerste zaten we vol en ten tweede heb ik geen desserts op de kaart gezien. Toen ze aangaven dat de korting niet geldig was omdat we geen dessert hadden genomen zij ik nog: dan laten we 2 desserts inpakken en dan zijn we goedkoper uit. Natuurlijk als grapje om duidelijk te maken dat ze dan meer werk hebben en meer producten moeten leveren. Maar er was niets mogelijk. Behalve dat wij dan nog een dessert zouden nemen. Nou mijn buik zal er vol van en hebben gewoon de complete rekening betaald. Ades aan het restaurant: Als je een boeking binnen krijgt via de actie, laat je personeel dat bij het brengen van de menukaart uitleggen dat er wel 3 gangen genomen moeten worden. Scheelt een hoop gedoe en levert dan wel terugkerende klanten. Jammer
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
lekker eten, goede porties, vriendelijke mensen, goede service, Alleen ben ik het niet zo eens met het dessert
2 halen 1 betalen, mix coffie zoals koffie met manderijnen likeur, zit in de 2 halen 1 betalen, als ik vervolgens vraag
of ik de koffie appart kan krijgen met likeur er maast, krijg ik rekening van 5.50 er bij voor de likeur.
Dat vond ik niet kloppen, want de likeur zit normaal in de koffie, en dan hoor je niemand er over, vreemd!!!!
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben gezellig en goed gegeten. Er waren geen beperkingen ivm de AH restaurantactie. Wel is het zo dat je alleen het 3-gangenmenu kunt bestellen met deze actie. Het is er erg donker, een beetje té donker. Jarenlang was dit ons vaste Grieks restaurant, totdat er een dip in de kwaliteit was. Waarna wij een hele tijd niet meer naar Sirtaki zijn gegaan. Dat is helemaal goedgekomen gelukkig, het eten was weer heerlijk en werd mooi opgemaakt opgediend. Ondanks de drukte vond de ober toch nog even de tijd om foto's van ons te maken.
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten bij Sirtaki is altijd goed. Wel erg zout, maar voor een keertje is dat niet zo erg. Als altijd was het weer vol en daardoor erg lawaaiig. Met mijn tafelpartner praten ging nauwelijks, daarentegen hoorde ik de gesprekken van de tafel naast mij erg goed. De bediening is snel en correct. Alleen de jongen bij de kassa ... wat een chagrijn. Kan geen lachje af, zegt ook geen dank je wel of tot ziens. Dus ook geen fooi gegeven. Zowiezo zei niemand ons gedag bij vertrek. Beetje beschaving is welkom.