Over restaurant Singel 101

Als muziek op je tong

Talent in de vorm van chef kok Orlando David Iradi en zijn team. De openslaande deuren op de Singel 101 nodigen je uit om het eigentijdse, frisse, lichte verrassingsmenu (drie tot acht gangen!) uit te proberen. Kleuren en smaken liggen in perfecte harmonie op je bord. Niet dat dit na te maken valt, maar er komt een kookboek aan!

Halve fles mineraalwater

Zondag Gesloten

Voordelig
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, mooi opgediend en gewerkt met verse goede producten. Lekkere combinaties van smaken.
Erick29 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Deze restauran is echt een nieuwe ondeking, ik ben aangenaam verrast door de mooi smaken van alle gerechten van begin tot eind, we hadden de 4 gangen menu en de tweede gerecht ( tong file met burre blanc) was een feest voor de smaak papillen ook de wijn was heerlijk elke glas paste perfect bij elke gerecht. De ser is was erg goed, ongecompliceerd en zeer vriendelijk. Ik ben erg blij dat ik Singel 101 heb ondekt, bedankt voor de leuke avond
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en door de sfeer in het restaurant voelde we er ons gelijk thuis. Heerlijke gerechten die wekelijks wisselen. We konden niet kiezen maar alleen aangeven wat we niet zouden lusten. Dat was absoluut geen probleem want aan alle gangen (4) was zeer veel zorg besteed. Dit restaurant is echt een aanrader.
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Singel 101 blijft voor mij de absolute topper in Amsterdam. De gerechten zijn stuk voor stuk bijzonder en worden op een creatieve manier opgediend, het oog wil ook wat. De smaken zijn altijd verrassend, de combinaties uniek. De bediening is superaardig en laat je je thuis voelen. Na een paar keer geweest te zijn blijkt men je voorkeuren onthouden te hebben.
De inrichting is vernieuwd en dat is een echte verbetering, past nu beter bij de kwaliteit van de gerechten.
Kortom, mijn lievelingsrestaurant!
Silvia N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
GEWELDIG gegeten. Een feestje. Hier word een mens erg gelukkig van. ik heb nog nooit van mijn leven zo lekker gegeten en geniet nog steeds na. Behalve dat iedere hap fantastisch was, zag het er ook nog super uit en was het bijna jammer om het op te eten. Werkelijk om je vingers (en bord) bij af te likken.
Wij hebben hier gisteravond met z'n vieren vanuit de restaurantweek gegeten en hierdoor was het erg betaalbaar.Het is een rustig, gezellig restaurant met vrolijke, vriendelijke bediening.
Keuken en bediening: dank je wel voor een onbetaalbare avond. Wij komen zeker terug, ook als we niet jarig zijn.
Lourent R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
fantastische plek, het is aanbevolen door een vriend (vegetarier) en van het moment van binnen komen tot het moment dat we weg gingen was het genieten, mijn vriendin is vegetarisch, en is altijd moeilijk met eeen vaste menu om waardig te kunnen eten, we hebben de 6 gangen chef'smenu genomen met wijn arrangement, en het was een feest voor de smaakpapillen, zoveel fantasie van de chef. mooi opgemaakte borden vol van smaak. De gastvrouw is zo vriendelijk en attent, ze weet wat je nodig heb en ze heb een perfecte wijn arangement voor de gerechten gekozen. echt een aanrrader, alles klopt en prijs kwaliteit verhouding is erg goed. en bedankt voor de fantastische avond.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Zeer gastvrij ontvangen zoals altijd en het 5 gangen menu was echt heel erg lekker. Elke gang was even lekker en met veel zorg bereid. Met het mooie weer lekker buiten gezeten. Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.
Smul10us .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Weer heerlijk en verrassende gerechten van foodkunstenaar David Orlando gegeten. Lekkere wijn en fantastische gastvrijheid. Als je van mooi en lekker eten houdt moet je echt hier gaan eten.
Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Fantastisch gegeten. We kozen voor het viergangenmenu van de chef. Een goede keuze. Alles was even heerlijk em prachtig. En toen een van ons toch afzag van het desert, kon zij moeiteloos terug van vier naar drie gangen. Super service dus ook.
Vermeer12 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
wij zijn erg goed ontvangen door de vriendelijke gastvrouw, we konden a la carte eten of ons door de chef laten verrassen en dat hebben we gedaan met een 5 gangen menu, echt muziek op je tong, heerlijke coquilles, zwaardvis, ossenhaas met een jonge knoflook schuim, en chocolade dessert, alles met zo veel zorg gemaakt je merkt dat de chef uit een steren restaurant komt , de ruimte is niet groot maar wel gezellig, prijs kwaliteit perfect. een aanrader
heel erg bedankt voor uw recensie en hopelijk tot een volgende keer.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Leuk restaurantje met zeer vriendelijke gastvrouw.
Na aankomst hadden we even een gezellig praatje en namen een aperitief.
De menukaart liet even op zich wachten. We konden kiezen uit een chefs menu waarbij je 3 of meerdere gangen kon krijgen.
Zelf zijn we daar geen liefhebber van, ook omdat er een aantal lekkere dingen op de a la carte kaart stonden die we graag wilde proeven.
We kozen voor de buratta met venkel en tomaat en de coquilles met biet. Erg lekkere voorgerechten.
Alleen jammer dat we lang moesten wachten.
Daarna voor de ossenhaas met knoflook,boontjes en gnocci. Zeer goed gebakken en lekker vlees. En mijn tafelgenoot nam nog een voorgerecht, de eendenborst, goed van smaak.
Ook hier weer te lange wachttijden tussen de gerechten.
En dan zijn er maar 3 tafeltjes bezet. Hoe gaat dat als het echt druk is?
Omdat het al vrij laat was namen we geen dessert.
Eten was lekker, maar te lang wachten is jammer.

Beste A1972C,
Bedankt voor uw recensie en we nemen de mint punten zeker mee in ons verdere groei als bedrijf en we hopen natuurlijk u nog eens te mogen ontvangen .
Cécile A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Eerste keer hier, maar zeker niet de laatste. De allervriendelijkste gastvrouw, o wat is dat toch bepalend, deed alles om het ons naar de zin te maken op een heel natuurlijke manier. Wij namen een 4 gangen menu en alles was even lekker. Maar ja de kok heeft zijn sporen dan ook verdiend bij Oud Sluys. Echt een aanrader!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Leuk klein restaurant. Prima ambiance en de gerechten waren lekker en voldoende. Hartelijke ontvangst door de eigenaresse.
Heel erg bedankt voor uw reactie en we hopen u snel weer te mogen ontvangen
Singel 101

Robert S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijke originele gerechten, mooi opgemaakt en gepaste hoeveeheden. Uitermate goede bediening, heel aardig zonder opsmuk! We konden lekker buitenzitten onder een parasol voor de weinige motregen!
Rob607 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Geweldige verrassing qua eten en presentatie, heel hoog niveau. Service super vriendelijk en persoonlijk. Het interieur is naar mijn mening niet geheel conform het sublieme eten, nogal eenvoudig, maar ze gaan verbouwen. Maar ik ga zeker snel terug en heb restaurant al aangeraden aan diverse personen.
Gerbrand.steensma .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Uitstekend restaurant, wat een verrassing!
Het verrassingsmenu bestond uit verschillende prachtig opgemaakte gerechten.
Fret V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Erg lekker gegeten, culinair niveau. Niet altijd een hele duidelijke omschrijving op de kaart, wel een creatieve omschrijving, maar je wilt toch eigenlijk ook wel weten wat je precies gaat eten. Het was een beetje druk dus de service wat wat traag, maar wel heel vriendelijk. Voor en hoofdgerecht erg goed, nagerecht bij de één wat minder maar wat ik had was ook erg lekker. Ga hier zeker nog eens eten, misschien als het mooi weer is buiten.
Laila P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Singel 101 verdient het om iedere avond vol te zitten. De gerechten zijn sterwaardig. Mooie kleine gerechtjes met zoveel smaak. Gerookte eend die op je tong smolt. Roodbaars met kreeftensaus, één van de lekkerste dingen die ik ooit gegeten heb. We kregen nog extra warm brood om ook het laatste beetje saus te kunnen verorberen, zo heerlijk.
De opmaak van de borden is prachtig, duidelijk de hand van een chef die bij Oud Sluis heeft gewerkt.
Julia heeft ons zeer hartelijk en kundig bediend. Mooie wijnen die je in eerste instantie misschien niet verwacht, maar perfect bleken te passen.
Singel 101 combineert eten van een zeer hoogwaardig niveau met een huiskamergevoel. Wij gingen na vijf gangen zeer tevreden weer naar huis, een echte aanrader.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten, erg lekker en zeer verfijnd. Uitermate gastvrije bediening. Zeker een aanrader !
Info268 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk gegeten van 3 gangen simple taste menu. Van ons voorgerecht werd ik vrolijk zo mooi en sprankelend zag het eruit. Dessert trouwens ook. Prettige aangename bediening, van mij hoeft het niet zo formeel. Lekker wijntje erbij. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Kortom ik zou weer gaan, en dan iets meer tijd uittrekken.