Simply Thai

Thomsonlaan 112 2565 JG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Simply Thai

Simply Thai is een trendy restaurant met authentieke Thaise gerechten. Eerlijke, verse producten met liefde bereid! Met oog voor detail is gedacht aan een prettige omgeving, die zowel trendy als sfeervol is.

Meer informatie over restaurant Simply Thai

Tram en Bus

9,1

Jouw recensie over het restaurant Simply Thai

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Na lange tijd weer naar Simply Thai geweest; zoals altijd is het er gezellig druk, het eten heerlijk, de keuze enorm en het personeel erg vriendelijk. We zullen zeker terugkomen.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk vers eten voor een redelijke prijs.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker eten. Wel wat kleine porties
Glen G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heel lekker eten en supervriendelijk bediening, met humor
Bono I.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heeerlijk gegeten! Zat helemaal vol maar zelfs nog zo druk verliep alles super goed en snel! Zeker een aanrader voor een lekker hapje thais!
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hebben genoten! Gastvrij en vriendelijk personeel en heerlijk eten dat er ook prachtig uitziet.
Tjallie W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk eten!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het is altijd top bij Simply Thai, kom er regelmatig en altijd goed. Leuke bediening en goede service.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Echt NOOIT MEER!!!! Afgelopen woensdag hier gegeten. Ik belde eerst naar het restaurant en kreeg een jongen aan de telefoon. Ik vroeg of er nog een plek voor twee was. Een vaag gesprek over wel en niet vol, binnen alles gereserveerd en buiten kan op zich wel. Mijn vriendin zei laten gewoon ergens anders eten dit voelt al niet goed. Ik zei nee ik hoor goeie verhalen hierover en laten we langs rijden en dan besluiten. We kwamen aan en was ontzettend druk, ook voor de afhaal. Na paar minuten wachten vroeg ik of we buiten gewoon konden gaan zitten. Binnen was geen plek. Buiten was prima te doen alleen na 20 minuten wachten gingen we zelf maar de kaart halen. We zagen een stel aan komen rijden en die vroegen eerst of er plek was binnen. Ja hoor natuurlijk is er plek!!! Vonden wij vreemd want waarom wordt er eerst niet aan ons gedacht/gevraagd? Na eindelijk de aandacht te krijgen van de bediening konden wij ook binnen zitten. 35min later na aankomst eindelijk een drankje en gelijk besteld. Er werd al gezegd dat het druk was en eten lang zou duren. Mijn vriendin kreeg een soep vooraf die erg goed smaakte. Ondertussen stroomde het restaurant leeg, het was 20:15 en wij waren al een uur aan het wachten op ons eten. Dat stel van eerder had allang gegeten en meerdere tafels die later waren gekomen hadden allang afgerekend. De bediening was beetje aan het kletsen met bekenden en we kregen hun aandacht niet. Erg dorstig en hongerig liep ik maar naar voren om te vragen of ze ons vergeten waren en of we een drankje konden bestellen. Binnen 10min stond de eerste curry op tafel. 2minuten later kwam mijn zeebaarscurry. Kok kwam met een hele gefrituurde vis met groene curry! Ik had een rode curry besteld met gewokte zeebaars,. De bediening had zelfs voorgesteld dat gewokt het beste was. Ik zei dat ik echt de gewokte versie wilde. Ok duurt wel paar minuten. De rode curry van mijn vriendin was trouwens heerlijk. 3 minuten later komt hij opeens terug met dezelfde gefrituurde vis. Ja mevrouw deze vis is natuurlijk wel al gemaakt dus ja. Ja en? Ik heb dit niet besteld en jullie hebben een fout gemaakt! Ja maar deze vis dan? Toen had ik eigenlijk moeten weggaan. Je wordt bijna gedwongen om iets te eten wat je niet besteld hebt. Uiteindelijk heb ik een groene curry met zeebaars gekregen, Ik heb 2 happen gegeten en de curry van mijn vriendin 2 happen genomen. Ik had nog steeds honger maar had er toen al geen zin meer in. We hebben de rekening gevraagd en de jongen vroeg nog wat we wilde betalen. Dus hoeveel fooi we wilde geven....serieus...? We gaven ook aan dat echt alles mis is gegaan bij ons en dat ze misschien ook meer bediening in dienst moeten nemen. We kregen een sorry en tot ziens.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Een goed restaurant, de gerechten zijn heerlijk en de bediening heel vriendelijk en vlot. Aanrader!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zeer goed gegeten en er werd meer dan voldoende gevraagt of je iets wilde drinken
Jacqbal B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Hebben vanavond met z'n tweeën heerlijk in de tuin gedineerd. Hele vriendelijke bediening en het eten was heel goed. Kom zeker weer terug.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk eten en goede bediening.
Irene Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Tweede keer dat ik er was. Niet de laatste keer.
De tafel van Tjallie W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk eten echt een aanrader!
Louis Z.
Niet heel spannend binnen, maar het eten is fantastisch! En de service uitstekend!
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk eten, goede prijs/kwaliteit verhouding en super service!
Gezellige sfeer in en om t restaurant.
Hebben eerst lekker buiten in de tuin gezeten. Zijn halverwege naar binnen verhuisd omdat ee toch een flinke regenbui aan kwam. ????
Komen uiteraard graag weer terug om de rest van de 80 gerechten op de kaart te proeven.
Ian P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Eten was prima, wel had er in de soep vooraf iets meer pit gemogen. Verder heerlijk allemaal en erg goede bediening!
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk eten, fijne bediening. Een echte aanrader.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Inmiddels al meerdere malen gegeten. Tot op heden altijd super lekker gegeten. Dit keer met een vriendin die hier voor de eerste keer kwam en ook erg enthousiast was. Als je in het achterste gedeelte zit kun je via een tv scherm kijken hoe ze beneden in de keuken je eten bereiden. De bediening is aardig en attent.
Kom hier zeker weer terug.