Sing Kee

7,2
Voordelig
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ik ben hier zaterdag 3 september wezen eten. De inrichting is best leuk, met mooie posters van Hong Kong aan de muur. Het heeft wel de uitstraling van een eethuis dus niet van een luxe restaurant, maar daar zit ik niet mee. Het uitzicht naar buiten is ook erg mooi, 2 zijden met ramen. Het eten is lekker, snel bereid en niet duur. Voor mij een restaurant of eethuis waar ik graag vaker ga eten
H. W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteren op aanraden van een collega hier eend met pannenkoekjes en hoisinsaus wezen eten. Heerlijke knapperige eend met knapperige groenten, eindelijk eens pannenkoekjes die niet aan elkaar plakken. Was heerlijk. Bediening is vriendelijk maar niet erg gastgericht. Interieur is schoon maar niet erg gezellig kortom echt lekker chinees. Ga zeker nog eens terug.
Snor1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Meestal gaan we naar een ander chinees restaurant in de buurt, maar we dachten we proberen is Sing Kee.
Het is uitstekend bevallen, pikante zure Pekingsoep, wantansoep, nasi met gewokte kip peper en zout For Nam krokante spek en cha sieuw . Het was zeer smakelijk, vriendelijke bediening(kunnen andere restaurants in de omgeving een voorbeeld aan nemen. Alleen de inrichting was echt chinees kan iets netter hoewel het er zeer schoon was. Dit alles voor een schappelijke prijs. Ga hier zeker meer komen.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Voor de tweede keer erg goed gegeten hier. Echte aanraders zijn onder meer de dungesneden inktvis en de gestoomde varkensribbetjes, maar eigenlijk is alles lekker. Personeel is vriendelijk, snel en alert. Het decor is simpel maar efficiënt, zoals bij meer restaurant in deze straat. Niks mis mee!
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik kom hier al een paar jaar en ben nog nooit teleurgesteld. Het is een klein onooglijk tentje op de hoek van de Wagenstraat, maar vriendelijk en schoon. Interieur is saai en modern, eigenlijk heel Chinees. Het eten is zeer authentiek, het zit er ook altijd vol Chinese mensen en die kunnen het weten natuurlijk.
Ik bestel altijd iets wat ik niet ken, wat bij het personeel niet zelden reacties oproept in de trant van “Dah nie lekkuh fuh jouw “. Ze hebben steevast ongelijk! Ik vind het leuk om interessante nieuwe smaken te proeven, bovendien is bij hen alles vers bereid, heerlijk. Aanrader vind ik de dikke rijstsoepen (geserveerd tot 17 uur), bijvoorbeeld met reepjes buikspek en steranijs of 1000 jaar eieren. Toe vaak een lekker drankje met tapiocaparels, genieten hoor.
De kaart is erg uitgebreid, maar lang niet alles is er want ze werken met verse producten en kijken je zelfs een beetje verbaasd aan wanneer je iets buiten het seizoen bestelt. Ook zijn er dingen te bestellen naast de kaart, maar daar kom je niet meteen achter. Een keer werden we verrast met een heerlijk gerecht met geroerbakte aubergine. Ik weet niet of er steevast zo'n soort daghap is, dat moet je maar uitvinden ;-p
Elsemarieke1 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Voor een kleine lunch hier naar binnen gegaan. Het ziet er aan de buitenkant niet echt aanntrekkelijk uit. Maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen. Binnen is het wat vol met tafels, niet super gezellig, maar voor een snel hapje eten prima.
De kaart is groot en onduidelijk. Gelukkig wel hulp van de bediening. Het eten stond snel op tafel en was voor een lunch prima. De smaak was goed, hoewel we wel gebruik moesten maken van de sambal die op tafel staat.
Het nadeel is dat je niet kan pinnen, dus alleen contant betalen. Is niet meer van deze tijd.
Voor ons goed voor een lunch, maar niet voor een avondje uit eten.

Randy F.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Hier de afgelopen jaren vaker gegeten. Tegenwoordig heet het New Sing Kee. De kaart was anders en misschien een beetje verwarrend. De bediening was uiterst behulpzaam met het maken van de juiste beslissing. Ik wilde persé een gerecht met Black Bean saus. Wat adviezen gekregen over de bami die ik had uitgezocht maar uiteindelijk kwam er een smakelijk gerecht op tafel maar niet alles behalve bijzonder. Jammer en gezien de concurrentie die er is in China town echt aan de dure kant.
Ga voorlopig niet meer terug. Zoveel betere alternatieven
Drommels .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
de gevulde tahoe, vlees en visgerechten omschrijf ik als uiterst goed bereidt en smaakvol. De altijd vriendelijke bediening benadert je direct bij binnenkomst. aan de entourage kan wel iets verbetert worden. die is niet gezellig
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Voor een Chinees eethuis serveren ze prima gerechten. De bediening is vlot en vriendelijk. Het decor is netjes en verzorgd. In dit deel van Den Haag zijn meerdere Chinese restaurant gevestigd Sing Kee behoort tot de betere restaurants.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Voor decor aarzelde ik tussen een 9 en een 6. Het ziet er natuurlijk maar heel matig uit, maar het heeft wel net dat China-town tintje. Bediening goed. Doen hun best en komen authentiek over.
Dan nog het eten. Heerlijke fried dumplings, peking eend prima van smaak maar te koud. Rundvlees met broccoli uitstekend, gebakken rijst wat flauw. Komen we terug? Dat zou zomaar kunnen, redelijke prijs en het is China Town!!!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Ik had zin in afhaal. Bij binnenkomst stond ik gelijk in het restaurantje en was er geen aparte afhaal wachtruimte. Ik werd naast een meneer geplaatst die lekker zat te eten, kreeg een kaart en een kopje thee. De serveerster sprak gebrekkig Nederlands en nadat ik de kaart had doorgespit kwamen we er samen uit. De vegetarische mini loempia's waren wat flauw. Er had van mij meer zout en peper in gemogen. Ook de Chinese groente met garnalen (wel 6 stuks) en witte rijst was naar mijn mening wat flauw en vet. Al met al ok eten hoor, maar niet voor herhaling vatbaar.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Hier op een zondag zomaar binnen gevallen voor een lunch, prijzen zijn schappelijk en een uitgebreide menu-kaart en vriendelijke bediening. Mijn man koos de halve pekingeend met pannenkoekjes en ikzelf ging voor de mihoen Singapore. Er werd voor beide ingedekt en de gerechten konden we samen delen, wat wij ook hebben gedaan en dat was smullen. Alles vers en pittig (mihoen) een met heerlijk knapperig vel en heerlijk met de pannenkoekjes en saus. Hierbij een chinees biertje en chinese thee en toen weer op pad. De entourage is simpel, toilet is minder ( 1 dames en 1 heren) in hetzelfde halletje hangen de jassen van de medewerkers en staan er spullen op de grond. Maar voor het eten is het echt een aanrader !
Rafael2013 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Mijn eerste bezoek sinds er een nieuwe eigenaar in zit. Het interieur is een stuk moderner geworden en de bediening is gemotiveerder en vriendelijker. De menukaart is onoverzichtelijk en door de 2 talen vaak onduidelijk. Bestelde een halve eend met rijstflensjes. Nieuwe ervaring voor mij maar de eend was echt heerlijk inclusief de zwarte saus. Vooraf gebakken Wantan met garnalen, ook een aanrader. Chinese televisie en de aanwezigheid van Chinezen geven aan dat dit hernieuwde zaakje een aanwinst is in Chinatown Den Haag.
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
afgelopen maandag voor buiten op mini-terrasje best wel lekker gegeten+vooral vlot.. vorig jaar van eigenaar verandert+new ervoor, nieuwsgierig.. vooraf zeer smakelijk bereide kingsize scheermes, vervolgens de hotpot met kip (gewoon in mootjes gehakt dus wel met botjes..), champignons+groentes.. ja, heerlijk op smaak (helaas wel met gebruikmaking van smaakversterker, jammer..) witte rijst, sambal van aangemaakte gedroogde pepers viel me tegen, vooral scherp..
bediening zeer correct.. (moest wel vooraf betalen..) gewoon gemiddeld geprijsd.. (met wit wijntje erbij zo'n 20 euro)
enfin, ik had er eigenlijk wel nog wat meer van verwacht, maar al met al best wel plezierige culinaire belevenis bij mi. authentieke (mn. hongkong) chinees..
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Vorige week bij Sing Kee gegeten.. dat was verrassend, een nieuwe eigenaar en nieuwe inrichting. Dat beloofde wat! Ik vond persoonlijk de bamisoepen bij Sing Kee meer smaak hebben dan bij anderen... Helaas.. na het bestellen van mijn soep en het proeven viel het tegen. Het was flauw en er zat weinig smaak aan. Het eten daarentegen was wel veel en was mooi opgediend. De TV die staat te gillen met Chinese soapseries maakt het er niet gezelliger op.. jammer... maar voor mij geen Sing Kee meer.
Hugo M. N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Door de nieuwe eigenaar is dit restaurant nu herdoopt tot New Sing Kee. Alle aspecten van het restaurant zijn nu opgeknapt; het is nu gelukkig weer een echt chinees restaurant. Jammer is wel dat de kaart een stuk minder gerechten bevat, maar er staan nog steeds veel juweeltjes op. Bijzonder is ook dat je hier rijstporridge kan eten in veel soorten en maten. En je kan hier ook de befaamde bubble thee krijgen! (Tot voor kort trok half jong china in Nederland naar Amsterdam om dat te kunnen drinken.)
De kwaliteit van het eten is prima en de prijzen lopen in de pas met de andere chinese restaurants in het Haagse Chinatown. De inrichting is opgeknapt, maar de sfeer is echt chinees. Het eten brengen, het afruimen etc gaat snel, efficient en is er niet gericht op om de gasten te vermaken. Daar is het eten zelf voor, of eventueel de chinese zender op de TV bij de ingang...
Met de ligging en de glazenpui, alsmede de ruime keus aan kleine gerechten is dit restaurant nu weer een echte aanwinst voor het centrum van Den Haag. Hier kan je snel en zakelijk een hapje eten van goede kwaliteit zonder veel poespas.
Het enige wat echt anders is dan in China is dat je hier wel voor je pot thee moet betalen, wat bij een groot deel van de andere chinese restaurants rond de Wagenstraat, net zo min als in China, niet gebruikelijk is.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Vanwege het alsmaar dalende niveau van Eethuis Sing Kee de afgelopen jaren, was ik er zomer 2011 voor het laatst. Toen waren zelfs de klassiekers als Shui Kau Noodlesoep en geroosterde Pekingeend niet meer in orde.
Een paar maanden geleden is de zaak in handen gekomen van een nieuwe eigenaar en deze heeft het interieur van de zaak meteen maar opgefrist. De kaart is gelukkig een stuk kleiner geworden en de prijzen zijn gestegen maar nog steeds op aanvaardbaar niveau, want het eten is nu weer goed tot uitstekend te noemen. Buiten de gewone menukaart staan op de papieren placemats een paar specialiteiten waarvan de met knoflook en rode peper gebakken inktvis gevuld met garnalen een absolute aanrader is. Ben er in 4 maanden tijd nu 5 keer geweest en het eten is nu weer gewoon van constante kwaliteit.
Dit is nog steeds geen restaurant om romantisch te eten en verwacht ook geen culinaire hoogstandjes, maar voor een betaalbare en lekkere lunch of diner met z'n tweetjes of kleine groep vrienden is New Sing Kee weer een aanrader geworden.
Arthur W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Wil je gewoon lekker chinees eten, ga dan naar New Sing Kee.
Sinds dat dit restaurant een nieuwe eigenaar heeft is het eten duidelijk beter. De krokant gebakken tahoe Sing Kee gevuld met garnalen is een aanrader. Prijs kwaliteitsverhouding is dan ook uitstekend.
Diner4one .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Vroeger kwam ik hier een paar maal per week recent van eigenaar veranderd en de prijzen lijken gelijk maar omdat je minder krijgt hier een stuk duurder uit dan voorheen. Zo kreeg je vroegen een lekkere maaltijd met witte rijst en wat groenten voor nog geen 7 euro. Nu bestelde ik de scheermessen in de reclame die op de kaart aangeprezen worden voor 3,20 maar bij de bestelling werd gezegd dat je er twee moet bestellen... tja zet dan op de kaart 6,40 vervolgens wilde ik de oude vertrouwde droge spek nemen.. maar nu krijg je er geen rijst meer bij... ik nam spareribs met rijst een gerechtje dat 20 minuten duurd en zou met zwarte bonensaus geserveerd worden.. van spareribs was niet veel te zien je verwacht dan de ribbetjes zoals we die kennen maar het waren kleine stukjes bot met wat vet en vlees heel minimaal leek gekookt.. de zwarte bonen saus kon ik ook niet waarnemen en bediening gevraagd. Kreeg alsnog een bakje saus erbij die ik later voor één euro op de rekening terug vond. Kortom voor en hoofdgerecht besteld en nog honger dat kan bijna niet bij een Chinees. Dus nog maar een portie kipvleugels besteld een kleinere portie 3 stuks voor 5 euro, die waren goed en sappig. Witte wijn voor deze ambiance kwaliteit en maat ook wat te prijzig 3,25 nu 2,95 bij de voorganger. De entourage is iets gemoderniseerd maar niet zo dat je nu in een restaurant zit, koelkast met blikjes achter de glazen deur etc. kortom voor één persoon 27,65 was het gebodenen beneden de maat en is er in de omgeving zeker een betere keuze mogelijk.