Simply Thai

Thomsonlaan 112 2565 JG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Simply Thai

Simply Thai is een trendy restaurant met authentieke Thaise gerechten. Eerlijke, verse producten met liefde bereid! Met oog voor detail is gedacht aan een prettige omgeving, die zowel trendy als sfeervol is.

Meer informatie over restaurant Simply Thai

Tram en Bus

9,1
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Klein maar sfeervol restaurant bij mij in de buurt. Supermalse ossenhaaspuntjes gegeten en kip-cashew is nog steeds mijn favoriet. Ben fan vanaf dag 1 van dit restaurant. Zeer gastvrije bediening. Kortom top.
Sjuul V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Goede verhalen gehoord. En terecht. Leuke service, divers menu. Simpel maar zeer goed!decor is sober, maar dat past helemaal in dit leuke zaakje!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Wij zijn maandag weer bij Simply Thai gaan eten. Dit is echt een pareltje aan de Thomsonlaan. Het valt niet zo op vanaf de weg, dus je moet het weten te vinden. Het eten, de bediening, het is allemaal heel erg goed. Wij zijn vegetariër en daar wordt ook heerlijk voor gekookt!
Alle gerechten van de kaart kunnen in een vegetarische variant worden geserveerd.
Simply Thai is een aanrader.
Zineb M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Woooow, aanrader van kennissen komen eten vanavond met 5 personen.
We hebben verschillende voorgerechten genomen waaronder tod man pla, de kra toong thong tuna en de pho pia ( de loempia's) en nog meer heerlijke lekkernijen.
Als hoofdgerecht de ped makaam, een heerlijk stuk eendenborst filet met tamarinde saus. Ook nog een heerlijke salade, de yam woen sen.
We zijn liefhebbers van de thaise keuken en werden hier echt lekker verwend.
Alles is erg schoon en hygienisch. Alles klopt gewoon!
De bediening was authentiek thais aardig!
De zaak is erg prijsvriendelijk met heerlijke wijnen.
Zeker aanrader!!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Onze Bomenbuurt heeft met restaurant Simply Thai weer een pluspunt gescoord. We hebben er nu twee keer gegeten en het smaakte ons uitstekend. We waren ook blij verrast door de ruime keuze uit wijnen - iets wat bij Aziatische restaurants soms voor teleurstellingen zorgt. We kozen (weer) voor het 3-gangen menu. Lekker! Maar wel een heel brave versie van de Thaise keuken en we hebben onszelf beloofd om de volgende keer gewoon iets van de kaart te kiezen zodat we onze smaakpapillen een uitdaging kunnen bieden. Want er is echt nog veel te ontdekken in dit fijne restaurant met z'n attente en persoonlijke bediening.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Een heel goede Thai.Lekker op het terras gegeten.Een overheerlijke mix van het huis als voorgerecht.Daarna een papaya salade en een ossehaas met knoflook en zwarte peper.Voortreffelijk.Alleen een suggestie,laat de garnalen bij de papaya salade weg en voeg daar meer groenten aan toe(is geen klacht).Kortom een aanrader.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Vriendelijke plek en lekker eten, met als enige min puntje dat het eten over de hele linie naar mijn smaak wat te zout was.
Jolita J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
We hebben hier al een aantal keer gegeten en het is iedere keer weer lekker. De bediening is zeer vriendelijk, de gerechten lekker met verse ingredienten en de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Je kunt hier samen goed uit eten met een lekker flesje wijn voor rond de 70 euro, top!
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
De inrichting is niet helemaal mijn ding, met dat groene neonlicht. Maar die 'compartimenten' met een soort trambanken maken het wel weer intiem en het zit erg lekker. De bediening is voorbeeldig, het eten behoorlijk lekker. Vooraf loempiaatjes, als hoofdgerecht garnalen met rode curry. Die had volgens de kaart één (van de drie) sterren qua scherpte, maar volgens mij waren het er minstens twee. Het glas rosé dat ik erbij dronk, viel geheel in het niet daarbij. Maar de smaak van de garnalencurry was prima. De gebakken bami erbij was zeer smakelijk en de ossenhaas met knoflook van mijn tafelgenote idem. Totaal € 70,- voor 2 personen is een goede prijs/kwaliteitverhouding.
FaFaPie .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
De twee dames die dit samen doen hebben een zeer goed en doordacht idee neergezet. Het is niet typisch Thais qua inrichting maar goed, modern en netjes. Het is er schoon en sfeervol. Je kan via een TV zien hoe de kok het eten bereidt. De bediening is correct en netjes met een leuk vleugje humor en zeer klantvriendelijk. Het eten is lekker en echt op z'n Thais licht verteerbaar. Het wordt in goede proporties geserveerd en netjes en mooi op het bord opgemaakt. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. We gaan zo weer op bezoek en hopen dat we nog lang van deze bijzondere keuken en gezelligheid mogen genieten.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Wij halen hier regelmatig Thais eten (take-away). We hebben jaren in Thailand gewoond en vinden dit echt het lekkerste Thaise eten in Den Haag! De verlichting is inderdaad nogal kil, maar wij nemen al het lekkers dus altijd mee naar huis. Onze favoriet is de Nua Kratiam (ossenhaas met knoflook en zwarte peper). Kai kiew waan (groen curry kip) ook heerlijk. Supervriendelijke bediening.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeker voor herhaling vatbaar! Helaas vind ik de inrichting wat kil.
lemon4all .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Een nieuwe Thai in een regio waar er al vele zijn, plus nogal wat andere Oosterse keukens. Deze zaak is drie maanden open. Een goede nieuwkomer, het eten en de service waren zeer goed. Niet een zaak voor een goedkope en snelle hap, wel voor de hogere kookkunst. Mooi geserveerd ook.
De aankleding van de zaak is wat strak en zakelijk. De achtergrondmuziek droeg over het algemeen positief bij aan de sfeer. Leuk is het, om via een groot scherm in de keuken te kunnen kijken terwijl je bestelling wordt klaargemaakt.
We komen hier terug ...
Pio R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Heerlijk Thai's eten en echt even genieten van perfect vers bereid eten met een glimlach. De bediening is super, heel vriendelijk en goede service. Het eten is heerlijk, ik raad iedereen aan om de ossenhaas met knoflook en peper te nemen, of kip met chasewnoten. Wij zijn er nu al een aantal keer geweest en nog nooit teleurgesteld. Ook leuk om een avondje met vrienden hierheen te gaan. Kortom perfect restaurant!
Bee .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Onlangs hier gegeten met vrienden. De bediening was superaardig en geinteresseerd. Het eten was goed in verhouding tot de prijs en alles zag er vers en goed verzorgd uit. De verse zeebaars is absoluut een aanrader, evenals de goede curries. Ook voor vegetariers genoeg keuze! We komen zeker nog eens terug.
PiMau .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Afgelopen woensdag hier voor het eerst gegeten. Mooie en nette zaak met de juiste uitstraling. Heerlijk eten, goede en nette bediening en een prettige ambiance! Wij komen hier terug.

1 klein minpuntje...het is betaald parkeren en dat is ongewoon in een woonwijk en verwacht je dan ook niet. Helaas een boete...

Maar goed, de leuke avond en het lekkere eten hebben het zeker goed gemaakt!
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
De officiële opening van dit nieuwe ( zoveelste ) Thaise Restaurant beloofde al veel goeds. Die was ongekend goed echter omdat men zich bij officiële gelegenheden vaak net iets beter wil voordoen dan men in werkelijk is dit restaurant voor een kritische beoordeling enkele dagen daarna opnieuw bezocht.
Wat ons direct opviel waren de grote overeenkomsten met een ander bekend Thais Restaurant uit Voorburg , wat sinds hun opening behoort tot de beste van Zuid-Holland getuige ook de recensies oa hier op iens.nl.
Voor ons was dan ook al snel duidelijk dat we hier te maken hadden met een eigenaar die wellicht nadere banden heeft of had met dit top restaurant in Voorburg wat ook werd bevestigd toen we nader kennismaakte met zowel de eigenaar als de chefkok.
Wat 1 van mijn voorgangers schreef in zijn recensie over de onomstreden kennis en kunde van de chefkok kan ik alleen maar beamen. Zij heeft faam in zowel Nederland als Thailand .
Smaken - Inrichting alsmede Service staan in een uitermate hoog vaandel wat ook terug te vinden is in alle recensies over haar vorige restaurant in Voorburg. Over smaken valt te twisten , al is het ondenkbaar dat iemand welke al jaren op top nivo presteert ineens anders zou gaan koken , echter service en inrichting zijn pure feiten en is het raar dat het door mensen in 1 week beoordeeld wordt als matig . Concurrentie ?
Als voorgerecht de Tod Man Pla genomen , een ietwat afgezaagd gerecht maar wat wel een goede maatstaaf is omdat ie in geen 1 restaurant hetzelfde wordt klaargemaakt wordt en haast nergens de echte authentieke substantie en smaak heeft. Hier kunnen we kort over zijn : Zo hoort Tod Man Pla te zijn .
Als hoofdgerecht de Pad Satoh Koong . Hier moet je een liefhebber van zijn omdat de smaak en geur van Petteh bonen zo doordringend zijn waar nog geen bol knoflook tegenop kan.
Misschien dat je derhalve in nauwelijks een Thaise restaurant een authentiek gerecht als dit op de kaart vind. Simply Thai neemt de gok en we kunnen het absoluut aanraden , maar wees gewaarschuwd , je geniet er 2 dagen van.
Verder Som Tam genomen welke op ons verzoek werd bereid met de Poo variant ( Krab ) . Dit gerecht lijkt eenvoudig te bereiden maar d ekuns tis hier om de juiste balans te vinden tussen Zoet - Zout - Pittig en Zuur . Waar men in Nederland gauw de neiging heeft de Aziatische keuken gauw te zoet te maken en met gewoon keukenzout te bereiden vonden wij de smaken heerlijk in balans en proefde we dat ipv zout een goede kwaliteit vissaus was gebruikt.
Kortom over het eten niets anders dan lof ,iets wat ook niet anders kan als je al ervaring hebt met de kunsten van deze kok in andere tot haar succesvolle restaurants.
Zoals eerder omschreven , de service en inrichting is van een ongekend hoog nivo. Alleen al de werkkleding is iets wat men in menig sterrenrestaurant nog wat kan leren. Alles is even verzorgd en schoon. Het eten wordt met veel zorgvuldigheid opgemaakt en opgediend.
Prijs / Kwaliteit is dus uitstekend. Porties hoeven niet extreem groot te zijn, Je wilt immers bij iedere hap genieten en met een aangenaam voldaan gevoel de zaak verlaten.
Hoe deze zaak zich op deze locatie welke is verzadigd met Thaise restaurants gaat houden zal moeten blijken , maar de start is veelbelovend en met het oog op hun reeds bestaande succesformule kan het haast niet anders dan dat ook dit weer een klapper en dus een absolute aanwinst voor Den-Haag wordt.
G.F.M. U.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Één week na de opening hebben we hier gegeten met partner en vriendin. Aankleding van de zaak is mooi strak en modern. Op een beeldscherm kan je meekijken in de keuken.
Heerlijke viskoekjes en schaaltjes met tonijn als voorgerecht genomen. Bij het hoofdgerecht viel de keuze op: Hele zeebaars met pittige pepersaus waar de graad uit was gehaald in een krokant jasje. € 18,75. Heerlijk. Niet iedereen vind het fijn om ook de kop van de vis geserveerd te krijgen. Ik had hier geen probleem mee, gewoon opzij schuiven.
De dames hadden Koong Satoh; Garnalen met rode curry en petteh-bonen in kokosmelk en lemoenblad, € 18,25. Deze werd iets pittig ervaren maar wel erg lekker. (kwestie van wat je gewend bent). De ossehaas met knoflook en zwart pepersaus was volgens mijn vrouw super en naar verwachting top, € 17,95. We dronken er een heerlijke Chileense Sauvignon blanc bij van Rosario wat een mooi wijn/spijs combi was.
Het nagerecht was zo mooi samengesteld en opgemaakt, zonde om op te eten. En zo het er uit zag, zo lekker smaakte het ook, heerlijk. Deze perfect opgemaakte nagerechten heten; Tropical Dream € 6,75 en Seizoen vruchten salade, € 7,-.
We hebben genoten van de sfeer, het eten en de vriendelijkheid die dit Thaise restaurant ons te bieden had. Prijs/ kwaliteit verhouding is uitstekend. We komen zeker terug.