Sinar Cinta

31-237119000

Meer informatie over restaurant Sinar Cinta

Sinar Cinta is 5 minuten lopen vanaf het station van Haarlem
  • Kom je met de auto?
    Met de auto kunnen de afhalers het beste de Parklaan aanhouden. Hier zijn meestal parkeerplekken dichtbij het restaurant. Voor de eters kunnen het beste hun auto parkeren in parkeergarage op het Stationsplein (ingang via Parklaan-Jansweg)

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

Duur
ACD V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ik was hier vandaag voor de 3x om roti te halen. De allereerste keer een tijd geleden was de roti super heerlijk, vandaar dat ik terugkwam. Nu de laatste 2x is de roti gewoon slecht. De kip is droog, zit nauwelijks smaak aan, de aardappels relatief hard ook zonder smaak en de boontjes idem
Degene die de eerste keer roti maakte had er verstand van. Ik weet niet wie het nu doet, maar het kan niet anders dan dat dat iemand anders is. Die heeft er absoluut geen kaas van gegeten.
Dit was de laatste keer dat ik hier roti kwam halen.
Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren! Het klopt dat we de afgelopen weken hebben geëxperimenteerd met biologische producten van verschillende leveranciers en we werken nu niet meer met smaakversterkers en andere toevoegingen. Wij hebben nu de juiste mix gevonden en zijn ervan overtuigd dat de roti nu niet alleen gezonder is maar zeker net zo lekker is als voorheen. Ik nodig u graag uit om de "nieuwe versie" te komen proeven!
RosaMarie .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gisteren met vriendinnen gegeten bij Sinar Cinta. Het was super lekker en heel gezellig sfeertje!
Roti, kerriekip, pom en saoto soep, allemaal overheerlijke Surinaamse gerechten en we hebben gesmuld! Lekkere latin muziek en heel vriendelijke bediening.

Echt een aanrader voor als je lekker Surinaams wilt eten!
Roberto D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Gisteren voor de derde keer geweest en heb wederom héééérlijk gegeten! Dit keer gekozen voor een Indonesisch menu: Nasi kuning met rendang, daging belado en aubergine. De randang was super mals en met een lekkere, niet overheersende kokossmaak. De belado en aubergine waren best wel pittig, maar met een perfect gebalanceerde smaak. Net als de vorige keer geholpen door de zeer charmante Indische dame (eigenaresse?). Heel geduldig werd mij alles uitgelegd met goed advies en een vrolijke lach. De ongedwongen sfeer zorgt voor mij dat ik gemakkelijk in mijn eentje kan komen eten. Echt een aanrader!!
Patrickx .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Op advies van mijn collega ben ik gaan eten bij Sinar Cinta. Ik had geen idee wat ik moest kiezen want alles zag er lekker uit. De vriendelijke dame legde mij het concept uit: Kies een basisgerecht (rijst, bami, nasi,....) dan vlees, vis, groente. Ik zei stoer dat ik wel van pittig hield, dus werd mij daging belado, ayam rujak en aubergine geadviseerd. Dat heb ik geweten...! Het was echt overheerlijk, maar toch iets te pittig voor mij. De dame zag mijn rood voorhoofd en kwam lachend een gas water brengen! Super service, maar volgende keer iets rustiger aan met de keuzes voor mij!
Karina71 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Met een bon van Xenos (2 maaltijden voor de prijs van 1) kwam ik met een vriendin bij Sinar Cinta terecht. We werden netjes ontvangen en hebben heerlijk gegeten! Een aanrader!
Tinymar .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Vanavond bij Cinar Sinta gegeten, bij binnenkomst werd ik netjes verwelkomt en geholpen door een aardige donkere dame.
Ik wist niet zo goed wat ik wilde eten en ik heb haar voor advies gevraagd en ik heb uiteindelijk voor een Sinar to go bakje gekozen.
Het eten was inderdaad verrukkelijk, echt een aanrader!

Alleen mag er iets gedaan worden aan het uiterlijk van het restaurant, ik had de indruk dat ik een snackbar was binnengelopen.

Ik ga er zeker nog een keertje naartoe!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Zoals ik anderen al zie zeggen, de zaak ziet er van buiten een beetje uit als een snackbar. Desondanks merk je weinig van het afhaalgedeelte als je in het restaurant zit. Het eten is echt heel lekker en personeel erg vriendelijk.
CarEst .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Wat is dit toch een leuke zaak! Van buiten oogt het als een snackbar maar binnen blijkt er ook een gezellig restaurantje bij te horen. We hebben er de soto soep en de gebakken banaan geprobeerd. En we kunnen naar waarheid zeggen dat deze ook echt de moeite waard zijn. Jammer dat we geen trek meer hadden, want de vele gerechten in de vitrine zagen er zeer appetijtelijk uit. We komen hier beslist terug om meer te proeven. De beide dames die ons bedienden waren bijzonder vriendelijk en deden hun best om het ons naar de zin te maken. Dat is gelukt!
DanielJM .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Heerlijke Surinaamse roti en pom gegeten! Verassend leuk restaurantgedeelte achter de "afhaalwinkel". Lekker relaxed sfeertje met Salsa muziek en heel vriendelijk personeel. Goede uitleg over de gerechten en vooral heel kindvriendelijk. We komen zeker terug!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Vanavond gegeten bij Sinar Cinta in Haarlem via Social Deal. De eerste indruk als je het restaurant binnenkomt is dat je een snackbar binnen komt : het voorste gedeelte is take-away. Als je verder kijkt zie je het restaurant wat sfeervol oogt. Jammer dat er waterschade aan het plafond is, maar dat is te wijten aan de verbouwing van de bovenverdiepingen. Zolang dat niet is afgerond, heeft het geen zin om het plafond te repareren.
Op het tijdstip dat wij eten ( zaterdagmiddag rond 17:30) is het druk met afhaal-klanten. In het restaurant zijn alle tafels bezet of gereserveerd.
De bediening is vriendelijk. De eerste drankjes laten even op zich wachten. Ons voorgerecht is een vegetarische loempia, die hoewel niet echt heet toch erg lekker is.
Het hoofdgerecht is nasi, bami, mihoen of witte rijst, in een aantal varianten. Daarbij de keuze uit 3 vleesgerechten en 3 groenten gerechten. Wij nemen nasi goreng en witte rijst met daarbij 6 verschillende vlees- en groenten gerechten. Als carnivoor ging mijn voorkeur uit naar de 6 vleesgerechten, en ik moet zeggen dat alles heerlijk was, hoewel de kleine vleesballetjes een beetje flauw waren. De hete sperciebonen waren pittig maar daardoor smaakte mijn biertje weer beter.
Wij hebben heerlijk gegeten en komen hier zeker nog een keer terug.
Hurkl .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Buitengewoon voor de smaakpapillen. Goede service en uitstekende gerechten.
Via een Social Deal de eerste keer kennis gemaakt met verschillende gerechten, een basis gerecht met 3 groente gerechten en 3 vlees/vis gerechten (zelf samen te stellen). Verrassend!!!
We komen zeker terug, of om af te halen of in het restaurant.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Op uitnodiging van mijn moeder bij deze Surinaamse toko belandt. Beetje huiverig aangezien dit niet het type keuken is waar ik van hou, liep ik binnen in wat ik dacht een snackbar te zijn. Verrast door het feit dat er achterin nog een klein restaurantje was waar je ook kon zitten. Het oogt niet heel gezellig maar is verder prima netjes. De aparte combi vind ik wel dat je dan naar salsa muziek zit te luisteren in een toko. Daardoor kreeg ik eigenlijk eerder trek in tapas..

We kwamen hier met een social deal en de dame heeft de boel heel vriendelijk uitgelegd.
De vegetarische loempia als starter was heerlijk. Ik hou niet van spicy en deze was echt net prima te doen! Voor het hoofdgerecht had je een aantal keuzes waardoor ik toch nog kon genieten van een eigen samengesteld menu. De nasi met (bruine??) rijst was mij echt te pittig, net als het vlees.. Zelfs over de groente zat nog hete brei.. Het was mij allemaal te gekruid en te pittig. Maar dat nam niet weg dat ik er wel prima heb gegeten. Ik zal er zelf alleen niet naar terug gaan. De bediening was verder erg vriendelijk.
FiFaFo .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Hier meerdere malen geweest en voorheen altijd tevreden.
Tot de laatste keer: Deze keer door een dame van middelbare leeftijd geholpen die ZEER onvriendelijk was.
Ook het eten smaakte deze keer niet zo bijzonder. Flauwe nasi en aubergine die vrij droog was; niet de prijs waard die je er voor betaald.
Ik weet niet of dit eenmalig zo was of niet, maar ik ga het risico niet nemen. Door de slechte service en het matige eten, kom ik hier niet weer!
Versloot .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
We hebben heerlijk gegeten het was meer als genoeg en het personeel was heel vriendelijk!!
Kortom het was super!!! Het is voor herhaling vatbaar!!!
Het is ook heel gezellig binnen als je zo voorbij loopt denk je dat het alleen een afhaal toko is totdat je binnenstapt en doorloopt naar achter, schoon netjes en gezellig!!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Sinar Cinta Haarlem

Lekker eten, en genoeg. Vriendelijke mensen en bediening en gezellig interieur. Menu makkelijk aan te passen als je kinderen mee neemt. Geen gedoe met extra kosten gewoon zoals het menu bedoeld is. Gewoon erg leuk ! En ik zag dat je ook kan meenemen. Dus dat ga ik ook zeker doen het is 50 meter van het station.
Louis van der Lee
Louis40 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Het eten is lekker, maar de service zeer onsympathiek. Kraanwater mag niet worden geschonken en, wat veel erger is, er worden achteraf extra kosten in rekening gebracht (€4,50 bovenop op een schotel van € 9) die niet vooraf zijn gemeld. Reden is dat ik binnen at ipv het eten mee te nemen.
Wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. In ons restaurant hanteren wij andere prijzen dan de meeneem-menu's zoals wij ook aangeven op onze menukaarten. Voor € 3,50 extra krijgt u de tafelaankleding met bestek, servet, krantje en een schaaltje krupuk en natuurlijk de extra service. Naast bronwater kunt u voor € 1,50 een groot karaf kraanwater bestellen. Een gratis glas water bij een glas wijn kan natuurlijk ook. Wij zullen er op letten dat wij dit nog duidelijker vooraf aangeven.

José C.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Bij binnenkomst denk je even ....dit is een snackbar, loop door naar achteren waar een gezellig sfeervol restaurantje is. De bediening is gastvrij en zeer vriendelijk, de porties voldoende en heel smakelijk, twee pepertjes heet is nog goed te eten : wij komen zeker terug!!!
Fons K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Whow wat een uitstraling hangt hier in dit eethuisje.
Bij binnenkomst proefde ik meteen de sfeer van Suriname!
Vriendelijke mensen, en uiteraard de heerlijkste maaltijdcomponenten waar ik uit kon kiezen.
Ik heb niet alles kunnen proeven dus zal ik dat een andere keer moeten doen.
I'll be back!
Elmato .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Twee maaltijden besteld. heel ruime porties.
Thuis bij de buis heeeerlijk gegeten op de bank;
rundvlees en kip met pittige groenten ( 2 keuzes van elk)
Bijzonder behulpzame, lieve mensen, doen we nog eens!
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Super personeel en erg lekker. Ik lunch er wekelijks en geniet er erg van het lekkere broodje en van het vriendelijke personeel.