Siri Thai

Doezastraat 11 2311 GZ Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Siri Thai

Boeddha's en bamboo

Dit kleine Thaise restaurant is niet voor niets IENS topper 2016! Hier serveren ze authentieke gerechten zoals pho pia, keng kieuwwan kai en phad thai. Laat je adviseren en verwennen door de uiterst vriendelijke bediening. De boeddha's en bamboo sieren deze plek op zodat de Thaise beleving compleet is. Het restaurant heeft ook een afhaalmogelijkheid.

Meer informatie over restaurant Siri Thai

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Restaurant zit in de leuke Doezastraat in een klein hoekpand. Het restaurant heeft een beperkt aantal tafels, waardoor het direct gezellig en gemoedelijk aanvoelt. Het eten is goed, waarbij met verse ingrediënten zeer smaakvolle Thaise curries worden bereid. Kom hier graag nog eens terug.
Rico F.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Fijn Thais restaurantje. Klein maar heel fijn. Het zit om de hoek dus we halen ook wel eens af om thuis te eten, maar de laatste tijd eten we vaak daar. De bediening is heel vriendelijk en de klanten zijn duidelijk locals. Dat maakt het gezellig en gemoedelijk. Het eten is heerlijk. Mooie variatie tussen pittige gerechten en minder pittig op de kaart - en als je van pittig houdt kan alles op verzoek pittiger gemaakt worden. Het is een klein tentje dus zorg dat je reserveert. Fijne plek.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Ik had mijn bestelling via IENS gemaakt. Dat was nog een beetje nieuw voor ze en was dus ook mis gegaan, maar we konden gewoon gaan zitten ondanks de drukte! En er werd een tafeltje bij geimproviseerd. Zeer vriendelijk personeel! Het eten was echt heerlijk!! We hebben een hele fijne avond gehad.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij dit kleine Thaise restaurant. Naast het majmmie-eten werd er ook goed voor ons gezorgd. De reservering was dat we tussen 18:00-20:00 uur konden eten, maar daarna konden we heerlijk buiten zitten met onze koffie.
Vanbinsbergen .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Service is goed, maar de dranken duurden wat lang. Gerechten smaakten authentiek. Voor werk vaak in Thailand gegeten. Vooral de Som Tam is erg smakelijk. Vinden dit toch echt de beste Thai uit Leiden.
Saskiakoene .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten in dit kleine, gezellige restaurant op de Doezastraat in Leiden, beetje huiskamersfeer. Het eten was formidabel! De extra pittige gerechten van de menukaart kunnen ook minder pittig besteld worden. Het was de eerste keer dat wij hier Kwamen, maar dit zal zeker de laatste keer niet zijn geweest. We handig om van te voren te reserveren, ook op het terras kan gegeten worden.
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Klein Thais restaurant met beperkt aantal zitplaatsen - reserveren is dus aan te bevelen. Veel keuze op de kaart, vriendelijke bediening. Restaurant is wel wat krap maar niet op een storende manier. Veel verschillende curries - wij kozen voor een ossenhaas en garnalenschotel. Beide waren heerlijk bereid en de porties waren ruim voldoende. Het restaurant heeft ook een afhaalmogelijkheid.
FransVoostveen .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Voor het eerst gegeten bij siri thai. Het was een geweldige ervaring! We hebben binnen in alle rust genoten van al het lekkers wat ons voorgeschoteld werd. Super bediening, heel erg vriendelijk, erg gezellig om te zitten, en ongelooflijk lekker eten! Af tot in de puntjes. Wij komen terug!
Luuk P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Zo af en toe, zo nu en dan, als je het niet verwacht, dan loop je weer eens tegen een restaurantje aan waarvan je denkt: wauw! Siri Thai is er zo een. Bij binnenkomst negeren ze mijn bijdehante opmerkingen beleefd, en zette vervolgens een zalige maaltijd op tafel. Vis koekjes, loempiaatjes, Tom ka Kai, eend in tamarinde saus, groene kip curry…deze mannen en vrouwen verdienen een stoel in de hemel. Hou dit vol!!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Vanaf de start vaste klant, kan moeilijk paar maanden wegblijven! Toek kanjer in de keuken en Martijn geweldige gastheer. Verslaafd aan Toek's tiger prawns in groene curry, echtgenote smult van Toek's fresh fish, roodbaarsfilet met o.a. cashewnoten en bruine sambal. Heerlijke huiswijnen, maar voor 4.50 wat karig glaasje. Wel gratis water. We blijven er komen!!!
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij Siri Thai! Afgelopen zomer een bon gewonnen en deze afgelopen vrijdag uitgegeven. Het was echt heerlijk, goede service en acuratw bediening. Jammer eigenlijk dat er maar zo weinig mensen in kunnen, anders zou het elke avond vol zitten :). Absoluut de beste Thai van Leiden!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Na het lezen van alle goede recensies zijn mijn vriend en ik gaan eten bij Siri Thai en dit was een goede beslissing! De recensie zijn zeer terecht lovend. We werden zeer vriendelijk ontvangen (ondanks dat we wat later waren, wat we telefonisch hadden doorgegeven). Voor het voorgerecht kozen we voor de viskoekjes en de loempia's. Op het menu stonden kiploempiaatjes, maar toen we vroegen of ze deze ook zonder vlees hadden was dat geen enkel probleem. Verder hadden we voor het hoofdgerecht gekozen voor de Massaman curry met tahoe, die in één woord verrukkelijk was! De curry was zeer smaakvol en precies pittig genoeg. De kousenband en ui paste er perfect bij. ik kan zeggen dat wij een favoriet Thais restaurant erbij hebben! Reserveren is trouwens wel aan te raden, aangezien er niet heel veel plekken zijn (wat het naar mijn mening juist leuk en knus maakt).
Sannehsum .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
De beste thai van Nederland! Bij binnenkomst wordt je vriendelijk te woord gestaan en verwezen naar een tafel. Ook worden de jassen aangenomen. Een begin van een heerlijke avond! Massaman curry is mijn favoriet, niet te scherp, maar toch wel authentiek heerlijk van smaak. Reserveren zou ik wel doen, het zit altijd vol als wij er zijn. Echt een parel van een restaurant!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Leuk klein hoekrestaurantje. Geweldig eten, niet te spicy en leuke vlotte bediening. Prijs/kwaliteit is goed. Enige nadeel is dat het er verschrikkelijk tocht wanneer deur open gaat en raam open wordt geschoven voor afhaalorders.
Verder niets te klagen. Heerlijk gegeten.
Sebastiaan_wijnands .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Eten was heerlijk. De bediening was goed, ze nemen onze jassen aan en waren vriendelijk met praten en waren geinterreseerd in de klant. Het was weinig plek beetje krabjes rond 20 plaasten was druk. Het was goedkoop, betaalbaar gratis kroepoek kreeg je erbij. Eten was snel geserveerd, menukaart was een beetje vies en we kregen ze te langzaam na het vragen, ze hadden het eigenlijk uit hun zelf moeten geven.
Debus .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Gezien alle goede recensies hier op iens.nl wilden we hier graag een keer eten. Het is er alleen altijd erg druk. Het is een klein restaurant en reserveren is zeker aan te raden, zelfs op een doordeweekse dag.
Het eten is superlekker en hoewel de schalen op het eerste gezicht wat klein lijken, zijn ze dat zeker niet. Ze zijn namelijk erg diep.
De bediening is vriendelijk en gastvrij, denkt graag na over oplossingen om met de drukte om te gaan en heeft een goed gevoel voor humor. Wij raden dit restaurant zeker aan!
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Een van de beste Thaise restaurants. Het restaurant is vrij klein, het eten fantastisch en de bediening heel vriendelijk. Een van mijn favorieten.
Tamar L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
gereserveerd voor 19.00 uur, maar helaas toen we aankwamen geen tafel vrij. Er was iets misgegaan. Erg klein zaakje , en helemaal vol. Een ander stel had ook geen tafel en liep meteen de zaak uit. Wij bleven even aan de bar wachten en mochten bestellen om mee te nemen. Twee heerlijke gerechten besteld, en wat bleek? We kregen het gratis! top service!!! Toch nog maar een keer proberen....
Proever0311 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Klein restaurantje waar je waarschijnlijk zo voorbij zult lopen. Maar....niet doen!! Wat een heerlijk eten! Ik heb bij veel Thaise restaurants gegeten ook in Leiden maar deze is zonder twijfel de beste. Absoluut favoriet is de gele massaman curry met ui en aardappel, heerlijk. Kijk er nu al naar uit om terug te komen.