Siriporn

Valentine V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Sophie59 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Ga hier niet heen als je haast hebt, maar wil je goed eten ben je aan het juiste adres. Zeer uitgebreide kaart, uitermate vriendelijke bediening die graag advies geeft, muziek overheerst de gesprekken niet en het belangrijkste: heerlijk eten!
Lizzy01 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk en hele authentieke gerechten! Een smaak explosie en goede bediening. Super schattig echtpaar, dus zeker een aanrader om hier te gaan eten!
Janneke Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Eend, garnalen en een mix van voorgerechten. Allemaal zeer de moeite waard. Bediening is erg aardig en betrokken.
De locatie is eenvoudig maar schoon. Het geluidsniveau is prima.
Al met al een aanrader van de bovenste plank!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super vriendelijk personeel. Gezellig restaurant en lekker en goed eten met een heerlijk thais biertje erbij of lekkere jasmijn thee.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zoals bij veel recensies staat, de bediening is niet bijzonder snel, maar dit mag de pret absoluut niet drukken. Het eten is ontzettend lekker en de bediening ontzettend vriendelijk. Het restaurant oogt simpel van buiten, maar de gerechten zijn uitzonderlijk goed. Wij waren met 4 personen en aten een rode curry met eend, een groene curry met garnalen, een gele curry met garnalen en rund met oestersaus.

De eigenaar hielp ons uitstekend bij het kiezen van het menu en wees ons op de specialiteiten. Bij het verlaten van het restaurant kregen we zelfs nog een klein cadeautje mee!
Wesley T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Was weer heerlijk vandaag ik geniet elke keer weer van het goede eten en de vriendelijke bediening. Echtpaar beheerd de zaak en supermarkt zelf. Alles wordt op een traditionele wijze voor je klaar gemaakt. Echt een avond genieten voor een leuke prijs.
Anniek W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Verrukkelijke gerechten. Uitgebreide keuzes in vlees en vis. Vriendelijk personeel met hart voor de zaak, dit doet een echtpaar zelf op traditionele wijze. Eet er altijd heerlijk. Prijs-kwaliteit is goed.
mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Redelijk eenvoudig restaurant, waar ook eten afgehaald kan worden en met een winkel met Thaise spullen ernaast. Wij namen vooraf loempia's ,viskoekjes en soepje vooraf, die behalve de loempia's (zat niet veel smaak aan) lekker waren. Als hoofdgerecht kipmassaman, green curry met kip en aubergine,kip met cashewnoten en nog een visgerecht , dit alles was heerlijk, lekker pittig en smaakte echt Thais. Minpunt was het lange wachten op ons hoofdgerecht en de zaak zat echt niet vol, vandaar de 7 voor service. De meneer die ons bediende was erg vriendelijk en grappig en we kregen wel een drankje van de zaak voor het wachten.Dit en met het lekkere eten maakte veel goed. Prijzen zijn ook redelijk.
muri-jell .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten zoals altijd. My favo: nr. 41 nr. 68 en nr. 9 extra pittig, kopje jasmijn thee erbij en voor de man oishi green tea! Helemaal compleet.

Groetjes Muano ;)
Licia J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Top restaurant! Lekker spicy food, en zeer snelle en vriendelijke bediening! Nummer 21 is heerlijk :) Echt een aanrader!
LINDA111222 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Super service. Lekker eten. Aanrader! De eigenaar is erg vriendelijk en zet een extra stapje voor je. De viskoekjes zijn erg lekker!
Phyllia H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gisteren echt een geweldige avond gehad bij Siriporn!
Samen met mijn tafelgenoten hadden wij zin om onze Thailand herinneringen naar boven te halen en dat dmv eten. Het eten smaakte ontzettend goed, ik had een voor- en hoofdgerecht genomen die niet pittig was want ik kan niet tegen heel pittig eten. Onwijs lekker. En daarnaast een verse kokosnoot gedronken en de keuken maakt de binnenkant los zodat je ook het vruchtvlees kan opeten, super lief. Het is dus duidelijk dat de service ook geweldig is. De gastheer is een zeer vriendelijke en geestige man, like that! Hier komen wij vaker terug ^_^
kitty V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk eten, authentieke thaise smaken en op een zomerse dag kan je heel fijn buiten zitten en de laatste zonnestralen mee nemen met een Singha biertje in de hand. Een aanrader!
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Siriporn is een echt Thais restaurant. De smaak van het eten en de Singha bier brengt me terug naar mijn geweldige vakantie in Thailand. Grote porties en goede prijs. Aanrader!
isja .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
We komen er al jaren in dit ietwat verscholen Thaise restaurant in de Pannekoekstraat, 2 deuren verder van de bijbehorende winkel. De bediening is altijd heel correct, de keuken altijd goed. Ook dit keer weer. Ik vermoed alleen dat er een andere kok werkt; normaal gesproken zijn de gerechten niet echt heel erg pittig, dit keer was mijn Kaeng Massaman Neua dat zeer zeker wel. Gelukkig kreeg ik er extra witte rijst bij om te blussen, maar wees gewaarschuwd als je er niet zo goed tegen kunt (zoals ik). Mijn partner had er geen last van, maar die hapt ook zo een theelepel sambal naar binnen. Als voorgerecht hadden we de Siriporn mixed voor 2 personen, erg lekker (en een klein beetje een pittige voorbode bleek later). Omdat we allebei niet zulke toetjesmensen zijn en een kaasplankje in een Thais restaurant nu eenmaal niet past (was wel lekker geweest voor het bluswerk) sloten we af met een even pittige Irish coffee.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten bij deze lieve Thaise mensen. Als wij in de buurt zijn van Rotterdam dan staat een bezoek aan dit restaurant vast.
Groeten uit Zwolle (volgende keer nemen wij de curry van de winkel mee)
LizzyF .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gisteren avond weer heerlijk gegeten bij Siriporn! De biefstuksalade als vooraf en het thaise soepje smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht de vis in rode curry saus en mijn partner pittige biefstuk met boontjes. Het eten is altijd met liefde en aandacht bereid. De bediening is heel hartelijk en maakt vaak grapjes met zijn klanten. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Je krijgt waar voor je geld!
Bartje1969 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben extreem lang op ons eten moeten wachten; pas toen wij de drank wilden afrekenen en vertrekken om ergens anders te gaan eten, kwam er iets op tafel. Er werd ons niet gevraagd of we nog iets wilden drinken tijdens het lange wachten (meer dan 1,5 uur).
Het eten is matig; de eend had wel door het gerecht gezwommen, maar er waren allen wat sliertjes vlees en kleine botjes te vinden. En voor een pittig gerecht was dit een flauwe hap.
Geen aanrader! Wij komen hier niet meer terug; er zijn echt veel betere Thai restaurants te vinden met veel betere service en gerechten. De prijs is overigens niet in verhouding tot de kwaliteit.
Bigblond .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Zeer goed eten !! Goed om te zien dat men dit restaurant weer zo goed weet te vinden. Ze zitten er al 16 jaar !! Nu de eigenaresse zelf kookt is de kwaliteit hoger en de smaken beter. Wij hopen dat ze er nog 16 jaar mogen zitten, wij blijven komen !!
Het interieur is kaal maar voldoet door vaak wat grotere drukte kan afhalen lang duren. Even bellen met de bestelling van te voren is aan te raden.