Sin Jah

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:30
- Diner vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joni P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
D F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mijn vriendin verraste mij met het etentje hier. Ze hebben een prachtig concept waarbij je 5 gangen hebt met in elke gang 3 gerechtjes. Heel leuk om zo eens andere dingen te proberen. Van Sushi tot Zeewier. Ik wilde de zeewiersalade proberen maar vond deze niet lekker. Die kan beter in zee blijven. Smaken verschillen natuurlijk ???? De bediening was goed en legde alles keurig uit. Ook het dessert smaakte erg fijn. Wel vind ik het bord ijs met vruchten vrij kaal opgemaakt. Een schaaltje met maar 1 bolletje ijs is niet zo aantrekkelijk. Daar had nog wel een bolletje ijs bij gekund. Maar verder top! Was verast door dit concept en zo had ik dus 2 verrassingen op 1 dag.
Plantingan .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben zaterdag genoten van een rijke ervaring aan Aziatische tapas, bijzondere gerechten met ook lekkere, verse sushi. Bijzonder vriendelijk personeel, een serveerster genoot om onze dochter van 12 te zien genieten van alle sushi. Een fijne sfeer, ruim opgezet restaurant dat toch een intieme sfeer heeft. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Leuk concept, de kaart bestaat uit Pan-Aziatische gerechten, waardoor het anders is dan andere all you can eat tentjes. Het eten is goed, alleen de meeste sauzen zijn voor mij te zoet. Het vlees is wel heel mals en goed bereid, en alle gerechtjes zijn wel goed gekruid en goed op smaak. De porties zijn goed, sommige gerechten zijn groter dan andere, das best apart maar prima. De bediening is zeer vriendelijk en de ambiance is zoals je kan verwachten van zo'n restaurant, maar niks op aan te merken.
Lars_H .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gisteren hebben we het tapa's-arrangement geprobeerd. Dit is ons erg goed bevallen. De sushi zit bomvol met smaak, en smaakt erg vers. De grillgerechten en gefrituurde hapjes zijn allemaal erg goed op smaak, niet te zout. De stoofpotjes zijn heerlijk, vooral met een beetje rijst. Wel zit er veel verschil in de grootte van de gerechten. Al met al had ik (en mijn vriendin al helemaal) meer dan genoeg aan het maximum van 15 gerechten. De warme handdoekjes aan het einde van het eten zijn erg prettig.

De service is keurig, maar wel erg stijf. Er werd ons uitgelegd hoe het concept werkt en het leek net of je naar een robot stond te luisteren.

Het restaurant ziet er superstrak uit. Het is schoon en keurig opgeruimd. Wel zou het iets sfeervoller kunnen door het wat meer aan te kleden.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Wij hebben hier nu al meerdere malen heerlijk gegeten. De menukaart biedt een meer dan ruime keuze en alles is heerlijk van smaak. De bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier zeer zeker weer terug en kunnen Sin Jah echt van harte aanraden!
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
We hebben ons prima vermaakt met het "all you van eat" in dit restaurant. Hier kun je 5 x 3 gerechtjes kiezen van allerlei aard. Sushi, salades, bief, varkensvlees, kip en eend. Er is ook ruim voldoende keuze in vegetarische gerechtjes. Alles is smaakvol en gevarieerd van smaak. De bediening is erg vriendelijk en allert. Ook als de zaak langzamerhand gezellig vol wordt. Verder is de ruimte rustig en niet al te Chinees ingericht. Zeker de moeite waard om er nog eens terug te komen.
Hadassa G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wat heerlijk gegeten.
Inmiddels meerdere keren gegeten en constante kwaliteit.
Keurige bediening, er lopen genoeg mensen rond dat je nooit lang hoeft te wachten. Je mag 5 rondes eten bestellen 2 à 3 gerechten per persoon en dit is ook echt voldoende, je hebt alle tijd en zit niet aan een 2,5 uur vast zoals in veel all you can eat restaurants (dit is dan ook niet echt all you can eat, terwijl het wel zo op hun website beschreven staat).
De Aziatische tapas zijn gevarieerd, voor iedereen zit er wel iets tussen, als je niet van sushi houdt zijn er veel andere (warme, vis, vlees, vegetarische) gerechten.
Prijs kwaliteit is echt goed.
Het is een zeer schone zaak (keuken natuurlijk niet aan een inspectie onderworpen), maar als er een tafel opgeruimd werd ging hier echt iemand staan schrobben met een sopje op het tafelblad.
Enige minpuntje: je eet er met stokjes, dit zijn wegwerp houten stokjes. Ik eet lekkerder met een paar mooie stokjes.
Lyanny .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Sin Jah heeft heerlijke sushi maar voor een vegetariër (zoals ik ben) is het niet fijn. Verder is de service ronduit slecht en doet men niet aan excuses.

Als vegetariër is het niet mogelijk om los te bestellen (of op een andere kaart zodat je het apart op een plankje krijgt) van de anderen. Je krijgt je sushi dus tussen de vis sushi van de anderen. Verder hebben we enkele keren meegemaakt dat de bediening naast onze tafel stond met de sushi en toen besefte dat ik geen viseitjes op mijn sushi wilde en ze of ter plekke ze er vanaf pielde of weer terug ging naar de keuken en ze er daar vanaf haalde (en toen ze op tafel stonden zaten er nog 1 of 2 eitjes op)
Verder komen de gerechten vaak een ronde later of niet. Zat er een haar in de lamsbout van mijn vriend (en dat was niet de schuld van het restaurant volgens de bediening) en zat de bediening te roddelen over elkaar naast onze tafel..
Toen wij aangaven bij betaling wat we niet prettig aan de avond vonden kregen we elke keer (3 avonden, we hebben ze nogal eens de kans gegeven) te horen dat het niet hun schuld was.. Excuses waren erg prettig geweest..
Beste Lyanny, bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er dingen niet goed zijn verlopen. We geven de gasten met speciale wensen altijd een aparte bestellijst zodat wij en de keuken rekening kunnen houden met deze wensen. We gaan echter altijd van de normale situatie uit, maar als u bij uw gastheer/gastvrouw aangeeft graag een aparte bestellijst te willen, zal dat nooit een probleem moeten zijn. Mijn excuses als een van mijn collega's u niet goed heeft begrepen of hierop de verkeerde actie heeft ondernomen.
Verder wil ik graag het misverstand uit de weg helpen dat we viseitjes eraf halen en gewoon de sushi weer terug brengen. Alle "verkeerde" gerechten worden weggedaan en er worden altijd nieuwe porties besteld. Het kan echter wel zo zijn dat er een verdwaald viseitje nog ergens op terecht komt omdat de vegetarische sushi ook op dezelfde plek wordt gemaakt als andere sushi. Deze viseitjes zijn erg klein en plakkerig waardoor ze makkelijk verdwalen. We proberen hier wel op te letten, maar helaas kunnen we het niet helemaal uitsluiten dat het gebeurd.
Natuurlijk hoort er geen haar op de lamsrack te komen, en daarvoor bieden we ook onze excuses aan. Wat mijn collega waarschijnlijk beter had kunnen overbrengen, is dat het haar niet van de kok is, omdat iedereen in de keuken haarnetjes draait voor de hygiëne. Daarmee leggen we echter niet schuld bij iemand anders, het hoort gewoon niet.
Met betrekking tot de timing van de gerechten kunnen we onze excuses aanbieden, maar helaas kunnen we daar weinig aan doen. Sommige gerechten duren qua bereidingstijd langer dan andere gerechten. Daarnaast kan het zijn dat een bepaalde chef het drukker heeft waardoor zijn gerechten ook langer duren. Als u tijdens een bepaalde gang nog gerechten mist, kunt u dat bij uw gastheer/gastvrouw aangeven. Het is voor ons geen enkel probleem om de status van de missende gerechten voor u op te vragen. Ik hoop dat u er begrip voor heeft dat we op voorhand onmogelijk kunnen bijhouden welke gerechten elke gast heeft besteld en welke gerechten de gasten reeds hebben ontvangen.
We zullen uw feedback meenemen en waar mogelijk verder te verbeteren.
Knarf E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Sin Jah kende ik al jaren als de betere afhaalchinees in Leeuwarden. Dit jaar al meerdere malen bij Sin Jah wezen eten en kunnen genieten van hun nieuwe concept. Het restaurant is prachtig opgeknapt en de service is super. Helaas is de keuze in sushi wel wat mager. Maar wat er geboden wordt is van zeer goede kwaliteit.
Mediatheek .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Gezellig en erg lekker gegeten met collega's. Bediening is heel vriendelijk, en strak geregeld. Echte aanraders wat ons betreft: de beef cubes, "vogelnestjes", beefrolletjes en alles met Japanse mayo, en niet te vergeten de sushi. Na 5 gangen nog een heel klein plekje over voor een toetje....mooi gepresenteerd en heel smakelijk. Voor herhaling vatbaar!
Liezzbeth .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
We werden hartelijk ontvangen op een dinsdagavond bij Sin Jah. We hadden niet gereserveerd want we dachten dat het niet erg druk zou zijn maar het tegendeel was waar. We hebben een heerlijke avond gehad door de lekkere gerechtjes, heerlijke wijn en prettige bediening.
Charlottehoupt .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en naar de juiste tafel gebracht. Ook werden onze jassen aangenomen wat lang niet bij alle all you can eat restaurants gebeurd. Drankjes werden opgenomen en er werd uitgelegd hoe het in zijn werk ging. Geduurde het diner moesten we erg lang wachten op ons eten. Er stond keurig in de kaart vermeld dat dit voor kon komen. Ook logisch. Alleen waren we vaak al een ronde verder en dan kregen we de gerecht van de eerste ronden nog. Meerdere keren hebben we aangegeven dat we nog eten miste. Er werd gezegd het komt eraan of totaal geen reactie. Ook hebben we heel vaak om drinken moeten vragen en dan kwam het niet. Uit eindelijk heb ik maar tijdens de vijf rondes maar 2 glazen wijn gedronken omdat het niet gebracht werd. Gelukkig stond het niet op de rekening. Bediening was traag en niet winst gevend aan het denken. Als je gasten dan langer op het eten moeten wachten kom dan wel met de drankjes, en met een uitleg. Na afloop hebben we nogmaals aangegeven dat er toch dingen mis gingen. De keuken kreeg de schuld, ik heb geen kok gezien die de drankjes bracht. Ook geen excuses. Met een groep komen doen we niet meer. Als de gerechten kwamen was het wel van goede kwaliteit en de keuken maakt er ook echt iets moois van maar de bediening kan nog een hoop leren.
Reneebrandsma .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het beste Aziatische restaurant van Friesland! Heerlijke sushi, verrassende gerechten en lekkere wijnen. Vriendelijke bediening en sfeervolle ambiance. Wat wil je nog meer voor een gezellige avond uit! Tot snel!
Myrthepardoen .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Op een zaterdagavond met een redelijk grote groep heerlijk gegeten bij restaurant Sin Jah in Leeuwarden. Een ieder van ons was al bekend met sushirestaurants met een all-you-can-eat-concept, maar Sin Jah doet hier gelukkig niet aan mee! Zij zijn van een totaal andere categorie restaurant en stijgen boven de rest uit!
Omdat één van ons vaker bij dit restaurant heeft gegeten, heeft hij diverse gerechten voor ons besteld. Je kan proeven dat Sin Jah goed heeft ingekocht met de vis, deze smaakte heerlijk vers en zeker niet waterig, zoals je weleens vis proeft uit bijv. de supermarkt. Er zat een goede smaak aan en hierdoor heb ik genoten!
De bediening bij Sin Jah was beleefd en kwam geregeld aan tafel met de vraag of alles naar wens was. Er was goede kennis aanwezig bij het personeel over de verschillende gerechten en de soorten vis en vlees, mijn complimenten. Hierdoor was het fijn zitten in dit restaurant.
De aankleding bij Sin Jah is erg smaakvol, je zit hier gezellig, verder niets op aan te merken.
De prijs-kwaliteit-verhouding van dit restaurant is prima, je krijgt goede kwaliteit vis en vlees voor een goede prijs.
Wie eens Aziatische gerechten wilt proberen van een goede kwaliteit, moet zeker eens bij restaurant Sin Jah in Leeuwarden langs gaan!
Molenaar7 M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij Sin Jah! Een ruime keuze in diverse gerechtjes. Je mag 3 gerechtjes pp per ronde kiezen (in totaal 5 rondes). Bij de meeste restaurants die ik ken en ook dit concept hanteren zijn het 5 gerechtjes pp maar 3 gerechtjes is eigenlijk prima. De porties zijn voldoende. De gerechtjes zijn bijzonder smaakvol. Iets meer keuze qua sushi zou fijn zijn. Een prettige en vriendelijke bediening die ook goede uitleg over de wijn gaf. Ook kwamen de gerechtjes na bestellen vrij snel op tafel terwijl het restaurant bijna vol zat. Zeker voor herhaling vatbaar! Het enige minpuntje is dat je geen kraanwater mag bestellen. Dit staat ook op de kaart aangegeven dus is voor een ieder duidelijk maar persoonlijk vind ik dat een beetje 'kinderachtig'.
KMe .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Prima (Sushi) restaurant met vriendelijke bediening. Ondanks dat het een all you can eat concept is, zijn de porties normaal en krijg je niet van die grote brokken rijst als sushi voorgeschoteld.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar
Pietklein .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Vandaag voor het eerst Sin Jah geprobeerd na het horen van goede verhalen. We hebben een heerlijke avond gehad! Je kan kiezen uit allerlei lekker hapjes, niet alleen sushi. De kaart is echt gevarieerd. Service is attent en netjes. We kregen goede uitleg bij alle hapjes.
Het interieur is ook mooi en de akoestiek is goed ondanks dat het bijna vol zat! We kennen het nog van vroeger, maar je herkent er niets meer van terug. Echt een aanwinst voor Leeuwarden!
Muriel P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Vanavond hebben wij een geweldige avond gehad bij Sin Jah. Het eten was van uitstekende kwaliteit evenals de service van het personeel.
P.C.J V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Op een woensdagavond plots binnen gevallen met 5 totaal. Het restaurant aan de voorzijde was volledig vol en wij mochten in de "achterzaal "plaats nemen waar we samen met nog 1 tafel van 5 gasten de enige waren en ook bleven. De bediening was snel, deskundig en accuraat. De menukaart werd keurig uitgelegd en de gekozen gerechten kwamen in juiste snelheid op tafel. Voortreffelijke sushi, zeer smakelijke warme gerechten en keuze meer dan voldoende en dat voor een zeer schappelijke prijs, wij gaan hier zeker terug komen.

Piet van den Bosch