Sint Anneke

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 02:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 04:00
Anke .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Lekker na het borrelen een hapje blijven eten bij het Sint Anneke. De carpaccio salade en de kipsalade zijn allebei heerlijk. Leuke prijs voor een lekkere avondmaaltijd. Ook de gezellige bediening (heel vriendelijk) wordt erg gewaardeerd.
Lerrie .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Tijdens de giro die door Nijmegen ging hier even wat gegeten. Ik heb spareribs gegeten met friet en salade. De spareribs waren erg lekker en het was best veel! Een leuk, gezellig eetcafe dat Sint Anneke. Leuke sfeer en aardige mensen die er komen. Het personeel was ook vriendelijk.
Marieke I.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Fijn eetcafé. Heerlijke Oosterse courgettesoep gegeten en een prima pompoen-notentaart. Beetje weinig brood erbij, dat zou mijn enige opmerking zijn t.a.v. het eten. De Montepulciano d'Abruzzo (een van de huiswijnen) was er heerlijk bij en niet te koud (fijn!). Prima avondje. Het was alleen wel wat druk voor een dinsdagavond, dus de enige barman/bediening (die allervriendelijkst was) liet ons wel erg lang wachten voor het hoofdgerecht. Hij zei dat het normaliter niet zo druk is door de week, maar hoe dan ook vonden wij dat ze te veel tafels hebben om die allemaal door 1 persoon te laten bedienen. Misschien moet het management daar iets aan doen? De volgende keer dat ik in Nijmegen ben, kom ik in elk geval zonder problemen weer eten.
Char L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Echt een waardeloze tent om te eten. Het eten is eenvoudig (dat is prima), maar een derde keer op rij was het koud óf werd het pas 1,5 uur later geserveerd. Vanavond was de laatste keer dat ik hier nog eet. Ik zou het echt iedereen afraden, bah.
Vincent_Vega .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Een prima eetcafe.
Lage prijzen, zeer lekkere carpacio en goede lekkere hoofdgerechten (meerdere gehad) wat ondanks de lage prijs toch niet afdoet aan de smaak.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
Heerlijk borrel café. De barman had alle kennis en tijd om ons te helpen. Prima invulling van onze maandag avond. De olijven zijn een aanrader de worst helaas niet
MeisjeNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Ik eet regelmatig bij Sint Anneke. Het eten en de bediening variëren nogal. Soms is de bediening extreem vriendelijk, leuk en behulpzaam, maar deze keer helaas niet. Het was erg haastig allemaal en ze liepen nogal langs elkaar heen, waardoor hen blijkbaar niet duidelijk was wanneer we nu wel of niet besteld hadden. Het eten was prima, hoewel ons niet gevraagd werd of we friet wilden of aardappels of iets dergelijks; jammer. De sfeer is altijd goed. Wel staan de tafeltjes erg dicht bij elkaar en is het wat lawaaierig. Maar voor deze prijs mag ik eigenlijk helemaal niet klagen!