Siri Thai

Doezastraat 11 2311 GZ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Siri Thai

Boeddha's en bamboo

Dit kleine Thaise restaurant is niet voor niets IENS topper 2016! Hier serveren ze authentieke gerechten zoals pho pia, keng kieuwwan kai en phad thai. Laat je adviseren en verwennen door de uiterst vriendelijke bediening. De boeddha's en bamboo sieren deze plek op zodat de Thaise beleving compleet is. Het restaurant heeft ook een afhaalmogelijkheid.

Meer informatie over restaurant Siri Thai

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Coen M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Knus restaurant met zeer vriendelijke bediening, goede thaise gerechten en bijpassende inrichting! We komen zeker een keer terug.
Else K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Siri Thai. De gerechten waren goed bereid; de verschillende smaken kwamen goed naar voren en elk gerecht smaakte weer anders.
De bediening is erg vriendelijk. Ondanks de kleine oppervlakte is het restaurant erg leuk ingericht en heb je voldoende privacy.
We komen hier zeker nog terug!
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Geweldig!
Er zat wel n haar in mijn eten :(
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk. Gerecht met twee pepers had ik pittiger verwacht.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Nederlandse bedieninng Thaise Kok. Knus en gezellige uitstraling. Eten was uitstekend, zakelijke bijeenkomst gehad, was erg geslaagd. Prijs kwaliteit uitstkend.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gisteren met een groepje hier kunnen eten. Betreft een klein maar gezellig restaurant met zeer authentiek en smaakvol eten. Beter dan menig Thai in de verre omgeving.
De service liet hier en daar een steek vallen.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Klein restaurant, met gastvrij, vriendelijk personeel en heerlijk Thais eten. Altijd smaakvol en net zo pittig of mild als je wilt! Goede bijpassende wijn (!) is een bonus wat ons betreft. Wat heerlijk dat Siri Thai op loopafstand zit... Tot snel!
jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Toprestaurant! het eten is voortreffelijk en de bediening is goed en vriendelijk. We hebben er vaak gegeten en het is nooit tegengevallen. De zaak is klein, maar dat maakt het juist knus en zorgt voor persoonlijke aandacht door de bediening. Meer dan de moeite waard.
John S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Je zit erg dicht op elkaar, nauwelijks privacy, tenminste niet waar wij zaten.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. Fijne bediening, leuke sfeer in een klein restaurant, genoeg keuze en uiteindelijk hebben we echt heerlijk gegeten. Het waanden ons weer in even Thailand door het authentieke eten. We wonen niet in de buurt, terugkeren gaat waarschijnlijk niet gebeuren, maar we zouden het zeker aanraden!
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Volkomen onbekend in Leiden hebben we gereserveerd bij een van de beste Thais in de stad. De ontvangst was prima, twee vrij jonge gastheren die ons door de menukaart loodsten en onze voorkeuren goed peilden. Prima service. Het voorgerecht bestond uit een keuze van verschillende voorgerechten die prima smaakten. Het hoofdgerecht werd geadviseerd buiten de kaart om, een gerecht van gewokte kip in gembersaus met witte rijst. Een ruime portie, smakelijk klaargemaakt, maar niet zo bijzonder als we verwacht hadden. Tot besluit namen we een dessert met kokos ijs en mango, gewoon goed. Al met al: goed gegeten, zeer attente bediening, maar de keuken is nog net geen top.
werkman6401 W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prima eten en een zeer goede bediening, top!
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Restaurant zit in de leuke Doezastraat in een klein hoekpand. Het restaurant heeft een beperkt aantal tafels, waardoor het direct gezellig en gemoedelijk aanvoelt. Het eten is goed, waarbij met verse ingrediënten zeer smaakvolle Thaise curries worden bereid. Kom hier graag nog eens terug.
Rico F.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Fijn Thais restaurantje. Klein maar heel fijn. Het zit om de hoek dus we halen ook wel eens af om thuis te eten, maar de laatste tijd eten we vaak daar. De bediening is heel vriendelijk en de klanten zijn duidelijk locals. Dat maakt het gezellig en gemoedelijk. Het eten is heerlijk. Mooie variatie tussen pittige gerechten en minder pittig op de kaart - en als je van pittig houdt kan alles op verzoek pittiger gemaakt worden. Het is een klein tentje dus zorg dat je reserveert. Fijne plek.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Ik had mijn bestelling via IENS gemaakt. Dat was nog een beetje nieuw voor ze en was dus ook mis gegaan, maar we konden gewoon gaan zitten ondanks de drukte! En er werd een tafeltje bij geimproviseerd. Zeer vriendelijk personeel! Het eten was echt heerlijk!! We hebben een hele fijne avond gehad.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij dit kleine Thaise restaurant. Naast het majmmie-eten werd er ook goed voor ons gezorgd. De reservering was dat we tussen 18:00-20:00 uur konden eten, maar daarna konden we heerlijk buiten zitten met onze koffie.
vanbinsbergen .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Service is goed, maar de dranken duurden wat lang. Gerechten smaakten authentiek. Voor werk vaak in Thailand gegeten. Vooral de Som Tam is erg smakelijk. Vinden dit toch echt de beste Thai uit Leiden.
saskia K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten in dit kleine, gezellige restaurant op de Doezastraat in Leiden, beetje huiskamersfeer. Het eten was formidabel! De extra pittige gerechten van de menukaart kunnen ook minder pittig besteld worden. Het was de eerste keer dat wij hier Kwamen, maar dit zal zeker de laatste keer niet zijn geweest. We handig om van te voren te reserveren, ook op het terras kan gegeten worden.
flurps .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Klein Thais restaurant met beperkt aantal zitplaatsen - reserveren is dus aan te bevelen. Veel keuze op de kaart, vriendelijke bediening. Restaurant is wel wat krap maar niet op een storende manier. Veel verschillende curries - wij kozen voor een ossenhaas en garnalenschotel. Beide waren heerlijk bereid en de porties waren ruim voldoende. Het restaurant heeft ook een afhaalmogelijkheid.