Over het restaurant Siri Thai

Boeddha's en bamboo

Dit kleine Thaise restaurant is niet voor niets IENS topper 2016! Hier serveren ze authentieke gerechten zoals pho pia, keng kieuwwan kai en phad thai. Laat je adviseren en verwennen door de uiterst vriendelijke bediening. De boeddha's en bamboo sieren deze plek op zodat de Thaise beleving compleet is. Het restaurant heeft ook een afhaalmogelijkheid.

Meer informatie over restaurant Siri Thai

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Siri Thai

Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Vanavond hier gegeten. Klein knus restaurant met een fijne, gezellige bediening. Het eten was verrukkelijk en de wijn die werd aanbevolen was top. Bedankt voor een heerlijk avondje uit!!!
paul M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Konden pas om 20:30 terecht maar bij aankomst begrepen we waarom: Het schoolvoorbeeld van een "huiskamer restaurant". Zitplaats voor 18 personen. Heerlijke gerechten en prima prijs. Aanrader!
dolcedita .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben ons (5 personen) laten verrassen met de keuzes van de chef. We hebben hier heerlijk gegeten! Wat mij betreft mag er wel wat meer groente bij, maar dat is erg persoonlijk. De bediening is goed en vriendelijk. Het is een klein restaurant met een leuke sfeer. Echte aanrader!
Marina M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk restaurant, lekker eten en goede bediening!
edward.breeuwer B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Voor 2 personen drie gangen met koffie en fooi 90 euro. We zijn hier gaan eten omdat aanbevolen door een Thaise collega.
Marèse P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Siri Thai! Hele smaakvolle gerechten, prachtig opgediend. Klein, knus zaakje met veel sfeer. En de leuke bediening maakt het helemaal af. Kom hier graag weer terug!
Clemens K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Na 3x helaas geen plekje gevonden te hebben eindelijk gelukt. En snap gelijk waarom we geen geluk hadden, wat een super lekker eten zeg!!! Top bediening en leuk klein restaurantje... Maar dat eten... Geweldig!
De tafel van Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Klein restaurant. Heerlijk Thais eten. Lekker gekruid. Pittig is ook echt pittig. Genoeg keuze op het menu. Voor herhaling vatbaar.
Marian V.
Heerlijk gegeten. Gerechten waren lekker van smaak. Leuke bediening
linakan .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en hele aardige bediening! Enige vreemde puntje was over se "special van de dag". Ze kwamen dit vertellen aan tafel, het maakte namelijk geen deel uit van de menukaart en 1 van de specials was eend met een bepaalde soort saus. Een half uur later hoor ik de bediening aan een tafeltje naast ons de specials vertellen, nu is het ineens een zeevruchtenselectie met dezelfde soort saus. Deed me wel twijfelen of de special van de dag dan het laatste restje eend van gisteren van achterin de koelkast was. Ik was deze op het moment aan het eten en het smaakte prima, maar het was wel een gek verhaal. Daarnaast eten mijn ouders geen vlees, en er werden alleen vlees specials genoemd, terwijl ik denk dat ze wel het zeevruchtengerecht hadden kunnen waarderen als het eerder genoemd was.
frankie D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Echt top. Zeer goed ontvangst, vlotte bediening, zeer lekker eten voor redelijke prijs.
We zijn er dan ook drie avonden na elkaar gaat eten.
Zeker reserveren.
p V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
We hadden via uw website de reservering gemaakt om 18.00 uur. Deze lokatie sprong er zo wie zo uit vanwege de Iens Topper van 2016. Helaas bij binnenkomst bleek dat men onze reserving om 20.30 uur had gezet. Het ontvangst was dan ook ronduit teleurstellend daar men tot drie keer toe op onze reservering terugkwam en we eigenlijk de boodschap kregen dat we ruim een uur de tijd hadden om te eten. Na een stevig gesprek en het tonen van de bevestiging heeft men blijkbaar toch iets kunnen regelen en hebben we van een heerlijke maaltijd kunnen genieten in de knusse restaurant. Een valse start, maar wel goed gemaakt uiteindelijk.
Coen M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Knus restaurant met zeer vriendelijke bediening, goede thaise gerechten en bijpassende inrichting! We komen zeker een keer terug.
Else K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Siri Thai. De gerechten waren goed bereid; de verschillende smaken kwamen goed naar voren en elk gerecht smaakte weer anders.
De bediening is erg vriendelijk. Ondanks de kleine oppervlakte is het restaurant erg leuk ingericht en heb je voldoende privacy.
We komen hier zeker nog terug!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk. Gerecht met twee pepers had ik pittiger verwacht.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Nederlandse bedieninng Thaise Kok. Knus en gezellige uitstraling. Eten was uitstekend, zakelijke bijeenkomst gehad, was erg geslaagd. Prijs kwaliteit uitstkend.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gisteren met een groepje hier kunnen eten. Betreft een klein maar gezellig restaurant met zeer authentiek en smaakvol eten. Beter dan menig Thai in de verre omgeving.
De service liet hier en daar een steek vallen.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Klein restaurant, met gastvrij, vriendelijk personeel en heerlijk Thais eten. Altijd smaakvol en net zo pittig of mild als je wilt! Goede bijpassende wijn (!) is een bonus wat ons betreft. Wat heerlijk dat Siri Thai op loopafstand zit... Tot snel!
jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Toprestaurant! het eten is voortreffelijk en de bediening is goed en vriendelijk. We hebben er vaak gegeten en het is nooit tegengevallen. De zaak is klein, maar dat maakt het juist knus en zorgt voor persoonlijke aandacht door de bediening. Meer dan de moeite waard.
John S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Je zit erg dicht op elkaar, nauwelijks privacy, tenminste niet waar wij zaten.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. Fijne bediening, leuke sfeer in een klein restaurant, genoeg keuze en uiteindelijk hebben we echt heerlijk gegeten. Het waanden ons weer in even Thailand door het authentieke eten. We wonen niet in de buurt, terugkeren gaat waarschijnlijk niet gebeuren, maar we zouden het zeker aanraden!