Sirtaki Breda

2-A Veemarktstraat 4811 ZE Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sirtaki Breda

Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hier met een groep van 12 personen gegeten. Het restaurant zag er leuk uit, lekker kitsch zoals je dat ook eigenlijk een beetje verwacht. Zag er ook fris uit, mogelijk is het onlangs gerestaureerd. We hadden de specialiteit van de kok besteld. Lekker, maar wat nu de specialiteit was is niet echt duidelijk. Er zat niets anders bij dan wat in de andere grill schotels zit. Er werden geen drankjes opgenomen, moesten we telkens zelf achteraan. Dus dat kon beter, verder wel vriendelijk personeel.
Breda2 D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gisterenavond bij Sirtaki gegeten. Leuke ontvangst. Werden naar een nisje geleid en zaten daar heerlijk privé. Kregen eerst een lekkere koude ouzo. Niet gekozen voor een voorgerecht omdat de porties bij een grieks restaurant vaak toch al zo veel zijn. Nou dat klopte. Hoofdgerecht was veel en lekker. Als bijgerecht een lekkere koolsalade. Lekkere witte huiswijn. En de rekening was gemiddeld. Niet te duur maar ook niet spotgoedkoop. Prima.
Rimjam .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijk eten, gezellige sfeer, een van onze favoriete restaurants. We hoeven de menukaart niet in te zien want met de 'specialiteiten van de chef' krijg je een heerlijke schotel met van alles wat wils.
Jevkampen .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Met 10 personen gegeten bij Sirtaki in Breda. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar/medewerkers. Op advies verse octopus van de grill als voor gerecht gekozen en daarna voor 9 personen een schotel met verschillende soorten goed vlees en daarnaast een salade met feta.
Minpuntje was dat ze niet iets van brood of friet bij het hoofdgerecht geserveerd werd en ze hadden ook wel een keertje extra langs mogen komen om drinken op te nemen.
Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
We waren een dagje in Breda en namen de gok om hier te gaan eten, en dat was een goede gok.
De stijl van het restaurant is ergens in de jaren 80 blijven steken, maar we hebben hier heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs.
Bediening was vlot ondanks de drukte, maar op drukke dagen zou een mannetje meer geen kwaad kunnen, want het personeel liep zich een slag in het rond.
Wij gingen in ieder geval geheel voldaan naar huis na het eten in dit restaurant en als we weer eens in Breda zijn, dan gaan we hier zeker weer een hapje eten
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Middenin het centrum gelegen, prima Grieks restaurant. Van de inrichting moet je houden: kitsch Griekse stijl met dito achtergrondmuziek, maar dat heeft ook wel iets. Ouzo van het huis en prima, prettig geprijsde huiswijn. Uitgebreide kaart. Beiden een mixschotel genomen, prima bereid en smakelijk. Erg lekkere, frisse tzatziki. Uiterst vriendelijke bediening en normale prijzen.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Er zijn betere Griekse restaurants. Het eten is matig. De bediening is redelijk. Buiten eten op de grote markt is natuurlijk altijd een feest.
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
We zijn met de hele familie (11 man) gezellig bij Sirtaki wezen eten. Alles smaakte weer zoals vanouds alleen viel het ons op dat de porties deze keer flink kleiner waren dan voorheen. Waar we vroeger eigenlijk altijd het dessert moesten overslaan, was daar nu wel ruimte voor.
Op zich geen probleem natuurlijk, alleen hadden wij een flinke eter bij ons die dus hierna nog met wat honger vertrok. En dat zijn we hier niet echt gewend. Sommige borden hadden ook deels warme Gyros en wat lauwere Gyros. Alsof ze wat moeite hadden de hele tafel in een keer van eten te voorzien.
Begrijp me niet verkeerd: Het eten was verder lekker en we zijn uitermate vriendelijk geholpen. Ook wanneer er een dessert gedeeld werd, werd deze netjes met 2 stuks servies aan tafel gebracht. Maar hopelijk zijn de volgende keer de porties weer wat we gewend zijn en de temperatuur van het eten ook.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Sirtaki Breda vind ik een gemiddelde Griek waar je voor een klein bedrag lekker (veel) kan eten. Helaas was mijn suzuki nog een beetje rood van binnen, het overige vlees smaakte wel goed. Dit gold ook voor de bijgeleverde koolsalade, rijst en tzatziki. Bediening is vriendelijk en attent, maar maakt een gehaaste indruk. Het restaurant is massaal maar sfeervol.
StefanieBreda .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Erg goed Grieks restaurant met schappelijke prijzen. We namen als hoofdgerecht de Thessalonikischotel met souvlaki, souzouki, giros en moussaka. Smaakte erg goede en ruime porties. Als nagerecht een heerlijke baklava. Drank is ook goed betaalbaar. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Kom hier al jaar en dag, zolang als ze er zitten zo'n kleine 30 jaar schat ik. Als je lekker, niet duur en ongecompliceerd wilt eten is dit het juiste adres. In de zomer is het op het terras ook lekker zitten. Het personeel is altijd alert, vlot en vriendelijk. Kortom, het is voor mij gewoon een thuiswedstrijd en eens per 2 maanden gaan we hier wel eten.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Half september 's avonds nog op het terras kunnen eten is al een kadootje....daarbij een gezellige ontvangst met een glaasje ouzo en de sfeer zit erin!
Veel keuze op de menukaart waarbij wij kozen voor de vleesschotels. Grote porties vlees, met o.a. een stukje lever wat heerlijk gebakken was, samen met wat rijst en bonen. De koolsalade erbij is lekker fris. Eenvoudige, maar goede gerechten en een prima prijs-/kwaliteitverhouding.
Freddy S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Leuke, erg Griekse sfeer hier. Druk restaurant, iets lawaaiierig.Vriendelijk personeel, komen altijd allemaal even gedag zeggen. Ik kom hier ongeveer 1x in de 6 weken en na de eerste keer herkenden ze mij al. De wachttijden tussen de gerechten zijn correct. De dranken zijn hier zeer betaalbaar. Goede Griekse wijnen. Heerlijke dolmades, en bij het gerecht Specialiteit van de kok - met zijn tweetjes, kun je als je het eten niet op krijgt dit meenemen.
Leoenjeannette .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Wij eten hier al jaren; altijd een gezellige sfeer, gezellige en nette bediening, ruime zitplaatsen en goed en véél eten voor een betrekkelijk lage prijs met een gratis ouzo'tje vooraf! Eén van de zonen van de eigenaar is een Grieks restaurant in Oosterhout NB, ook Sirtaki genoemd, begonnen. Ook hier zijn wij al een paar keer geweest; was ook naar volle tevredenheid. Hij kent het klappen van de zweep natuurlijk. Dit restaurant is wat eigentijdser ingericht en wij geven de voorkeur aan het 'rumoerige' Sirtaki in Breda.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Het is alweer acht maanden geleden dat ik hier voor het laatst gegeten heb. Het eten is nog steeds goed, ik merk wel dat de smaak een beetje "vlakker" wordt. Daar bedoel ik mee dat mijn Kreta Schotel eigenlijk bestaat uit allerlei vleessoorten die bijna hetzelfde smaken en dat is niet echt de bedoeling. Vroeger waren de salades wat uitgebreider en zat er nog tzatziki bij. Maar helaas, ook dat is anders. Ik denk dat de eigenaar op moet passen, anders gaat het bergafwaarts. Misschien is het te druk en gaan de zaken te goed? Het zit in ieder geval iedere keer erg vol! De bediening is prima, maar dat komt mogelijk door het feit dat ik hier al jarenlang kom!?
Rapunzel1978 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Je kunt voor niet al teveel geld veel en goed eten bij dit restaurant. Wil je kwaliteit proeven dan moet je echter wel zorgen dat je er tussen 5 en half 6 bent. Wij zijn al heel vaak bij sirtaki geweest maar merken dat de kwaliteit later op de avond achteruit gaat, dit misschien ivm drukte.
Eetmeens .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Als ik hier terecht kom is dat altijd in de zomer. Lekker voor op het terras onder t genot van 'n ouzo van 't huis (of 3...) Ruime kaart met voor elk wat wils, vooral als je van vlees houdt. Ik neem meestal de gyros, die is hier gewoon meer dan goed. Royale porties, vriendelijke en vlotte bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader als je van Grieks eten houdt.
Ype Swart .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Niet voor niets is bespreken bij dit restaurant aan te raden. Gelukkig waren wij vroeg en konden nog terecht. Het gastheerschap van Grieken heeft ons vaker prettig verrast, maar voelde het als een warme deken. Voeg daarbij het prima eten, en de basis voor een fijne avond is gelegd. Een pluim voor de perfect gemaakte lever en het overdadige dessert met glaasje kun quat. Gewoon een aanrader dus! Wij komen in ieder geval graag terug.
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Dito Griekse menu's als collega resto. Goede keuken, perfect bereide maaltijden, grote porties. Helaas is de ruimte aan tafel beperkt. Personeel vriendelijk en bediening vlot.
Victoria H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Good service. Very friendly and welcoming. Nice decor but loud music. Only average food. Cold French bread instead of pita bread. No hummus on the mixed appetizer plate. Lamb souvlaki too sugary sweet. Ordered tap water but was charged 5 euros for bottled water. Service was good but food mediocre. Not worth the prices. Would not return.