Sirena

Dorpsstraat 60 2912 CB Nieuwerkerk aan den IJssel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sirena

Vakkiee .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vandaag voor het eerst naar dit restaurant geweest. Restaurant was compleet leeg voor een zaterdagavond. Het viel heel erg tegen. Het voorgerecht carpaccio was matig, zonder smaak. De CROSTINI was veel te hard en zonder smaak. Nadat het voorgerecht op was, stond het hoofdgerecht al klaar. De Raviolli in pestosaus leek regelrecht uit de magnetron te komen. Deze was overgoten met pestosaus, waardoor er geen smaak meer aan zat. Eigenlijk veel te overheersend. Ook de TAGLIATELLE GAMBERETTI proefde als magnetron maaltijd. Totaal geen smaak en de zogenaamde "Noorse" garnalen, bleken gewone garnalen en ook nog eens twee soorten door elkaar en niet goed doorbakken.
Nadat we dat tegen het personeel hadden gezegd, was men zichtbaar beledigd en werd er niet meer gevraagd of we een nagerecht wilden. Bij het afrekenen bleek ook nog eens dat een halve liter droge wijn €8,50 kostte. Ik zal eerlijk zeggen, de wijn in de supermarkt a €2,95 smaakt beter.
Al met al een slechte ervaring en zeker niet meer voor herhaling vatbaar.
Jannem1982 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Nadat we gegeten hadden bij Wijnbar van 's, zijn we na een paar happen vertrokken en gaan eten bij La Sirena.

UIterst vriendelijk personeel, nette ontvangst, keurig gedekte tafel en prima sfeerlicht. De inrichting is niet heel gezellig maar de bediening en het eten waren perfect!

Heerlijk eten voor een prima prijs, aanrader! Alles smaakte erg vers.
Marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Twee jaar geleden hier ook geweest. Enorme slag gemaakt sindsdien qua aankleding en uitstraling. Zag er goed en gezellig uit. Vlotte bediening. Had cannelloni als klein voorgerecht gevraagd. Werd kaas met spinazie vulling waar ik hoopte op de 'carne'. Niet goed gecommuniceerd door mij denk ik dan maar. Was wel heel lekker. Hoofdgerecht: biefstuk van de gril met groene pepersaus. Perfect! Lekker wat broccoli met beetje kaas van de gril erbij en mijn avond kon niet meer stuk. Rode wijn die werd geadviseerd - ben naam even kwijt - paste goed. Mooi vol glas.
Ik was erg tevreden. Vond prijs van de 'klein gemaakte cannelloni' wel wat aan hoge kant. Maar kom hier graag weer.
Fwidemann .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voor het eerst daar gegeten. Om te proberen. Maar het viel erg tegen. De calzone was te vettig en de Napolitano veel te zout. Klein en ongezellig. Totaal geen sfeer. Nee dit is niets voor ons.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Een klein lokaal Italiaans restaurant in het dorp. Groot aantal plekken "in de loop", maar gelukkig zetten ze je aan de zijkant als het niet zo druk is. Service is voldoende, maar mag wat meer gemeend.

Eten is goed, maar niet geweldig. Simpele gerechten die goed smaken en goed gaar zijn. Dit keer de trio van pasta gekozen, welke wel om onbekende reden duurder was dan de rest. Hoeveelheid leek niet groter te zijn. Ik geloof niet dat de pasta zelf is gemaakt, maar toch smaakt het met de saus combinatie wel goed. De tiramisu heeft wel veel te veel koek, ik kon amper enige vulling proeven.
Stefanb87 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
La Sirena is onze vaste afhaalplekje voor Pizza.
De pizza's zijn altijd heerlijk, echte mooie dunne pizzas zoals dat hoort. met lekkere, verse ingredienten en een perfecte balans met kaas.

Een jaar geleden een keer gegeten in het restaurant gedeelte. het decor doet helaas wat gedateerd aan, met de typische klassieke italiaan inrichting. de service is prima, dit wordt verzorgt door de vriendelijke eigenaar, en een vaste medewerker.

Al met al is onze vaste pizza plek altijd heerlijk, zelfs na een reis naar Italia!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Het was erg stil. We hadden pasta truffel en pasta carbonara gekozen. Kregen dit vrij snel.
Uit de keuken maakte de koks een hoop herrie van schreeuwen. Het eten was niet bijzonder en speciaal. Zat verdee geen groentes in. Het was heel simpel op een boed gelegd en niet mooi opgemaakt. Jammer dat er geen diepe borden gebruikt werden. Dit zou een mooie aanvulling zijn. Het dessert met hazelnoot was ook heel simpel met een toef slagroom. Lekker van smaak maar mag wel wat beter op presentatie gelet worden
worden. De jongedame in de bediening wilde duidelijk graag naar huis en had om 9 uur haar tas al klaar gezet. Keek ons weg. Erg jammer, de service was ver te zoeken.

J M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Alleen ervaring met de afhaal die prima beviel. Pizza's waren heerlijk. Voor mij de carne pikante van een net formaat. Restaurant oogde wat klein en kil wit.
Randy79 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
De sfeer in dit restaurant is in weinig opzichten Italiaans te noemen.

Daarnaast is het jammer dat smaken waarvoor je naar een restaurant gaat verdwenen zijn. De pizza uit de plaatselijke buurtsuper doet er niet voor onder.

Je hoopt dan dat de naar verwachting Italiaanse huiswijn nog wat goed maakt....maar ook deze was van een bedroevende kwaliteit.

Wellicht is het ooit een goede pizzeria geweest, maar het lijkt erop dat de passie om een goed product te leveren vervlogen is.
Tine82 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
De pizza's zijn heerlijk. Vooral crudo e rucola. Lekker bodem. Voorgerechten nemen we eigenlijk niet maar het is super dat je hier nog gewoon gratis een mandje stokbrood met kruidenboter vooraf krijgt. Personeel heeft regelmatig moeite vriendelijk te zijn. Dat zou echt een wereld van verschil maken!
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Een klein restaurantje gelegen in de oude binnenstad van Nieuwerkerk. Het ziet er van binnen netjes uit, al staan er redelijk wat tafeltjes "in de loop". Niet heel bijzonder, gewoon goed verzorgd en schoon.

Het personeel was zeer vriendelijk en heel erg snel, top! Ook toen het helemaal vol zat werden we direct geholpen en kwamen drankjes binnen de minuut.

Als voorgerecht hebben we de Calamaris (gefrituurde inktvisringen) gedeeld. Het was een nette portie van krokante, zachte ringen. Ze waren wel wat dun en flauw, maar met de bijgeleverde knoflooksaus samen waren ze erg lekker. Ik zou graag wat knoflook terug zien; in het deeg of achteraf er overheen. Nu waren ze zonder saus wel wat flauw.

Als hoofdgerecht gekozen voor pizza's. Beide waren royaal bedekt met de bestelde ingrediënten, en de kwaliteit hiervan was prima. De parmaham die ik op mijn pizza had was zacht maar smaakvol. De vier kazen pizza had ook een lekker dikke laag van de verschillende kazen erop liggen.

Als nagerecht huisgemaakte Tiramisu. Het was een aardig stuk, met heel veel slagroom erbij, en aardig op smaak. Naar mijn mening was het wel iets te veel cake, en te weinig mascarpone.

Al met al een gezellig restaurant om te gaan eten. Dit wordt waarschijnlijk een blijvertje, maar dan zonder het voor- en nagerecht. Alles bij elkaar vond ik de prijs iets te hoog voor frequente uitgebreide bezoeken.
Jorindecr .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Een gezellig klein restaurantje. Het eten is prima, maar niet speciaal. Als je echt goed Italiaans wil eten moet je ergens anders zijn.
Een hele goede en vriendelijke bediening. Alles werd snel geserveerd ook al waren we met een groep van 11 personen.
Csaa .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Niets bijzonders. Wel lekker. Eigenaar heel vriendelijk. Ook het jonge personeel. Broodjes zijn heerlijk. Pizza is goed maar niet geweldig. Vlees is erg lekker. Leuk om samen een snelle hap te eten. Is daarvoor wel wat aan de prijzige kant.
Proever Jan .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Sirena is alweer enige jaren in ons dorp gevestigd. Een doorsnee italiaans restaurant, waar niets mis mee is. Verwacht geen grote tongstrelende zaken, maar wel gewoon een lekkere pasta of pizza. Pizza heeft knapperige bodem. Zoals die behoort te zijn. Attente bediening, eenvoudig interieur. Goed adres om af te halen. Doen we regelmatig.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Eigenlijk een "dorps pizzeria"

Sinds verbouwing en nieuwe oven is de kwaliteit van de pizza's flink verbeterd. Verder weinig verandering in de kaart en standaard Italiaanse keuken. Geen bijzondere of echt authentieke gerechten.

Prijs-kwaliteit is ok en mensen even vriendelijk.

Niets aan de hand Italiaan kort samengevat.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Om even een hapje te eten of een pizza af te halen een prima zaak. Wat me is opgevallen is dat de gerechten sinds een klein jaar zijn aangepast. Met name de spaghetti carbonara waar ik altijd erg fan van was vind ik minder van kwaliteit. De bediening en de eigenaar is altijd correct en enthousiast. Inderdaad geen poespas, gewoon een rustig zaakje in een rustig dorp.
Rosalinda F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Kleine zaak, met frisse uitstraling (recent verbouwd/opgeknapt/geschilderd). Vaak vol in de weekenden dus reserveren is noodzakelijk.
Pizza's zijn smakelijk maar niet geweldig, een beetje 13 uit een dozijn. Wel mooie dunne pizza's met zo'n knapperige korst. Die kan je dan met je handen eten, dat geeft weer een beetje italie-gevoel. De lintpasta met zalm in roomsaus, vind ik heerlijk. De kleine bolletjes brood, met kruidenboter erbij, die direct bij binnenkomst worden neergezet bij je drankje, is weer eens wat anders als stokbrood. Ze zijn gloeiend heet en smaken vurrukkulluk. Neem bij het eten gewoon een huiswijntje, geen poespas want daar doet men hier niet aan. Bediening is attent maar daar is ook eigenlijk alles mee gezegd. Ze nemen de bestelling op en serveren het uit, daar blijft het bij.