Sint Maria

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Sint Maria

Jolan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We hebben vaak bij Sint Maria gegeten , soms was t goed soms echt minder.
Dit ging dan voornamelijk over de kwaliteit van bediening ( wachttijd, tempo , schone afgeruimde tafels,volgorde van bediening bij binnenkomst) het etem was altijd goed.
Vanavond hebben we buiten gegeten en eerlijk we hebben het nog nooit zo druk gezien daar!
Bovendien was de bediening ook stuukem beter. Nog wat dingen die ik nu niet ga noemen maar.. Er sit vooruitgang in! Heerlijke avond gehad! ????
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
We gaan regelmatig pizza halen, het is altijd van super kwaliteit. De mensen zijn vriendelijk en weten voortaan wat we eten. Ze hebben een eigen hout oven waardoor de pizza smaken zoals ze in italie smaken. Veder pakken we altijd een broodje shoarma groot met knoflook en tomatensaus en is ook altijd van constante kwaliteit goed.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Een zaak waar een familie de scepter runt die er nog hart voor heeft. Goede kwaliteit en zonder problemen bij serveren. Ook de bediening is erg alert zet graag een stap extra. Het afhaal gedeelte is goed losgekoppeld van het restaurant en de liefdesschotel is zeer aan te bevelen
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Sint Maria is een eenvoudig pizza en shoarma restaurant. Sinds de verhuizing heeft SintMaria een houtoven pizzaoven. Dit geeft de pizza's een lekkere knapperige bodem met zeer lichte rooksmaak. Ik heb de shoarma gerechten nog niet geprobeerd, omdat de pizza's heerlijk zijn. Ik kan de Al Crudo pizza (met rauwe ham, rucola en parmezaan) van harte aanbevelen. De bediening is vriendelijk, het interieur eenvoudig en schoon. De prijzen zijn voor eten/drinken laag, zeker gezien de hoge kwaliteit van de pizza's!