Simply Thai

Woensdag t/m Zondag 16:30 - 20:30

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
KoAb .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Slechte kwaliteit voor deze prijs, smakeloze beef, een thai weet wel beter, wij domme hollanders niet (dat lijken ze te denken). Eten is koud, deep fright zaken doordrenkt van vet. Al met al gewoon slecht
Bartwitkamp .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Wij ontdekten Simply Thai omdat we op zoek waren naar een restaurant in de buurt van ons werk. Een warm welkom door Layette en echt fantastisch Thais eten! Vers gemaakt en bijzonder lekker. Vooral de koude spring rolls zijn goddelijk en vergeet de viskoekjes niet als je langs gaat. Wij hebben in een periode van enkele weken werkelijk alles geproefd en werden nooit teleurgesteld. Zeldzaam lekker.
Ortelli .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Super thais (afhaal)restauran tin Bussum. Heerlijke ingredienten en enthousiasme maken heerlijk eten. De mangosalade is een van de aanraders. Ga t proberen en proeven!