Siriphon

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Op zaterdag eten in de Pijp in Amsterdam met de kinderen. Buiten het restaurant was een klein terrasje. Een zeer aardige Thaise vrouw kwam naar buiten. Deze zette direct twee tafels bij elkaar. Heerlijke voorgerechten saté viskoekjes loempia's en de sauzen waren lekker. De kokossoep met garnalen stond niet op de kaart. De aardige Thaise vrouw denkt in mogelijkheden, dus zij regelde de soepen deze was heerlijk. De hoofdgerechten verschillende curry's en garnalen met knoflook. Heerlijk op smaak, atente Thaise vrouw die aardig en relax is. Dan krijg je punten voor service! Ik kom hier vaker! Bedankt!
Test T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Ze zijn een beetje slordig in de keuken. Het deeg van de loempias is wat te dik, de viskoekjes heb ik elders veel en veel beter
gegeten, sate is matig. Alles wat te zoet en te weinig geparfumeerd wat juist het kenmerk is van de Thaise keuken. Maar met de juiste selectie eet je best wel smakelijk hier. In ieder geval leuk geprijsd. Toch al met al een leuk eethuisje. Prima en sympathieke bediening.

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
We eten hier regelmatig, maar hebben een klein beetje het idee dat ze de gerechten met wat minder specerijen klaarmaken dan voorheen het geval was. Wellicht om de massa te pleasen maar vond het deze keer daardoor wel iets minder smaakvol.
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Een van de verborgen schatten in de pijp. Gisteren avond weer gegeten en weer verrast! Vooraf krijg je lekkere kroepoek op tafel en we begonnen met een Thais biertje. Als voorafje hadden we de mix van Thaise hapjes. Viskoekjes, saté en een loempia. Heerlijk. Als hoofd de gamba's met gebakken groentje en vlees in rode curry met witte rijst en Bambi. Heerlijk heerlijk! Goed op smaakt, je hoeft niet lang te wachten en top bediening (de familie komt ook werkelijk uit Thailand wat ik zelf altijd erg leuk vind). Kortom; zin in Thais, ga hier heen
Curcuma .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Wat een fijne plek is dit! Altijd een warme en familiaire sfeer, heerlijke curries, zoveel keuze inderdaad dat je even bezig bent met het lezen van de kaart. Er is ook ruime keuze voor vegetariërs, zoveel bij de voor- als de hoofdgerechten. Persoonlijk eet ik de curries het liefste met een potje Jasmijn-thee erbij, dus ik kan niks zeggen over de kwaliteit van de wijnen. De papaya-salade (waarover in een van de vorige recensies de klacht staat dat hij geen papaya bevat) wordt gemaakt met rauwe papaya (dus niet oranje maar groen). De salade is fris en tegelijkertijd pittig. Datzelfde geldt voor de soep (zonder kokos). De curries verschillen, groene zijn vrij pittig (niet te, en vraag wat extra peper erbij als je het nog pittig wil hebben), de rode minder en de gele currie is heel kruidig en mild. Meestal eet ik hier vegetarisch, het vlees is waarschijnlijk niet duurzaam (neem ik aan, ik heb er nooit naar gevraagd) en het rundvlees is inderdaad wat sponzig en minder smaakvol, alsof het vooraf is gekookt.
Carola A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Zeer ruime keuze voor vegetariërs. Geweldig lief en attent vrouwtje dat de bediening verzorgt. Tot nu toe twee keer daar gegeten en still counting. Echt een aanrader en voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten.
Arrindell .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Heerlijk gegeten met onze kinderen van 9 en 11 jaar. Ik was een beetje huiverig na de 1 van een vorige recensie maar dat cijfer is echt niet terecht! Het was heel lekker! Super lekkere Tom Kha Kai, heerlijke gemengde hapjes en de hoofdgerechten die we verschillend hadden gekozen met vis, rundvlees en varkensvlees waren overlekker! Geserveerd in kleine pannetjes door uiterst goede en welgemeend vriendelijke bediening. Heb in Thailand gewerkt, dus enige ervaring heb ik wel. Het gaat bij dit soort gelegenheden niet om de inrichting, die overigens eenvoudig maar gezellig is, maar het gaat om hun kookprestaties en die zijn zeer de moeite waard!
Eelco W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Wat een leuk Thais tentje. Ontzettend lieve bediening en heerlijk eten voor een goede prijs. Echt een Thaise aanrader in de Pijp