Siriporn

16-A Pannekoekstraat 3011 LG Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Siriporn

Anniek W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Verrukkelijke gerechten. Uitgebreide keuzes in vlees en vis. Vriendelijk personeel met hart voor de zaak, dit doet een echtpaar zelf op traditionele wijze. Eet er altijd heerlijk. Prijs-kwaliteit is goed.
Wesley T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Was weer heerlijk vandaag ik geniet elke keer weer van het goede eten en de vriendelijke bediening. Echtpaar beheerd de zaak en supermarkt zelf. Alles wordt op een traditionele wijze voor je klaar gemaakt. Echt een avond genieten voor een leuke prijs.
Mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Redelijk eenvoudig restaurant, waar ook eten afgehaald kan worden en met een winkel met Thaise spullen ernaast. Wij namen vooraf loempia's ,viskoekjes en soepje vooraf, die behalve de loempia's (zat niet veel smaak aan) lekker waren. Als hoofdgerecht kipmassaman, green curry met kip en aubergine,kip met cashewnoten en nog een visgerecht , dit alles was heerlijk, lekker pittig en smaakte echt Thais. Minpunt was het lange wachten op ons hoofdgerecht en de zaak zat echt niet vol, vandaar de 7 voor service. De meneer die ons bediende was erg vriendelijk en grappig en we kregen wel een drankje van de zaak voor het wachten.Dit en met het lekkere eten maakte veel goed. Prijzen zijn ook redelijk.
Muri-jell .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten zoals altijd. My favo: nr. 41 nr. 68 en nr. 9 extra pittig, kopje jasmijn thee erbij en voor de man oishi green tea! Helemaal compleet.

Groetjes Muano ;)
Licia J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Top restaurant! Lekker spicy food, en zeer snelle en vriendelijke bediening! Nummer 21 is heerlijk :) Echt een aanrader!
LINDA111222 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Super service. Lekker eten. Aanrader! De eigenaar is erg vriendelijk en zet een extra stapje voor je. De viskoekjes zijn erg lekker!
Phyllia D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gisteren echt een geweldige avond gehad bij Siriporn!
Samen met mijn tafelgenoten hadden wij zin om onze Thailand herinneringen naar boven te halen en dat dmv eten. Het eten smaakte ontzettend goed, ik had een voor- en hoofdgerecht genomen die niet pittig was want ik kan niet tegen heel pittig eten. Onwijs lekker. En daarnaast een verse kokosnoot gedronken en de keuken maakt de binnenkant los zodat je ook het vruchtvlees kan opeten, super lief. Het is dus duidelijk dat de service ook geweldig is. De gastheer is een zeer vriendelijke en geestige man, like that! Hier komen wij vaker terug ^_^
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk eten, authentieke thaise smaken en op een zomerse dag kan je heel fijn buiten zitten en de laatste zonnestralen mee nemen met een Singha biertje in de hand. Een aanrader!
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Siriporn is een echt Thais restaurant. De smaak van het eten en de Singha bier brengt me terug naar mijn geweldige vakantie in Thailand. Grote porties en goede prijs. Aanrader!
Isja .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
We komen er al jaren in dit ietwat verscholen Thaise restaurant in de Pannekoekstraat, 2 deuren verder van de bijbehorende winkel. De bediening is altijd heel correct, de keuken altijd goed. Ook dit keer weer. Ik vermoed alleen dat er een andere kok werkt; normaal gesproken zijn de gerechten niet echt heel erg pittig, dit keer was mijn Kaeng Massaman Neua dat zeer zeker wel. Gelukkig kreeg ik er extra witte rijst bij om te blussen, maar wees gewaarschuwd als je er niet zo goed tegen kunt (zoals ik). Mijn partner had er geen last van, maar die hapt ook zo een theelepel sambal naar binnen. Als voorgerecht hadden we de Siriporn mixed voor 2 personen, erg lekker (en een klein beetje een pittige voorbode bleek later). Omdat we allebei niet zulke toetjesmensen zijn en een kaasplankje in een Thais restaurant nu eenmaal niet past (was wel lekker geweest voor het bluswerk) sloten we af met een even pittige Irish coffee.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten bij deze lieve Thaise mensen. Als wij in de buurt zijn van Rotterdam dan staat een bezoek aan dit restaurant vast.
Groeten uit Zwolle (volgende keer nemen wij de curry van de winkel mee)
LizzyF .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gisteren avond weer heerlijk gegeten bij Siriporn! De biefstuksalade als vooraf en het thaise soepje smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht de vis in rode curry saus en mijn partner pittige biefstuk met boontjes. Het eten is altijd met liefde en aandacht bereid. De bediening is heel hartelijk en maakt vaak grapjes met zijn klanten. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Je krijgt waar voor je geld!
Bartje1969 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben extreem lang op ons eten moeten wachten; pas toen wij de drank wilden afrekenen en vertrekken om ergens anders te gaan eten, kwam er iets op tafel. Er werd ons niet gevraagd of we nog iets wilden drinken tijdens het lange wachten (meer dan 1,5 uur).
Het eten is matig; de eend had wel door het gerecht gezwommen, maar er waren allen wat sliertjes vlees en kleine botjes te vinden. En voor een pittig gerecht was dit een flauwe hap.
Geen aanrader! Wij komen hier niet meer terug; er zijn echt veel betere Thai restaurants te vinden met veel betere service en gerechten. De prijs is overigens niet in verhouding tot de kwaliteit.
Bigblond .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Zeer goed eten !! Goed om te zien dat men dit restaurant weer zo goed weet te vinden. Ze zitten er al 16 jaar !! Nu de eigenaresse zelf kookt is de kwaliteit hoger en de smaken beter. Wij hopen dat ze er nog 16 jaar mogen zitten, wij blijven komen !!
Het interieur is kaal maar voldoet door vaak wat grotere drukte kan afhalen lang duren. Even bellen met de bestelling van te voren is aan te raden.
Master_fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Service viel tegen. We moesten lang op ons eten wachten en mensen die later binnen kwamen kregen hun gerechten eerder dan wij. Bediening had geen oog voor ons. Het eten is wel goed, maar er zijn andere Thaise restaurants in Rotterdam waar het eten beter is en de service ook nog eens super goed is.
IlonaK2 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Siriporn. Normaliter naar de Thai in Kralingen maar vanwege het weer Siriporn uitgeprobeerd en hier ga ik voortaan naar toe op Thais te eten. De meneer die ons serveerde was erg vriendelijk en bood ons een koffie van het huis aan. Als voorgerecht viskoekjes en kipgehakt met zoete aardappel erg lekker! En als hoofd kip in speciale rode curry met kokosmelk, aardappel, ui en pinda's en varkensvlees gebakken in knoflook, peper en gember. Beide bijzonder lekker en erg goed op smaak.
Echt een aanrader!
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
We wilden Thais gaan eten en kwamen uit bij dit restaurant in de Pannekoekstraat. Het was niet erg druk maar dat maakte ons niet uit. We werden goed geholpen door de eigenaar van de toko, zeker met het maken van onze keuze (aanrader). Zijn vrouw staat in de keuken en ze leken samen de tent te runnen die avond. We hebben samen de loempia's als voorgerecht gegeten en die waren overheerlijk. Als hoofd had ik kip met cashewnoten en groenten in zoete en pittige saus en mijn vriendin Tahoe met groene curry. Allebei hebben we er van genoten. Zeker de moeite waard om een keer terug te gaan!
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
3 Oktober heb ik Thais eten besteld bij Siriporn in Rotterdam. Heerlijk eten voor een scherpe prijs! Het enige nadeel was dat ik ter plekke niet kon pinnen en dus naar de tegenover gelegen Jumbo supermarkt moest. Maar voor de rest een aanrader! Het zijn grote porties rijst en eten, dus gegarandeerd genoeg.
Vinodh R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Een verjaardag gevierd met 12 man. Extreem lang gewacht op ons eten! 19.00 besteld en 22.00 pas gebracht!!! Ontspannen sfeer, maar het eten nogal tegen.
Maarten O.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Heel erg lekker, het smaakt en ruikt naar Thailand! Ik kom zeker terug om andere gerechten te proberen. Een aanrader voor liefhebbers van Thais.