Sirtaki

Kamperfoelieplein 10A 2563 HW Den Haag Nederland Kaart
31-703652039

Over het restaurant Sirtaki

Een dansje op z'n Grieks

De naam Sirtaki is afkomstig van de Griekse dans die in 1964 werd bedacht voor de film ‘Zorba the Greek’. Al tientallen jaren staat het bevlogen team voor je klaar en trakteert je op een hoofdgerecht als je jarig bent! Kies uit een van de verschillende traditionele Griekse gerechten en daarbij een Griekse wijn.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering

Jouw recensie over het restaurant Sirtaki

Leo140 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Een snelle bediening liep voldoende personeel. Het eten wat wij besteld hadden was niet beter dan in andere griekse restaurants in Den Haag.
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
heerlijk gegeten en goede bediening
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ik moest heel lang wachten op mijn eten dat waren ze vergeten toen het er eindelijk was vroeg ik om mayonaise daar zit ik nu nog op te wachte dus niet zo best als je denk lekker uiteten te gaan
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Fijn restaurant, waar we al jaren bij tijd en wijle komen. Altijd weer een prettige service.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima restaurant, vriendelijke bediening.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gewoon een fijne zaak. Luistert ook naar speciale behoeften. Voor ons een goede Griek. Komen er al 30 jaar.
Lo V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prettige bediening, mogelijkheid en tijd voor praatje, keuze in de zitplaatsen, uiteindelijk tafeltje voor 2personen gekozen, komen hier zeker terug.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eten was goed. Alleen jammer dat ik er ruin drie kwartier op moest wachten omdat ons bonnetje kwijt was in de keuken. Bediening is zeer vriendelijk. Kom hier zeker vaker terug.
Clasina D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
zeer goede service, betaalbaar en heel gezellige bediening
angietoonen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zoals altijd was het weer heerlijk en ruim voldoende.Service was top en er hangt een gezellige sfeer.We komen hier al jaren en komen zeker terug
Silvie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellig en druk restaurant. Heerlijk gegeten, een echte aanrader.
Omdat er veel mensen zaten moesten we wat langer op het eten wachten.
Megan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij komen hier wel vaker en het eten is altijd perfect. De bediening is goed en gezellig. Wij waren met een groep van 16 personen totaal.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was vol, dus wel druk en rumoerig, maar dat is dan ook logisch.
Bediening was vlot, eten was heerlijk en prijs is prima!
Mies O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vorig jaar met de AH kaart hetzelfde menu gekozen, dit jaar was het nog lekkerder. Volgend jaar weer?
Wij kennen dit restaurant al van jaren geleden en toen vonden we het ook prima.
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Via de Ah actie hier terechtgekomen.
Kwaliteit en smaak van het eten zeer goed.
Het was druk maar met een lekker levendige sfeer. Wellicht door die drukte alsook doordat men bezig was jong personeel in te werken, verliepen de bestellingen niet allemaal vlekkeloos. Maar de daardoor extra opgelopen wachttijd werd ruimschoots gecompenseerd door gratis drankjes. Zowel extra drankjes als niet in rekening gebrachte drankjes. Al met al heel blij dat we daar hebben gegeten. Het eten was zeer smaakvol, goed en met zorg bereid. Het voorgerecht warme Pikilia was rijkelijk en lekker van smaak. De salades uit de bar vond ik boven standaard. Het vlees van de hoofdgerecht schotels was mals, goed bereidt en gewoon heel lekker. De baklava en de cheesecake van goede kwaliteit en lekker in goede porties.
Annelies J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gehaaste ontvangst. Lang wachten op bediening en en op bestelling. Voorgerecht (mosselen met knoflooksaus: weinig mossel en zeer veel bloem en paneermeel (zwaar onder de maat!). Vlees (lever) bleek niet gaar. Reactie van bediening was laat en kwam pas toen de maaltijd al was beëindigd. Het aanbod: wilt u een nieuw stukje vlees? En dat terwijl de disgenoten al klaar waren met eten. Het nagerecht baklava met ijs en slagroom: de baklava was oud en taai en de slagroom zakte snel in (kwam dus uit een spuitbus!). Als laatste bleek de rekening ook nog eens € 60,00 te hoog. Geen verontschuldiging, geen tegemoetkoming, niets. Enkel, ja het was druk vanavond.
Ik heb erg goede herinneringen aan Sirtaki van vroeger, deze Sirtaki zal ik niet meer bezoeken.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Behoorlijk druk, maar toch ruim gezeten. Grote porties voor een gunstige prijs, zeker met de AH actie. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bryan T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Eten is altijd lekker! personeel is vriendelijke en prijs- kwaliteit is gewoon goed. voor kinderen die niet kunnen stil zitten is het wat minder.. maar wij hebben altijd een tablet of kleurplaat mee zodat hij zich niet verveelt.. verder is het een uitstekende restaurant.
joopenelaine1 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Mijn man en ik waren op deze locatie nog niet geweest.
Zeer hartelijk ontvangst, vriendelijke mensen, ondanks dat het erg druk was zeer vlotte bediening.. Eten, het gerecht was goed, lekker en was ruim voldoende zelfs te veel voor 2 personen.
Zeer de moeite waard en wij zullen daar zeker weer een keer gaan eten.
Voor een eerste keer zeer positief
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten en ondanks dat het erg druk was werd het eten zonder lang te wachten aan tafel gebracht, mijn complimenten hiervoor.