Sin Chen

Terborgseweg 2 7038 EW Zeddam Nederland Kaart

Over het restaurant Sin Chen

Ooit in Zeddam geweest? Voor ieder die nooit in die buurt is geweest, dit is een dorpje onder de rook van Doetinchem. Een dorp waar weinig is, maar juist die rust uitstraalt die je wellicht nodig hebt op dat moment. Bij Chinees-Indisch restaurant Sin Chen bewaken ze die rust. Je kunt hier met ieder gezelschap in een kalme omgeving genieten van een heerlijke Aziatische keuken. Ze geven je hier de mogelijkheid om onbegrensde variaties van de Oosterse keuken om te proeven, bij het buffet of à la carte!

Menuprijzen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Sin Chen

Marga R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Sfeervol restaurant met een vriendelijke bediening! Fijn dat er airco aanwezig is. We hebben een gezellige avond gehad met klein en groot en komen zeker terug.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ziet er allemaal fris en schoon uit, het eten is prima en ziet er ook mooi uit.Graag bij witvis het soort vermelden , dan weet je wat je eet
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Lekker gegeten, locatie wel erg groot geworden, maar wij zaten bij het raam en dat was een mooi plekje. Bediening was prima, klantvriendelijk
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Het was de eerste keer en hij staat nu meteen met stip op nummer 1!
En wij zijn best wel verwend voor wat restaurantbezoeken betreft!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het eten en de ambiance is helemaal geweldig - zoals al jaren. Het vernieuwde restaurant is echt schitterend.
De wokgerechten worden vakkundig en erg snel bereid waar je bij staat . Een lust om deze mensen zo enthousiast bezig te zien.
G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Goeie enthousiaste ontvangst, snelle bediening (borden/lege flesjes afhalen), snelle service bij tepan yaki. Erg leuke en gezellige avond gehad, waar we allemaal lekker hebben kunnen eten.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Enorm verrast door de kwaliteit, de vriendelijkheid van het personeel en de prachtige ambiance. Ik kom gauw weer terug ook al moet ik daar 150km voor rijden. Top!!!!!
JRA E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Ik was zelf met de rolstoel en werd constant goed geholpen doe het personeel waardoor mijn familie ook met rust kon eten .Hulde voor het personeel!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Eigenlijk was alles prima, sommige momenten bij het buffet wel erg druk.
Vind de wachtrij voor de wok niet zo handig rondom het buffet.
michel D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Was weer top goed eten en leuke bediening zeker een aanrader een fijne sfeer mooie aankleding gewoon echt goed prijskwaliteit en eten en drinken is goed
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We vonden de friet niet erg lekker alsof het al heel lang onder de lamp lag

En wat ik miste waren de plakjes komkommer of een bakje appelmoes voor de kids
Voor de rest weer heerlijk gegeten '!!!
Marissa K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Al veel vaker hier geweest, blijft een fantastisch restaurant, veel keus, goede kwaliteit en goed en vriendelijk personeel!
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Enorm lekker gegeten met mijn familie, genoeg keus heerlijk alles, en steeds netjes bijgevuld.
heel mooi restaurant enorme leuke sfeer en aardig personeel.
Top.
Nancy N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Sushi vond ik te koud daaraan merk je dat het al voorbereid is. Verder was het lekker en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Ga graag eten bij Sin Chen. Het beste Aziatische restaurant uit de omgeving. Goede kwaliteit, warm en vers. Prettige ambiance om te eten.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Er is een grote variatie aan eten, een sfeervolle ambiance en vriendelijk personeel.
A.hernaamt H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Was ondanks de drukte goed overzichtelijk en het geluid gematigd,1 van de kleinkinderen had nog nooit zo lekker gegeten zei hij.Veel keuze,snel bijgevuld,kortom top en we gaan zeker nog eens terug.
W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Raar dat dit verplicht is en je anders geen recensie kunt achterlaten, het was gewoon goed waarom moet ik dan 120 tekens toevoegen
Janscholten S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Prettige sfeer en kekker eten, goede parkeer voorziening. Kortom geslaagde avond. Tijdens de avond kwam een verantwoordelijk regelmatig langs de tafels om te informeren of alles goed was. Ook bij het buffet werd alles bijgehouden. En zeker aan te bevelen.
Tim F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Lekker gegeten en alles wat heerlijk vers en de service was erg goed ???? Waren er met 10 man ze waren allemaal tevreden, Een aanrader