Singel 404

Singel 404 1016 AK Amsterdam Nederland Kaart
31-204280154

Meer informatie over restaurant Singel 404

Tram (uitstappen halte Spui)
  • Kom je met de auto?
    Volg Singel even kant tot nr 404 en je bent er,best lopend of fiets.
  • : Betaald parkeren,moeilijk en duur

Dagelijks van 10.30 uur tot 19.00uur.keuken open tot 18.00 uur

• Per boot te bereiken , Terras
Louise_ .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Met z'n 4'tjes op een brakke vrijdag middag gezellig bij 404 geluncht, broodjes waren van goed formaat en smaakte zeer goed! Voor mijzelf was het glutenbrood helaas op, maar ze hebben er een prima salade van gemaakt. De bediening is heel erg vriendelijk! Werden geholpen door een meisje met zwarte shirt met bloemetjes. Zeker een aanrader voor een goede lunch.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Na vele eerdere mislukte pogingen lukte het me dan toch vandaag om een tafeltje te bemachtigen bij Singel 404. Het is er altijd druk. Of je nu vroeg komt of laat, het beperkte aantal zitplaatsen binnen is meestal bezet. Op deze zonnige en warme dag zaten velen buiten en was er binnen nog een plekje vrij. De lunchroom wordt vooral bezocht door toeristen en ik werd dan ook herhaaldelijk in het Engels aangesproken door de diverse dames in de bediening. Maar verder was de service prima. Ik bestelde twee broodjes: het broodje van de maand met hummus van rode biet met beyaz peynir (Turkse feta), ingemaakte komkommer, rucola en sesamzaad en het broodje met brie, gerookte kip, guacamole, zongedroogde tomaten en tuinkers uit de oven. De waarschuwing dat twee broodjes wel erg veel was, sloeg ik in de wind, maar was wel gerechtvaardigd. Beide gerechten smaakten uitstekend. Dus als je een plaatsje weet te bemachtigen ...
TanteKelly .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het is hier altijd druk en het personeel (allemaal jonge vrouwen) loopt af en aan uit het kleine keukentje in de kelder waar hard gewerkt wordt om alle bestellingen te verwerken. De broodjes zijn heerlijk, goed belegd en altijd vers en dat maakt het soms iets langer wachten helemaal goed. De drankjes zijn ook net even anders dan de gemiddelde lunch tent: karnemelk met sinaasappelsap, waar vind je dat nog elders op de kaart? En dat alles voor een hele goede prijs-kwaliteit verhouding.
De locatie is misschien nog wel het grootste pluspunt van Singel 404, op de hoek van het Singel en de Negen Straatjes. Als je geluk hebt of bereid bent even te wachten zit je hier heerlijk in het zonnetje op het terras aan het water. Het publiek is gemengd, van toeristen en studenten tot werkende mensen uit de buurt en moeders met kinderen. Een ideale lunchplek zonder te veel toeters en bellen.
Window .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Lunchzaak met een geweldige prijs-kwaliteitverhouding. Rijk belegde, super lekkere broodjes voor een vriendelijke prijs. Porties heel ruim. Bediening ook vriendelijk en redelijk vlot. Nee, het decor is niet heel spannend, en ja, het is krap en er staan overal mensen te wachten, maar dat heb ik er allemaal voor over.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Hier eten we al meer dan 10 jaar en het blijft geweldig, super kwaliteit, fantastische broodjes en vriendelijke bediening. Kom wel buiten de spitsuren, anders is t moeilijk een tafeltje te bemachtigen :).
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Onze dochter klaar met werken nodigde ons uit voor lunch. Eenvoudige entree. Nette bediening. Maar het broodje.....WAUW. Onverwacht heel goed. Die prijs is een lachertje voor die kwaliteit! Kom zeker terug.
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Mijn favoriete lunchcafé! Aanraders: verse sapjes, broodje met brie/bacon/honing/walnoot of brie/guacamole/gerookte kip. Altijd vriendelijke dames in de bediening, en ongedwongen sfeer. Na 13:00 zit de zaak vaak vol waardoor je moet wachten, kom dus buiten de lunch-spits als je zeker wilt zijn van een plekje. Qua interieur valt er nog winst te behalen; het is wel al iets minder chaotisch ingericht dan eerst, maar kan nog beter. De menukaarten die op tafel staan zijn net niet "cult" genoeg.
Romysam .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Ik heb hier erg lekker gegeten! Broodjes hebben een goede prijs/kwaliteitverhouding. Er was voldoende keus qua thee, maar het aardbeien-smoothiesapje aan de tafel naast mij leek me ook wel wat.

Nadelen: het is moeilijk kiezen; je wilt het liefst alle broodjes op de kaart proberen.

En ja het is wel wat klein voor al die mensen die erin willen.
Jude87 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Het duurde ongeveer een kwartiertje voordat wij een tafeltje hadden. Ruime keus uit broodjes e.d. Duurde wel vrij lang voordat we het eten kregen. Maar het broodje was erg lekker! inrichting simpel(wc niet erg schoon)
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Gisteren hebben we hier buiten gelunched. Omdat het zonnig weer was, was het terras aan de Singel en het tafeltje direct voor de zaak bezet. We wilden al doorlopen, maar gelukkig kwam het tafeltje bij de ingang vrij.
De keuze uit belegde broodjes is enorm, ze zijn rijkelijk belegd en top van smaak. Echt een volwaardige lunch en dat voor slechts € 6,75. Vlotte en vriendelijke bediening. Minpuntje was dat ons tot drie keer door voorbijgangers werd gevraagd hoe lang we nog dachten te blijven, maar wel een compliment voor dit lunchcafé dat men tot wel een half uur wil wachten voor een vrij tafeltje. Decor buiten is een 8, binnen is het minder 'n 6. Gemiddeld dus 7
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Ik vond de kaart erg misleidend. Er staat 3x gemarineerde tonijn op. Dit wekt bij mij en bij anderen, de suggestie dat het om rauwe tonijn gaat en niet om voorbewerkte. Bij navraag bij de serveerster bleek dat zij het misverstand begreep maar dat dat natuurlijk niet kon voor dat geld. Ik heb toch wel regelmatig een broodje rauwe tonijn gegeten voor 9,50 euro! Vond ik erg jammer want dan had ik veel liever een van de andere rijk belegde broodjes gekozen voor dat geld.
A_eten .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Het regende vandaag enorm, het was noodweer in Amsterdam! Toen we aankwamen stond de brandweer in de straat om de kelders van de grachten leeg te pompen. We gingen snel naar binnen, er was precies nog een plekje over waar we konden zitten. Er kwam vervolgens direct iemand op ons af om te helpen. We hebben twee heerlijk rijk belegde vegetarische broodjes gegeten. De prijs kwaliteit verhouding is super, echt een aanrader!!
Nadine H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Erg druk hier, dus we moesten even wachten, maar uiteindelijk toch een plekje weten te bemachtigen! Het is binnen vrij klein, dus je zit een beetje krapjes. Lekkere broodjes gegeten tegen een hele vriendelijke prijs. De bediening was ook in orde!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
We waren er op maandagmorgen dus was er plek genoeg op het terras, leuk plekje. Een heerlijk broodje met verse ingredienten, zo royaal dat ik er de hele dag op kon teren. Attente bediening en aardige kok, ze waren ook vriendelijk tegen mijn 3 jarige zoontje. Op een niet te drukke dag kom ik er zeker terug.
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Tijdens een dagje Amsterdam bij Singel 404 geluncht. Helaas geen plek meer op het zonnige terras aan de gracht, maar binnen hangt ook een prettige sfeer. Zeer uitgebreide kaart met schappelijke prijzen. Veel broodjes kostten € 6,50 en € 7,50. Zo ook de onze. Een broodje met (onder andere) geitenkaas en gegrilde groenten en een clubsandwich met (onder andere) gerookte kip en avocado. De broodjes waren groot en rijkelijk belegd. Het kostte moeite om alles op te krijgen, maar we hebben het zeker geprobeerd, zo lekker was het. Ik kom hier zeker terug.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Vandaag een dagje A'dam gedaan en even gezocht op Iens waar we zouden kunnen lunchen. We waren in de omgeving van Singel 404. Ik kan nu iedereen dit knusse restaurantje aanraden. Hier moet je naartoe voor een lekker broodje, verse vruchtensap of een heerlijk stukje zelfgemaakt gebak. Hier gaat het om de kwaliteit en een tevreden klant. Verwacht geen luxe lunchroom, het is een eenvoudig kleinschalig restaurantje. Hopelijk dat ze dit nog lang kunnen volhouden.
Q1991 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Wat een teleurstelling. Ik vond het totaal niet gezellig, het was boven vol en beneden leek het net een veredelde cafetaria met armoedige tafeltjes. Prijs-kwaliteit verhouding is prima, maar veel dezelfde ingrediënten op de kaart waar ze veel combinaties mee kunnen maken, maar helaas weinig spannends. Ik had me er meer van voorgesteld. Wel lekkere verse sapjes, maar weinig keus. Aardige bediening, dat wel. Alleen stonden er wel mensen midden in het gangpad te wachten op een tafeltje, niet echt lekker rustig eten dus.
Flowerpower .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2013
Het is een vrij kaal ingericht restaurant waar je voornamelijk broodjes kan eten, de bediening is erg vriendelijk maar omdat het zo populair is staat er soms een hele groep mensen binnen te wachten, waardoor de bediening niet kan zien of je wat wilt bestellen.. Als het druk is kan het tot drie kwartier duren voordat je je broodje krijgt maar dat werd netjes van tevoren gemeld. Ik kom zeker terug!
Elsa V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Singel 404 zit verstopt achter het drukke Spui. Je kan buiten en binnen zitten en het is er relatief rustig qua verkeer. Het is dus een fijn plekje. Vorige keer zat ik binnen en nu buiten in het zonnetje. Vorige keer had ik een broodje met o.a. brie en bacon en dit keer had ik een broodje met gerookte kip, guacamole, zongedroogde tomaat en brie. De broodjes zijn erg groot en ze zijn zeker niet zuinig met beleggen wat ik als zeer positief ervaar. Je hoeft dan ook niet nog een broodje te bestellen. Ik vind wel dat je best even moet wachten op je broodje/drinken (aangezien het niet groot is) maar dat is het zeker waard. Ik ben er nu twee keer geweest en ik kom zeker terug!
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Nergens eet je zulke heerlijke broodjes als bij Singel 404. De bediening wisselt nogal veel, maar de koks zijn al jaren dezelfde en van gelijkblijvend hoog niveau.
Buiten op het terras is het fantastisch, maar het restaurant zelf is klein en donker en soms ruikt het er niet prettig. Desondanks ga ik er graag lunchen.
Nadeel is dat hun faam waarschijnlijk in diverse reisgidsen is doorgedrongen, het is er altijd erg druk en je moet er al ruim voor lunchtijd komen om nog een plekje te veroveren. Maar dan is het het meer dan waard!