Sirtaki Uden

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00
Eva E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Vandaag hier gegeten en nooit weer.
Wij hadden 2x 104 besteld mix souvlaki dus verschillende vleeswaren wat kregen we een gegrild varkenhaas met gebakken aardappelen en groente en rijst. Dus de andere vlees soorten waren er niet. Je moest lang wachten.

Josephine V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Heerlijk eten, met geweldig personeel! Je wordt er goed verzorgd. We kwamen er pas om 21:00 binnen, niet gereserveerd, maar we hadden geluk, dat was geen probleem. Zoals altijd was t weer geweldig!
Hayley J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Het was vrij druk toen wij aankwamen, niet verwacht op een gewone doordeweekse dag.
Toen we gingen zitten viel ons op wat een kabaal er eigenlijk was binnen, niet normaal hoe hard sommige groepen praten, het geluid schalde tegen de betonnen muren op. Maar goed, de welkomst ouzo achterover slaan en proberen het geluid te negeren, we komen tenslotte speciaal voor de heerlijke Gyros.

En heerlijk was hij weer, echt genoten van de enorm lekkere Gyros met heerlijke Tzatziki. Na het hoofdgerecht ook nog plek kunnen vinden voor een erg lekker toetje, binnen een uur stonden we weer buiten.

De service was vlot en gewoon goed.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
we kregen bij aankomst geen ouzo . Het saladebuffet is vooraan in het restaurant en met die smalle gangen is het niet fijn om daarheen te gaan. Ook hebben we 20 min. op de ijskaart moeten wachten, zijn daarom maar naar een ijs cafe gegaan om ons toetje te eten. Sirtaki stond goed aangeschreven, maar voor mij is het voorlopig de laatste keer geweest.
Anke J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Bij binnenkomst de eerste keer een week of 3terug duurde het ruim 20min voordat wij werden geholpen ik zal er bij zeggen we hadden niet gereserveerd en het was ook erg druk ook schoten er mensen voor en tussen..maar ach dat kan gebeuren eten was die dag lekker. Nu ben ik gister met me familie hier wezen eten en dit keer werden we meteen geholpen, kregen we een tafel en direct een drankje bij komst en de kaart. Het ging allemaal goed totdat het eten kwam . We hadden 2schoteld besteld waarvan de friet ijs en ijs koud was en het vlees.... Ja.. Het was warm geweest laat het lauw zijn. Eenigste wat warm nageleverde werd was het lamsvlees. Des niet te min ze namen de friet mee terug maar er kwam nog geen excuus vanaf!(teleur stellend naar ach) vervolgend bestelde we drinken en dat duurde ook echt een minuut of 20.... Ach kan ook gebeuren en weer geen excuus naar ons. Het eenigste wat de juffrouw te melden had was van " ja het is druk dus dan kan dat gebeuren "...nou oke ...dachten wij! Wij vroege om onze rekening en kregen deze snel we betaalde netjes 120.51€ dat ronde we af naar 125€ en vervolgens wachtte me moeder en ik op een personeelslid die het geld zou op kunnen komen halen maar helaas te vergeefs! We hebben samen 10 min gezeten en vervolgens nog zo'n 10á15 mij vanuit de auto naar het bakje met geld gekeken....we gaven het op.... Wat een teleur stelling !we zijn aangereden ...of het geld netjes is aangekomen bij sirtaki Uden zullen we nooit weten....
Coolie .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Heerlijk Grieks eten in Uden. Wel reserveren want anders heb je de mogelijkheid dat het vol zit. Voor mij is alleen een hoofdgerecht voldoende, de porties zijn goed. Prima personeel, leuke ontvangst met een glaasje ouzo. Sommige dagen heb je het idee dat je weer snel weg moet zijn om de tafel vrij te maken voor de volgende eters. Al met al, prima eten en gastvrij personeel.
Richard En Ria .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Prima service van heel prettige mensen in de bediening. Eten smaakte goed, grote porties, prima prijs kwaliteitverhouding. Gezellig terras.