Sinar Djaya

Meer informatie over restaurant Sinar Djaya

• Catering
RichardvanderLaan .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Wij Halen af en toe nasi of bami rames.Altijd heerlijk.Nog nooit iets op aantemerken gehad.Veel keuzes tussen heerlijk vlees en groente's.Kortom..Eenmaal hier geweest,dan blijf je er regelmatig komen!! Personeel is gewoon zeer vriendelijk en behulpzaam.
Larimda53 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Ik ben al enige jaren een regelmatige klant bij Sinar Djaya. Daar heb je keus uit tal van heerlijk verse en uiterst smaakvolle authentieke Indonesische gerechten. Echt ideaal als het koken er even bij inschiet. Ruime porties en overheerlijk; echt een aanrader voor de liefhebber van de Indische keuken. Vriendelijke service; echt top!
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Ik kom hier al jaren regelmatig en in 98% van de gevallen is het eten prima. Af en toe zit er wel eens een miskleun tussen, zoals taai geworden Babi Ketjap, blijkbaar even niet goed opgelet in de keuken, maar als ik dat de volgende keer meld wordt er altijd correct op gereageerd.

De porties zijn veel te groot voor 1 persoon, maar je kunt ook een klein portie bestellen. Jammer dat dat zo slecht staat aangegeven, ik kwam daar zelf pas na een paar jaar achter.
Enige punt van kritiek is dat er in al die jaren dat ik er kom niets, maar dan ook niets, aan het aanbod gewijzigd is. Af en toe wat variatie in het menu zou het nog aantrekkelijker maken.
Joly_123 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Vandaag weer een heerlijke nasi rames besteld bij de immer vriendelijke mensen van Sinar Djaya. Superlekker! En ik ben best kritisch als het op indonesisch aankomt, want ik eet het vaak en op verschillende plekken. De zaak is trouwens altijd brandschoon. Ik kan in elk tegeltje mijn eigen gezicht zien en ik kan nergens een vlekje of spatje ontdekken. Daarom een 10 voor het decor.
J.E. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Eén van de betere afhaal 'toko's' van Hilversum. Vriendelijke personeel, ziet er proper uit en de gerechten smaken goed.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Klein afhaalrestaurant met heerlijk eten. Nette ruime porties, alles goed op smaak. Zou hier zeker terug gaan. Het is alleen afhalen.
Joly_123 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Sinar Djaya is een ontzettend lekkere indo en het personeel is heel vriendelijk, bijna schattig. Een absolute aanrader is de rendang. Zo lekker heb ik hem nog niet vaak gegeten. En de sateh (vaste prik bij elke indo voor mij) is ook super.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Het is een voorrecht om in de buurt van dit kwaliteits Indonesische afhaalrestaurant te wonen. Het eten is voortreffelijk, vers en met een pure smaak. De rijsttafel voor twee personen voor 30 euro is een aanrader en genoeg voor drie flinke porties! Gastvrij en vriendelijk echtpaar dat dit afhaalrestaurant runt. Het is meer een snackbar dan een restaurant, wat weer als voordeel heeft dat je de gerechten goed kunt zien terwijl ze ter plekke voor je opgeschept worden.
I. Janssen .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Kom hier al jaren en blijf dat doen. De eenvoudige afhaallocatie is superschoon en het eten vers en aantrekkelijk getoond. De keuze is ruim, naar smaak pittig of minder pittig. De bediening is altijd even vriendelijk en ze zijn bepaald niet zuinig met de porties, terwijl de prijs voor een flinke nasi rames voor 2 personen onder de 15 euro ligt. Smullen!
Thom P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Ik eet regelmatig bij dit afhaalindoneesje en het eten is uitstekend! Service van de mensen is ook top en iedereen is erg aardig. Verbeterpunten zouden kunnen zijn iets meer stoelen om te wachten op je eten.