Sin Chen

Terborgseweg 2 7038 EW Zeddam Nederland Kaart

Over het restaurant Sin Chen

Ooit in Zeddam geweest? Voor ieder die nooit in die buurt is geweest, dit is een dorpje onder de rook van Doetinchem. Een dorp waar weinig is, maar juist die rust uitstraalt die je wellicht nodig hebt op dat moment. Bij Chinees-Indisch restaurant Sin Chen bewaken ze die rust. Je kunt hier met ieder gezelschap in een kalme omgeving genieten van een heerlijke Aziatische keuken. Ze geven je hier de mogelijkheid om onbegrensde variaties van de Oosterse keuken om te proeven, bij het buffet of à la carte!

Menuprijzen

Maandag 16.00 - 22.00 uur
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Uitmuntend
9,1
Seebe J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Super. Commentaar eigenlijk overbodig. Lokatie goed. Eten goed. Ruime parkeermogelijkheid. Mooi uitzicht. Vriendelijke bediening
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Super mooi geworden na de verbouwing en het eten was zoals altijd geweldig en super lekker evenals de gastvrijheid shapeau
marieke H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooi en lekker ge eten. Echt een 10 waard kom zeker weer terug.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
het was heerlijk en zeer gevarieerd. voor ons een complete verassing daar we dachten dat het nog steeds een chinees restaurant was maar we kwamen in een wokrestaurant.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We werden hartelijk ontvangen en werden als groep aan een grote tafel geplaatst. Zo hadden we met ieder contact. Het buffet werd prima bijgehouden en er was voor ieder een zeer ruime keuze. Voor ieder wat wils.
Een aanrader voor ieder die van de gevarieerde oosterse keuken houdt.
Wij komen zeker nog eens terug om de vele variaties en mogelijkheden verder te proeven.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Prima uitgebreid buffet. Mooi ingericht, vriendelijke bediening, en heerlijk eten
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zeer mooi verbouwd!!! Het heeft sfeer en je zit niet opgepropt . Het eten is lekker en voor een ieder wat wils, je hebt keus genoeg.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een heel leuk restaurant. Mooie inrichting, hele goede bediening, heerlijk eten en ook nog een leuk vermaak voor kinderen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima eten vers en van hoge kwaliteit. De wok is nog een leerpunt. Flauwe saus en waterige gerechten. Personeel is uitstekend
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Eten prima, keus te over, vlotte bediening
Marjolein U.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Afgelopen week bij Sin Chen gegeten. Het eten was heerlijk en genoeg. De aankleding van het restaurant was prima, netjes en verzorgd. De bediening liet echter te wensen over; in onze ogen gehaast en soms zelfs onvriendelijk, ondanks dat het een maandagavond was en toch vrij rustig was. Op de rekening werden veel meer drankjes gezet dat wij genuttigd hadden. Na aangeven werd dit gecorrigeerd met excuses.
ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
fantastisch restaurant. echt goed eten vers en gevarieerd. decor is ook goed verzorgd en bediening heel netjes en correct.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We gaan volgende week voor de 3e keer eten. Ik heb de afgelopen 2 keer als enorm prettig ervaren! Het decor is erg mooi, het ziet er verzorgd uit. De bediening weet goed wat ze moeten doen en zijn snel en vriendelijk, netjes gekleed.
Het eten is heerlijk! Ik kan alles opnoemen, maar we hebben genoten van elk onderdeel.
Het is erg fijn dat het 'all inclusieve' is, je kan drinken en eten en komt inderdaad niet voor een verrassing te staan.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Zojuist met de MSVN hier een rijsttafel genuttigd en dat is goed bevallen. Speciaal voor de vereniging was het buffetgedeelte gereserveerd waardoor we een rustig, ongestoord samenzijn hadden. Maar daardoor heb ik wel wat minder op de aankleding van het restaurant gelet. Voor zover ik er wel op gelet heb ziet het er gezellig en ruim opgezet uit. Wat ik ook een pluspunt vond is dat ze goed toegankelijk zijn (drempelvrije entree, aanwezigheid van rolstoeltoilet en goed onderrijdbare tafels).
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook zijn ze alert qua bediening en service (ze leggen duidelijk uit wat ze serveren)
De rijsttafel was erg goed: veel variatie met erg smaakvolle gerechten
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We zijn uit eten geweest bij Sin Chen in Zeddam .Hier kun je bijzonder goed eten alles is lekker van de soep tot en met het toetje.Ook hebben ze een goede gastvrouw die zeker weet hoe het hoort.Al het overige personeel is vriendelijk en iedereen weet goed wat die moet doen.De inrichting is mooi,daar is echt tijd aanbesteed. Een echte aanrader.
Apeldoorn Popschool D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
We zijn overal geweest, maar dit is ons favoriete stekkie, goed eten en bediening en leuke sfeer. Prijs en afstand speelt geen rol.
Mario010 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Regelmatig met kleine en grote groepen familie te gast geweest.
Het restaurant is super schoon en doet gezellig aan .
Het "alles inclusief" ( ook drank)
Is prettig als je met groepje iets wil vieren ( geen verassing achteraf)
Bediening is ok.
Buffet is schoon en verzorgt .
Eten smakelijk .
Warme kersen in het buffet een hit.
In de regio 1 van de betere !
harzing .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Pekingeend met champignonsaus om van te watertanden. Goede en vriendelijke bediening, zonder al te lange wachttijd.
Hierdoor komen wij steeds weer bij Sin Chen terug.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Wat kan je zeggen over het decor van een Chinees restaurant, dat is over het algemeen overal hetzelfde. Bij Sin Chen is het bijzonder schoon, de bediening enorm vriendelijk en het eten voortreffelijk. Ook voor het afhaal gedeelte rij ik graag een paar dorpen om.
Bert53Hem .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
We komen al geruime tijd bij dit restaurant en nemen (nagenoeg) altijd het verrassingsmenu als we in het a la carte gedeelte zitten. We zijn daar altijd erg verheugd over, smaken zijn goed en ook de presentatie ziet er altijd goed uit. Huiswijn is goed geprijsd en past uitstekend bij de gerechten. Complimenten! Ook het buffetgedeelte bezoeken we regelmatig. Ook daar zeker waar voor je geld! Keuze is (ruim) voldoende.