Simple

Lange Nieuwstraat 88 3512 PM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Simple

Restaurant Simple. is gelegen in het mooie museumkwartier, een kleine 10 minuten lopen vanaf het centraal station. Op dinsdag tot en met zaterdag serveren zij vanaf 18.00 uur een maandelijks wisselend vast menu (3, 4, 5 of 6 - gangen). Het menu kan worden uitgebreid met verrassende bijpassende wijnen. Dit doen wij op een gezellige en gastvrije manier zonder dat het 'stijf' wordt.

Meer informatie over restaurant Simple

9,5
9,2
ernst H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Fantastische keuken met een zeer overtuigende en plzierige bediening. Goede wijnen bij het menu.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prachtige gerechten, mooi opgemaakt, heerlijke smaken, goeie combi met de wijnen, enthousiast personeel, topavond, hier ga ik zeker terugkomen #maandmenu
Friso H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eén van de beste restaurants in Utrecht, echt een aanrader! Ook prettig dat er de mogelijkheid was om halve wijnglaasjes te bestellen bij het wijn-arrangement van bijv. 6-gangen.
Chuan H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg lekker gegeten! Jammer was wel dat het binnen erg warm was, ook al stonden de ventilatoren hard aan. Afgezien van de warmte een hele mooie avond gehad.
Lonneke M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige avond gehad!
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Super lekker gegeten, heerlijk eten, top bediening en een goede sfeer zeker voor herhaling vatbaar!
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wij hebben hier voortreffelijk gegeten. Alles was helemaal super! Echt een leuke ervaring, zowel de keuken als het personeel. Zeker een aanrader voor de echte kenners onder ons
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Avond met heerlijke verrassingen voor de smaakpapillen.
Simple krijgt een andere betekenis
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Spontane, gastvrije en kundige dames in de bediening, heerlijke gerechten die eens wat anders zijn dan gemiddeld. Je ziet de liefde van de chef voor de producten die hij gebruikt terug op het bord. Vond het echt een beleving hier eens te eten, kom zeker terug!
marco D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een van de betere restaurants van Utrecht. Goede sfeer, leuke bediening en voorkomend personeel. Op de plek can culinair podium is weer een mooie restaurant verrezen en het mag er echt zijn! De chef is jong, maar verstaat het vak. Elk gerecht stuk voor stuk van goede kwaliteit en goede smaak. Ook erg te spreken over de alcoholvrije cocktails die ze hadden. Simple is verreweg van simpel eten. Zeker een aanrader!!
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten van een vier gangen menu. Goede wijnen en leuk personeel. Paar tips: als het menu mei heet moet het niet nog in juni van toepassing zijn. Daarnaast zou ik de tafels niet naast elkaar maar zigzag neerzetten.
pascale1709 K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten met prima wijn. Bediening is attent en alert. Bijzondere gerechten en ambiance!
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voor het eerst hier gegeten en zeker niet voor het laatst. Wij zaten buiten en hebben genoten van alle gerechten en mooie bijpassende wijnen. Top! Enthousiaste, kundige bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hadden het 7 gangen menu 'simple', maar dat was het geenszins!
Maarten Z.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gedineerd op een rustige dinsdag avond. Oesters vooraf, daarna twee mooie amuses en toen een erg goed drie gangen menu met bijzondere en lekkere combinaties. Bediening/Service was uitermate vriendelijk en deskundig zonder dat het afstandelijk werd. Goede prijs kwaliteit verhouding, wel het iets duurdere segment.
Let op; drie gangen menu is alleen beschikbaar op dinsdag tm donderdag, maar dat staat goed aangegeven op de website. Staat vanaf nu in mijn top drie restaurants in Utrecht!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Je gaat naar Simple om te proeven, niet om je buik rond te eten. De gerechten zijn mooi, zelfverzekerd opgemaakt - maar niet pretentieus, de combinaties van ingrediënten zijn op z'n minst verassend en zeer smakelijk. Uitstekende bediening die er echt zin in heeft en weet wat wordt geserveerd. De wijnkeuzes zijn tamelijk prijzig, maar dan heb je ook wel wat!
Als je slechthorend bent, is dit wel een uitdagend restaurant, er is wel wat 'white noise' om je heen. Voor ons geen probleem geweest, overigens.
We komen zeker terug!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Prima eten, precies goed tempo, heel aardige mensen, twee foutjes in de bediening: dessertwijn vergeten, en de rekening klopte niet. Wel een erg goed restaurant. We komen terug.
Simon B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ontzettend prettige sfeer, goede en vriendelijke bediening die veel van de gerechten en wijnen afweten. Een aanrader voor iedereen
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bij ons bezoek aan Utrecht weer beroep gedaan op Iens.nl om een goed restaurant te vinden. "Simple" was een uitstekende ervaring, met een heel goed 5-gangen menu, met heel verzorgde gerechten met uitzonderlijke smaken. De dienst was heel goed, met vooral veel uitleg over de bijhorende wijnen. Hier komen we dus zeker nog terug.
anne D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Super restaurant. Bijzonder goed eten. Originele gerechten, mooie smaakcombinaties; echt heerlijk. Prettige sfeer. Tafels niet te dicht op elkaar, dus je hoeft de gesprekken van de buren niet te volgen. Bediening ook heel goed: we hadden niet de hele avond en moesten op een bepaald tijdstip weg, de bediening werd er op aangepast en we werden zelfs gewaarschuwd dat we weg moesten. om onze afspraak nog te halen. Niet goedkoop maar wel waar voor je geld.
Roland F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Geaffineerde kazen... stond er op het menu. We hebben het moeten opzoeken. Geaffineerd betekent gerijpt... dat klopte goed. De kazen waren prima, en ook prettig royaal. En dat waren alleen nog maar de kazen. De verschillende gangen waren stuk voor stuk verrassend lekker. Zoals de gebrande watermeloen bij de vis, of het gerookte bietenmoesje vooraf, aardpeer, de zwezerik of de, volgens ons, licht gefrituurde, en daardoor knapperige, peulvruchten.