Sint Jan

Meer informatie over restaurant Sint Jan

Voordelig
Heerlijk_eten_80 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Inmiddels al meerdere keren bij Sint Jan wezen eten. Zowel voor de lunch als het diner kun je hier prima terecht!
Altijd vriendelijk personeel en voor een leuke prijs gewoon een goed bord vol met lekker eten.
De kaart zelf verandert niet, maar met de gerechten buiten de kaart om, gaan ze altijd met de seizoenen mee.
Het is er altijd druk en dat is een goed teken, in mijn opinie. Zeker de moeite waard!
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Donderdagavond bij café Sint Jan op het Jansplein gegeten. De temperatuur liet het toe om op het terras bij de kerk een hapje te eten. De bediening is attent en zowel binnen als buiten in dit café heert een gemoedelijke sfeer. De keuze van de gerechten viel op "asperges traditioneel" en "spare ribs". Bij de spare ribs werd frites geserveerd. Vreemd genoeg lag op het bord asperges ook rauwkost. Dat is niet zo traditioneel naar mijn idee. De asperges waren goed geschild, hadden iets meer smaak mogen hebben, maar met de ham, het ei en de aardappelen smaakte het prima. Ook de spare ribs vielen goed in de smaak. Toen de serveerster zag dat er nog spare ribs over waren bood ze spontaan aan om die voor thuis mee te geven. Dat vinden we top service! De bediening verdient daarom een dikke 10.
Thoan .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wij komen hier regelmatig voor een drankje of lunch. Lekkerste tomatensoep uit Arnhem. Goede prijs/kwaliteit verhouding voor het gehele menu. Zeer vriendelijk personeel. Aanrader!
Wilenroberta .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Wij hebben vanavond bij sint jan gegeten.
Opzich was het eten wel redelijk in verhouding met de lage prijs.
Helaas blijkt de eigenaar een nogal vervelende man te zijn na een aantal biertjes.
Zijn gedrag heeft ervoor gezorgd dat onze avond een zure nasmaak heeft gekregen. Dit is voor ons een reden om hier niet meer te gaan eten.
Jammer, zonder deze nare man was het een leuke kroeg geweest.

Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Daar is 'ie dan: onze recensie van Café Sint Jan! Ons stamrestaurant voor de vrijdag-, zaterdag en zondagmiddag. Onze rots in de branding als het op no-nonsense gastvrijheid, gezelligheid en lekker eten en drinken aan komt.
Sint Jan als het Baken van Arnhem, waar men de tijd neemt voor haar gasten en waar de heerlijke stoelen uitnodigend staan te wachten en zachtjes 'plof in mij' in je oor fluisteren.
Sint Jan, waar het seizoen geen rol speelt en de heaters haar gasten een waar warm welkom bieden op koude dagen, waar dekentjes menig schoot verwarmen en waar de bomen op het Jansplein 's zomers bescherming bieden tegen de priemende zon.
Sint Jan, met haar oprecht enthousiaste crew, die oplettend alles gadeslaan. Waar geen glas langer dan nodig leeg staat en de geur van verschaald bier simpelweg niet bestaat.
Sint Jan, met haar balletje uit eigen keuken. Niet te missen met een heerlijk glas Brugse Zot of één van de andere wisselende speciaalbieren.
Sint Jan, waar de sigarenroker in mij zich thuis voelt op het prachtig ruime terras. Waar de asbakken nog regelmatig vervangen worden.
Sint Jan, met haar hapje van het huis op zaterdagmiddag.
Sint Jan, met haar gewone kaart maar met liefde gemaakt. Waar een schaaltje bitterballen en een glas rode wijn het ultieme geluk kunnen betekenen.
Sint Jan, ga nooit meer weg uit Arnhem!
Sint Jan, blijf bij het oude en volhard in het goede.
Sint Jan, wij houden van je.
Sint Jan, tot altijd.
Fkn .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wij hebben afgelopen weekend rond lunchtijd een salade oosterse kip gegeten en een boeren broodje. Wat direct opviel was het boeren brood dat afkomstig was uit de supermarkt, reguliere snee van doorsnee donker brood. De salade kwam qua ingredienten uit potjes en blik. De smaken van zowel de salade als het brood waren niet op elkaar afgestemd. Jammer, zelfs voor de aardig vriendelijke prijzen.
De sfeer van een oud bruin cafe sprak ons daarentegen wel aan en de bediening was enigzins vriendelijk, maar kwam gehaast over.
Raimon K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Gezellig restaurant waar wij graag komen om te lunchen. De bediening is vriendelijk en behulpzaam, en de broodjes erg lekker. Het restaurant bevindt zich op het Jansplein, waar het vooral met lekker weer erg gezellig zitten is. (terrasje pakken is een aanrader).
Emile M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Gezellig restaurant, met een eenvoudige kaart, wel voldoende keus, prijs/kwaliteit is dik in orde, buiten branden bij koud weer de terrasverwarming , dus kan men buiten goed vertoefen.
Noureddinne C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Gister toevallig hier gegeten. Mijn forel was prima gebakken en de service was ook goed! komen zekers terug. inderdaad gewoon eenvoudig maar prima en gezellig wat ook wel belangrijk is.
LM001 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Simpele, lekkere gerechten voor een prettige prijs!
Bediening is vriendelijk en persoonlijk. Omgeving is gezellig, knusse kroegsfeer.
Marijn79 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Simpel maar goed eten, aardige bediening, ontspannen sfeer. Ik zit hier bij voorkeur op het terras. Dankzij terrasverwarming kan dat ook met minder mooi weer. Voor de koffie moet je hier niet naartoe gaan, maar dat hoeft ook niet. Daar heeft Arnhem genoeg andere kroegen voor. Dit eetcafé is leuk als je eens iets anders wilt dan een hippe kroeg!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Gezellig (bruin) eetcafé. Goed en simpel eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke en goede bediening.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Met 5 personen bij Sint Jan gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Gerechten zijn echte cafe gerechten, maar zeer goedkoop en goed. Wijn ook goed, kortom een zeer leuk en gezellig eetcafe!
MurielG .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Gezellig bruin (eet)café in Arnhem-Centrum, leuk terras en zeer vriendelijke bediening. Eten is eenvoudig maar prima, goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuke stop tijdens een dagje winkelen in Arnhem.
Irenedenoever .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Heerlijk ongedwongen eetcafe. Bediening is super. Eten is prima. Geen hoogstandjes, maar daar is de prijs ook niet naar. Heerlijk verwarmd terras.
AKuijt .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Gezellig eetcafé met (verwarmd) terras buiten. Wij hebben hier erg lekker gegeten, zelfgemaakte groentesoep is een aanrader. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. De bediening is correct en heel vriendelijk. Wij hebben een fijne avond gehad, lekker gegeten in een informele sfeer. Wij komen gauw terug!!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Buiten onder de straalkachel gegeten omdat een aantal wilden roken en dat gaat prima. Eten was goed: prima prijs/kwaliteit verhouding. Gerechten zagen er goed uit. Huiswijn erbij die lekker gangbaar was.