Simple

Domstraat 4 3512 JB Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Simple

Restaurant Simple. is gelegen in het mooie museumkwartier, een kleine 10 minuten lopen vanaf het centraal station. Op dinsdag tot en met zaterdag serveren zij vanaf 18.00 uur een maandelijks wisselend vast menu (3, 4, 5 of 6 - gangen). Het menu kan worden uitgebreid met verrassende bijpassende wijnen. Dit doen wij op een gezellige en gastvrije manier zonder dat het 'stijf' wordt.

Meer informatie over restaurant Simple

9,3
Gie A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Erg leuke avond gehad.

Top gerechten, zeer fraai gepresenteerd.
Jong, enthousiast en zeer vriendelijke bediening.
Marchal M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Wat een feestje! Alles prachtig gepresenteerd en super lekkere wijntjes erbij. Echt een aanrader!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijke gerechtjes tijdens kerstdiner. Het ziet er ook prachtig uit en het zijn verrassende combinaties. We komen zeker een keer terug.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eerste kerstavond genoten van een heerlijk 7 gangen diner met heel fijn wijnarrangement erbij. Begint een jaarlijkse traditie te worden waar ik steeds erg naar uitkijk.
Sigvard V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hartelijke ontvangst. Geen stress en konden zo lang blijven zitten als we wilden. De gerechten waren perfect en de gekozen wijnen pasten goed bij het eten.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Fantastische gerechten, prima uitleg over de gerechten en vlotte, goede bediening. Een aanrader! Enig minpuntje is de akoestiek.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
De goede verhalen (ook hier) over Simple maakten dat de verwachtingen redelijk hoog waren. Helaas werd dit niet helemaal waargemaakt. De gerechten zien er mooi uit en zijn niet slecht klaargemaakt. Maar qua smaak zijn ze helaas niet erg inspirerend. De ingrediënten bij de sneeuwkrab bijvoorbeeld, passen allemaal prima bij elkaar, maar het geheel smaakt een beetje waterig. De bediening is verder vriendelijk, maar voelt niet echt geëngageerd. En dan nog het bijpassende wijnarrangement, waarvan de wijnen op zijn best smakelijk waren, maar ook niet inspirerend. De dessertwijn was helaas het minste puntje van het arrangement. Bij het grootste gedeelte van het dessert smaakte hij op zijn best matig, maar bij het balsamico ijs was het een smaak belediging. Al met al: de opmaak, uitstraling en prijs stralen de ambitie van een sterrenrestaurant uit. Dit wordt in de smaak helaas niet waargemaakt.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Uitstekende kwaliteit. Wel erg lawaaierig. Zou het een stuk aangenamer maken met geluidswerende voorzieningen.................................................
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Voortreffelijke smaakcombinaties met gerechten die goed op elkaar zijn afgestemd. De bediening weet waar ze het over hebben.
Sylvie D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Feestelijke maaltijd, verzorgde borden, fijne smaken. Passende wijnen erg lekker en niet duur. Dinsdag avond was rustig.
Ricardo D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Echt genoten! Heerlijke gerechten met het wijn arrangement was fantastisch. Fijne muziek en mooi modern ingericht, de bediening was vriendelijk en kundig. Zelf heb ik een schaal- en schelpdieren allergie dit was bekend en het eerste gerecht was daardoor met tonijn i.p.v. krab gemaakt, helemaal perfect.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Relaxte sfeer. Fantastisch gegeten (ster waardig). Gastvrije ontvangst. Attente bediening. Kortom een heerlijke avond! Dank Wieke en de rest van het team!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prettige ruime ruimte, goede bediening, heel lekker eten. Groene curry ijs bij het dessert!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Fantastische beleving: geweldig eten en sublieme bijpassende wijnen! Adequate en vriendelijke bediening. Vergeet vooral niet een glas limoncello als digestief te drinken: zelf gebrouwen en ronduit ‘wow’! Ervaar het zelf! Wij komen binnenkort een keer terug om onszelf weer te laten verwennen!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Verrassend restaurant. Prima hartelijke ontvangst. Keuze uit 3, 4, 5, 6 gangen of de full experience. Wij kozen voor het 4 gangen menu met wat amuses vooraf. Alle gerechten heerlijk en zeer smaakvol. De wachttijd tussen de gerechten was ook precies goed. Er werd ook nog gevraagd of we nog even wilden wachten tussen gerechten. Prima! We komen hier zeker nog terug!
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De harde materialen van de smaakvol strakke inrichting zorgen voor een iets lawaaierige ervaring. Maar dat is dan ook het enige zeurpuntje, want het eten en de bediening is voortreffelijk! Hoogstaande smaakcombinaties en fraaie presentaties, goede wijnen. Vriendelijkheid en tempo precies goed.
Wilko B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zeer mooie en smaakvolle gerechten gegeten. De ambiance is precies goed voor een zakelijk diner maar ook met mijn vrouw zou ik hier graag eten. Terugkomen dus.
henk S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en menu kon nog aangepast worden op onze wensen, wijnarrangement goed passend bij de diverse gangen. Personeel was aardig en hadden het zichtbaar druk, waren niet altijd even goed verstaanbaar vanwege akoestiek. Wat tegenviel was de tafel die we hadden in het tussengedeelte van het restaurant (naast de toiletten en niks aan de muur, grijs kamerscherm, ongezellig hoekje en zaten daar erg op de tocht. Een tochtgordijn ophangen zou geen overbodige luxe zijn!
Noteboom D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer lekker, leuke sfeer perfecte bediening wijnkaart mag gerust iets uitgebreider maar zeker de moeite om eens langs te gaan wij komen zeker nog voor de derde keer langs succes verder