Simply Bread

Vestdijk 14 5611 CC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Simply Bread

Start de dag Brabants en bourgondisch. Geniet van het zeer uitgebreide ontbijtbuffet met een ruime keuze uit ontbijtgranen, broodjes en warme gerechten zoals roerei met spek. Uw krant ligt klaar, de koffie wordt vers gezet en ook de versgeperste jus d’orange ontbreekt niet.

In het gezellige, modern ingerichte restaurant van Hampshire Hotel – Crown Eindhoven kunt u ’s avonds terecht voor het diner. Op de menukaart staan eerlijke gerechten zonder fratsen: huisgemaakte tomatensoep, carpaccio, caesar salad, hamburger, varkenshaas, gegrilde zalm, dame blanche en crème brûlée. Aanrader: het speciale bioscoopmenu van drie gangen, met een gratis bioscoopvoucher.

In het restaurant is gratis Wi-Fi. Handig voor de zakelijke gasten, om even wat e-mails te beantwoorden en andere zaken te regelen.

Meer informatie over restaurant Simply Bread