Siriporn

Meer informatie over restaurant Siriporn

Uitmuntend
9,7
9,2

Jouw recensie over het restaurant Siriporn

Johan B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Geweldig restaurant. Ontzettend lekker en goed authentiek Thai gegeten.
Aanrader voor iedereen, die op vakantie in Thailand is geweest of van plan is te gaan.
Wij komen zeker terug!!!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zaterdag bij Siriporn gegeten. Heerlijk menu gegeten voor 4 personen met diverse gerechten. Heerlijk, veel diverse gerechten. Alsof je je in Thailand waant! Leuke, klassiek Thaise entourage. Prijs-kwaliteitverhouding is ook heel goed. Restaurant wordt beheerd door een echtpaar: zij kookt in haar eentje (voor het hele restaurant!!) en hij doet de bediening. Een echte aanrader!
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Super lekker gegeten. Vanaf nu is dit mijn Thai favorite in Rotterdam. Het eten was zoals je dit kan vinden in Thailand en hele aardig mensen. De inrichting is niet chic maar het past ook eigenlijk wel. :-)
Mathilde N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Best Thai food ever! De inrichting is mwah, maar past helemaal bij het stel wat de toko runt. Je proeft de jarenlange ervaring met koken door mevrouw. Probeer de smokey garnalen!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Wat hebben wij (weer) heerlijk gegeten hier! De uitgesproken smaken uit de Thaise keuken, gemengd met krakend verse producten. Een supervriendelijke bediening die geen enkel probleem maakte van welke (di)eetwens we dan ook hadden, maakte onze avond perfect. Echt een aanrader!
rvk81 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk echt thais eten.
Wij komen vaker in thaise restaurants maar dit is voor ons de beste in Nederland.
Zeker ook het echtpaar die er werkt. Erg lief en grappig.
Heb geduld als het erg druk is...advies neem een Singha Biertje!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Weer prima gegeten. Altijd goed en erg lekker met prima service. Priam kwaliteit/prijs verhouding. Pinnen kan alleen niet. Dat is dan niet handig.
Wilco M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Even op vakantie naar Thailand in eigen land. De beste curry van Rotterdam! Kundige en gepassioneerde mensen met het hart op de juiste plek. Ga genieten hier!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We hebben hier met zijn zessen heerlijk gegeten! Zeer gastvrij echtpaar dat het restaurant runt. Heerlijk gegeten met allemaal verse ingrediënten. Vooral de curry"s zijn voortreffelijk.
T .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wat is het eten hier lekker en wat is de eigenaar vriendelijk. Mijn vriendin en ik hebben dit restaurant onlangs ontdekt en we zijn verliefd. Dit restaurant is een must!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Het eten was heerlijk we hadden als voorgerecht een mix en als hoofdgerecht rode curry met rund en varkensvlees met groenten in oestersaus. De eigenaar is een grapjas maar ze werken beide hard en zijn vrouw heeft verschillende certificaten voor haar kookkunsten. We komen er graag het voelt als thuis!!
Sjaak B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wat een super lekker eten!!! Iets ouder echtpaar runt samen dit restaurant. Qua inrichting niet echt hip te noemen maar het eten maakt alles goed. Omdat ze het samen doen (hij bediening en zij in de keuken) waan je je echt thuis aan tafel. Daardoor is de bediening voor grotere groepen (Wii waren met zes) niet heel strak en komt het eten in gedeeltes aan. Maar wat je dan krijgt is werkelijk heerlijk!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De onontdekte parel van de Pannekoekstraat.
Bij Siriporn voel je je (bijna) thuis bij een superlief ouder Thais echtpaar. De mannelijke helft is attent en geestig in zijn bediening. En zijn wederhelft kookt de sterren van de hemel. De echte Thaise klassiekers en fijne specialiteiten. Wil je het pittiger, dan kan dat. Wil je het minder pittig, dan natuurlijk ook. Wie hier heeft gegeten, komt graag nog eens terug. Ik wel in ieder geval.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk restaurant waar ik altijd trouw mijn pad thai bestel. Ik vind dat Siriporn als enige de pad thai en spring rolls op thaise traditionele wijze weet te maken. Het enige nadeel is dat zij geen melk hebben. Het eten is soms te pittig om alleen met water te blussen. Neem wat briefjes contant geld mee! Dat gaat de pret niet drukken, want je kan hier heerlijk eten.
Valentine V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
heerlijk Thais eten in gezellig restaurant tegen lage prijzen gerund door uiterst vriendelijk Thais echtpaar; we komen hier met grote regelmaat genieten: een absolute aanrader!
Sophie59 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Ga hier niet heen als je haast hebt, maar wil je goed eten ben je aan het juiste adres. Zeer uitgebreide kaart, uitermate vriendelijke bediening die graag advies geeft, muziek overheerst de gesprekken niet en het belangrijkste: heerlijk eten!
Lizzy01 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk en hele authentieke gerechten! Een smaak explosie en goede bediening. Super schattig echtpaar, dus zeker een aanrader om hier te gaan eten!
Janneke Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Eend, garnalen en een mix van voorgerechten. Allemaal zeer de moeite waard. Bediening is erg aardig en betrokken.
De locatie is eenvoudig maar schoon. Het geluidsniveau is prima.
Al met al een aanrader van de bovenste plank!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super vriendelijk personeel. Gezellig restaurant en lekker en goed eten met een heerlijk thais biertje erbij of lekkere jasmijn thee.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zoals bij veel recensies staat, de bediening is niet bijzonder snel, maar dit mag de pret absoluut niet drukken. Het eten is ontzettend lekker en de bediening ontzettend vriendelijk. Het restaurant oogt simpel van buiten, maar de gerechten zijn uitzonderlijk goed. Wij waren met 4 personen en aten een rode curry met eend, een groene curry met garnalen, een gele curry met garnalen en rund met oestersaus.

De eigenaar hielp ons uitstekend bij het kiezen van het menu en wees ons op de specialiteiten. Bij het verlaten van het restaurant kregen we zelfs nog een klein cadeautje mee!