Over het restaurant Sin Chen

Ooit in Zeddam geweest? Voor ieder die nooit in die buurt is geweest, dit is een dorpje onder de rook van Doetinchem. Een dorp waar weinig is, maar juist die rust uitstraalt die je wellicht nodig hebt op dat moment. Bij Chinees-Indisch restaurant Sin Chen bewaken ze die rust. Je kunt hier met ieder gezelschap in een kalme omgeving genieten van een heerlijke Aziatische keuken. Ze geven je hier de mogelijkheid om onbegrensde variaties van de Oosterse keuken om te proeven, bij het buffet of à la carte!

Menuprijzen

9,2

Jouw recensie over het restaurant Sin Chen

Danny V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We gaan hier regelmatig naar toe en we worden altijd erg gastvrij en vriendelijk ontvangen. Het eten is er elke keer erg goed en lekker, buffet wordt erg goed bijgehouden en er zijn nooit lege bakken. Personeel is erg goed en netjes.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Dat bij het afrekenen de leeftijd van onze kleindochter van 10 in twijfel getrokken werd gaf ons een slecht gevoel.
Het was voor mijn vrouw en mij onze 50 jarige huwelijksdag wat ik ook vertelde.
Dat er amper een felicitatie af kon vonden wij ongepast!
J.P. V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Goed verzorgde bufetten. Vlot aangevuld en schoon gehouden. Ruime gezellige inrichting. Zelfs de koks waren vriendelijk, wat vaak bij andere wokrestaurants niet het geval is.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Voor iedereen die de oosterse maaltijd tegen een zeer redelijke prijs kan waarderen.Een absolute aanrader.
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Erg weinig ruimte bij grill en tepan yaki
Personeel moet er ook nog door en dat was een beetje krap
Alles werd goed aangevuld!
Bediening was er attent
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Dikke prima, goede ambiance, heerlijk eten. Zeker voor een wok.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
fijne vlotte bediening. zeer correcte jonge horecamedewerkers. ruim voldoende keuze van gerechten en toebehoren. zeer korte wachttijden bij wok en houtskoolgrill
Carin J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Altijd weer fijn om met familie hier te eten. lekker gegeten. Wat drukker dan vorige keren veel kinderen die aan het rondrennen waren maar het was nog te doen. Ga in het vervolg liever op een doordeweekse dag.
Ilse W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Erg goed voor een all you can eat concept. Veel variatie en veel keuze. Het had iets ruimer opgezet kunnen worden. Het was nu soms erg druk waardoor mensen tegen elkaar aanliepen en geïrriteerd raakten. Ook zou er bij de wok en grill voor sommige mensen een uitleg moeten staan. Er was wat onduidelijkheid bij sommigen en dit zorgde voor irritatie bij de koks en de omstanders.
Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het beste buffet restaurant van heel Nederland! Een echte aanrader. Het personeel is echt super vriendelijk en het eten is echt super lekker!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Lange rijen bij de live cooking maar genoeg andere gerechten. Wel storend waren de rond rennende en schreeuwende kinderen. Jammer dat de ouders dit gedrag niet corrigeren.
M V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke gastvrouw Lynn. Jammer dat zij de zaak verkocht heeft. Hoop dat de kwaliteit van het eten net zo goed blijft als het nu is.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Jagermeester was niet koud, dat was jammer. Voor de rest was alles helemaal prima, voor herhaling vatbaar. Een aanrader!
Desiree A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Jullie restaurant is Super mooi en gezellig. Maar als het bij jullie druk is is het Buffet te klein en moet je langer wachten en je staat elkaar dan in de weg! Je hoort hier mensen over mopperen en dat vind ik jammer!
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk mals vlees, goede producten, heerlijke ambiance. We hebben echt genoten van een heerlijke 2 uur culinair genieten.
B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Goed restaurant! Hartelijk ontvangst. Garalenspiesjes
uit de oven echte aanrader. Alles is vers en smaakvol. Soms iets te druk maar dat snap ik....We komen graag terug.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het was allemaal super, het eten wordt op tijd aan gevuld schoon gehouden er is genoeg voor iedereen echt top. We gaan er zeker weer naar toe.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten, wel enorm druk, waardoor er bij het buffet een file ontstond. Dan wordt het zo'n gekrioel. Verder werd alles goed aangevuld. En was de wachttijd niet veel langer. Gezellig gezeten. Wel warm binnen.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
een prima restaurant pm met de hele familie te gaan eten. Voor klein en groot is er voldoende keuze in lekkere gerechten.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heel erg goed gegeten en wat een aanbod. Mooi inrichting en fijne rustige sfeer. Je hebt niet het idee dat er zoveel mensen kunnen eten. Mijn complimenten. Prijs / kwaliteit echt super.