Sin Chen

Terborgseweg 2 7038 EW Zeddam Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Sin Chen

Ooit in Zeddam geweest? Voor ieder die nooit in die buurt is geweest, dit is een dorpje onder de rook van Doetinchem. Een dorp waar weinig is, maar juist die rust uitstraalt die je wellicht nodig hebt op dat moment. Bij Chinees-Indisch restaurant Sin Chen bewaken ze die rust. Je kunt hier met ieder gezelschap in een kalme omgeving genieten van een heerlijke Aziatische keuken. Ze geven je hier de mogelijkheid om onbegrensde variaties van de Oosterse keuken om te proeven, bij het buffet of à la carte!

Menuprijzen

• Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer aan te bevelen,
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Altijd heerlijk eten. Enige nadeel is dat ze de capaciteit van mensen niet aankunnen bij de wok etc. waardoor je lang moet wachten. Maar de kwaliteit is top! Leuke formule waardoor je veel keus hebt.
Wilco F.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Na een prettige, vriendelijke ontvangst hebben we lekker gegeten. Er was een enorme keuze, maar het geserveerde past wel binnen de stijl van het restaurant. De entourage is een beetje als bij een Van der Valk restaurant, maar dan dus met een Chinees tintje.
Het eten werd vlot aangevuld en er werd ondanks de drukte hard gewerkt. Verbeterpunt is wel dat tijdens zo'n piekmoment blijkt dat de ruimte rondom het buffet dan soms wat krap is en de wachtrij bij de bakplaat soms wel erg lang leek. De op de bakplaat gebakken stukjes lam met wat grove groentes en de gegrilde spies waren echter wel lekker bereid.
De kinderen hebben vooral genoten van alles wat rondom de chocoladefontein stond opgesteld.
brigit H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
goed. vriendelijk personeel, alles netjes en schoon
Riane E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We kwamen met vrienden , voor hun de eerste keer , maar zeker niet de laatste .
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben weer een top avond gehad eten was goed personeel vriendelijk was druk maAr overzichtelijk tot de volgende keer
Wilfried H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellige sfeer en goed/behulpzaam personeel. Goede service! We waren met een aantal oudere familieleden en het personeel was regelmatig zeer behulpzaam aan het buffet voor onze oudere mensen in het gezelschap. Kortom voor iedereen was het leuk.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Meerdere malen 2 uur onbeperkt gegeten in een mooi gelegen, keurig net Restaurant. Grote parkeerplaats direct aan de weg. Kwaliteit van het geboden assortiment is op hoog niveau. Vele keuzes zoals Wok, echte Grill met houtskooloven, Teppan Yaki, Sushi en Fondue. Juist hierdoor kan je verschillende mooie keuzes maken. We gaan zeker nog een keer.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat een heerlijk buffet restaurant. Het Buffet wordt continu goed bijgevuld en is er meer dan genoeg keuze. Verder is het een genot om daar naar toe te gaan met kinderen. Ze hebben een leuke speelruimte die je via je eigen telefoon in de gaten kan houden. Echt een aanrader
h B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Komen al zolang sin chen bestaat,altijd smakelijk en goed restaurant geweest,

Mooie nieuwe zaak,eten top

VAKWERK

H&H.berenschot
b L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk eten en drinken
Famar .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Mooi gelegen, keurig net Restaurant. Schijnt pas verbouwd te zijn. Echt heel mooi gedaan. Buffet. Vriendelijke bediening, heel professioneel. Uit de buurt maar zeker komen we terug als we daar weer in de buurt zijn.
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Bij gezellige drukte blijft de persoonlijke, attente aandacht. Goede verzorging, snelle service, ook als het wat drukker is. Kwaliteit van het geboden assortiment blijft op hoog niveau. Top!!
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Vriendelijk personeel. Niet te beroerd om een praatje te maken of wat uit te leggen. Variatie aan gerechten, ook voor de kinderen!
Enita S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Geef mij maar weer de a la carte was veel beter nu moesten we een eind lopen voor je bordje eten en in de rijstaan dan weer wachten tot het klaar is dam weer terug lopen nee niks voor ons zo een vreetschuur zelf je wijn tappen niet uit een fles nee uit een tap voor ons nooit meer
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Zeer veel keus en voor ieder wat wils. Voor zowel volwassenen als kinderen. Zij vonden de kinder ruimte erg leuk. Live cooking beviel ons goed.
a.massar3 M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het restaurant Sin Chen te Zeddam heeft geen enkele relatie met de organisatie Iens. Zaten mooi voor joker met onze vol geplakte Iens kortingskaart. Desondanks hebben wij bij Sin Chen, zijnde een Wok Restaurant, lekker gegeten.
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Was mijn eerste bezoek. Boven verwachting. Hoge kwaliteit. Producten waren vers. Werd goed op smaak gekookt. Zeer vriendelijk personeel.
Vivianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg mooi restaurant. Veel keus aan gerechten en alles is super lekker.
De bediening is erg vriendelijk en er hangt een zeer aangename sfeer.
Alles is erg schoon en netjes.
Zeker een aanrader!!