Over het restaurant Singel 101

Als muziek op je tong

Talent in de vorm van chef kok Orlando David Iradi en zijn team. De openslaande deuren op de Singel 101 nodigen je uit om het eigentijdse, frisse, lichte verrassingsmenu (drie tot acht gangen!) uit te proberen. Kleuren en smaken liggen in perfecte harmonie op je bord. Niet dat dit na te maken valt, maar er komt een kookboek aan!

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Singel 101

Eugene V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was prima; paste helemaal bij het herst-achtige weer. De entourage past minder goed bij het lekkere eten.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben genoten van het vijfgangenmenu van Singel 101 en van de echte vriendelijkheid van de bediening. Een verbeterpunt betreft de focus van iedereen die er werkt. Het ene moment lijkt het wachten op de eerste gang of een glas wijn slechts rust te bevorderen, het andere moment duren dat soort zaken storend lang. Dat was bij ons onder andere aan de orde toen wij zaten te wachten op de laatste gang: het toetje. Eerst duurde het enige tijd totdat het bestek daarvoor - een lepel - verscheen, vervolgens duurde het te lang voordat het eigenlijke toetje kwam. Dat had te maken met bezoek waarvoor de koks even gezellig de keuken uitkwamen. Een ander verbeterpunt betreft de toegang tot en het onderhoud van het sanitair. Maar het belangrijkste - de smaakvolheid van het eten - was prima in orde.
T. L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Erg lekker en verrassend vijf gangen menu gegeten, heel aardige gastvrouw. Goede prijs kwaliteit, aanrader.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Je laten verrassen door een uitmuntende chefkok en zijn team is het lekkerste wat er is. De (h)eerlijke no-nonsens bediening van de gastvrouw is een verademing. Top avond ! Groet Rob & Juud
Stig J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker en spanned eten met prima service.
Therese B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gott, bra , familjärt . Otrolig charmig restaurang
casper R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ben aangenaam verrast, goede concept, ze hebben een vaste menu van de chef, vers lekker en mooi, keuze uit 3,4 of 5 gangen, wij zijn lekker voor de 5 gangen gegaan met bij passende wijn, echt bijzonder lekker, brood vooraf met een proeverij van ponpoen en een klein miso, en toen begon de feest met coquilles, ei, waarme vis gerecht en een prachtige stuk vlees, en een heerlijk dessert. Service , erg vriendelijk gastvrouw uit chili met een mooi accent, prijs kwaliteid erg goed, zoals het hoor. een aanrader, mooi plek aan de gracht.
Beste Casper, wij zijn erg blij dat u genoten heb, daar streven we naar toe en het was ook erg aangenaam om u in ons restaurant te mogen ontvangen en altijd welkom .
M.v.g. Julia en team singel 101
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Uitstekend en verrassend eten!
Beste Frank, bedankt dat u bij ons ben komen eten en ook bedankt voor de waardering, en ook wil ik u vertellen dat we bezig zijn met de decor . En hopen u een andere keer te mogen ontvangen
M.v.g. Julia en team van singel 101
Vera T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Omdat het terras in de zon lag en er plaats was, zijn we hier gaan zitten voor een glas wijn. Toen besloten om hier ook wat te eten. Een heerlijke verrassing. Prachtige, heerlijke gerechten en leuke bediening. We komen hier zeker terug!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gaat wel, niet geweldig, bediening aardig
Beste Saskia, bedankt dat u bij ons ben komen eten en erg jammer dat u het niet geweldig vond. Wij zijn altijd open voor groei en verbetering en ik vind uw commentaar niet erg opbouwend, en dat is wel jammer.
M.v.g. Julia en team van singel 101
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De gerechten zijn mooi en lekker maar het is niet veel. De rode wijn was zeer goed te drinken!
D L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten was origineel, bijzonder lekker en mooi gepresenteerd. Er is één menu per dag - dat brengt een zeker risico met zich maar met dergelijke gerechten neem ik dat risico graag!
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Voor een weekendje in Amsterdam deed ik weer beroep op Iens.nl om een goed restaurant te vinden. De Singel 101 was een uitstekende keuze. Een heel verfijnde keuken en mooi opgediende gerechten. We lieten ons verwennen met het 5 gangen menu. De wijnen waren ook heel goed. Dit restaurant is prijs/kwaliteit een topper !
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten met bij Singel 101 het voordeel dat je niet echt hoeft te kiezen maar gewoon voor 3-/4- of 5-gangen kunt kiezen. Rustig met tafelgenoten kunnen praten en goede rode wijn. Wel jammer dat, uiteraard per ongeluk, 12 euro is gerekend voor "Earth Sparkling Groot" voor twee karafjes kraanwater zonder bubbels. Geeft toch achteraf thuis een minder positief gevoel.
Beste Paul,
Erg bedank voor u recensie, en wij zijn ook blij dat u bij ons ben komen eten, alleen jammer van de water voor mij is erg raar, bij ons is water nooit een probleem en ik weet echt niet hoe dit heeft kunnen gebeuren, en als u contact met mij had opgenomen had ik het gelijk kunnen oplossen, en alsnog wil ik u vragen om de bon op te sturen en wil ik graag even kijken wat er gebeurt is.we streven naar heerlijkheid en willen graag dat ons gasten tevreden zijn.
M. V. G. Julia Singel 101
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vierde keer in half jaar! Eigenaaresse fantastische hostess! Eten zoals altijd fabulous!!!
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Zeer vriendelijke gastvrouw en verrassend hoge kwaliteit van het eten!! De opmaak van het bord en de smaaksensatie kan zich meten met dat van een Michelinchef! Uitstekend!
michelle V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
echt een super avond gehad, met nog 3 vrienden bij Singel 101 wezen eten, en ik kan het aan iedereen aanraden, er is geen menu kaart en je kan alleen aangeven hoeveel gangen je wil en of je allergien heb of eventuele bijzonerheden zijn ,dus wel, een van de tafel genoten is streng vegetarisch maar er werd onzetend goed rekening mee gehouden, de chef is echt een kunstenaar, de smaken en de presentatie zijn zo mooi, ben echt onder de indruk. De gastvrouw+eigenaresse heeft ons van begin tot eind in de watten gelegd. en wat ook belangrijk is de " prijs kwaliteid " is voor deze top kwaliteid erg goed echt een aanrader.
Beste Michelle heel erg bedankt voor u mooi recensie, en altijd welkom bij ons.
M. V. G. Julia Singel 101
Jasper Z.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Echt een topavond gehad. Zeer goede ontvangst door de gastvrouw/eigenaresse. Keuze uit 3,4 of 5 gangen menu. Zijn voor het 5 gangen menu gegaan, met daarbij een wijnarrangement. Eten was overheerlijk en de wijnen sloten erg goed aan. Menu werd er niet doorheen gedrukt, maar er zat precies genoeg tijd tussen de gangen.

Kan deze plek aan iedereen aanraden en kom hier sowieso nog een keer terug!
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Leuke lokatie, nabij het CS.
gezellige inrichting, zeer vriendelijke bediening.
Leuk consept, je geeft het aantal gewenste gangen op en wat je absoluut NIET wilt eten. Alle producten zijn biologisch en ieder bord wordt gepresenteerd als een schilderijtje.
Warme vers gebakken broodje met een kerrie smeersel, kalfswang om te zuigen en een mooie balans in de smaken.
Wij hebben genoten!
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
via Iens dit leuke restaurant gevonden. Een absolute aanrader! heerlijke broodjes vooraf en een fantastisch stukje kabeljauw! Afsluitend een heerlijk nagerecht van chocolade.