Sing King Ling

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Sing King Ling

Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het moet beter met de binding het blanke personeel ziet er uit erg sloom uit ,chinees personeel goed , en vrouwen moeten meer in rok ,schoon restaurant top
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Vadaag bij sing king ling op het mooie terras een lunchmenu genomen.Haaienvinnensoep ,heerlijk van smaak,daarna ajam pangang met lekkere nasi goreng(flinke portie) Voor ons tweeen nog geen 23 euro inclusief twee drankjes.Prijs kwaliteit prima en een zeer vriendelijke bedienig.Een aanrader.
Sweetpanda .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Vroeger kwamen we hier regelmatig voor lopend buffet en afhalen. Laatste jaren veel minder omdat we het restaurant nog al klein vinden om daar lekker te zitten en genieten van het eten. In Sneek heeft tegenwordig betere aanbod qua zit ruimte en comfort voor Chinese lopend buffet.

Eten bij Sing King Ling is wel heel lekker. Dus bij afhalen kunnen jullie ook best bij hun doen. Qua locatie staat het restaurant ook mooi, echt midden in het centrum.

Ik hoop dat ze naar een grotere pand kunnen verhuizen. Dan komen we zeker vaker terug!