Sin Yue

Zijlweg 82 2013 DL Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sin Yue

PSeten .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Vriendelijke bediening en voortreffelijke kwaliteit eten. We kozen voor Yiew Kuo Ha en Kerry Ha. Bijzonder veel heerlijke knapperige garnalen met perfect gegaarde groenten en mie. De kok had goed rekening gehouden met onze dieetwensen. De inrichting is vol Chinese details. We zaten aan een ruime rustige tafel en hebben een heerlijke avond gehad. Niet duur, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. En dan zelfs nog een kalender en geschenk na afloop, heel aardig!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Lekker gegeten. Beter dan het gemiddelde chinese restaurant. Vlotte vriendelijke bediening. Inrichting een beetje rommelig.
Komen zeker een keer terug.
Roel_ettie .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Geen gelegenheid om in het restaurant zelf te eten dus maken we gebruik van de afhaalservice. De bestelling wordt correct opgenomen. Ook de bereidingstijd is ondanks de verscheidenheid in bestelde gerechten acceptabel. Jammer dat de bediening te druk was met andere zaken zodat de bestelling daarna op de balie stond af te koelen. Maar!! Ondanks de temperatuur smaakte het eten prima. Er was ruim aandacht besteed aan het gebruik van goed bij elkaar passende ingrediënten.