Simply Thai

Thomsonlaan 112 2565 JG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Simply Thai

Simply Thai is een trendy restaurant met authentieke Thaise gerechten. Eerlijke, verse producten met liefde bereid! Met oog voor detail is gedacht aan een prettige omgeving, die zowel trendy als sfeervol is.

Meer informatie over restaurant Simply Thai

Tram en Bus

Martin D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel. Wij zullen hier zeker vaker gaan eten. Een aanrader!
Michella S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk eten, super vriendelijk personeel, wij komen zeker terug! Goede prijs / kwaliteits verhouding. Zeker een aanrader!
joyce B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
zeker een aanrader.....
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Net als de voorafgaande keren heerlijk, echt Thais, gegeten.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hele goede en welkome service, moesten even wachten op een tafel maar direct een drankje van het huis, evenals het laatste drankje tijdena het eten zelf, top! Het eten was ook erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar!! Aanrader :-)
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Superavond gehad ,voor 100% een aanrader
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Prima eten en goede service.
Een aanrader!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten....was goed druk maar geen extreme wachttijden. Charmante bediening. Miste een totaal menukeuze.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Inderdaad Simply Thai voor de echte liefhebbers.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Bij wachttijd hoort nog een beoordeling ; de wachttijd kan lang zijn, maar aangenaam.
De wachttijd in dit restaurant is aangenaam; er zit, gelukkig, ruime tijd tussen de verschillende gerechten. Op mijn vraag of een gerecht ook gemaakt kon worden met 4 pepertjes (ipv de gebruikelijke 3) is heel zorgvuldig gereageerd. Tot slot is de Thaise muziek plezierig met een geluidsniveau van achtergrondmuziek.
Was al niet de eerste keer dat we hier kwamen, maar we komen zeker terug.
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Onlangs hier gegeten met familie. De bediening was erg vriendelijk. Het eten was goed in verhouding tot de prijs en alles was vers en mooi gepresenteerd. Ook voor mijn vegetarische vrienden was er genoeg keuze! We komen zeker terug.
Nathalie J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Echt heerlijk gegeten en wat een lieve mensen. Je voelt je gelijk weer in Thailand
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Stond rolstoelvriendelijk..
Toilet beneden met trap en trapjes in eetruimte..
Dus niet!
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het benoemen van de wachttijd als lang suggereert iets negatiefs; dat is geenszins het geval. We konden op ons gemak zonder opdringerige vragen ons eten kiezen en eten.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten, tempura groenten vooraf voor mij en soep met garnalen voor mijn ega, zeer smakelijk en authentiek, maar de portie tempura was veel te groot voor 1 persoon. Suggestie is om dit lekkere gerecht voor 2 personen te bestellen (tenzij je een grote eter bent natuurlijk). Hoofdgerecht was ossenhaas met knoflook/peper en gebakken zeebaars. Haas was ook prima, heel mals vlees. De vis was helaas gepaneerd de olie ingegaan maar dat hadden we kunnen weten dus is zeker geen verwijt richting restaurant. De volgende keer zullen we vragen om de vis zonder 'jas' te bakken want voor een lekkerbekje gaan we wel naar Scheveningen. Service uitstekend en vriendelijk. Het was gezellig druk en we vonden het leuk om op een scherm het reilen en zeilen in de keuken te kunnen volgen.
Ton I.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Dit is een bijzonder restaurant in de bomenbuurt in Den Haag. Je kunt er ter plaatse eten maar het restaurant biedt ook take away. Het voedsel is van uitstekende kwaliteit, het personeel is bijzonder vriendelijk en de ambiance is stijlvol (afgezien van het feit dat je bij binnenkomst langs de ophaalbalie moet). Wij hadden ossehaas en kip. De kip was pittiger dan we verwacht hadden maar was verder van prima kwaliteit met verse groenten. Zo ook de ossehaas, minder pittig maar ook van uitstekende kwaliteit en zeer smaakvol. Dat alles in thai stijl opgediend met leuke kleurtjes en bloempjes. Goede plek met goed voedsel en bijzonder vriendelijke bediening, en dat ook nog eens voor een redelijke prijs!
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Ossenhaas met zwarte peper en knoflook is echt heeeeeeerlijk! Vriendelijke bediening, afhalen gaat ook prima als je van tevoren even belt. Mijn favo thai in Den Haag!
George W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Werkelijk uitstekende smaken in een bijzonder gastvrije omgeving. Thaise kok maakt met goede ingrediënten verrassend lekkere gerechten. De ossenhaas is heerlijk mals en past fantastisch in de sausen waarvan je zelf de pittigheid kan bepalen. Absoluut aanrader.
elswoh .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Al een paar keer geweest. Altijd vers en zeer smaakvol. Helaas is het zo'n succes dat we vaak erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Er kan nl ook afgehaald worden en dat houdt op. Ik adviseer een kok er bij in de spitsuren! Verder super en kraakschoon!
Sanne71 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Een hele mooie en nette restaurant. Aardig personeel. Paar minpuntjes in het eten: Zeebaars niet volledig gaar gebakken. Jammer dat daar niets mee werd gedaan en veel gember in kipsate. Kipfilet met cashewnoten en bruine curry en de gebakken rijst is erg lekker. Toetje Tropical Dream ook heerlijk.