Sinsi

Vlietskant 21 4141 CK Leerdam Nederland Kaart

Over restaurant Sinsi

Indiaas met een twist

In de categorie omfietsrestaurant hebben we hier Sinsi. Een restaurant dat al haar liefde in het eten steekt. Dat levert een menukaart op met specialiteiten uit India en Suriname, maar voor de liefhebber zijn er ook pizza's. Zo kunnen de liefhebbers zich laven aan een romige Indiaase curry of een pittige Surinaamse roti, terwijl andere tafelgenoten de Italiaanse kookkunsten proberen.

Meer informatie over restaurant Sinsi

FBGorinchem .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Sinsi. Heerlijke naan en de vindaloo en tandoori waren ook heel smakelijk. De jongedame in de bediening stond grotendeels alleen maar dat deed niets af aan de hartelijkheid en vlotheid waarmee we wij en de andere gasten werden benaderd. Echt een prima adresje!
De11 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijke vegetarische rijstschotel + enkele losse vegetarische gerechten, begeleid met zoute- en mangolassi. We hebben in Ierland ooit Indiaas gegeten in een prachtige zaak waar alle gerechten echter nogal op elkaar leken en dat is Sinsi gelukkig niet het geval. Ze zijn ook heel flexibel (b.v. kleine wijzigingen in het menu). Alles wordt vers bereid dus staat het ook niet in 5 minuten op tafel. Heel vriendelijke en spontane bediening.
Murk85 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vorige week bij Sinsi gegeten. We waren afgegaan op de goede recensies van Iens. Helaas is het ons erg tegengevallen. We vonden de gerechten niet (autentiek) Indiaas. We hadden het idee dat de champions uit blik kwamen en de Dahl curry was echt zout. Het zou ons zelfs niet verbazen als er kunstmatige ingrediënten zijn gebruikt voor de overige curry's.

De prijs-kwaliteit verhouding was erg scheef. Duurder dan een gemiddeld Indiaas restaurant en echt slechter dan een gemiddeld Indiaas restaurant. Ook waren we verbaast dat we moesten betalen voor een karaf kraanwater, dit was ons niet verteld toen het opgediend werd.

Geen aanrader dus.
Connywilma .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Sinsi. De madrassoep was heerlijk, de nan zelfgemaakt en lekker.
Hoofdgerecht saag paneer en baingan bharta waren echt Indiaas.
Had geen extra peper gevraagd, dat ga ik de volgende keer wel doen. Het is niet heet en ik vind Indiaas eten moet wel wat pit hebben. Maar omdat dit de eerste keer was wist ik niet wat ik moest verwachten. Op het menu staat wel dat je aan kunt geven wat hoe heet je het wilt dus voor iedereen wat wils.
Aan te raden, prettige sfeer, eigenaars zijn erg aardig.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Sinsi is vergelijkbaar met een chinees restaurant: een restaurantgedeelte met een afhaalgelegenheid. De sfeer is goed en rustig, de bediening is vriendelijk maar niet heel snel.
Wij hebben natuurlijk erg veel drankjes gedronken gedurende de lange wachttijd, en daar zal de winst liggen
Gijscarolineplanken .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Je mocht gewoon via de kaart bestellen, het eten was héérlijk, lekker gegeten, garnalen met uien, champignons en Indiase kruiden en Yoghurt saus bijbesteld, perfecte combinatie.
Nagerecht ook héérlijk, napolotana ijs met Bailly.
De bediening was super vriendelijk en gastvrij, niets is teveel. Alles zag er keurig netjes uit.
Er wordt aan de gasten gedacht, ik had verzocht via afspraakbevestiging om bij het raam te zitten, was ook gereserveerd.
De inrichting was eenvoudig maar wel gezellig. Absoluut een aanrader!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gegeten en veel gevarieerde gerechten, goede service en gezellige ambiance! Gaan er binnenkort zeker weer een keer eten!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Heerlijk, authentiek eten. Fijn ook zoveel keuze voor vegetariërs. We gaan gauw nog eens terug om de andere gerechten te proberen.
De aankleding is niet bijzonder maar dat hoort een beetje bij dit soort restaurants.
De bediening is erg vriendelijk. leuke familie-/huiskamersfeer.
Robson1968 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren met liefde en zorg klaargemaakt. Wel helaas 2 minpunten:
- Op de kaart staan behoorlijk wat grote garnalengerechten. Zowel voor- als hoofdgerechten. Toen wij ze (2 personen) wilden bestellen, bleken ze op te zijn. Jammer dat dit niet meteen is gecommuniceerd en jammer dat er niet voldoende is ingekocht. (Later bleek dat het de dag ervoor (zaterdag) veel drukker was dan verwacht en teveel is verkocht).
- Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat een wachttijd van 1 vol uur! Dat is erg lang. Navraag bij de serveerster leert dat dit normaal is wanneer de zaak vol zit. Meldt dit dan bij bestellen, of vermeldt het op de kaart. Nu werkte dit bij mij enige ergernis op.

Maar.... eerlijk is eerlijk: de smaak van de gerechten maakte alles goed (Chicken Tikka vooraf en Kashmiri Lamb als hoofdgerecht). Zeer verfijnde smaken. Heerlijk.
Al met al heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
Gj.valk .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
prima eten zeer smaakvol.
de kaart was heel uitgebreid misschien iets te.
eenvoudige lokatie verder niets mis mee.
parkeren moeilijk hoort bij een binnenstad.
Mplbakker .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Chicken tikka was erg lekker als voorgerecht mijn man had de garnalen was ook erg lekker, het hoofd gerecht de butter chicken en de kip tandori was ook heerlijk maar wij hadden nasi erbij besteld en die was niet echt warm, maar verder was alles goed, bediening prima en de prijs ook.
Ajgorlee .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Niets aan te merken op het eten.
Twintig minuten op een glas lassi gewacht.
Koud bij het raam (radiator stond niet aan).
VSophie .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Sinsi, een echte aanrader! Typisch India's eten was erg bijzonder en smaakte goed. Ook waren de porties perfect. De roti met kippendijenfilet en vanilleijs met mangosaus zijn zeker aan te raden! Sfeer was knus en gezellig, service kon iets beter.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Bijzonder veel keus, echt voor ieder wat wils. De Indiase curry's zijn heerlijk en als je wilt kun je het nog pittiger krijgen dan op de kaart staat. Soms wat langer wachten als het vol zit, maar niet storend lang.
Bediening varieert nogal. Af en toe meer onervaren hulpjes, maar ze doen hun best en zijn altijd bijzonder vriendelijk.
Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
Rinydeligt .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wij hebben er heerlijk met zn 4tjes gegeten, de namen op de kaart niet onthouden maar vooraf gefituurde garnalen, tomatensoep en iets met kip. Hoofdgerechten, kip curry (pittig), kip met gember, en kip madras, alles erg lekker! Kregen na afloop nog een lekkere sambuca aangeboden.
Restaurant heeft een gemoedelijke huiskamer sfeer met erg vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar
Gjv .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Veel keuze mogelijkheden van overheerlijke kip, kalkoen, lamsvlees, vis of pizza's. Alles met Indiase / Surinaamse kruiden tot een smakelijk geheel gecombineerd.
Je merkt duidelijk de passie die de eigena(a)r(es) er in stoppen.
Vlk.mb .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Gezellig middelgroot restaurant. Ingericht naar de aard van India. Goed smaakvol eten. Naast specifiek India's ook andere zaken op het menu, voor wie geen curry wil eten. Bediening zeer vriendelijk.
Ritameupie .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Het eten is erg lekker!
Maar het duurt altijd wel erg lang voor alles klaar is. Met kinderen niet altijd handig! Het heeft een beetje een gedateerde uitstraling.
Maar het eten is er super
Renevanputten60 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
ambiance is wat eenvoudig.
Dit wordt echter ruimschoots goedgemaakt door;
- de zeer vriendelijke bediening.
- de zeer ruime keuze (AH-bonnen gelden voor bijna gehele menukaart)
- de zeer smaakvolle met veel specerijen bereidde voor- hoofd- en nagerechten

Een geweldige aanrader, we hebben heerlijk genoten van alle gerechten.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
wij hebben vooraf tomatensoep en een pasteitje genomen,het hoofdgerecht was de Sinsi schotel met ijs na. alle gerechten waren overheerlijk de bediening was uitstekend de sfeer gezellig, na afloop kregen we een fles wijn voor de kerstdagen.