Over het restaurant Singel 101

Als muziek op je tong

Talent in de vorm van chef kok Orlando David Iradi en zijn team. De openslaande deuren op de Singel 101 nodigen je uit om het eigentijdse, frisse, lichte verrassingsmenu (drie tot acht gangen!) uit te proberen. Kleuren en smaken liggen in perfecte harmonie op je bord. Niet dat dit na te maken valt, maar er komt een kookboek aan!

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Singel 101

casper R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ben aangenaam verrast, goede concept, ze hebben een vaste menu van de chef, vers lekker en mooi, keuze uit 3,4 of 5 gangen, wij zijn lekker voor de 5 gangen gegaan met bij passende wijn, echt bijzonder lekker, brood vooraf met een proeverij van ponpoen en een klein miso, en toen begon de feest met coquilles, ei, waarme vis gerecht en een prachtige stuk vlees, en een heerlijk dessert. Service , erg vriendelijk gastvrouw uit chili met een mooi accent, prijs kwaliteid erg goed, zoals het hoor. een aanrader, mooi plek aan de gracht.
Beste Casper, wij zijn erg blij dat u genoten heb, daar streven we naar toe en het was ook erg aangenaam om u in ons restaurant te mogen ontvangen en altijd welkom .
M.v.g. Julia en team singel 101
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Uitstekend en verrassend eten!
Beste Frank, bedankt dat u bij ons ben komen eten en ook bedankt voor de waardering, en ook wil ik u vertellen dat we bezig zijn met de decor . En hopen u een andere keer te mogen ontvangen
M.v.g. Julia en team van singel 101
Vera T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Omdat het terras in de zon lag en er plaats was, zijn we hier gaan zitten voor een glas wijn. Toen besloten om hier ook wat te eten. Een heerlijke verrassing. Prachtige, heerlijke gerechten en leuke bediening. We komen hier zeker terug!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gaat wel, niet geweldig, bediening aardig
Beste Saskia, bedankt dat u bij ons ben komen eten en erg jammer dat u het niet geweldig vond. Wij zijn altijd open voor groei en verbetering en ik vind uw commentaar niet erg opbouwend, en dat is wel jammer.
M.v.g. Julia en team van singel 101
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De gerechten zijn mooi en lekker maar het is niet veel. De rode wijn was zeer goed te drinken!
D L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten was origineel, bijzonder lekker en mooi gepresenteerd. Er is één menu per dag - dat brengt een zeker risico met zich maar met dergelijke gerechten neem ik dat risico graag!
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Voor een weekendje in Amsterdam deed ik weer beroep op Iens.nl om een goed restaurant te vinden. De Singel 101 was een uitstekende keuze. Een heel verfijnde keuken en mooi opgediende gerechten. We lieten ons verwennen met het 5 gangen menu. De wijnen waren ook heel goed. Dit restaurant is prijs/kwaliteit een topper !
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten met bij Singel 101 het voordeel dat je niet echt hoeft te kiezen maar gewoon voor 3-/4- of 5-gangen kunt kiezen. Rustig met tafelgenoten kunnen praten en goede rode wijn. Wel jammer dat, uiteraard per ongeluk, 12 euro is gerekend voor "Earth Sparkling Groot" voor twee karafjes kraanwater zonder bubbels. Geeft toch achteraf thuis een minder positief gevoel.
Beste Paul,
Erg bedank voor u recensie, en wij zijn ook blij dat u bij ons ben komen eten, alleen jammer van de water voor mij is erg raar, bij ons is water nooit een probleem en ik weet echt niet hoe dit heeft kunnen gebeuren, en als u contact met mij had opgenomen had ik het gelijk kunnen oplossen, en alsnog wil ik u vragen om de bon op te sturen en wil ik graag even kijken wat er gebeurt is.we streven naar heerlijkheid en willen graag dat ons gasten tevreden zijn.
M. V. G. Julia Singel 101
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vierde keer in half jaar! Eigenaaresse fantastische hostess! Eten zoals altijd fabulous!!!
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Zeer vriendelijke gastvrouw en verrassend hoge kwaliteit van het eten!! De opmaak van het bord en de smaaksensatie kan zich meten met dat van een Michelinchef! Uitstekend!
michelle V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
echt een super avond gehad, met nog 3 vrienden bij Singel 101 wezen eten, en ik kan het aan iedereen aanraden, er is geen menu kaart en je kan alleen aangeven hoeveel gangen je wil en of je allergien heb of eventuele bijzonerheden zijn ,dus wel, een van de tafel genoten is streng vegetarisch maar er werd onzetend goed rekening mee gehouden, de chef is echt een kunstenaar, de smaken en de presentatie zijn zo mooi, ben echt onder de indruk. De gastvrouw+eigenaresse heeft ons van begin tot eind in de watten gelegd. en wat ook belangrijk is de " prijs kwaliteid " is voor deze top kwaliteid erg goed echt een aanrader.
Beste Michelle heel erg bedankt voor u mooi recensie, en altijd welkom bij ons.
M. V. G. Julia Singel 101
Jasper Z.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Echt een topavond gehad. Zeer goede ontvangst door de gastvrouw/eigenaresse. Keuze uit 3,4 of 5 gangen menu. Zijn voor het 5 gangen menu gegaan, met daarbij een wijnarrangement. Eten was overheerlijk en de wijnen sloten erg goed aan. Menu werd er niet doorheen gedrukt, maar er zat precies genoeg tijd tussen de gangen.

Kan deze plek aan iedereen aanraden en kom hier sowieso nog een keer terug!
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Leuke lokatie, nabij het CS.
gezellige inrichting, zeer vriendelijke bediening.
Leuk consept, je geeft het aantal gewenste gangen op en wat je absoluut NIET wilt eten. Alle producten zijn biologisch en ieder bord wordt gepresenteerd als een schilderijtje.
Warme vers gebakken broodje met een kerrie smeersel, kalfswang om te zuigen en een mooie balans in de smaken.
Wij hebben genoten!
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
via Iens dit leuke restaurant gevonden. Een absolute aanrader! heerlijke broodjes vooraf en een fantastisch stukje kabeljauw! Afsluitend een heerlijk nagerecht van chocolade.
Van.heelsbergen V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zeer hartelijke ontvangst en persoonlijke bediening! Heerlijke warme broodjes en amuses vooraf!
Prettige sfeer en restaurant heeft zeer goede ligging vlakbij station.
Keuken is zeer gevarieerd en smaken zijn divers maar passen goed bijelkaar. Vlees was van uitstekende kwaliteit!
De prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.
Wij komen niet uit Amsterdam, maar wij zullen hier zeker vaker komen!
Beste Mirthe,
Heel erg bedankt voor de mooi recensie, en voor de waardering, zoals ik al eerder zei, altijd welkom, voor ons is ook erg fijn om gasten zoals jullie te mogen ontvangen.
met vriendelijke groet Julia
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vanavond was de tweede keer dat we hier gegeten hebben. Wat een top restaurant... gezellig aangekleed, klasse niveau eten en onwijs fijne bediening met de eigenaresse als hoogtepunt. Echt een aanrader als je van lekker eten en een goede prijs kwaliteit verhouding houd!! Super eten en heerlijke wijnen!!
Beste stefan,
heel erg dank voor de recensie, wij waarderen heel erg de mening van ons gasten en zijn altijd blij als u blij bent,
tot een volgende keer
Julia
Marijke O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Verrassend lekker gegeten. Wij hadden het 3-gangen menu en dat was prima. Erg prettig dat het een familierestaurant is waar alle familieleden goed met elkaar samenwerken. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, mooi opgediend en gewerkt met verse goede producten. Lekkere combinaties van smaken.
Erick29 E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Deze restauran is echt een nieuwe ondeking, ik ben aangenaam verrast door de mooi smaken van alle gerechten van begin tot eind, we hadden de 4 gangen menu en de tweede gerecht ( tong file met burre blanc) was een feest voor de smaak papillen ook de wijn was heerlijk elke glas paste perfect bij elke gerecht. De ser is was erg goed, ongecompliceerd en zeer vriendelijk. Ik ben erg blij dat ik Singel 101 heb ondekt, bedankt voor de leuke avond
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en door de sfeer in het restaurant voelde we er ons gelijk thuis. Heerlijke gerechten die wekelijks wisselen. We konden niet kiezen maar alleen aangeven wat we niet zouden lusten. Dat was absoluut geen probleem want aan alle gangen (4) was zeer veel zorg besteed. Dit restaurant is echt een aanrader.