Sirtaki

Kamperfoelieplein 10A 2563 HW Den Haag Nederland Kaart
31-703652039

Over het restaurant Sirtaki

Een dansje op z'n Grieks

De naam Sirtaki is afkomstig van de Griekse dans die in 1964 werd bedacht voor de film ‘Zorba the Greek’. Al tientallen jaren staat het bevlogen team voor je klaar en trakteert je op een hoofdgerecht als je jarig bent! Kies uit een van de verschillende traditionele Griekse gerechten en daarbij een Griekse wijn.

Meer informatie over restaurant Sirtaki

• Af te huren , Catering
Adriaan D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De bediening kwam in eerste instantie nogal nors over. Later weten we constant in de gaten gehouden: er kwam ook de drie minuten iemand van bediening kijken. Dat voelde ongemakkelijk, maar was waarschijnlijk omdat ze ons zo snel mogelijk verder wilden helpen met ons toetje als we uitgegeten waren. We zetten voor hen namelijk helemaal uit het zicht.
Het eten was ruim voldoende. Een voorgerecht was niet nodig geweest om de maag te vullen. Er was een ruim assortiment aan salades zelf samen te stellen bij de gerechten. Het vlees vonden we erg zout, verder was alles naar wens.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Was weer fantastisch, zoals altijd, goede service en lekker eten, Volgende keer weer met de kinderen, Het is leuk zo met deze AH actie
monique S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Grote porties. Aardige bediening. 1 minpuntje: baklava met ijs en slagroom staat op kaart voor 6,50.
Gevraagd om stukje baklava bij koffie. Er wordt dan 6,50 gerekend.
Riekie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten!!
Alles was prima bereid, personeel zeer vriendelijk.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Griek, Het vlees was heel goed en het personeel heel vriendelijk, Wij komen zeker nog een keer ook zonder de AH bonnen.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De inrichting was wat oubollig maar de sfeer was heel gezellig. Eten heerlijk en eindelijk een restaurant waar je met je AH restaurant kaart echt kan profiteren van korting.
Wat ons betreft voor herhaling vatbaar
HannahBos .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik heb twee goddelijke ossenhaasjes op een bedje van roergebakken groenten en een verrukkelijk gorgonzolasausje gegeten...
Vooraf een midia saganaki... mosselen in een zalige saus met feta...
Mijn man had feta uit de oven met tomatensaus vooraf en voor het hoofdgerecht een Sirtaki-schotel.
Het was zó lekker!!
Hagen G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Voorgerecht, aubergine-knoflooksalade, leek alleen knoflook te bevatten zowel voor t oog als de smaak, jammer.
Hoofdgerecht was oké, wel veel.
Toetje, kersen (helaas koud) met ijs van matige kwaliteit. Bij het weggaan ontdekte we pas de salade bar: had ons er even op attent gemaakt.
Chelsea V.
Top!

Heerlijk gegeten en een hele goede service!

Ons eten was vertraagd, daardoor mochten we gratis gebruik maken van een kleine saladebar.
Karel T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Goede bediening lekker eten ( en het was meer dan genoeg) het was een fijn avondje uit met mijn vrouw.
Het was wel druk maar wij hoefde niet lang op ons eten te wachten Sirtaki is zeker een aanrader.
M.L. V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie, keuze uit de gehele kaart, vriendelijke bediening. Royale porties voor een leuke prijs
Marie-Louise D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Goede service en heerlijk gegeten. Foutje bij het dessert werd goed opgelost zonder problemen.
Een echte aanrader om te eten.
Cheriette A.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was gezellig en de service was erg goed, de porties waren groot, lief dat ze de restjes (bijna meer dan de helft) inpakten voor ons om mee te nemen. Zout mag iets minder
wbaggerman .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima ontvangst, gezellige plaats toegewezen gekregen, ondanks reservering met de AH actie, alles mogen kiezen
van de kaart, eten goed, voorgerecht, hoofdgerecht, wijn, koffie, rekening 4 personen € 100,-
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wij hebben genoten en lekker gegeten in een gezellige ambiance en heerlijke muziek op de achtergrond. Voor herhaling vatbaar !!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We komen al een aantal jaren bij Sirtaki! Altijd een super bediening en het eten is fantasties!!! Ik zou zeggen ga zo door jongens en meiden van Sirtaki!!!
Inekejong .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
lekker gegeten bij Sirtaki, vriendelijke bediening.
Alleen konden we niet alles op:onze "eigen schuld: voor AH actie moesten we voor- hoofd- en nagerecht bestellen.
Voorgerecht was eigenlijk te uitgebreid
h.wiersinga1 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Voorgerecht op ons verzoek anders geserveerd, dus flexibel, chapeau!! Gamba's super vers. Vlees lekker mals.
I.v.m. viering van mijn 80e verjaardag, drank v.h. huis en een klein vuurwerkje. Heel feestelijk.
Dus een aanrader!!!

Hanny Wiersinga
TheSnowman .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie! Was gezellig druk, mooie porties en vriendelijke bediening. Als we Grieks gaan eten dan bij Sirtaki!
r S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We gaan regelmatig hier eten Altijd gezellig bij Sirtaki. Leuk personeel altijd even vriendelijk En je kan er lekker eten.