Sirtaki

Kamperfoelieplein 10A 2563 HW Den Haag Nederland Kaart
31-703652039

Over het restaurant Sirtaki

Een dansje op z'n Grieks

De naam Sirtaki is afkomstig van de Griekse dans die in 1964 werd bedacht voor de film ‘Zorba the Greek’. Al tientallen jaren staat het bevlogen team voor je klaar en trakteert je op een hoofdgerecht als je jarig bent! Kies uit een van de verschillende traditionele Griekse gerechten en daarbij een Griekse wijn.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering
Fiona D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Kom hier al jaren is echt onze Griek waar ik nu alleen over verbaasd was dat er voor een glaasje ranja 2,50 werd gerekend aangeslagen als een appelsap wat ik echt te veel vind jammer
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ondanks de drukte werden we snel geholpen. Het voorgerecht was heerlijk en kwam ook snel het hoofdgerecht liet wat op zich wachten ( er was op dat moment ook net een grote groep binnen gekomen. ), maar het was het was het wachten waard. Ook het dessert kwam vlot. We hebben een gezellige avond gehad en zullen vast en zeker nog een keer gaan eten. Nu was het prima om een keer uit te proberen met de AH actie.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Geweldige Sirtaki. Wij kennen het al jaren en komen er zo ontzettend graag. Lieve mensen, heerlijk eten, alle rust en tijd, echt een avondje uit. Volledig aan te bevelen.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig gegeten en lekker. Verplichte 3 gangen ( voor de AH actie) was voor de deelnemers teveel van het goede, maar het was ook weer te lekker om te laten staan. In de achterkant van het restaurant wordt het zeer warm als het druk is.
evert1954 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Goed gegeten via AH-actie. Vroeger smaakte alles zo ongeveer het zelfde, maar nu smaakte echt elk stuk vlees weer anders, prima. Beetje erg veel olie over zalm carpaccio. Mooi opgemaakte borden en grote porties. Heerlijk gegeten, wij komen nog eens terug!
M.l. D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Hernieuwde kennismaking met een goede griek. Het eten was lekker. royale porties. Die hadden voor ons senioren wel wat kleiner gemogen. Aan een warm voorgerecht en een dessert hebben wij wel genoeg. De beiening is zeer plezierig. Het is een echt familie bedrijf!
Jan B.
Top
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zeer grote hoeveelheden eten. Ook werd alles netjes en snel gebracht! Het minpunt vond ik alleen dat het erg rumoerig was, dat is op zich niet zo erg, maar het was bijna niet meer mogelijk ons eigen gesprek te verstaan door alle andere aanwezigen. Dit kwam wellicht door de knusse opstelling van de tafels. Al met al heerlijk gegeten en een goede service!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zeer hartelijk Grieks personeel. lekkere gerechten maar de porties mogen wel wat minder groot. Zonde om eten weg te gooien. Typisch Griekse keuken, heel lekker. Goede zaak wel erg druk op zondag.
M V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zoals altijd is het eten heerlijk met zeer royale porties van hoge kwaliteit. De bediening is zeer vriendelijk en vlot. Prima restaurant
Reshma K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten. Er hing een gezellig sfeertje. Enig minpunt althans niet perse....hoofdgerecht is echt enorm groot. Helaas niet alles kunnen opeten maar de toetje ons favoriet, Griekse yoghurt met honing en walnoten...och wat was die lekker...we komen gauw weer terug..
greet131 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Goed Restaurant, aardige bediening .
Eten lekker, best veel. Wij genieten altijd bij U. MAAR VINDEN HET ETEN ook best wel wat aan de zoute kant.
Maar toch blijven wij bij jullie komen.
Plugge D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We werden prima ontvangen door 1 van de gastheren. We hebben wel lang moeten wachten voor dat we de kaart kregen. Maar tussen de maaltijden was de wachttijd goed. Je kan uit de hele kaart kiezen dus genoeg keus (AH actie). Onze voorgerechten waar lekker. Helaas kan ik niet tegen al te veel peper. Ze hebben echt hun best gedaan om het hoofdgerecht aan te passen. Helaas was het niet helemaal mijn bedoeling maar 10 voor hun wil en hun best doen. Het hoofdgerecht van mijn partner was heerlijk. Toetje was ook prima. Zoals gewend bij grieken krijg je veel op je bord en dat is hier ook het geval. Helaas was er iemand jarig waardoor vaak de muziek hard werd aangezet en geen rekening gehouden werd met de rest van de gasten. De zaak zat voor een donderdag avond erg vol. En we gaan zeker nog een keer terug.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een leuk grieks restaurant met zeer royale smaakvolle maaltijden. De bediening is vriendelijk en gastvrij..
Kortom een avondje genieten
Stefan A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Leuke Griek - erg lekker eten, vriendelijke bedieners. Plek is leuk en sfeervol ingericht. Wij werden heel snel geholpen, en hebben nooit op dingen moeten wachten.
Michella W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Goeie,vriendelijke en grappige bediening. Met de ah actie geweest, driegangen diner.Grote porties.voor herhaling vatbaar
koosdijkgraaf .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten; we konden kiezen wat we wilden, de porties waren overvloedig. We konden daar naast zelfs nog van een saladebar nemen wat we wilden. Kortom geweldige bediening. Een aanrader!
Jolyon G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We komen hier al jaren. we hebben het altijd naar ons zin en het eten is prima.
Melissa E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
mooi restaurant, goede bediening , veel keuze, alleen te weinig keuze op het gebied van vegetarisch.[hoofdgerecht]
ik had geen nagerecht mijn zoon wel jammer dat ze met de bon van ah dit niet gesplitst hadden was nu toch nog 54 euro kwijt
YvonLeo .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prima eten, en goede service, prijs/kwaliteit uitstekend ook met AH-bon
Heerlijk buiten op het terras gezeten en gegeten.
Dessert is erg lekker en een goede saladebar.