Simply Thai

Thomsonlaan 112 2565 JG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Simply Thai

Simply Thai is een trendy restaurant met authentieke Thaise gerechten. Eerlijke, verse producten met liefde bereid! Met oog voor detail is gedacht aan een prettige omgeving, die zowel trendy als sfeervol is.

Meer informatie over restaurant Simply Thai

Tram en Bus

Jouw recensie over het restaurant Simply Thai

loes V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een aardig, juist opgeknapt ogend, buurtrestaurant met prima eten en een originele tv opstelling met blik op de keuken. Hele correcte, vlotte, vriendelijke bediening.
Aankleding verzorgd, met verse bloemetjes op de tafels en boeketten her en der maar wel wat simpel, misschien vandaar de naam: Simply Thai!
PJJ V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goed Thais eten in aangename vrijblijvende sfeer waarbij het niet vreemd wordt gevonden om een gerecht te bestellen en dat dan te delen.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Alleen leek het of we met de bediening even waren vergeten. Er kwamen op dat moment heel veel klanten tegelijk binnen.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een van de lekkerste Thaise restaurants ook flexibel naar vegetariërs.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Attente bediening. Goede keuken. Voor herhaling vatbaar
J G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima eten, goede service en vriendelijke bediening! Kom zeker terug!
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Op ons verzoek werd een menu voor 6 personen samengesteld. De keuzes waren prima en op maat., waardoor iedereen aan z'n trekken kwam. Voor een die-hard Thais eten liefhebber zijn de smaken misschien wat vlak, maar in ons geval was dat juist prima waardoor iedereen zeer tevreden naar huis ging. Prijs kwaliteit verhouding is prima!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker gegeten. Niets te klagen maar ook niet echt bijzonder. Bediening was vriendelijk en attent. De inrichting spreekt mij wat minder aan, maar dat is persoonlijk.
Joke A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Groente liefhebbers kunnen dit restaurant beter overslaan. Bij twee afhaalgerechten was aandeel groente niet meer dan een eetlepel. De papayasalade was klein en gepimpt met krul sla zodat het in omvang nog wat leek. De smaken zijn prima.
Sharda S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heb enorm genoten samen met mijn man en broertje. Het is zeer zeker herhalingsvatbaar. Aanrader voor iedereen. Bediening heel vriendelijk. Fijn avond gehad
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten en zeer smaakvol.
Uitstekende locatie en vriendelijk personeel.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
heerlijk gegeten....top tent.....heerlijk een lamsgerecht genomen en een schotel met gemengde vis...aanrader
........leuke frisse bediening.....gewoon doen
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ben hier laatst met zn viertjes gaan eten, het zag er erg gezellig uit en de bediening was ook top. Terwijl je aan het wachten bent op het eten hangt er een tv met daarop live beelden te zien van de keuken! Je kan gewoon zien hou jouw gerecht wordt gemaakt dat vond ik echt tof, we hadden vooraf de saté die was goed en als hoofd had ik de garnalen erg lekker en ook genoeg! alleen mag er iets meer groente bij voor de volgende keer. Heb een leuke avond gehad ik kom zeker nog terug!
w. S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Vorig jaar heb ik hier ook met de familie gegeten en wij vonden de smaak wat afvlakken van de gerechten.
Mag best wat meer thais van smaak!

Service is goed, bediening ook.
joop H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten.
Ingrid en Carla V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Verrassend restaurant met buiten of binnen zitten. Zeer vriendelijk personeel en leuk om via het scherm een kijkje in de keuken te krijgen. Maar oh wat was het eten een teleurstelling. Saté smaakt goed maar is niet op Thaise wijze gemarineerd. En ook de 3 soorten vlees in een donkerrode saus was onherkenbaar en zo niet Thais. Groenten als een grof stuk bloemkool, broccoli en een stuk peen uit de bouillon is zo Hollands en miste vissaus en verse kruiden. Ontzettend jammer want de Thaise keuken is zo verfijnd met gele en groene curry, verse Thaise basilicum, pandangblad etc.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk. Vers ingredienten, rijke diepe smaken. Heel vriendelijke bediening ook.
marcel H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima Thai! Aanrader.
lydia Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het was weer heerlyk .gistere geweest gr lydia en dick.ton en sjaan
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel. Wij zullen hier zeker vaker gaan eten. Een aanrader!