Sin Jah

- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Sin Jah

230861 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten met totaal 6 in dit restaurant. Jonge en zeer vriendelijke bediening, alles gaat in gepast tempo en de gerechten zijn stuk voor stuk zeer smakelijk. Wij waren niet de enige die dat vinden, op dinsdagavond zit dit restaurant gewoon zo goed als vol! Een echte aanrader !.
Piet van den Bosch
Bluespromotor .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Zoals altijd fantastisch gegeten. Vlotte en heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader, heerlijke gerechten en zalige sushi.
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij Sin Jah! Een trendy en modern interieur. Mooie vernieuwende uiteenlopende Aziatische gerechten. Zeer goede en vriendelijke bediening kortom echt een aanrader!
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Afgelopen zondag at ik hier met twee vriendinnen. Het eten was lekker maar de ervaring teleurstellend. We moesten erg erg erg lang wachten op ons eten. De per gang bestelde gerechtjes kwamen niet of lang na elkaar. Na gevraagd te hebben naar de ontbrekende gerechtjes kregen we de dingen die we al hadden gehad nogmaals en de dingen die ontbraken pas na lange tijd. Dit patroon herhaalde zich door de (5!) rondes heen. Omdat we er zo lang zaten, hebben we de 5 rondes ook echt kunnen volmaken. Het eerste eten was na 3 uren al weer gezakt en toen zaten wij pas aan de derde ronde. De bediening was ongeorganiseerd en paniekerig. En het restaurant zat niet eens vol. Omdat het allemaal zo lang duurde, kregen we de koffie ongevraagd gratis. Een leuk gebaar maar het compenseerde de rest van de avond absoluut niet. Ik zou hier niet weer heen gaan en ik zou het anderen ook afraden. Eten was wel oké maar de prijs staat niet in verhouding tot de geboden kwaliteit. Zeker niet als het zo'n chaos is als toen wij er waren. Jammer!
l L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hier met vrienden gegeten. Was super druk! Eten was verder goed,alleen lang wachten tot het klaar was. En bediening liet wat teveel vallen uit de handen.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een aantal keren per jaar gaan we eten bij Sin-Jah. Een prima restaurant met een goede prijs-kwaliteit verhouding. De bediening is vriendelijk. Het aantal hapjes is voor ons ruim voldoende. Het eten met houten stokjes is leuk om te oefenen, maar gelukkig is er ook nog een mes/vork. Wij reserveren altijd om 18.00 uur en zijn dan bijna 4 uur aan het tafelen. Wij hebben nog nooit de indruk gekregen dat we weggekeken worden. Een aanrader.
T S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Slechte service.
Arrogante drektie.
Onheus behandeld.
Door lange wachttijden tot kunnen bestellen en trage opdienen van eerste bestelde menu's werden we tot spoed gemaand om de volgende menu's snel te bestellen en op te eten.
We mochten maar van 17.00 - 19.45 uur aanwezig te zijn.
Pas om 18.30 uur eerste menu gekregen.
Directie gaf ons de schuld dat de keuken langzaam werkte.
Totaal klant onvriendelijk. Echte arrogant.
David B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een restaurant met een elegante uitstraling. Kennelijk heel populair: al om 18.00 op een donderdag was het behoorlijk druk en raakte snel vol.
Een bekende formule: tot max 5 rondes van max 3 gerechtjes per ronde: €26,95.
Snelle, behulpzame bediening - vlotte, netjes in bedrijskleding gestoken jongelui.
Het eten is redelijk tot goed wat kwaliteit en grootte van porties betreft.
Drankjes zijn blijkbaar een belangrijke bron van omzet voor Sin Jah.
Het viel me op dat er geen wasabi noch gember op de tafel waren; ik moest er steeds om vragen. Bij andere vergelijkbare restaurants is het er gewoon.
Het zou fijn dat als, voor dat bedrag, onbeperkt groene thee beschikbaar zou zijn...
Ik zou niet zo gauw hier teruggaan om te dineren.
Joni P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Afgelopen week voor het eerst sinds jaren hier weer geweest. We wisten niet van het nieuwe concept maar dit beviel ons prima! Voor een donderdagavond was de zaak druk bezet. Iedereen die er was zat er zeker drie uren en de sfeer was gezellig. De kon tapas bestellen en nadat het ons was uitgelegd gingen we aan de slag. Eerst bestelden we sushi. We waren het wokrestaurant Hardegarijp gewend: hier bij Sin Jah was de sushi veel verser en veel smaakvoller. Wat een verschil! Wat ik ook veel leuker vind is dat het eten wordt gebracht.. het grote graaien van de huidige wokrestaurants bevalt me steeds minder. Zo bestelden we vier rondes a drie gerechtjes en de vijfde ronde al niet meer. Het is meer dan voldoende voor ons. Wat er leuk is om elk een ander gerecht te bestellen en zo met elkaar te delen. Stel je voor... 15 verschillende hapjes. Zeer smaakvol en meer dan genoeg. De bediening was vriendelijk en er was veel personeel. Dat moet ook wel omdat alles wordt gebracht. Het leek chaotisch maar ook weer niet. Alles kwam wat ons betreft op tijd. Dit beviel ons prima: we hebben dan ook besloten 1e kerstdag hier te eten. Mooie sfeer, prachtige locatie, vriendelijk personeel maar vooral, erg lekker eten. Okee, de drankjes maken het geheel wat duurder maar uit eten kost altijd wat! Voor 55 euro zit je met zn tweetjes bij een wokrestaurant (bv E10) maar hier zit je voor 70 euro drie uren heel relaxed. Ik vind dit het zeker waar.
D F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mijn vriendin verraste mij met het etentje hier. Ze hebben een prachtig concept waarbij je 5 gangen hebt met in elke gang 3 gerechtjes. Heel leuk om zo eens andere dingen te proberen. Van Sushi tot Zeewier. Ik wilde de zeewiersalade proberen maar vond deze niet lekker. Die kan beter in zee blijven. Smaken verschillen natuurlijk ???? De bediening was goed en legde alles keurig uit. Ook het dessert smaakte erg fijn. Wel vind ik het bord ijs met vruchten vrij kaal opgemaakt. Een schaaltje met maar 1 bolletje ijs is niet zo aantrekkelijk. Daar had nog wel een bolletje ijs bij gekund. Maar verder top! Was verast door dit concept en zo had ik dus 2 verrassingen op 1 dag.
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben zaterdag genoten van een rijke ervaring aan Aziatische tapas, bijzondere gerechten met ook lekkere, verse sushi. Bijzonder vriendelijk personeel, een serveerster genoot om onze dochter van 12 te zien genieten van alle sushi. Een fijne sfeer, ruim opgezet restaurant dat toch een intieme sfeer heeft. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Leuk concept, de kaart bestaat uit Pan-Aziatische gerechten, waardoor het anders is dan andere all you can eat tentjes. Het eten is goed, alleen de meeste sauzen zijn voor mij te zoet. Het vlees is wel heel mals en goed bereid, en alle gerechtjes zijn wel goed gekruid en goed op smaak. De porties zijn goed, sommige gerechten zijn groter dan andere, das best apart maar prima. De bediening is zeer vriendelijk en de ambiance is zoals je kan verwachten van zo'n restaurant, maar niks op aan te merken.
Lars_H .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gisteren hebben we het tapa's-arrangement geprobeerd. Dit is ons erg goed bevallen. De sushi zit bomvol met smaak, en smaakt erg vers. De grillgerechten en gefrituurde hapjes zijn allemaal erg goed op smaak, niet te zout. De stoofpotjes zijn heerlijk, vooral met een beetje rijst. Wel zit er veel verschil in de grootte van de gerechten. Al met al had ik (en mijn vriendin al helemaal) meer dan genoeg aan het maximum van 15 gerechten. De warme handdoekjes aan het einde van het eten zijn erg prettig.

De service is keurig, maar wel erg stijf. Er werd ons uitgelegd hoe het concept werkt en het leek net of je naar een robot stond te luisteren.

Het restaurant ziet er superstrak uit. Het is schoon en keurig opgeruimd. Wel zou het iets sfeervoller kunnen door het wat meer aan te kleden.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Wij hebben hier nu al meerdere malen heerlijk gegeten. De menukaart biedt een meer dan ruime keuze en alles is heerlijk van smaak. De bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier zeer zeker weer terug en kunnen Sin Jah echt van harte aanraden!
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
We hebben ons prima vermaakt met het "all you van eat" in dit restaurant. Hier kun je 5 x 3 gerechtjes kiezen van allerlei aard. Sushi, salades, bief, varkensvlees, kip en eend. Er is ook ruim voldoende keuze in vegetarische gerechtjes. Alles is smaakvol en gevarieerd van smaak. De bediening is erg vriendelijk en allert. Ook als de zaak langzamerhand gezellig vol wordt. Verder is de ruimte rustig en niet al te Chinees ingericht. Zeker de moeite waard om er nog eens terug te komen.
Hadassa G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wat heerlijk gegeten.
Inmiddels meerdere keren gegeten en constante kwaliteit.
Keurige bediening, er lopen genoeg mensen rond dat je nooit lang hoeft te wachten. Je mag 5 rondes eten bestellen 2 à 3 gerechten per persoon en dit is ook echt voldoende, je hebt alle tijd en zit niet aan een 2,5 uur vast zoals in veel all you can eat restaurants (dit is dan ook niet echt all you can eat, terwijl het wel zo op hun website beschreven staat).
De Aziatische tapas zijn gevarieerd, voor iedereen zit er wel iets tussen, als je niet van sushi houdt zijn er veel andere (warme, vis, vlees, vegetarische) gerechten.
Prijs kwaliteit is echt goed.
Het is een zeer schone zaak (keuken natuurlijk niet aan een inspectie onderworpen), maar als er een tafel opgeruimd werd ging hier echt iemand staan schrobben met een sopje op het tafelblad.
Enige minpuntje: je eet er met stokjes, dit zijn wegwerp houten stokjes. Ik eet lekkerder met een paar mooie stokjes.
lyanny .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Sin Jah heeft heerlijke sushi maar voor een vegetariër (zoals ik ben) is het niet fijn. Verder is de service ronduit slecht en doet men niet aan excuses.

Als vegetariër is het niet mogelijk om los te bestellen (of op een andere kaart zodat je het apart op een plankje krijgt) van de anderen. Je krijgt je sushi dus tussen de vis sushi van de anderen. Verder hebben we enkele keren meegemaakt dat de bediening naast onze tafel stond met de sushi en toen besefte dat ik geen viseitjes op mijn sushi wilde en ze of ter plekke ze er vanaf pielde of weer terug ging naar de keuken en ze er daar vanaf haalde (en toen ze op tafel stonden zaten er nog 1 of 2 eitjes op)
Verder komen de gerechten vaak een ronde later of niet. Zat er een haar in de lamsbout van mijn vriend (en dat was niet de schuld van het restaurant volgens de bediening) en zat de bediening te roddelen over elkaar naast onze tafel..
Toen wij aangaven bij betaling wat we niet prettig aan de avond vonden kregen we elke keer (3 avonden, we hebben ze nogal eens de kans gegeven) te horen dat het niet hun schuld was.. Excuses waren erg prettig geweest..
Beste Lyanny, bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er dingen niet goed zijn verlopen. We geven de gasten met speciale wensen altijd een aparte bestellijst zodat wij en de keuken rekening kunnen houden met deze wensen. We gaan echter altijd van de normale situatie uit, maar als u bij uw gastheer/gastvrouw aangeeft graag een aparte bestellijst te willen, zal dat nooit een probleem moeten zijn. Mijn excuses als een van mijn collega's u niet goed heeft begrepen of hierop de verkeerde actie heeft ondernomen.
Verder wil ik graag het misverstand uit de weg helpen dat we viseitjes eraf halen en gewoon de sushi weer terug brengen. Alle "verkeerde" gerechten worden weggedaan en er worden altijd nieuwe porties besteld. Het kan echter wel zo zijn dat er een verdwaald viseitje nog ergens op terecht komt omdat de vegetarische sushi ook op dezelfde plek wordt gemaakt als andere sushi. Deze viseitjes zijn erg klein en plakkerig waardoor ze makkelijk verdwalen. We proberen hier wel op te letten, maar helaas kunnen we het niet helemaal uitsluiten dat het gebeurd.
Natuurlijk hoort er geen haar op de lamsrack te komen, en daarvoor bieden we ook onze excuses aan. Wat mijn collega waarschijnlijk beter had kunnen overbrengen, is dat het haar niet van de kok is, omdat iedereen in de keuken haarnetjes draait voor de hygiëne. Daarmee leggen we echter niet schuld bij iemand anders, het hoort gewoon niet.
Met betrekking tot de timing van de gerechten kunnen we onze excuses aanbieden, maar helaas kunnen we daar weinig aan doen. Sommige gerechten duren qua bereidingstijd langer dan andere gerechten. Daarnaast kan het zijn dat een bepaalde chef het drukker heeft waardoor zijn gerechten ook langer duren. Als u tijdens een bepaalde gang nog gerechten mist, kunt u dat bij uw gastheer/gastvrouw aangeven. Het is voor ons geen enkel probleem om de status van de missende gerechten voor u op te vragen. Ik hoop dat u er begrip voor heeft dat we op voorhand onmogelijk kunnen bijhouden welke gerechten elke gast heeft besteld en welke gerechten de gasten reeds hebben ontvangen.
We zullen uw feedback meenemen en waar mogelijk verder te verbeteren.
Knarf E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Sin Jah kende ik al jaren als de betere afhaalchinees in Leeuwarden. Dit jaar al meerdere malen bij Sin Jah wezen eten en kunnen genieten van hun nieuwe concept. Het restaurant is prachtig opgeknapt en de service is super. Helaas is de keuze in sushi wel wat mager. Maar wat er geboden wordt is van zeer goede kwaliteit.
mediatheek .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Gezellig en erg lekker gegeten met collega's. Bediening is heel vriendelijk, en strak geregeld. Echte aanraders wat ons betreft: de beef cubes, "vogelnestjes", beefrolletjes en alles met Japanse mayo, en niet te vergeten de sushi. Na 5 gangen nog een heel klein plekje over voor een toetje....mooi gepresenteerd en heel smakelijk. Voor herhaling vatbaar!
Liezzbeth .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
We werden hartelijk ontvangen op een dinsdagavond bij Sin Jah. We hadden niet gereserveerd want we dachten dat het niet erg druk zou zijn maar het tegendeel was waar. We hebben een heerlijke avond gehad door de lekkere gerechtjes, heerlijke wijn en prettige bediening.