Sin Chen

Terborgseweg 2 7038 EW Zeddam Nederland Kaart

Over het restaurant Sin Chen

Ooit in Zeddam geweest? Voor ieder die nooit in die buurt is geweest, dit is een dorpje onder de rook van Doetinchem. Een dorp waar weinig is, maar juist die rust uitstraalt die je wellicht nodig hebt op dat moment. Bij Chinees-Indisch restaurant Sin Chen bewaken ze die rust. Je kunt hier met ieder gezelschap in een kalme omgeving genieten van een heerlijke Aziatische keuken. Ze geven je hier de mogelijkheid om onbegrensde variaties van de Oosterse keuken om te proeven, bij het buffet of à la carte!

Menuprijzen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Sin Chen

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Prima restaurant, op woensdagavond redelijk rustig. Hierdoor geen lange wachtrijen. Volop keus in gerechten!
Goede ontvangst en een vriendelijke bediening.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Afgelopen vrijdag hier 2uur lang het buffet genuttigd en dat is zeer goed bevallen.
De keuze is erg ruim en voor ieder wat wils, zowel verse kant-en-klaar gemaakte (zoals de bami, nasi maar ook de sushi) als à-la-minute bereide (zoals de wok, houtskooloven) gerechten. Kwalitatief is het eten zeer goed en hoog op smaak. De schalen van het buffet worden dan ook met regelmaat aangevuld zodat je nooit misgrijpt.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, helemaal naar een minder goed valide persoon (mijn opa met loophulpmiddel en ik als rolstoeler). Ze zijn bereid te helpen opscheppen en ook, indien gewenst, het bord naar de tafel te brengen. Verder serveren ze het eerste drankje uit nadat ze een duidelijke uitleg gegeven hebben over de buffet spelregels. En ze komen vlot de vuile borden/drinkglazen ophalen zodat de tafel rustig en netjes blijft.
De ambiance is sfeervol en ruim van opzet, goed begaanbaar voor een rolstoeler. Het oogt niet typisch als een Chinees, eerder een moderne rustige plek, al zijn er hier en daar wel assecoires die de naar China verwijzen. Verder zijn de grote hoeveelheid aan tafels dusdanig opgesteld dat je geen last hebt van de tafel naast je. De tafels zijn goed onderrijdbaar voor een rolstoel en er is een invalidentoilet aanwezig (groot pluspunt van het restaurant????)
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Nette bediening en alles ziet er goed uit.
Nette zaak en mooi modern ingericht.
janscholten1 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Is een goede formule. Zaak dat vol toen we binnen kwamen om 19.15 uur. Om 21. uur was er veel bezoek vertrokken. Het buffet was goed. Van alles was aanwezig. Drank zat bij de prijs in. Jammer dat je dit ook zelf moest halen. De bediening was alleen voor introductie en eerste drankje. Lijkt mij gezelliger dat de drank gebracht wordt.
wim S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Een fijne ambiance, zeer goed eten, voldoende aandacht aan de hygiene, prettig zitten, mooie aankleding, zeer aan te bevelen.
A. B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Sushi te koud en daardoor geen smaak, Gefrituurde voorgerechtjes vet.
Er werd bij een overschrijding van de 2 uur etenstijd met ca 10 minuten 2,50 Euro p/p in rekening gebracht. Terwijl het restaurant nog zeker 50 lege plaatsen had.
Slechte service wat dit betreft. Afgezien van het feit dat 2 uur etenstijd voor de gevraagde prijs een achterhaalde zaak is. Had in totaal meer verwacht van de kwaliteit, was voor de verbouwing beter.
André T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
L.S.

ik had voor vandaag online gereserveerd met de tot -20% op de rekening zoals hiernaast was aangegeven voor maandag de 13e. Echter bij betaling die avond werd mij verteld van deze korting niet op de hoogte te zijn. Wat blijkt bij terugkomst, op de site van Sin Chen wordt de korting -20 % op de rekening toch aangeboden voor de volgende maandagen in november. Hoe kan dit?
Het eten was verder voortreffelijk, de bediening correct.

MvG

André ter Beek
William V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
hartelijke ontvangst, heerlijke gerechten met voor een ieder wat wils. Aangenaam verrast toen de jarige gratis etentje had
Pien B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Geweldig restaurant. Het interieur voelt warm aan en de sfeer is erg gezellig. Veel keuze uit gerechten, zowel warm als koud. De houtskool oven was bij ons de favoriet. Vooral de beef teriyaki spies en garnalen spies waren erg goed. De Sin Chen saus bij de wok is ook erg lekker en het vlees en vis is van hoge kwaliteit. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanbeveling voor elke leeftijdscategorie!
Reny T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restaurant. We komen er al jaren en het is altijd goed! Prijs-kwaliteit is heel goed! Wel jammer dat er sinds de verbouwing bankjes zijn geplaatst. Ziet er heel mooi uit, maar is niet erg praktisch. Ook wat meer wachten bij het eten, omdat her drukker is.
Zeer aan te bevelen!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij vonden de kwaliteit van de gerechten die kant en klaar in de bakken lagen wat minder, de voorgerechten waren ijskoud.
Wok, Grill en Plaat waren goed.
Erg groot en massaal geworden.
herman D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
gezellige ambiance, vriendelijk personeel. chique uitstraling. Bij bestellen van spareribs krijg je ongevraagd een doekje mee om je handen te reinigen.
Stien S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuk, gezellig, goed en voldoende te eten!,
Relaxte sfeer om te genieten????????
En zeer zeker de moeite waard voor herhaling met vrienden en familie.
henk H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer aan te bevelen,
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Altijd heerlijk eten. Enige nadeel is dat ze de capaciteit van mensen niet aankunnen bij de wok etc. waardoor je lang moet wachten. Maar de kwaliteit is top! Leuke formule waardoor je veel keus hebt.
Wilco F.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Na een prettige, vriendelijke ontvangst hebben we lekker gegeten. Er was een enorme keuze, maar het geserveerde past wel binnen de stijl van het restaurant. De entourage is een beetje als bij een Van der Valk restaurant, maar dan dus met een Chinees tintje.
Het eten werd vlot aangevuld en er werd ondanks de drukte hard gewerkt. Verbeterpunt is wel dat tijdens zo'n piekmoment blijkt dat de ruimte rondom het buffet dan soms wat krap is en de wachtrij bij de bakplaat soms wel erg lang leek. De op de bakplaat gebakken stukjes lam met wat grove groentes en de gegrilde spies waren echter wel lekker bereid.
De kinderen hebben vooral genoten van alles wat rondom de chocoladefontein stond opgesteld.
brigit H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
goed. vriendelijk personeel, alles netjes en schoon
Riane E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We kwamen met vrienden , voor hun de eerste keer , maar zeker niet de laatste .
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben weer een top avond gehad eten was goed personeel vriendelijk was druk maAr overzichtelijk tot de volgende keer
Wilfried H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellige sfeer en goed/behulpzaam personeel. Goede service! We waren met een aantal oudere familieleden en het personeel was regelmatig zeer behulpzaam aan het buffet voor onze oudere mensen in het gezelschap. Kortom voor iedereen was het leuk.