Simply Thai

Thomsonlaan 112 2565 JG Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Simply Thai

Simply Thai is een trendy restaurant met authentieke Thaise gerechten. Eerlijke, verse producten met liefde bereid! Met oog voor detail is gedacht aan een prettige omgeving, die zowel trendy als sfeervol is.

Meer informatie over restaurant Simply Thai

Tram en Bus

PJJ V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het benoemen van de wachttijd als lang suggereert iets negatiefs; dat is geenszins het geval. We konden op ons gemak zonder opdringerige vragen ons eten kiezen en eten.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten, tempura groenten vooraf voor mij en soep met garnalen voor mijn ega, zeer smakelijk en authentiek, maar de portie tempura was veel te groot voor 1 persoon. Suggestie is om dit lekkere gerecht voor 2 personen te bestellen (tenzij je een grote eter bent natuurlijk). Hoofdgerecht was ossenhaas met knoflook/peper en gebakken zeebaars. Haas was ook prima, heel mals vlees. De vis was helaas gepaneerd de olie ingegaan maar dat hadden we kunnen weten dus is zeker geen verwijt richting restaurant. De volgende keer zullen we vragen om de vis zonder 'jas' te bakken want voor een lekkerbekje gaan we wel naar Scheveningen. Service uitstekend en vriendelijk. Het was gezellig druk en we vonden het leuk om op een scherm het reilen en zeilen in de keuken te kunnen volgen.
Ton I.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Dit is een bijzonder restaurant in de bomenbuurt in Den Haag. Je kunt er ter plaatse eten maar het restaurant biedt ook take away. Het voedsel is van uitstekende kwaliteit, het personeel is bijzonder vriendelijk en de ambiance is stijlvol (afgezien van het feit dat je bij binnenkomst langs de ophaalbalie moet). Wij hadden ossehaas en kip. De kip was pittiger dan we verwacht hadden maar was verder van prima kwaliteit met verse groenten. Zo ook de ossehaas, minder pittig maar ook van uitstekende kwaliteit en zeer smaakvol. Dat alles in thai stijl opgediend met leuke kleurtjes en bloempjes. Goede plek met goed voedsel en bijzonder vriendelijke bediening, en dat ook nog eens voor een redelijke prijs!
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Ossenhaas met zwarte peper en knoflook is echt heeeeeeerlijk! Vriendelijke bediening, afhalen gaat ook prima als je van tevoren even belt. Mijn favo thai in Den Haag!
George W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Werkelijk uitstekende smaken in een bijzonder gastvrije omgeving. Thaise kok maakt met goede ingrediënten verrassend lekkere gerechten. De ossenhaas is heerlijk mals en past fantastisch in de sausen waarvan je zelf de pittigheid kan bepalen. Absoluut aanrader.
Elswoh .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Al een paar keer geweest. Altijd vers en zeer smaakvol. Helaas is het zo'n succes dat we vaak erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Er kan nl ook afgehaald worden en dat houdt op. Ik adviseer een kok er bij in de spitsuren! Verder super en kraakschoon!
Sanne71 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Een hele mooie en nette restaurant. Aardig personeel. Paar minpuntjes in het eten: Zeebaars niet volledig gaar gebakken. Jammer dat daar niets mee werd gedaan en veel gember in kipsate. Kipfilet met cashewnoten en bruine curry en de gebakken rijst is erg lekker. Toetje Tropical Dream ook heerlijk.
Sannie1969 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik heb heerlijk gegeten buiten in de tuin aan de achterkant. De smalen zijn goed, alles vers en ze pasten dingen aan op mijn wensen! Erg aardig en zeker een aanrader!
Liet65 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prima eten, heerlijk van smaak en lekker pittig. De bedtelling liep niet helemaal vlekkeloos maar keurig opgelost. Wat saai decor, hier valt meer van te maken.
Bries67 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Voor het eerst in een restaurant Thais gegeten.
Erg lekker totaal plaatje was top.
Prijs kwaliteit was ook goed en vriendelijke bediening
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voor ons de eerste keer Thais en dan is Simply Thai zeker de moeite waard. Goede duidelijke kaart en voorlichting van de bediening. Heerlijk gegeten. Komen zeker weer terug!
Norbertbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Eten en ambiance zijn in 1 woord voortreffelijk. Op een bestaand gerecht werd op ons verzoek een kleine variatie gemaakt die uitstekend uit de keuken kwam.

Wij komen op zeker terug.
Godert B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Dit was de 2e keer en ik denk de laatste keer.
Thaise loempias vooraf, goed.,Tom Yam Kung soep was ook goed maar het hoofd gerecht!
Mijn vrouw een kip salade, was warm maar had een verschrikkelijke geur rook naar Durian!
Mijn wok rijst met garnalen, smakeloos. De rijst had een paar erwtjes en stukjes boontjes, maar echt op een hand te tellen, geen kruiden en met heel veel vet, zwart gewokt, de gekookte garnalen (zelfde als de soep) lagen er omheen. Geheel smakeloos.
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Geweldige verrassing dit Thaise restaurant. Super vriendelijke bediening, moderne inrichting met intieme tafels met hoge banken, heerlijke en vooral zeer verse gerechten; helemaal top! Wij aten perfecte groente tempura, kip loempiaatjes, zeer malse ossenhaas met knoflook/ui/peper met gebakken bami en een top nagerecht. Gebakken banaan met honing en vanille ijs. Ik eet zelden een nagerecht, maar alleen hiervoor komen wij al terug! Aanrader!
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Simply Thai; dankzij Iens gevonden en wij komen hier zeker nog eens naar terug. De volgende keer neem ik alleen geen lamsschenkel meer want die was wat taai. De voorgerechten en de garnalen schotel van mijn partner waren prima. Via Iens/Seatme gereserveerd maar niet goed doorgekomen. Gelukkig was er nog plaats voor ons op zaterdagavond.
Eres V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Als voorgerecht tempura, beslag was precies zoals het hoort, niet vet. Dit is in andere thaise restaurants wel eens anders geweest. Daarna een tahoe curry die ook heel smakelijk was klaargemaakt. Het was druk, waardoor we lang moesten wachten. Echter de dame die ons bediende was bijzonder vriendelijk en bood regelmatig haar verontschuldigingen aan. We kregen een gratis kop koffie en een wijn aangeboden. Prima service. Ik vind het restaurant een aanrader en zal zeker nog eens met vrienden terugkomen.
HUPHAP .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Al vanaf het begin zijn wij graag gast bij Simply Thai. Sinds ongeveer een half jaar is de menukaart nieuw, de prijzen aangepast, de schalen met eten kleiner en de bediening, hoe hard zij ook werken, minder. Lange wachttijden (achteraf hiervoor altijd excuses). De mooie goed opgemaakte schalen behoren tot het verleden. Dit is een niet een eenmalig incident. Bediening werkt hard en is vriendelijk maar kan duidelijke de druk niet aan. Gisteravond een lamsgerecht besteld waarvan het vlees de niet aangename smaak van schaap bleek te hebben. Ook zijn het aantal pepers niet echt representatief voor de scherpte van het gerecht. Ondanks ons verzoek om 2 gerechten met een peper minder te serveren was dit gerecht enorm te scherp. Was ons favoriete restaurant maar loopt nu oprecht een risico om deze titel kwijt te raken.
Nididja B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Vooraf hadden we een paar kleine hapjes, wat mooi werd opgediend met viooltjes. Daarna had ik kip met gember en bosui, heerlijk. Ik heb heerlijk gegeten en de bediening was aardig.
JvanMierlo .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We hebben hier al meerdere keren gegeten en tot op heden was het eten uitmuntend. Daar is de service prettig en vriendelijk in een frisse, ruime omgeving. Simply Thai is wel iets duurder maar dat is het meer dan waard. De gerechten zijn vers en smakelijk. Daarnaast ook een genot om te zien en te proeven.
Vonaysha .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Het eten is echt heerlijk! Je kan ieder gerecht kiezen en dan zelf aangeven hoe pittig je dit wilt hebben. Ze maken het vers.
De entourage is netjes maar wat klein en miste iets wat sfeer. Maar een recensie blijft nog altijd een persoonlijke ervaring. Ik raad deze Thai zeker aan.