Sinthai

• Hip
  • Vegetarisch
  • ...

Over het restaurant Sinthai

DIEGEM – In het hartje van Diegem kan je genieten van de authentieke verfijnde Thaïse keuken in Sinthai.

THAÏS – De chef van dit restaurant biedt een uitgebreide lijst van Thaïse klassiekers maar ook minder bekende gerechten aan, bereid volgens de regels van de kunst met verse producten. Vis, vlees of vegetarisch, iedereen vindt hier wat wils.

TUIN – Een pluspunt van deze zaak is zijn tuinterras. Op een warme dag zal je eten zal je nog meer smaken onder de pergola met leuke sfeerverlichting.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Sinthai

Lunch: van 12u tot 14u30 (behalve zaterdag en zondag)
Diner: van 18u tot 22u00 (behalve zondag)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Wi-Fi