Sirtaki Grieks Restaurant

Meer informatie over restaurant Sirtaki Grieks Restaurant

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Overheerlijk gegeten. De vleesschotel voor 2 personen was heerlijk mals, het bijgerecht van boontjes met tomatensaus en rijst was verrukkelijk. De yoghurt en chocoladetaart op z'n Grieks perfect. Erg aardige en attente bediening. Je kunt ook op het terras eten. Vol lof en geen minpuntje te vinden. Een aanrader. Wij komen zeker nog een keer.
Loutre .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Prima restaurant en zeer vriendelijke bediening. Gelukkig hadden we van te voren gereserveerd, het was er erg druk. We hadden een menu voor kleine eters, slechts voor 12,50. Heerlijk en je kon ook nog gebruik maken van de saladebar. Een echte aanrader.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Grieks specialiteitenrestaurant Sirtaki ligt in het centrum van Nunspeet, maar met Albert Heijn als buur hoeft (gratis) parkeren geen probleem te zijn. Het restaurant ziet eruit als zo ongeveer ieder Grieks restaurant, dat is dan ook niet de reden van ons bezoek. De ontvangst is allerhartelijkst en gedurende het verloop van de avond wordt het personeel steeds jovialer, soms zelfs ietwat té amicaal. Ik bedoel: als ik als gast graag een arm van de ober om m'n schouder krijg, dan vraag ik daar zélf wel om. Het is allemaal goedbedoeld, daar twijfel ik niet aan. Met 20 voor- en 39 hoofdgerechten mag de keuze best wel overweldigend genoemd worden; toch verontschuldigt het management zich op de eigen website voor het feit dat niet álles wat de uitgebreide Griekse keuken te bieden heeft, op de menukaart staat. Door geen van ons vieren wordt dit echter als beperking ervaren. Als we dat niet al waren, worden we in de stemming gebracht met een ouzo van het huis. Nadat we onze keuze kenbaar hebben gemaakt, mogen we ons tegoed doen aan de uitgebreide saladebar. Over mijn voorgerecht, de 'salingaria saganaki' (gebakken escargots met knoflook in tomatensaus), ben ik weinig tevreden. Het is vooral veel, héél veel saus, waarin de escargots een droeve verdrinkingsdood lijken te zijn gestorven. De escargots verorber ik met smaak, maar het teveel aan saus gaat terug naar de keuken. Als hoofdgerecht neem ik de Aphrodite schotel en daarbij kies ik de 'saus van de kok'. Vergis ik me, of gaat even later m'n gegrilde varkenshaas inderdaad gebukt onder een stevige laag van de door mij geretourneerde tomatensaus? De varkenshaas zélf mag er trouwens wezen, en ook mijn disgenoten zijn uiterst tevreden over hun Thraki schotel (op basis van ossenhaas en varkenshaas). Een goede koffie en een lekkere baklava vormen de afronding van een prima maal. In culinair opzicht kan Sirtaki zich meten met de betere Griekse restaurants.
Eddy P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Gisteren hier eten afgehaald! Een mooie zaak en een hele prettige en zeer geïnteresseerde werknemer. We hadden speciale wensen en dat was absoluut geen probleem. Heerlijke gyros en hele goede tzaziki. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we hier zeker eten.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Heerlijk gegeten hier. We kwamen met onze gehandicapte zoon in zijn rolstoel. Geen moeite was teveel om hem naar binnen en naar onze tafel te navigeren. De vleesschotels als hoofdgerecht waren goed klaargemaakt met die typische Griekse smaak. Het was wel veel en na onze vraag of ze ook een doggybag hadden, werd hetgeen over was keurig in de keuken in een bakje gedaan. Zonde om dat heerlijke voedsel weg te gooien. Zeer vriendelijke bediening en zeer acceptabele prijzen. Ietwat gedateerd interieur. Zeker een aanrader als je van Grieks houdt!
Airdack .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij Sirtaki. De prijzen zijn vrij normaal voor een Grieks restaurant maar het eten was van zeer hoge kwaliteit! Mals, gaar en geen zwart of aangebrand stukje te herkennen. Er zat zelfs wat groente bij het eten (boontjes etc.), dat kom je niet vaak tegen bij een Grieks restaurant en er was een heerlijke Griekse draai aan gegeven.

Daarnaast was het personeel zeer vriendelijk en attent en er viel een leuke praatje mee te maken.

Na afloop eigenlijk één van de beste Griekse restaurants waar we tot nu toe gegeten hebben, en we eten regelmatig Grieks. Een regelrechte aanrader dus.
Dschutterop .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
vertrouwde griekse sfeer. erg goede, hulpvaardige en enthousiaste gastheer!!

jong personeel hoort erbij, zonder ze zou de horeca het niet lang overleven en de nunspeetse jeugd een hoop zakgeld missen.

eten is boven verwachting. misschien wat aan de prijzige kant maar kwalitatief uitstekend in orde!

saladebar is uiteraard een plus.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Een paar jaar geleden dit restaurant bezocht en enthousiast over het eten. Dit keer helaas een mindere ervaring. De bediening is matig verzorgd. Het personeel is nogal jong en onervaren en niet op de hoogte van de gerechten. Buiten de prima saladebar is het eten nogal smakeloos. De tzatziki is zout en de gyros zeer flauw. Geen idee wat ze met dit gerecht hebben willen bereiken. Positief punt is de ossenhaas die prima is gegrild. Wel vreemd dat niet gevraagd wordt hoe je het vlees gebakken wilt hebben. Overall matige kwaliteit voor een relatief dure prijs.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Typisch Grieks, bediening jong en onervaren, stuntelig, barman heeft praatjes genoeg.
Eten was goed maar erg duur in verhouding met wat we gewend zijn met Grieks eten in nederland. Voor ons geen volgende keer, er zijn in Nunspeet veel lekkerdere restaurants en veel goedkoper.
Chester V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Een Grieks restaurant zoals hij hoort te zijn! De service van de gastheer is fantastisch! die van zijn (jonge) medewerkers wat minder. Maar dit maakt hij zelf ruimschoots goed! eten is heerlijk. Lamsgerechten zijn naar smaak! De (gratis) saladebar is goed gevuld.