Sin Chen

Terborgseweg 2 7038 EW Zeddam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sin Chen

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marjolein U.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Afgelopen week bij Sin Chen gegeten. Het eten was heerlijk en genoeg. De aankleding van het restaurant was prima, netjes en verzorgd. De bediening liet echter te wensen over; in onze ogen gehaast en soms zelfs onvriendelijk, ondanks dat het een maandagavond was en toch vrij rustig was. Op de rekening werden veel meer drankjes gezet dat wij genuttigd hadden. Na aangeven werd dit gecorrigeerd met excuses.
Ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
fantastisch restaurant. echt goed eten vers en gevarieerd. decor is ook goed verzorgd en bediening heel netjes en correct.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We gaan volgende week voor de 3e keer eten. Ik heb de afgelopen 2 keer als enorm prettig ervaren! Het decor is erg mooi, het ziet er verzorgd uit. De bediening weet goed wat ze moeten doen en zijn snel en vriendelijk, netjes gekleed.
Het eten is heerlijk! Ik kan alles opnoemen, maar we hebben genoten van elk onderdeel.
Het is erg fijn dat het 'all inclusieve' is, je kan drinken en eten en komt inderdaad niet voor een verrassing te staan.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Zojuist met de MSVN hier een rijsttafel genuttigd en dat is goed bevallen. Speciaal voor de vereniging was het buffetgedeelte gereserveerd waardoor we een rustig, ongestoord samenzijn hadden. Maar daardoor heb ik wel wat minder op de aankleding van het restaurant gelet. Voor zover ik er wel op gelet heb ziet het er gezellig en ruim opgezet uit. Wat ik ook een pluspunt vond is dat ze goed toegankelijk zijn (drempelvrije entree, aanwezigheid van rolstoeltoilet en goed onderrijdbare tafels).
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook zijn ze alert qua bediening en service (ze leggen duidelijk uit wat ze serveren)
De rijsttafel was erg goed: veel variatie met erg smaakvolle gerechten
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We zijn uit eten geweest bij Sin Chen in Zeddam .Hier kun je bijzonder goed eten alles is lekker van de soep tot en met het toetje.Ook hebben ze een goede gastvrouw die zeker weet hoe het hoort.Al het overige personeel is vriendelijk en iedereen weet goed wat die moet doen.De inrichting is mooi,daar is echt tijd aanbesteed. Een echte aanrader.
Apeldoorn Popschool D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
We zijn overal geweest, maar dit is ons favoriete stekkie, goed eten en bediening en leuke sfeer. Prijs en afstand speelt geen rol.
Mario010 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Regelmatig met kleine en grote groepen familie te gast geweest.
Het restaurant is super schoon en doet gezellig aan .
Het "alles inclusief" ( ook drank)
Is prettig als je met groepje iets wil vieren ( geen verassing achteraf)
Bediening is ok.
Buffet is schoon en verzorgt .
Eten smakelijk .
Warme kersen in het buffet een hit.
In de regio 1 van de betere !
Harzing .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Pekingeend met champignonsaus om van te watertanden. Goede en vriendelijke bediening, zonder al te lange wachttijd.
Hierdoor komen wij steeds weer bij Sin Chen terug.
Anna1301 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Wat kan je zeggen over het decor van een Chinees restaurant, dat is over het algemeen overal hetzelfde. Bij Sin Chen is het bijzonder schoon, de bediening enorm vriendelijk en het eten voortreffelijk. Ook voor het afhaal gedeelte rij ik graag een paar dorpen om.
Bert53Hem .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
We komen al geruime tijd bij dit restaurant en nemen (nagenoeg) altijd het verrassingsmenu als we in het a la carte gedeelte zitten. We zijn daar altijd erg verheugd over, smaken zijn goed en ook de presentatie ziet er altijd goed uit. Huiswijn is goed geprijsd en past uitstekend bij de gerechten. Complimenten! Ook het buffetgedeelte bezoeken we regelmatig. Ook daar zeker waar voor je geld! Keuze is (ruim) voldoende.
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
heerlijk kun je hier eten in een heerlijke rustige ambiance.
het eten wat wordt klaar gemaakt is van top kwaliteit bv biefstukjes en ossehaas ook de garnalen zijn perfect.
een opmerking die ik veel tegen kom klopt wel, dat de snacks regelmatig zeer louw zijn dit kom
ik bij elk wokrestaurant tegen wat dat is ik weet het niet!!!!!! ook friet is helaas vaak louw en niet goed doorgebakken.misschien aandachts punt.
verdere gerechten tijdens onze bezoeken perfect.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Ik heb in heel veel Chinese restaurants in Nederland gegeten, maar dit restaurant steekt naar mijn mening en ook die van mijn vrouw boven alles uit. De kwaliteit is elke keer weer 100%, de bediening is erg vriendelijk, de eigenaars zijn heel erg vriendelijk, de kok achter de Teppanyaki maakt van alles een heerlijk kunstwerk. Al met al, we hebben zeer kritische kennissen uit Australie, Duitsland, noem maar op meegnomen naar dit restaurant en allen zeggen, dat ze nog nooit zo lekker hebben gegeten. Dit is ons lievelingsrestaurant geworden en we gaan nooit meer van ons leven naar een ander Chinees restaurant.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Uitgebreid buffet met Teppanyaki, heerlijk gegeten, keuze uit vlees, vis, vegetarisch, rijst groenten, dessert buffet, koffie, thee en drank inclusief. Wij werden buitengewoon vriendelijk en gastvrij ontvangen. Prijs vond ik voor een Chinees wat aan hoge kant, maar gezien het aanbod redelijk. Kortom, als wij weer hier in de buurt komen gaan we zeker weer.
53BertBert .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Ik kan mij (in het geheel) niet vinden in de laatste recensie. Wij gaan met enige regelmaat bij dit restaurant eten en bezoeken zowel het buffetgedeelte als het a la carte gedeelte. We hebben geen ervaring met het afhaal deel. Ontvangst en bediening is eigenlijk altijd correct. Het eten is in beide gedeelten van goede kwaliteit. In het a la carte gedeelte mag je - gezien de prijs- meer verwachten en dat wordt eigenlijk altijd waar gemaakt. Het buffet gedeelte heeft alles wat je je rederlijke wijze maar kunt wensen in voor-, hoofd-, en nagerechten.
Hewij .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Na een vriendelijke ontvangst werden we begeleid naar onze gereserveerde tafel. Dit keer zaten we in het a-la-carte deel van het restaurant. We kregen van een van de obers een menukaart aangeboden, maar we laten ons altijd liever verrassen. Bij de altijd vriendelijke gastvrouw is het bekend wat we niet graag eten. Verder laten we het aan haar inbreng / de koks over. Elke keer weten zij ons weer bijzonder aangenaam te verrassen met soms onbekende gerechten, soms met bekende gerechten met een voor ons onbekende twist. Het eten waarderen we altijd minstens een met een 8, maar regelmatig zelfs met een 9. En dat voor zeer kritische eters zoals wij, wil wel wat zeggen. We nemen er graag een lekkere fles huiswijn bij. Tijdens het diner komt de gastvrouw altijd even voorbij, om te checken of alles naar onze wens is. Het restaurant ziet er sfeervol Chinees uit. Na ons heerlijke diner krijgen we nog een kopje koffie van het huis aangeboden, welke wij ons ook prima laten smaken. Waar vind je nog zoveel waar voor je geld, als bij dit fantastische restaurant. Sin Chen, ga zo door!
Benmercury .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Na een vriendelijk ontvangst gekozen voor het buffet op 5 feb 2014. Salades en susy waren zeer smaakvol. Tijdens het eten van het hoofdgerecht viel op dat sommige stukken vlees niet echt warm waren. Toen de bediende vroeg of alles naar wens gevraagd op ik een opmerking mocht maken, graag zelfs was het antwoord. De opmerking over het vlees zondrr verdere bijdoeling doorgeven. Helaas viel dit totaal verkeerd bij de leiding en werd ik onbehoorlijk te verstaan gegeven dat dit absoluut niet waar was. Als heet eten wilde moest ik masr a la cart nemen. Na deze tirade had ik mijn buik vol en trek meer in hun eten en zijn we binnen een uur vertrokken nadat we wel de volle prijs moesten betalen. Men kan daar dus geen verschil maken tussen een opmerking of kritiek.
Hoogmoed komt voor de val, je kan niet zonder je klanten.
Stijnthe .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
Het eten smaakt hier prima, alleen vind ik regelmatig dat verschillende gefrituurde gerechten wat lang hebben gelegen voordat we het kwamen ophalen.

De prijs is wat hoog en volgens mij gebaseerd op De goede bereikbaarheid en prettige ambiance. Daarentegen voelden wij ons meer malen helemaal niet prettig behandeld bij de 'afhaalbalie'. Helaas. En dit was niet in de bekende spitstijden.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
De ontvangst was plezierig. Leuk dat we als 65+ers korting kregen.
Vriendelijk werden we naar een tafel gebracht. Direct werd uitgelegd hoe het buffet gebruikt kon worden. Er was keuze uit twee lekkere soepen. Daarna diverse voorgerechten van goede kwaliteit. Veel keuze. Ditzelfde geldt voor het hoofdgerecht. Werkelijk voor elk wat wils. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de Japanse grillplaaat. We moesten daarvoor wat te lang wachten. Er was ten slotte een grote verscheidenheid aan dessertgerechten. Zelfs verse aardbeien, echte slagroom prima ijs enz. Makkelijk dat de normale drankjes bij de prijs waren inbegrepen. In totaal betaalden we €52 voor twee personen. Werkelijk heel veel waar voor het geld. We hebben ons hier 2 uur prima vermaakt.
Loek57 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Met z'n tweeën gebruik gemaakt van het buffet. Voor een vaste prijs keuze uit twee soepen, een ruime keus uit hoofdgerechten waaronder ook sushi, en vervolgens een dessertbuffet waarbij een chocoladefontijn en een machine voor echte verse slagroom. Bij het buffet onbeperkt gebruik van dranken en koffie en thee. Alle gerechten smaakten goed. De gerechten op de teppan yaki werden met zorg bereid en eens niet bedolven onder zout en peper. Het was niet druk toen wij er waren, en die rust werd door het personeel benut om regelmatig het buffet schoon te maken, en de gerechten regelmatig om te keren, en alles aan te vullen. Het getuigde allemaal van aandacht voor waar ze mee bezig waren. Dat wil ik vaker zo meemaken.
Foodi .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Door ons als meest smaakvolle chinese restaurant in montferland/achterhoek bevonden. goede prijs en kwaliteitverhouding met snelle en goede afhandeling. ruime keus voor menu's met porties die makkelijk met 2 man gegeten kunnen worden terwijl ze voor 1 persoon bedoeld zijn.